Μετά τα 801, τι?

Πολύ σωστή κουβέντα. (τα bold δικά μου) και βεβαίως συμφωνώ και επαυξάνω. Δεν χρειάζεται νάσαι πυρηνικός για να ξέρεις ότι όσο πιό σκληρή η επαφή (ακίδα-γρανίτης ή πλακάκι τέλος πάντων) τόσο πιό άνετα και καθαρά περνάνε οι κραδασμοί (Coupling)
Εφ' όσον μιλάτε για απόσβεση - απομόνωση (Decoupling) θέλουμε να παρεμβληθεί κάτι ελαστικό (λάστιχο, μαλακό πλαστικό, φελλός ή οτι άλλο)
Ακόμα και οι ρόδες από λάστιχο ή πλαστικό συνήθως προσφέρουν καλύτερη απόσβεση από τις ακίδες!

Μπορεί να το βρήτε ενδιαφέρον αυτό:
http://www.lavardin.com/lavardin-faqE.html

Μεταξύ άλλων διασκεδαστικών στο ερώτημα " My speakers are too bright, what can I do? "
η απάντηση εκτός των άλλων είναι ότι αν το πάτωμα δεν είναι ξύλινο βγάλτε τις ακίδες...

E τότε γιατί φαγωθήκατε να βγάλω τις ρόδες και να βάλω spikes?
 
Τα ίδια λέμε με διαφορετική ορολογία.
Θέλετε μάζα κ προσθήκη αδράνειας, οκ.
Το αποτέλεσμα πάντως είναι ότι η προσθήκη γρανίτη "απομονώνει", ή "αδρανοποιεί" το ηχείο.
Οι κραδασμοί του ηχείου δεν μεταφέρονται στο πάτωμα, άρα το ηχείο απομονώνεται.
Εγώ έτσι εννοώ την απομόνωση.
:a0210:
To σίγουρο πάντως είναι ότι θέλει πειραματισμούς η στήριξη των ηχείων.
 
Συμφωνώ απολύτως για την στήριξη,θέλει πειραματισμό μέχρι εξαντλήσεως.
Εγώ προσπαθώ τον τελευταίο καιρό να πειστώ πως δεν ακούω ακούω διαφορά μετά από αλλαγή των απλών ακίδων μου με λίγο καλύτερες (που η ωμή αλήθεια είναι πως απλώς μου άρεσαν περισσότερο οπτικά γι' αυτό και η αλλαγή αρχικά ).
Η αλήθεια είναι όμως πως στον τομέα του χαμηλού μου έκαναν διαφορά προς το καλύτερο,ειδικά στο πολύ χαμηλό που εντάθηκε ελαφρώς.

Δοκίμασε λοιπόν πρώτα τον τρόπο (απομόνωση/γείωση,κλπ ) και μετά βλέπεις και που θα καταλήξεις οικονομικά.
 
Last edited:
καθώς επίσης και τα Chario Ursa Major (ευγενική χορηγία Σπύρου). Παράλληλα πήρα και καλώδια I/C για δοκιμές κι εκεί


Σου βρήκα ένα test συγκριτικό των Chario Ursa Major,με τι Nautilus N802s,στο Περιοδικό HI-FI NEWS,Ιανουάριος 2006 Volume 51 No 1..,σελ.33.
Το βγάζει αρκετά καλύτερο....αν ενδιαφέρεσαι για λεπτομέρειες θα σου πω παραπάνω,γιατί εκείνη την εποχή ψαχνόμουν για το ηχείο αυτό που εν γένει το χαρακτηρίζει among the finest loundspeakers that i have ever heard ,regardless of cost.Tony Bolton,εξαιρετικά σοβαρός reviewer για μένα ...(από το αρχείο μου)
 
καθώς επίσης και τα Chario Ursa Major (ευγενική χορηγία Σπύρου). Παράλληλα πήρα και καλώδια I/C για δοκιμές κι εκεί


Σου βρήκα ένα test συγκριτικό των Chario Ursa Major,με τι Nautilus N802s,στο Περιοδικό HI-FI NEWS,Ιανουάριος 2006 Volume 51 No 1..,σελ.33.
Το βγάζει αρκετά καλύτερο....αν ενδιαφέρεσαι για λεπτομέρειες θα σου πω παραπάνω,γιατί εκείνη την εποχή ψαχνόμουν για το ηχείο αυτό που εν γένει το χαρακτηρίζει among the finest loundspeakers that i have ever heard ,regardless of cost.Tony Bolton,εξαιρετικά σοβαρός reviewer για μένα ...(από το αρχείο μου)

Σ ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Ειχα μπλέξει λίγο τις τελευταίες μέρες και δεν έχω προχωρήσει πολύ με τις δοκιμές. Ελπίζω από αύριο να έχω κάτι να πω..
 
Μεταφέρω και ένα απόσπασμα:
'' Ι also compared the Ursa Major with a pair of Original B & W Nautilus N802 speakers,which i felt to have a more forward,and at times,quite sharp sounding treble compared to the smoother more lyrical sound on offer here.Both speakers are listed as able to reach down to around 35 Hz before hitting the -3 db roll-off point,but i felt that the Chario provided a more substantial and agile low bass foundation for the rest of the music.I felt more aware of the shape of the lower parts of bass notes and the egreater precision in the stopping and starting of sounds...
In Short...this speaker has the ability to take you on a musical ride like few others...''
 
Επανέρχομαι για να μεταφέρω τις ακροάσεις που κατάφερα να κάνω μέχρι τώρα. Προσπάθησα να συγκεντρωθώ στη σύγκριση των 2 ηχείων μεταξύ τους κρατώντας όλο την υπόλοιπη αλυσίδα κοινή. Το Chario είναι μια άλλη εικόνα στην μουσική, τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά (και σς 1-2 φίλους που μοιραστήκαμε τις στιγμές). Μεγαλύτερη εικόνα, πρίμα που δεν ενοχλούν σχεδόν ποτέ, λυρισμός..Τα 801 εκφράζουν τα δυναμικά πιο έντονα αλλά ο ήχος τους είναι πιο σκοτεινός, περισσότερο αυστηρός θα έλεγα.

Δεν θέλω να εκφράσω κάτι άλλο για την σύγκριση που έκανα γιατί ξέρω ότι τα 801 χαίρουν μεγάλης εκτίμησης σε μουσικόφιλους. Για μένα όμως ο ήχος που θέλω είναι ο ήχος των Chario. Τα 801 έφυγαν και τα Chario είναι πλέον στην θέση τους.

Ακολουθούν οι υπόλοιπες συγκρίσεις, όσον αφορά προενισχυτές και dacs..

to be continued.
 
Επανέρχομαι για να μεταφέρω τις ακροάσεις που κατάφερα να κάνω μέχρι τώρα. Προσπάθησα να συγκεντρωθώ στη σύγκριση των 2 ηχείων μεταξύ τους κρατώντας όλο την υπόλοιπη αλυσίδα κοινή. Το Chario είναι μια άλλη εικόνα στην μουσική, τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά (και σς 1-2 φίλους που μοιραστήκαμε τις στιγμές). Μεγαλύτερη εικόνα, πρίμα που δεν ενοχλούν σχεδόν ποτέ, λυρισμός..Τα 801 εκφράζουν τα δυναμικά πιο έντονα αλλά ο ήχος τους είναι πιο σκοτεινός, περισσότερο αυστηρός θα έλεγα.

Δεν θέλω να εκφράσω κάτι άλλο για την σύγκριση που έκανα γιατί ξέρω ότι τα 801 χαίρουν μεγάλης εκτίμησης σε μουσικόφιλους. Για μένα όμως ο ήχος που θέλω είναι ο ήχος των Chario. Τα 801 έφυγαν και τα Chario είναι πλέον στην θέση τους.

Ακολουθούν οι υπόλοιπες συγκρίσεις, όσον αφορά προενισχυτές και dacs..

to be continued.

4000 Pounds ,απ ότι βλέπω στο test ,το 2006,καμιά σύγκριση με τις τότε και τωρινές ισοτιμίες???
 
Εύχομαι να μην σε επηρέασα αρνητικά,τα άκουσα ,αλλά δεν θυμάμαι τα συνοδά..
Γνωστός τρελαμένος με το σαξόφωνο,που ζει πια στο εξωτερικό,τα ξεχώρισε ,για την απόδοσή τους σ αυτό το όργανο που έπαιζε κιόλας,ακούγοντας διάφορα σετ σε διάφορα μαγαζιά.
Θα ανεβάσω και το σύστημα που τα άκουσε ο reviewer..αργότερα ίσως για τις λεπτομέρειες.
Άλλο έψαχνα (DL 103 ,βάσει αρχείου,δεν έχανα τεύχος για πολλά χρόνια)..και έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο..
 
ursa major δίπλα στο 801???? εκκλησία κλέψατε...
Πέρα από την πλάκα μιλάμε για 2 τελείως διαφορετικά ακούσματα.
Θέλω κάποιος να βάλει alarm μετά απο ενα χρόνο για να μας πεις αν η πιο αληθινή, ανθρώπινη, μεστή άποψη των chario επικράτησε τελικά.
Ως κάτοχος των millenium II θεωρώ ότι δεν θα έχεις...γυρισμό.
 
Tα ίδια λέγαμε Στέργιε όταν πήρε ο Θωμάς τους Πήγασους, αλλα ήθελε πειράματα το αγόρι :BDGBGDB55:
 
ursa major δίπλα στο 801???? εκκλησία κλέψατε...
Πέρα από την πλάκα μιλάμε για 2 τελείως διαφορετικά ακούσματα.
Θέλω κάποιος να βάλει alarm μετά απο ενα χρόνο για να μας πεις αν η πιο αληθινή, ανθρώπινη, μεστή άποψη των chario επικράτησε τελικά.
Ως κάτοχος των millenium II θεωρώ ότι δεν θα έχεις...γυρισμό.

Eίναι από τα λίγα πράγματα πού δεν άλλαξες .....
 
Θωμά καλοάκουστα!

για αυτό χάθηκες, μάλλον απασχολημένος σε πολύωρες ακροάσεις θα είσαι :flipout:
 
Εύχομαι να μην σε επηρέασα αρνητικά,τα άκουσα ,αλλά δεν θυμάμαι τα συνοδά..
Γνωστός τρελαμένος με το σαξόφωνο,που ζει πια στο εξωτερικό,τα ξεχώρισε ,για την απόδοσή τους σ αυτό το όργανο που έπαιζε κιόλας,ακούγοντας διάφορα σετ σε διάφορα μαγαζιά.




























Θα ανεβάσω και το σύστημα που τα άκουσε ο reviewer..αργότερα ίσως για τις λεπτομέρειες.




LP12,Origin Live DC MOTOR&PSU,Hanckok 242 integra,Roksan Shiraz,The cartridge Man Music Maker III/Shure M78
Orbe/SME309/VDH T he Frog
Chord Balanced phono stage
Pro-ject Phono Box II
Teak vrds 10 se
Njoe Tjoed 4000 reference
M.Fidelity A5
Nacamichi Dragon
M.Fidelity 500 integrated
Inca designs Talon
Icon Audio LA3 pre/2 X Quad 303 powers
Icon Audio Stereo 40 integrated Ampl
Music first Passive Magnetic pre
Chord SPM 1200c POWER AMPS.
B&w N802 Loudspeakers.
 
Κι εγώ έχω αποκομίσει θετικές εντυπώσεις από το Ursa Major. Αλλά τόσο μεγάλα ηχεία θέλουν απόσταση από τη θέση ακρόασης. Έχεις τον χώρο;
 
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές. Η αλήθεια είναι ότι ή όρεξη που μου μεταφέρουν για ν ακούσω μουσική δεν μου την είχε μεταφέρει καμία προηγούμενη αλλαγή του συστήματος. Και ο Primare άλλαξε (βελτίωσε) τον ήχο, όταν τον είχα αποκτήσει μέσω ανταλλαγής, αλλά αυτή την αλλαγή που μου έδωσαν τα Chario δεν τη περίμενα. Δηλώνω fan της εταιρίας κι επισήμως!

Ο χώρος τώρα, σίγουρα δεν είναι ο τέλειος αλλά δεν με προβληματίζει και ιδιαίτερα. Τα ηχεία βρίσκονται σε αρκετή απόσταση από πίσω και πλαινούς τοίχους και η απόσταση ακρόασης είναι λίγο λιγότερο από τα 3μ