Michell GyroDec η αναγέννηση.

Δεν ειναι αρκετα καθαρες για να φαινεται φθορα.
Ποσες ωρες χρησης εχουν ;
 
Αυτό μου είναι πολύ δύσκολο να το απαντήσω.
Θα προσπαθήσω απόψε να βγάλω μια nagaoka με περίπου 200 ώρες.
 
Δυστυχώς κάνει και αριστερά δεξιά δημιουργώντας μικρό αλλαγές στο κέντρο ανάγνωσης του δίσκου.
Απ' ότι θυμάμαι, πρέπει να στρίβεις τα ελατήρια. Κάποια στιγμή "έρχονται". Αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω... Εμένα μου το είχε στήσει ο Γερούκης κι από τότε πείραξα την ανάρτηση.
 
Εκει που ειναι το βελακι ειναι που γινεται η φθορα. Εκει να εστιασεις που γινεται η επαφη της ακιδας στο αυλακι.
Το υπολοιπο διαμαντι δεν ακουμπα πουθενα.


1000019451.jpg
 
Απ' ότι θυμάμαι, πρέπει να στρίβεις τα ελατήρια. Κάποια στιγμή "έρχονται". Αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω... Εμένα μου το είχε στήσει ο Γερούκης κι από τότε πείραξα την ανάρτηση.
Μα αυτή είναι και η ομορφιά του Gyrodec, να παιδευτείς να το στήσεις ...
 
Διστυχως 3 παράγοντες σταματουν την αγορά των πυλώνων του Pete.
1. O φίλος μου έκανε πίσω για την αγορά και το παζάρι ήταν για 2 σέτ.
2. O προηγούμενος κάτοχος του πικαπ μου με ενημέρωσε οτι τα ελατήρια μου ειναι η τελευταία εκδοση μιας και τα παλια είχαν μαλακώσει πολύ.
3. Οι γνώμες όλων σας.
Οποιος έχει περισσότερες πληροφορίες για το στρίψιμο των ελατηρίων ας γράψει την αποψη του.
 
  • Like
Reactions: Sonus Naturalis
Εκει που ειναι το βελακι ειναι που γινεται η φθορα. Εκει να εστιασεις που γινεται η επαφη της ακιδας στο αυλακι.
Το υπολοιπο διαμαντι δεν ακουμπα πουθενα.


View attachment 247177
Αν και δεν νομιζω οτι εχω αλλη μεγενθυση θα το προσπαθήσω. Το καινουργιο μου κινητό εστιάζει πολυ καλύτερα στο οφθαλμοσκοπιο του μικροσκοπίου μου.
Temu μη φανταστειτε οτι είμαι κανενας αιματολόγος.:cool:
 
Μα αυτή είναι και η ομορφιά του Gyrodec, να παιδευτείς να το στήσεις ...

Μαζοχισμός!

Διστυχως 3 παράγοντες σταματουν την αγορά των πυλώνων του Pete.
1. O φίλος μου έκανε πίσω για την αγορά και το παζάρι ήταν για 2 σέτ.
2. O προηγούμενος κάτοχος του πικαπ μου με ενημέρωσε οτι τα ελατήρια μου ειναι η τελευταία εκδοση μιας και τα παλια είχαν μαλακώσει πολύ.
3. Οι γνώμες όλων σας.
Οποιος έχει περισσότερες πληροφορίες για το στρίψιμο των ελατηρίων ας γράψει την αποψη του.

Το Gyro ήταν ο πρώτος μου έρωτας (καθαρά για αισθητικούς λόγους) όταν κοίταγα για το πρώτο μου πικάπ αλλά με απέτρεψε κάτοχος του που το πούλησε για τον ίδιο λόγο που το πούλησες κι εσύ. Από τότε δεν ξανασχολήθηκα με πικάπ ανάρτησης πλην ενός TD-520 που δινόταν σε τιμή χώμα και απ' ότι διάβασα η Thorens είχε λύσει τα προβλήματα απορρύθμισης που είχαν τα παλιότερα.

Εμένα οι πυλώνες δεν μου αρέσουν για αισθητικούς λόγους, όποτε τους βλέπω σε Gyro τους βλέπω "γυμνούς" οπότε υποθέτω ότι τα καπάκια δε μπορούν να τους καλύψουν και αυτό με χαλάει. Αυτό που είπε ο Βλαδίμηρος είναι σωστό, αν στους χρήστες με πυλώνες αρέσει ο ήχος του πικάπ καταρρίπτει τον μύθο ανάρτηση = μουσικότητα που για μένα δεν έχει βάση. Υπάρχουν καλά & κακά πικάπ σε όλες τις σχολές (belt - idler - direct) και επειδή είμαι απλός άνθρωπος θεωρώ ότι το πικάπ πρέπει να κάνει δύο δουλειές: Να απορροφά τους κραδασμούς και να "πιάνει"¨σωστές στροφές κάτι που κάποια belt drive έχουν ξεχάσει αλλά οι χρήστες τους επιμένουν να τα προτιμούν λόγω μουσικότητας, prat και οποιοδήποτε άλλο όρο δημιουργεί ο ειδικός τύπος. Εγώ αυτά θέλω να κάνει το πικάπ μου, την χροιά θα την πάρω από την κεφαλή, το phono stage και πολύ περισσότερο από τα ηχεία που είναι το στόμα του συστήματος. Πολύ μεγαλύτερη διαφορά θα δώσει σε ένα σύστημα η αλλαγή σε ηχείο διαφορετικής φιλοσοφίας π.χ. από Klipsch σε ATC παρά αλλαγή belt drive σε direct drive ή ανάρτηση σε μάζα.

Συμβουλή δεν έχω γιατί δεν έχω γνώσεις, εύχομαι υπομονή αλλά υποθέτω την έχεις αφού γνωρίζεις το πικάπ και του έδωσες δεύτερη ευκαιρία.
 
Μαζοχισμός!



Το Gyro ήταν ο πρώτος μου έρωτας (καθαρά για αισθητικούς λόγους) όταν κοίταγα για το πρώτο μου πικάπ αλλά με απέτρεψε κάτοχος του που το πούλησε για τον ίδιο λόγο που το πούλησες κι εσύ. Από τότε δεν ξανασχολήθηκα με πικάπ ανάρτησης πλην ενός TD-520 που δινόταν σε τιμή χώμα και απ' ότι διάβασα η Thorens είχε λύσει τα προβλήματα απορρύθμισης που είχαν τα παλιότερα.

Εμένα οι πυλώνες δεν μου αρέσουν για αισθητικούς λόγους, όποτε τους βλέπω σε Gyro τους βλέπω "γυμνούς" οπότε υποθέτω ότι τα καπάκια δε μπορούν να τους καλύψουν και αυτό με χαλάει. Αυτό που είπε ο Βλαδίμηρος είναι σωστό, αν στους χρήστες με πυλώνες αρέσει ο ήχος του πικάπ καταρρίπτει τον μύθο ανάρτηση = μουσικότητα που για μένα δεν έχει βάση. Υπάρχουν καλά & κακά πικάπ σε όλες τις σχολές (belt - idler - direct) και επειδή είμαι απλός άνθρωπος θεωρώ ότι το πικάπ πρέπει να κάνει δύο δουλειές: Να απορροφά τους κραδασμούς και να "πιάνει"¨σωστές στροφές κάτι που κάποια belt drive έχουν ξεχάσει αλλά οι χρήστες τους επιμένουν να τα προτιμούν λόγω μουσικότητας, prat και οποιοδήποτε άλλο όρο δημιουργεί ο ειδικός τύπος. Εγώ αυτά θέλω να κάνει το πικάπ μου, την χροιά θα την πάρω από την κεφαλή, το phono stage και πολύ περισσότερο από τα ηχεία που είναι το στόμα του συστήματος. Πολύ μεγαλύτερη διαφορά θα δώσει σε ένα σύστημα η αλλαγή σε ηχείο διαφορετικής φιλοσοφίας π.χ. από Klipsch σε ATC παρά αλλαγή belt drive σε direct drive ή ανάρτηση σε μάζα.

Συμβουλή δεν έχω γιατί δεν έχω γνώσεις, εύχομαι υπομονή αλλά υποθέτω την έχεις αφού γνωρίζεις το πικάπ και του έδωσες δεύτερη ευκαιρία.
Ηχεία, ενισχυτής phono, καλωδια, εχουν φτάσει όλα σε ενα επίπεδο που θα δυσκολευομουν (οικονομικά) να τα αλλάξω πρό κρίσης, τωρα απλά προσευχομαι να μήν πάθουν κάτι. :oops:
Μονο οι πηγές μου (οι αναλογικές) είναι σε καπως νορμάλ επίπεδα που με πολύ οικονομία να μπορω να τις αλλάξω.
Η δευτερη ευκαιρία δόθηκε για την εμφάνιση και σίγουρα όχι για την ανάρτηση. Αν τελικά μου σπάσει πάλι τα νέυρα εχω εναλλακτική.
Τα καπάκια μπαίνουν και στους αλλαγμένους πυλώνες αλλα μετά πως θα δίχνει σαν το SME 30 :rolleyes:
 
Απ' ότι θυμάμαι, πρέπει να στρίβεις τα ελατήρια. Κάποια στιγμή "έρχονται". Αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω... Εμένα μου το είχε στήσει ο Γερούκης κι από τότε ΔΕΝ πείραξα την ανάρτηση.
Και ακόμα δεν κουνιέται.
 
Και ακόμα δεν κουνιέται.
Οπως εχω γράψει και παραπάνω και συμφωνει και ο φίλος του Kostas P. αυτό το "κουνιέται" ειναι λόγος διαζυγίου.
Να διευκρινίσω οτι ακόμη δεν το εχω ξεκινησει το δικό μου, οτι γραφω ειναι απο μνήμης (προ 15 ετων) και απο φίλων που εχω ακουσει.
 
...Η δευτερη ευκαιρία δόθηκε για την εμφάνιση και σίγουρα όχι για την ανάρτηση. Αν τελικά μου σπάσει πάλι τα νέυρα εχω εναλλακτική.

Ζήσε ένα χρόνο μαζί του και ενημέρωσε. Αν και έχουν περάσει σχεδόν 25 χρόνια θυμάμαι να μου λέει (ο κάτοχος Gyro) ότι η ανάρτηση απορρυθμιζόταν με την αλλαγή των εποχών, δηλαδή του καιρού. Ίσως να μην ήξερε να το ρυθμίσει σωστά - ίσως να είναι αλήθεια. Το θέμα για μένα είναι ότι τέτοιου κόστους πικάπ πρέπει να είναι set & forget, καμία εξαίρεση. Όπως εσύ, θέλω να πειραματίζομαι με κεφαλές & βελόνες, δε βρίσκω καμία ευχαρίστηση να ρυθμίζω ελατήρια.

...Τα καπάκια μπαίνουν και στους αλλαγμένους πυλώνες αλλα μετά πως θα δίχνει σαν το SME 30 :rolleyes:

Οι πυλώνες είναι ο λόγος που δεν μου αρέσουν αισθητικά τα SME 15, 20, 30. Όχι ότι τα υπόλοιπα μοντέλα είναι ιδιαίτερα όμορφα αλλά και να ήταν με τις τιμές που έχουν είναι για άλλους.
 
Ζήσε ένα χρόνο μαζί του και ενημέρωσε. Αν και έχουν περάσει σχεδόν 25 χρόνια θυμάμαι να μου λέει (ο κάτοχος Gyro) ότι η ανάρτηση απορρυθμιζόταν με την αλλαγή των εποχών, δηλαδή του καιρού. Ίσως να μην ήξερε να το ρυθμίσει σωστά - ίσως να είναι αλήθεια. Το θέμα για μένα είναι ότι τέτοιου κόστους πικάπ πρέπει να είναι set & forget, καμία εξαίρεση. Όπως εσύ, θέλω να πειραματίζομαι με κεφαλές & βελόνες, δε βρίσκω καμία ευχαρίστηση να ρυθμίζω ελατήρια.



Οι πυλώνες είναι ο λόγος που δεν μου αρέσουν αισθητικά τα SME 15, 20, 30. Όχι ότι τα υπόλοιπα μοντέλα είναι ιδιαίτερα όμορφα αλλά και να ήταν με τις τιμές που έχουν είναι για άλλους.
Κοιτάω καποιες παλιες φωτογραφίες απο τα γενεθλια της κόρης μου της μεγάλης και βλεπω απο τα 3τα γενεθλια της το Gyro ηταν εκει (τωρα πάει για 20) στα 6τα γενέθλια της δεν είναι πια εκει, αρα το είχα για 3 χρόνια. Αυτο που γραφει ο φίλος δεν μου το παρουσίασε εμένα, μονο το σπαστικό τρέμουλο.
 
Οι πυλώνες είναι ο λόγος που δεν μου αρέσουν αισθητικά τα SME 15, 20, 30. Όχι ότι τα υπόλοιπα μοντέλα είναι ιδιαίτερα όμορφα αλλά και να ήταν με τις τιμές που έχουν είναι για άλλους.
Άσε που κοστίζει και 20€ κάθε o-ring
 
Άσε που κοστίζει και 20€ κάθε o-ring
Εδω ζητουν κατι λιγοτερο απο 60ευρω για τον υμάντα (ενα απλο λάστιχο) ολοι οι Ελληνες αντιπρόσωποι.
Πάντως εγω δεν εχω πιστεί οτι δεν θα τους πάρω τελικά (τους πυλώνες του pete).
Aν τελικά ενδωσει και μου κάνει την ιδια τιμή που μου εκανε για 2 ζευγαρια στο 1 θα τα πάρω.
 
Διστυχως 3 παράγοντες σταματουν την αγορά των πυλώνων του Pete.
1. O φίλος μου έκανε πίσω για την αγορά και το παζάρι ήταν για 2 σέτ.
2. O προηγούμενος κάτοχος του πικαπ μου με ενημέρωσε οτι τα ελατήρια μου ειναι η τελευταία εκδοση μιας και τα παλια είχαν μαλακώσει πολύ.
3. Οι γνώμες όλων σας.
Οποιος έχει περισσότερες πληροφορίες για το στρίψιμο των ελατηρίων ας γράψει την αποψη του.
Εγώ συστήνω ανεπιφύλακτα να έρθεις σ επαφή μ αυτούς.
Έχω ακούσει ότι πολλοί κάτοχοι Michell και Pink triangle οδεύουν εκεί αντί στις ίδιες τις εταιρείες πρώην και νυν.
Έχουν κάνει πολλά tweak ..
Το δεύτερο που θα πρότεινα να έρθεις σ επαφή με τον D.Price που ασχολήθηκε όσο κανείς με το Gyro.
Δεν θυμάμαι όμως e mail ούτε τηλέφωνο.
Με βοήθησε πολύ με το να βρω τ αυθεντικά cross των Spendor, όταν έκλεισε η εταιρεία..
Ευγενέστατος...
Το hi fi world έγραψε για την true point στην σελίδα με τα queries πριν καιρό.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

εδώ μια μετατροπή/επισκευή απ' την εταιρεία που ειδικεύεται σ αυτά τα δύο ιστορικά πλατό.
Μια πληροφορία που έχω από πρόσφατη επαφή είναι ότι δεν ασχολούνται με a/c πια,όπως πρίν..
 
Εγώ συστήνω ανεπιφύλακτα να έρθεις σ επαφή μ αυτούς.
Έχω ακούσει ότι πολλοί κάτοχοι Michell και Pink triangle οδεύουν εκεί αντί στις ίδιες τις εταιρείες πρώην και νυν.
Έχουν κάνει πολλά tweak ..
Το δεύτερο που θα πρότεινα να έρθεις σ επαφή με τον D.Price που ασχολήθηκε όσο κανείς με το Gyro.
Δεν θυμάμαι όμως e mail ούτε τηλέφωνο.
Με βοήθησε πολύ με το να βρω τ αυθεντικά cross των Spendor, όταν έκλεισε η εταιρεία..
Ευγενέστατος...
Το hi fi world έγραψε για την true point στην σελίδα με τα queries πριν καιρό.
Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται.
Κάνω copy paste κάτω από την υπογραφή του αγαπητού που μιλάω.

True Point Audio Ltd 078 40 377 019

Οι πατέντες για τις οποίες έχουμε μιλήσει πάμπολλες και πανέξυπνες.
 
  • Like
Reactions: westsound