Michell GyroDec η αναγέννηση.

Δεν ειμαι απολυτα σιγουρος, αλλα απ'οτι διαβασα καπου, πιθανον να μην μπορει να δεκτει βραχιονες μακρυτερους απο εναν rega ( 9.5'' ) λογω ιδιομορφιας του armboard. Δεν ειναι μονο η αποσταση pivot to spindle ,αλλα και ο χωρος που χρειαζεται η ιδια η βαση του βραχιονα .
Η τεράστια καθυστέρηση στην απάντηση πιθανά μου δηλώνει αυτό κι εμένα. Για το λόγο αυτό το απόγευμα έχω ραντεβού με το μηχανολόγο το φίλο μου έχοντας πάρει όλες τις μετρήσεις του βραχίονα και με το σχεδιο τοποθετησης του jelco ανα χειρας θα φτιάξουμε στο cad νέο σχέδιο για βάση. Θα κοπεί νέο κομμάτι billet αλουμινίου και θα τρυπήσει με βάση τα νέα δεδομένα.
Με δύο λόγια όλα από την αρχή.
 
  • Like
Reactions: Sonus Naturalis
Δεν ειμαι απολυτα σιγουρος, αλλα απ'οτι διαβασα καπου, πιθανον να μην μπορει να δεκτει βραχιονες μακρυτερους απο εναν rega ( 9.5'' ) λογω ιδιομορφιας του armboard. Δεν ειναι μονο η αποσταση pivot to spindle ,αλλα και ο χωρος που χρειαζεται η ιδια η βαση του βραχιονα .
Εννοείς ότι η βάση για το armboard (που είναι τμήμα του πλίνθου) δεν έχει αρκετή απόσταση για να δεχτεί 10' βραχίονα;;

Screenshot_20250226-101302~2.png

Αυτό που υπογραμμίζω με την μωβ γραμμή..

Αν ναι, τότε λύση δεν υπάρχει και θα πρέπει ο Μήτσος να αλλάξει τον 10' Jelco με 9ιντσο, γιατί η τρύπα στο armboard (για τον 10') θα "χτυπήσει" στην βάση..
Τι κρίμα......
 
...γιατί η τρύπα στο armboard (για τον 10') θα "χτυπήσει" στην βάση..
Τι κρίμα......

Όντως κρίμα αν αυτό είναι σωστό. Υποθέτω ένας 12ρης εκτείνεται τόσο πίσω που δεν βρίσκει πουθενά. Έχω δει πικάπ που "δεν έπρεπε" να έχουν τον Χ βραχίονα όμως με D.I.Y. armboard ταίριαξε.
 
Εννοείς ότι η βάση για το armboard (που είναι τμήμα του πλίνθου) δεν έχει αρκετή απόσταση για να δεχτεί 10' βραχίονα;;

View attachment 247920

Αυτό που υπογραμμίζω με την μωβ γραμμή..

Αν ναι, τότε λύση δεν υπάρχει και θα πρέπει ο Μήτσος να αλλάξει τον 10' Jelco με 9ιντσο, γιατί η τρύπα στο armboard (για τον 10') θα "χτυπήσει" στην βάση..
Τι κρίμα......
Πιθανον αυτο να εννοουσαν. Στις φωτογραφιες σου ομως, η τριτη στη σειρα φαινεται να ειναι πιο πισω απο αυτην στο armboard του Δημητρη ?
 
Όντως κρίμα αν αυτό είναι σωστό. Υποθέτω ένας 12ρης εκτείνεται τόσο πίσω που δεν βρίσκει πουθενά. Έχω δει πικάπ που "δεν έπρεπε" να έχουν τον Χ βραχίονα όμως με D.I.Y. armboard ταίριαξε.
Αν αυτό που κατάλαβα είναι σωστό, ο 12' δεν μπορεί να μπει ούτε με λάθος απόσταση pivot to spindle.
Αν μπει, πιθανόν να έχει πρόβλημα στο tracking από τα πρώτα τρακς του δίσκου.
Η ακίδα θα "πατάει" 76,2mm πιο μπροστά από την σωστή θέση της ακτίνας ανάγνωσης, με μικρή δυνατότητα διόρθωσης.. (πιστεύω 6-7mm το πολύ)

Μακάρι να μην ισχύει αυτό που γράφω στην περίπτωση του Μήτσου...
 
Εγώ έχω την εντύπωση ότι τοποθετείς τον οποιοδήποτε βραχίονα σε οποιοδήποτε πικάπ αρκεί να τοποθετηθεί στη σωστή απόσταση, γι' αυτό και στη συσκευασία ενός βραχίονα υπάρχει το σχέδιο τοποθέτησης. Για παράδειγμα, έχω δει το Thorens TD-124 με 9", 10" και 12" βραχίονες. Γιατί εκεί και όχι στο Gyro; Προυπόθεση να μην βρίσκει ο βραχίονας όπως είπες στην βάση ή οπουδήποτε αλλού και να μην σε ενοχλεί αισθητικά ότι για 12" και άνω βραχίονες εκτείνεται το armboard αρκετά και αν υπάρχει καπάκι δεν θα κλείνει. Έχω δει βραχίονες αρκετά μεγαλύτερους από 12" που είναι τοποθετημένοι μακρυά από το μοτέρ και τον πλίνθο πάνω σε βάσεις.

DSC5145.jpg
 
Όντως κρίμα αν αυτό είναι σωστό. Υποθέτω ένας 12ρης εκτείνεται τόσο πίσω που δεν βρίσκει πουθενά. Έχω δει πικάπ που "δεν έπρεπε" να έχουν τον Χ βραχίονα όμως με D.I.Y. armboard ταίριαξε.
Αν δεν "βρισκει" στον κυκλο του σασι , πιθανον να μπει ενας 12 ιντζος. Ομως υπαρχουν και αλλα πιθανα προβληματα, οπως για παραδειγμα, λογω βαρους, να αναστατωθει η ισορροπια της αναρτησης. Μπορει να ισιωσει με τα ρυθμιστικα, αλλα τα ελατηρια που θα σηκωνουν το εξτρα βαρος στην πλευρα του βραχιονα, θα συμπεριφερονται διαφορετικα απο το απεναντι. Αυτο μπορει να προκαλεσς πλευρικες /περιστροφικες κινησεις του σασι ,που δεν ειναι καλο.
 
Εγώ έχω την εντύπωση ότι τοποθετείς τον οποιοδήποτε βραχίονα σε οποιοδήποτε πικάπ αρκεί να τοποθετηθεί στη σωστή απόσταση, γι' αυτό και στη συσκευασία ενός βραχίονα υπάρχει το σχέδιο τοποθέτησης. Για παράδειγμα, έχω δει το Thorens TD-124 με 9", 10" και 12" βραχίονες. Γιατί εκεί και όχι στο Gyro; Προυπόθεση να μην βρίσκει ο βραχίονας όπως είπες στην βάση ή οπουδήποτε αλλού και να μην σε ενοχλεί αισθητικά ότι για 12" και άνω βραχίονες εκτείνεται το armboard αρκετά και αν υπάρχει καπάκι δεν θα κλείνει. Έχω δει βραχίονες αρκετά μεγαλύτερους από 12" που είναι τοποθετημένοι μακρυά από το μοτέρ και τον πλίνθο πάνω σε βάσεις.

View attachment 247936
Το 124 , δεν εχει περιορισμους οπως το gyro, διοτι στην ευθεια που χρειαζεται ενας μακρυτερος βραχιονας, δεν υπαρχει κατι που πρεπει να παρακαμφθει.
 
  • Like
Reactions: Kostas P.
Αν δεν "βρισκει" στον κυκλο του σασι , πιθανον να μπει ενας 12 ιντζος. Ομως υπαρχουν και αλλα πιθανα προβληματα, οπως για παραδειγμα, λογω βαρους, να αναστατωθει η ισορροπια της αναρτησης. Μπορει να ισιωσει με τα ρυθμιστικα, αλλα τα ελατηρια που θα σηκωνουν το εξτρα βαρος στην πλευρα του βραχιονα, θα συμπεριφερονται διαφορετικα απο το απεναντι. Αυτο μπορει να προκαλεσς πλευρικες /περιστροφικες κινησεις του σασι ,που δεν ειναι καλο.

Σωστά, δεν είχα σκεφθεί την ανάρτηση διότι δεν ασχολούμαι με πικάπ ανάρτησης και για μένα δεν ήταν ποτέ πρόβλημα. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι αν μετρήσεις σωστά μπορείς να βάλεις οποιοδήποτε βραχίονα θες σε ένα πικάπ, δηλαδή η απόσταση δεν είναι πρόβλημα. Προβλήματα είναι η ανάρτηση (αν υπάρχει), το να βρίσκει κάπου κλπ. Έχω δει "τρελές" D.I.Y. armboard κατασκευές που ο (κάθε) κατασκευαστής δεν θα σου προσφέρει γατί προορίζει το πικάπ του για χρήση με μερικούς γνωστούς βραχίονες.
 
Υπαρχουν και μεγαλοι πλινθοι που λυνουν και το αισθητικο μερος.
Εδω, μπορουν να μπουν δυο 12 ιντζοι χωρις προβλημα.


11.jpg
 
Πιθανον αυτο να εννοουσαν. Στις φωτογραφιες σου ομως, η τριτη στη σειρα φαινεται να ειναι πιο πισω απο αυτην στο armboard του Δημητρη ?

έτσι φαίνεται.. τι να σου πω.. και εγώ μόνο φωτογραφίες βλέπω από το πικάπ του Δημήτρη.
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC
Υπαρχουν και μεγαλοι πλινθοι που λυνουν και το αισθητικο μερος.
Εδω, μπορουν να μπουν δυο 12 ιντζοι χωρις προβλημα.


View attachment 247938

κάθε φορά που κοιτάω το πικάπ σου χαζεύω κυριολεκτικά ....!!

καμιά νύχτα άμα το ακούσεις να παίζει μόνο του στα καλά καθούμενα ενώ κοιμάσαι, θα'ναι το φάντασμα του Χέντριξ...
ήρθε, έψαξε τους δίσκους σου, βρήκε δικό του και το έβαλε να παίξει..... :LOL:
 
  • Haha
Reactions: AUDIOLYTIC
Τα καταφέραμε (y)(y) εχουμε απόσταση 240 ακριβώς και επιτέλους ολα λειτουργούν σωστά, εχουμε στους προτράκτορες εξαιρετική ακρίβεια κ.τ.λ
Ηχητικά λιγο καλύτερη εικόνα και βάθος σκηνής αλλα η μέγάλη διαφορά ειναι στο τελευταίο track του δισκου στο οποιο τωρα η ανάγνωση είναι υποδειγματική.
Τωρα που αποκτήσαμε την τεχνογνωσία οσοι πιστοί προσελθετε.
Οποιος εχει michel εδω τα καλά armboard:love::love:
 
Εννοείς ότι η βάση για το armboard (που είναι τμήμα του πλίνθου) δεν έχει αρκετή απόσταση για να δεχτεί 10' βραχίονα;;

View attachment 247920

Αυτό που υπογραμμίζω με την μωβ γραμμή..

Αν ναι, τότε λύση δεν υπάρχει και θα πρέπει ο Μήτσος να αλλάξει τον 10' Jelco με 9ιντσο, γιατί η τρύπα στο armboard (για τον 10') θα "χτυπήσει" στην βάση..
Τι κρίμα......
Οπότε ξεκινωντας το σχεδιασμο της βάσης απο την αρχή προβλεπουμε οτι η τρύπα του 10 θα πέσει πανω στη πισω βίδα (απο το μοβ σου πανω δεξια)
 
Σωστά, δεν είχα σκεφθεί την ανάρτηση διότι δεν ασχολούμαι με πικάπ ανάρτησης και για μένα δεν ήταν ποτέ πρόβλημα. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι αν μετρήσεις σωστά μπορείς να βάλεις οποιοδήποτε βραχίονα θες σε ένα πικάπ, δηλαδή η απόσταση δεν είναι πρόβλημα. Προβλήματα είναι η ανάρτηση (αν υπάρχει), το να βρίσκει κάπου κλπ. Έχω δει "τρελές" D.I.Y. armboard κατασκευές που ο (κάθε) κατασκευαστής δεν θα σου προσφέρει γατί προορίζει το πικάπ του για χρήση με μερικούς γνωστούς βραχίονες.
Το σκέφτηκα μειώνοντας το πάχος του armboard το μεγαλώνουμε οσο θέλουμε χωρις να αλλαξει το βάρος και για να εχουμε το ίδιο υψος αλλάζουμε τις πλαστικές βάσεις που συνδεουν plate με το σασί.
 
Οπότε ξεκινωντας το σχεδιασμο της βάσης απο την αρχή προβλεπουμε οτι η τρύπα του 10 θα πέσει πανω στη πισω βίδα (απο το μοβ σου πανω δεξια)
αφού έφτιαξες νέο armboard και δεν υπάρχει πρόβλημα με την βάση του πλίνθου στην οποία βιδώνεις το armboard, όλα καλά.

το πάνω-κάτω του βραχίονα (για την vta) λειτουργεί σε όλη την διαδρομή χωρίς πρόβλημα ;;;
 
αφού έφτιαξες νέο armboard και δεν υπάρχει πρόβλημα με την βάση του πλίνθου στην οποία βιδώνεις το armboard, όλα καλά.

το πάνω-κάτω του βραχίονα (για την vta) λειτουργεί σε όλη την διαδρομή χωρίς πρόβλημα ;;;
Στο γνήσιο (για εννιαρη βραχίονα, το οποιο επιστρέφω αυριο) η διαδρομή VTA ήταν η μισή λογο του οτι το πάχος του ειναι αρκετά μειωμένο σε σχέση με το γνήσιο. Στο σπίτι εχω τις ακριβεις μετρήσεις πόσο. Το δικό μου ειναι λιγο παχύτερο αλλα με μεγαλύτερη τρύπα ωστε να δεχτει διάφορους βραχιονες και να έχει το ίδιο ακριβως βάρος με το πρωτοτυπο.
Στο δικό μου (οταν ερθεις να το ακούσεις) και χειριστείς τη διαδρομή VTA θα καταλάβεις.
 
Στο γνήσιο (για εννιαρη βραχίονα, το οποιο επιστρέφω αυριο) η διαδρομή VTA ήταν η μισή λογο του οτι το πάχος του ειναι αρκετά μειωμένο σε σχέση με το γνήσιο.
αυτό δεν το κατάλαβα, (αλλά δεν πειράζει...)
Στο σπίτι εχω τις ακριβεις μετρήσεις πόσο. Το δικό μου ειναι λιγο παχύτερο αλλα με μεγαλύτερη τρύπα ωστε να δεχτει διάφορους βραχιονες και να έχει το ίδιο ακριβως βάρος με το πρωτοτυπο.
Στο δικό μου (οταν ερθεις να το ακούσεις) και χειριστείς τη διαδρομή VTA θα καταλάβεις.
όταν έρθω θα μου λυθούν οι απορίες
 
αυτό δεν το κατάλαβα, (αλλά δεν πειράζει...)

όταν έρθω θα μου λυθούν οι απορίες
To πλακιδιο του βραχίονα που μου εστειλαν απο τη michell σε συγκριση με το πλακίδιο που ηταν πάνω στο gyrodec εχουν φυσικά την ίδια διάμετρο αλλα το νέο εχει μικρότερο πάχος και είναι λιγο ελαφρυτερο??
Σε καμία περίπτωση δεν είναι ακριβώς το ιδιο.
 
  • Like
Reactions: vlad66