zeremefico
Senior Member
- 26 October 2007
- 377
Νομίζω ότι δεν τη γλιτώνω αυτή τη φορά:
Παραγγέλνω προϊόντα αξίας 100 ευρώ από Κίνα και έχει δωρεάν EMS.
Δεν ασχολούμαι καθόλου με το να δώσω ιδιαίτερες οδηγίες αφού με το EMS είναι ασφαλής διαδικασία στο τελωνείο.
Μου στέλνει ο πωλητής tracking number της Fedex και φρικάρω.
Σε επικοινωνία μου λέει ότι έχει βάλει αξία 60$ (λίγο πάνω από τα 45 ευρώ?) και ότι λυπάται.
Λέτε να φάω ξύλο; Αν δεν αποδεχθώ τον εκτελωνισμό γυρίζει πίσω και τι κάνω με τον πωλητή;
Παραγγέλνω προϊόντα αξίας 100 ευρώ από Κίνα και έχει δωρεάν EMS.
Δεν ασχολούμαι καθόλου με το να δώσω ιδιαίτερες οδηγίες αφού με το EMS είναι ασφαλής διαδικασία στο τελωνείο.
Μου στέλνει ο πωλητής tracking number της Fedex και φρικάρω.
Σε επικοινωνία μου λέει ότι έχει βάλει αξία 60$ (λίγο πάνω από τα 45 ευρώ?) και ότι λυπάται.
Λέτε να φάω ξύλο; Αν δεν αποδεχθώ τον εκτελωνισμό γυρίζει πίσω και τι κάνω με τον πωλητή;