Michell GyroDec η αναγέννηση.

Αρα θα ψάξω να βρω και θα σου στείλω και το link του Ισπανού που πουλάει τους ιμάντες στο 1/3 της τιμής και θα είσαι μια χαρά.
 
Απο τη στιγμή που πήρα το δικό μου αντιμετώπισα το ιδιο ακριβος πρόβλημα και εμένα είναι με το μαμά λάστιχο, το δικό μου ομως είναι το μοντέλο με το αποσπωμενο μοτέρ, οπότε με μια ελαστική βάση το σήκωσα λιγο και λυθηκε το πρόβλημα. Σαν καλός ντούις θα έλεγα να αφαιρεσεις το μοτέρ. Πας σε ενα πλεξιγκλασά και σου μεγαλώνει την τρύπα. Το πικάπ θα παίζει καλύτερα. Αν αυτή η λύση σου φαινετε extreme απλα με ενα κοφτάκι αφαιρείς προσεκτικά την κολλα και βάζεις κι εσυ μια ελαστική βασή απο κάτω και το σηκώνεις οσο πρέπει. Τέλος αν τιποτε απο τα προηγούμενα δεν σου ταιριάζει μπορείς να δείς αν αφαιρείται το μαυρο που περιστρεφεται και να βάλεις το μαμά.
Παρόμοια περίπτωση …
Εδώ όταν μπήκα στην διαδικασία σε άλλο πικαπ (EAT)να αλλάξω τα original αντικραδασμικά πατάκια (pads) δεξιά με την κόκκινη επισήμανση που ήταν για τα πανηγύρια με μαγνητικά κεραμικά .
Υπάρχει διαφορά ύψους .

IMG_1651.jpegΕδώ υπάρχει πρόβλεψη από τον κατασκευαστή να ευθυγραμμίσουμε το μοτέρ ανυψώνοντας το πηγάδι -πλατώ κάτι σαν ρύθμιση VTA αλλά αυτή έτσι και αλλιώς γίνεται από τον βραχίονα .

IMG_1653.jpegΒαριόμουν να το κάνω και επέλεξα να φτιάξω μια τετράγωνη βάση με την κόκκινη επισήμανση .

IMG_1658.jpeg
 
Η τελευταία φωτογραφία είναι αυτό ακριβώς που περιγραφω και ειναι αυτό που έχω κάνει κι εγώ με ελαστικη όμως βάση. Βγάλε και μια φώτο να το δούμε ολόκληρο το πικαπ.
 
Η τελευταία φωτογραφία είναι αυτό ακριβώς που περιγραφω και ειναι αυτό που έχω κάνει κι εγώ με ελαστικη όμως βάση
Δεν διαφωνώ …Όμως …
Κάτω από την αντικραδασμική βάση του μοτέρ (κατασκευαστής )υπάρχει ελαστική βάση στο δικό μου πικαπ όπως και oring ελαστικά εσωτερικά του μοτέρ αφού το έχω ανοίξει σε καμία περίπτωση αυτά δεν τα καταργούμε .
Έφτιαξα απλά μια βάση για να ανυψώσω το μοτέρ και κάτω ⬇️ από την βάση του έβαλα pads από σιλικόνη με αυτόν τον τρόπο συνολικά (κατασκευαστής ) καταργούμε τους ανεπιθύμητους κραδασμούς αν και εφόσον υπάρχουν .
 
Παρόμοια περίπτωση …
Εδώ όταν μπήκα στην διαδικασία σε άλλο πικαπ (EAT)να αλλάξω τα original αντικραδασμικά πατάκια (pads) δεξιά με την κόκκινη επισήμανση που ήταν για τα πανηγύρια με μαγνητικά κεραμικά .
Υπάρχει διαφορά ύψους .

View attachment 248359Εδώ υπάρχει πρόβλεψη από τον κατασκευαστή να ευθυγραμμίσουμε το μοτέρ ανυψώνοντας το πηγάδι -πλατώ κάτι σαν ρύθμιση VTA αλλά αυτή έτσι και αλλιώς γίνεται από τον βραχίονα .

View attachment 248360Βαριόμουν να το κάνω και επέλεξα να φτιάξω μια τετράγωνη βάση με την κόκκινη επισήμανση .

View attachment 248361
Μπορεί να κάνει όλα αυτά...ή να αγοράσει ένα στρογγυλό ιμάντα. Εγώ πάντως ξέρω τι θα έκανα στη θέση του.
 
Μπορεί να κάνει όλα αυτά...ή να αγοράσει ένα στρογγυλό ιμάντα. Εγώ πάντως ξέρω τι θα έκανα στη θέση του.
Γενικά με τους ιμάντες Κώστα ,δεν βάζω το χέρι μου στο ευαγγέλιο δεν είναι όλοι ίδιοι κατασκευαστικά .
Αυτό πήρε σάρκα και οστά όταν κάθησα και ασχολήθηκα με τελείως διαφορετική γόμωση ο καθένας φυσικά στην ίδια διάμετρο και άκουγα διαφορετικά πράγματα …
Αυτήν την συζήτηση την έκανα με επαγγελματία γνωστό του χώρου και μου αποκάλυψε ότι όντως ακούγονται .
 
Αναβάθμιση 2.
Μετά από προσεκτικές ακροάσεις 3 ατόμων χτες το βράδυ ή ακόλουθη βάση είναι η πιο κατάλληλη.
1000019863.jpg
Πρόκειται για βάση από καουτσούκ που βρίσκουμε στα ανταλλακτικά κλιματισμού και φέρνει τον ιμάντα σε αυτό το ύψος.
1000019864.jpg
Σε σχέση με τις άλλες δύο θέσεις πιο κάτω έχουμε μια μικρή διαφορά ησυχίας στο υπόβαθρο και λίγο πιο απλωμενη εικόνα.
Σύμφωνοι και οι τρεις ακροατές.
Ένας από τους φίλους είχε μαζί του ένα τσουβαλακι με ιμάντες και θέλησα να δοκιμάσω έναν flat που έκανε σε μήκος. Δεν μπορούσε όμως να τον συγκρατήσει το pulley, έχανε στροφές οπότε οποιοδήποτε σχόλιο θα ήταν άδικο.
 
Last edited:
Το έχω ξεφτιλίσει αλλά δεν κρατιέμαι, αυτοί φταίνε που τις σκοτώνουν φτηνά.
1000019865.jpg
1000019866.jpg
Δεν βλεπω την ωρα να σχολασω
Ξανατρέμε Vlad 🤣🤣🤣
 
  • Like
  • Haha
Reactions: Tzimisce and vlad66
Aναβαθμιση 3.
Μέχρι τώρα η ποιο δυνατή αναβάθμιση.
Αλλαγή στις μπίλιες που περιέχουν οι πυλώνες των ελατηρίων.
1000019874.jpg
Αριστερά ή νέα μπίλια από κεβλαρ δεξιά ή μεταλλικη.
Ο ενθουσιασμός μου δεν έχει να κάνει τόσο με τον ήχο (δεν έχω ακούσει προσεκτικά) αλλά με την καταραμένη την ταλάντωση (που είναι αυτό που μισώ σε αυτό το πικάπ) μειώθηκε στο 50% μπορει και περισσότερο.🤸‍♀️🤸🤸‍♂️
 
  • Wow
Reactions: vlad66
Aναβαθμιση 3.
Μέχρι τώρα η ποιο δυνατή αναβάθμιση.
Αλλαγή στις μπίλιες που περιέχουν οι πυλώνες των ελατηρίων.
View attachment 248452
Αριστερά ή νέα μπίλια από κεβλαρ δεξιά ή μεταλλικη.
Ο ενθουσιασμός μου δεν έχει να κάνει τόσο με τον ήχο (δεν έχω ακούσει προσεκτικά) αλλά με την καταραμένη την ταλάντωση (που είναι αυτό που μισώ σε αυτό το πικάπ) μειώθηκε στο 50% μπορει και περισσότερο.🤸‍♀️🤸🤸‍♂️
Είναι για καλό άραγε ή για κακό (η μείωση της ταλάντωσης); Ερώτημα θέτω, δεν γνωρίζω την απάντηση.
 
  • Like
Reactions: westsound
Είναι για καλό άραγε ή για κακό (η μείωση της ταλάντωσης); Ερώτημα θέτω, δεν γνωρίζω την απάντηση.
Οι ακροάσεις θα απαντήσουν σύντομα αυτό το ερώτημα. Προς στιγμής μπορώ να κατεβάζω τη βελόνα με μεγαλύτερη άνεση, ανεκτίμητο.
 
Το συγκριτικό ατσάλινες μπίλιες vs βιομηχανικό πλαστικό έχει ξεκάθαρο νικητή.
Με τη μελιστάλακτη sumico ακούσαμε με προσοχή με τον αδελφό μου κάποια κομμάτια έλυσα όσο πιο γρήγορα έβαλα τις ατσάλινες, ακρόαση και πάλι αλλαγή. Η διαδικασία έγινε συνολικά 4 φορές.
Ξεκάθαρα συμφωνήσαμε και οι δύο ότι οι πλαστικές δίνουν κάποιες αρμονικές στις μεσαίες χωρίς να χαλάνε πουθενά το άκουσμα οπουδήποτε στο υπόλοιπο φάσμα.
Μένουν
 
Το συγκριτικό ατσάλινες μπίλιες vs βιομηχανικό πλαστικό έχει ξεκάθαρο νικητή.
Με τη μελιστάλακτη sumico ακούσαμε με προσοχή με τον αδελφό μου κάποια κομμάτια έλυσα όσο πιο γρήγορα έβαλα τις ατσάλινες, ακρόαση και πάλι αλλαγή. Η διαδικασία έγινε συνολικά 4 φορές.
Ξεκάθαρα συμφωνήσαμε και οι δύο ότι οι πλαστικές δίνουν κάποιες αρμονικές στις μεσαίες χωρίς να χαλάνε πουθενά το άκουσμα οπουδήποτε στο υπόλοιπο φάσμα.
Μένουν
Με τις ιδιότητες των υλικών δεν μπορείς να τα βάλεις και σε αυτόν τον κόσμο δεν μου φαίνεται κάτι το περίεργο 😉αρκεί να ασχοληθείς .
Κοίταξε μόνο την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου .
 
Με τις ιδιότητες των υλικών δεν μπορείς να τα βάλεις και σε αυτόν τον κόσμο δεν μου φαίνεται κάτι το περίεργο 😉αρκεί να ασχοληθείς .
Κοίταξε μόνο την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου .
Το έψαξα διεξοδικά στο internet ρώτησα και το χημικό μας - τι όλο αυτός θα ρωτάει? - των άγνωστων σε μένα πολυμερών από τα οποία αποτελούνται και τελικα οι μηχανικές τους ιδιότητες είναι αντάξιες του ατσαλιου μόνο που η διάβρωση είναι άγνωστη λέξη για αυτά τα υλικά. Αντίθετα με τις ατσαλινες μπίλιες που έβγαλα, η μία είχε οξειδωθει αρκετά.
 
Θαυμάζω την όρεξη και την υπομονή σου, κουράστηκα μόνο που το διάβασα!
Ναι η αλήθεια είναι ότι έχω προωθεί λιγάκι, σε συνδυασμό με τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο που έχω αυτή την περίοδο, του έχω δώσει να καταλάβει.
Όσο προλαβαίνω πριν ξεκινήσει η ζέστη και αρχίσει πάλι το καλοκαιρινό project και χαθώ πάλι.
 
Το έψαξα διεξοδικά στο internet ρώτησα και το χημικό μας - τι όλο αυτός θα ρωτάει? - των άγνωστων σε μένα πολυμερών από τα οποία αποτελούνται και τελικα οι μηχανικές τους ιδιότητες είναι αντάξιες του ατσαλιου μόνο που η διάβρωση είναι άγνωστη λέξη για αυτά τα υλικά. Αντίθετα με τις ατσαλινες μπίλιες που έβγαλα, η μία είχε οξειδωθει αρκετά.
Χα χα δεν είναι δουλειά των χημικών σε αυτές τις περιπτώσεις .
Σε κάθε περίπτωση έχουμε γενικά ποιότητες και εδώ .
1)Η οξείδωση στο ατσάλι μπορεί να προέλθει από ακινησία λόγο έλλειψης οξυγόνου,κακής ποιότητας λιπαντικού ,μη προβλεπόμενος χρόνος αντικατάστασης λιπαντικού και φυσικά η ποιότητα του ανοξείδωτου.
2)Τα κεραμικά ή κάθε χρήσης πλαστικού ,TPE κτλ κτλ είναι το μέλλον …
Σε κάθε περίπτωση είναι καλό να αγοράζονται από αυτούς που τα παράγουν και ΟΧΙ από δεύτερους και τρίτους κατασκευαστές εννοείται ότι στην πρώτη περίπτωση είναι πιο ακριβά.