AUDIOLYTIC
AVClub Fanatic
- 13 August 2010
- 10,391
Απ' ότι θυμάμαι, πρέπει να στρίβεις τα ελατήρια. Κάποια στιγμή "έρχονται". Αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω... Εμένα μου το είχε στήσει ο Γερούκης κι από τότε πείραξα την ανάρτηση.Δυστυχώς κάνει και αριστερά δεξιά δημιουργώντας μικρό αλλαγές στο κέντρο ανάγνωσης του δίσκου.
Μα αυτή είναι και η ομορφιά του Gyrodec, να παιδευτείς να το στήσεις ...Απ' ότι θυμάμαι, πρέπει να στρίβεις τα ελατήρια. Κάποια στιγμή "έρχονται". Αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω... Εμένα μου το είχε στήσει ο Γερούκης κι από τότε πείραξα την ανάρτηση.
Αν και δεν νομιζω οτι εχω αλλη μεγενθυση θα το προσπαθήσω. Το καινουργιο μου κινητό εστιάζει πολυ καλύτερα στο οφθαλμοσκοπιο του μικροσκοπίου μου.Εκει που ειναι το βελακι ειναι που γινεται η φθορα. Εκει να εστιασεις που γινεται η επαφη της ακιδας στο αυλακι.
Το υπολοιπο διαμαντι δεν ακουμπα πουθενα.
View attachment 247177
Μα αυτή είναι και η ομορφιά του Gyrodec, να παιδευτείς να το στήσεις ...
Διστυχως 3 παράγοντες σταματουν την αγορά των πυλώνων του Pete.
1. O φίλος μου έκανε πίσω για την αγορά και το παζάρι ήταν για 2 σέτ.
2. O προηγούμενος κάτοχος του πικαπ μου με ενημέρωσε οτι τα ελατήρια μου ειναι η τελευταία εκδοση μιας και τα παλια είχαν μαλακώσει πολύ.
3. Οι γνώμες όλων σας.
Οποιος έχει περισσότερες πληροφορίες για το στρίψιμο των ελατηρίων ας γράψει την αποψη του.
Εσκισε το εργαλείο θα το πάρω κι εγωαυτό το μικροσκόπιο χειρός που πήρα από το banggood είναι θαυματουργό
εδώ η βελόνα μιας DL-103 που έβγαλα προχθές
View attachment 247182
Ηχεία, ενισχυτής phono, καλωδια, εχουν φτάσει όλα σε ενα επίπεδο που θα δυσκολευομουν (οικονομικά) να τα αλλάξω πρό κρίσης, τωρα απλά προσευχομαι να μήν πάθουν κάτι.Μαζοχισμός!
Το Gyro ήταν ο πρώτος μου έρωτας (καθαρά για αισθητικούς λόγους) όταν κοίταγα για το πρώτο μου πικάπ αλλά με απέτρεψε κάτοχος του που το πούλησε για τον ίδιο λόγο που το πούλησες κι εσύ. Από τότε δεν ξανασχολήθηκα με πικάπ ανάρτησης πλην ενός TD-520 που δινόταν σε τιμή χώμα και απ' ότι διάβασα η Thorens είχε λύσει τα προβλήματα απορρύθμισης που είχαν τα παλιότερα.
Εμένα οι πυλώνες δεν μου αρέσουν για αισθητικούς λόγους, όποτε τους βλέπω σε Gyro τους βλέπω "γυμνούς" οπότε υποθέτω ότι τα καπάκια δε μπορούν να τους καλύψουν και αυτό με χαλάει. Αυτό που είπε ο Βλαδίμηρος είναι σωστό, αν στους χρήστες με πυλώνες αρέσει ο ήχος του πικάπ καταρρίπτει τον μύθο ανάρτηση = μουσικότητα που για μένα δεν έχει βάση. Υπάρχουν καλά & κακά πικάπ σε όλες τις σχολές (belt - idler - direct) και επειδή είμαι απλός άνθρωπος θεωρώ ότι το πικάπ πρέπει να κάνει δύο δουλειές: Να απορροφά τους κραδασμούς και να "πιάνει"¨σωστές στροφές κάτι που κάποια belt drive έχουν ξεχάσει αλλά οι χρήστες τους επιμένουν να τα προτιμούν λόγω μουσικότητας, prat και οποιοδήποτε άλλο όρο δημιουργεί ο ειδικός τύπος. Εγώ αυτά θέλω να κάνει το πικάπ μου, την χροιά θα την πάρω από την κεφαλή, το phono stage και πολύ περισσότερο από τα ηχεία που είναι το στόμα του συστήματος. Πολύ μεγαλύτερη διαφορά θα δώσει σε ένα σύστημα η αλλαγή σε ηχείο διαφορετικής φιλοσοφίας π.χ. από Klipsch σε ATC παρά αλλαγή belt drive σε direct drive ή ανάρτηση σε μάζα.
Συμβουλή δεν έχω γιατί δεν έχω γνώσεις, εύχομαι υπομονή αλλά υποθέτω την έχεις αφού γνωρίζεις το πικάπ και του έδωσες δεύτερη ευκαιρία.
Και ακόμα δεν κουνιέται.Απ' ότι θυμάμαι, πρέπει να στρίβεις τα ελατήρια. Κάποια στιγμή "έρχονται". Αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω... Εμένα μου το είχε στήσει ο Γερούκης κι από τότε ΔΕΝ πείραξα την ανάρτηση.
Οπως εχω γράψει και παραπάνω και συμφωνει και ο φίλος του Kostas P. αυτό το "κουνιέται" ειναι λόγος διαζυγίου.Και ακόμα δεν κουνιέται.
...Η δευτερη ευκαιρία δόθηκε για την εμφάνιση και σίγουρα όχι για την ανάρτηση. Αν τελικά μου σπάσει πάλι τα νέυρα εχω εναλλακτική.
...Τα καπάκια μπαίνουν και στους αλλαγμένους πυλώνες αλλα μετά πως θα δίχνει σαν το SME 30![]()
Κοιτάω καποιες παλιες φωτογραφίες απο τα γενεθλια της κόρης μου της μεγάλης και βλεπω απο τα 3τα γενεθλια της το Gyro ηταν εκει (τωρα πάει για 20) στα 6τα γενέθλια της δεν είναι πια εκει, αρα το είχα για 3 χρόνια. Αυτο που γραφει ο φίλος δεν μου το παρουσίασε εμένα, μονο το σπαστικό τρέμουλο.Ζήσε ένα χρόνο μαζί του και ενημέρωσε. Αν και έχουν περάσει σχεδόν 25 χρόνια θυμάμαι να μου λέει (ο κάτοχος Gyro) ότι η ανάρτηση απορρυθμιζόταν με την αλλαγή των εποχών, δηλαδή του καιρού. Ίσως να μην ήξερε να το ρυθμίσει σωστά - ίσως να είναι αλήθεια. Το θέμα για μένα είναι ότι τέτοιου κόστους πικάπ πρέπει να είναι set & forget, καμία εξαίρεση. Όπως εσύ, θέλω να πειραματίζομαι με κεφαλές & βελόνες, δε βρίσκω καμία ευχαρίστηση να ρυθμίζω ελατήρια.
Οι πυλώνες είναι ο λόγος που δεν μου αρέσουν αισθητικά τα SME 15, 20, 30. Όχι ότι τα υπόλοιπα μοντέλα είναι ιδιαίτερα όμορφα αλλά και να ήταν με τις τιμές που έχουν είναι για άλλους.
Άσε που κοστίζει και 20€ κάθε o-ringΟι πυλώνες είναι ο λόγος που δεν μου αρέσουν αισθητικά τα SME 15, 20, 30. Όχι ότι τα υπόλοιπα μοντέλα είναι ιδιαίτερα όμορφα αλλά και να ήταν με τις τιμές που έχουν είναι για άλλους.
Εδω ζητουν κατι λιγοτερο απο 60ευρω για τον υμάντα (ενα απλο λάστιχο) ολοι οι Ελληνες αντιπρόσωποι.Άσε που κοστίζει και 20€ κάθε o-ring
Εγώ συστήνω ανεπιφύλακτα να έρθεις σ επαφή μ αυτούς.Διστυχως 3 παράγοντες σταματουν την αγορά των πυλώνων του Pete.
1. O φίλος μου έκανε πίσω για την αγορά και το παζάρι ήταν για 2 σέτ.
2. O προηγούμενος κάτοχος του πικαπ μου με ενημέρωσε οτι τα ελατήρια μου ειναι η τελευταία εκδοση μιας και τα παλια είχαν μαλακώσει πολύ.
3. Οι γνώμες όλων σας.
Οποιος έχει περισσότερες πληροφορίες για το στρίψιμο των ελατηρίων ας γράψει την αποψη του.
Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται.Εγώ συστήνω ανεπιφύλακτα να έρθεις σ επαφή μ αυτούς.
Έχω ακούσει ότι πολλοί κάτοχοι Michell και Pink triangle οδεύουν εκεί αντί στις ίδιες τις εταιρείες πρώην και νυν.![]()
True Point Audio
www.truepointaudio.com
Έχουν κάνει πολλά tweak ..
Το δεύτερο που θα πρότεινα να έρθεις σ επαφή με τον D.Price που ασχολήθηκε όσο κανείς με το Gyro.
Δεν θυμάμαι όμως e mail ούτε τηλέφωνο.
Με βοήθησε πολύ με το να βρω τ αυθεντικά cross των Spendor, όταν έκλεισε η εταιρεία..
Ευγενέστατος...
Το hi fi world έγραψε για την true point στην σελίδα με τα queries πριν καιρό.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.