Michell GyroDec η αναγέννηση.

Το ξυσιμό γίνετε κάθε φορά που ρυθμίζεις τα ελατήρια, όλη η περιστροφή του πυλώνα κατα τη ρυθμιση των ελατηρίων γίνετε πάνω στη μπίλια.
Επίσης ολο το βάρος του πλατό πέφτει εκει.
Ο έλεγχος είναι κάτι σχετικά ευκολο, οποτε σε κανα- δυο μήνες θα κάνω ενα τσέκ.
 
  • Like
Reactions: Tzimisce
Θα ελεγα χρώμιο + χαλια λιπαντικό.
Τα ρινίσματα είναι σιγουρα απο τη μπίλια ειχαν το ίδιο χρωμα το σασί εχει άλλο χρωμα εντελώς.
Θα τις εξετάσω πιο προσεκτικά ισως με το μικροσκόπιο που έχουμε για τις βελόνες.
Μιλωντας με το vlad το πρασινο που παρατηρησα ειναι κρυσταλοποιηση του λιπαντικου, το βλεπει κι αυτος στους αξονες των βραχιονων.
στους άξονες των πλατώ θες να πεις..
στεγνώνει το λάδι αφού οι χρήστες δεν το ανανεώνουν ποτέ και "κρυσταλλοποιείται"
 
στους άξονες των πλατώ θες να πεις..
στεγνώνει το λάδι αφού οι χρήστες δεν το ανανεώνουν ποτέ και "κρυσταλλοποιείται"
Καλα ρε Boss μη μαλώνεις, μιλούσαμε στο τηλέφωνο κι εγω πληκτρολογούσα την αλλη φορά θα κρατάω σημειωσεις σε χαρτί και θα τα γράφω αργότερα.🧐
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Χαίρομαι που οι χομπίστες ανταλάσσουν πληροφορίες .
Προσωπική και συνειδητή επιλογή δικιά μου στο δικό μου σύστημα ,δεν υπάρχει κανένα είδους φίλτρου και ξέρεις γιατί για να αντιλαμβάνομαι την εκάστοτε επιλογή του κατασκευαστή τόσο στο θέμα τροφοδοσίας όσο και στην συνολική υλοποίηση του hardware.
Τα πολύπριζα που έχω επιλέξει δεν έχουν φίλτρο μόνο προστασία για την υπέρταση ,σκέψου μόνο ότι έχω προενισχυτή που ο κατασκευαστής έχει επιλέξει το φιλτράρισμα του ρεύματος με τσοκ θα πάω δηλ εγώ να του βάλω φίλτρο πάνω στο φίλτρο ;
Μπορείς να δεις την κατασκευή μου εδω.
 
Αλλη μια δοκιμή που έκανα χτες το απογευμα είχε να κάνει με το βραχίονα.
Ο Jelco o δεκάρης λοιπόν εχει στο κέντρο του άξονα μια τάπα.
74015_1280x1280.jpg
Αφαιρόντας την τάπα υπάρχει ενα λαστιχένιο πιατάκι που ο κατασκευαστής γράφει οτι μπορεί να γεμίσει με λάδι σιλικόνης.
Ο κάτοχος του βραχίονα με είχε συμβουλέψει οτι παίζει πολύ καλύτερα χωρίς καθόλου λάδι.
Ηθέλα όμως να το δοκιμάσω κι έγω. Μου πήρε 2 κομμάτια για να αφαιρέσω αμέσως οτι λάδι εβαλα.
Ο κάτοχος είχε απόλυτο δικιο, παιζει πολυ καλύτερα χωρίς.
 
Οι έχοντες λαμπάτο ενισχυτή παρακολουθούν με αγωνία την προσπάθειά σας να πλησιάσετε τον λαμπάτο ήχο.

giphy.gif
 
Αλλη μια δοκιμή που έκανα χτες το απογευμα είχε να κάνει με το βραχίονα.
Ο Jelco o δεκάρης λοιπόν εχει στο κέντρο του άξονα μια τάπα.
View attachment 248638
Αφαιρόντας την τάπα υπάρχει ενα λαστιχένιο πιατάκι που ο κατασκευαστής γράφει οτι μπορεί να γεμίσει με λάδι σιλικόνης.
Ο κάτοχος του βραχίονα με είχε συμβουλέψει οτι παίζει πολύ καλύτερα χωρίς καθόλου λάδι.
Ηθέλα όμως να το δοκιμάσω κι έγω. Μου πήρε 2 κομμάτια για να αφαιρέσω αμέσως οτι λάδι εβαλα.
Ο κάτοχος είχε απόλυτο δικιο, παιζει πολυ καλύτερα χωρίς.
Καποιες κεφαλες θα παιξουν καλυτερα με , και αλλες χωρις λαδι σιλικονης.
Ειναι θεμα συνδυασμου κεφαλης /βραχιονα .
Τι λαδι χρησιμοποιησες ?
 
Οι έχοντες λαμπάτο ενισχυτή παρακολουθούν με αγωνία την προσπάθειά σας να πλησιάσετε τον λαμπάτο ήχο.

giphy.gif
1. O παλιός μου ενισχυτής φούλ λάμπα.
emille.jpg
Αντικαταστάθηκε απο τον παρακάτω τρανζιστοράτο με θεαματικά αποτελέσματα σε όλο το φάσμα.

open1.jpg
2. Αν σε κάποιο άκουσμα νιωσω πιθανή έλειψη αρμονικών εχω το λαμπάτο buffer μου.
Α οποτε θες ελα να ακουσουμε παρέα να θυμηθείς λιγο πως ακούγετε κανονικά το μπάσο. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Tzimisce
Καποιες κεφαλες θα παιξουν καλυτερα με , και αλλες χωρις λαδι σιλικονης.
Ειναι θεμα συνδυασμου κεφαλης /βραχιονα .
Τι λαδι χρησιμοποιησες ?
Του κατασκευαστή.
 
Του κατασκευαστή.
Δεκτον, αλλά η πυκνοτητα του λαδιου πρεπει να επιλεγεται βασει των αναγκων (αν υπαρχουν) της κεφαλης .
Δεν κανουν ολα τα λαδια ( ή ενα μονο λαδι ) για ολες τις κεφαλες.
 
  • Like
Reactions: Chris1967
Α οποτε θες ελα να ακουσουμε παρέα να θυμηθείς λιγο πως ακούγετε κανονικά το μπάσο.

Εγώ έχω περιγραφικό μπάσο.

πως λένε οι μικροτσούτσουνοι "εγώ ξέρω να το δουλεύω"; :ROFLMAO:
 
Δεκτον, αλλά η πυκνοτητα του λαδιου πρεπει να επιλεγεται βασει των αναγκων (αν υπαρχουν) της κεφαλης .
Δεν κανουν ολα τα λαδια ( ή ενα μονο λαδι ) για ολες τις κεφαλες.
Έχω φτάσει τις 14 κεφαλοβελονες είχα την υπομονή να δοκιμάσω τις 8 που γνωρίζω πολύ καλά, με δίσκους που επίσης γνωρίζω πολύ καλά, μια δεν θα είχα πετύχει??
 
Μια ακόμη ρυθμιση για να παίζει σωστά το πικάπ μας ειναι η ακόλουθη.
Ο ιμάντας μας πρέπει να βρισκεται στην ψηλότερη θέση στις 33 στροφές και στη μεσαία στις 45.
1.jpg

Για να το πετύχουμε αυτό καλό είναι να μην βάζουμε βασεις η οτιδηποτε αλλο απο κάτο αλλα να αλλάζουμε το υψος απο το βιδάκι στο pulley

2.jpg
Τελος πρεπει να εχουμε ιμάντα στρογγυλής διατομής οπως προβλέπει ο κατασκευαστής.
 
Για να το πετύχουμε αυτό καλό είναι να μην βάζουμε βασεις η οτιδηποτε αλλο απο κάτο αλλα να αλλάζουμε το υψος απο το βιδάκι στο pulley
Αυτό έκανα όταν είχα το original μοτέρ, αλλά δυστυχώς τώρα δε γίνεται, το μόνο που μένει πια είναι να δηλώσει με κάποιο τρόπο το μεταλλικό κέλυφος του μοτέρ, που δεν ξέρω αν γίνεται. Τα ελατήρια είναι ρυθμισμένα στην κατώτερη θέση...
 
Μόνο στην κατώτατη θέση στέκεται ο ιμάντας
 

Attachments

  • IMG_20250312_095508.jpg
    IMG_20250312_095508.jpg
    2.4 MB · Views: 3
Μόνο στην κατώτατη θέση στέκεται ο ιμάντας
3 ερωτήσεις
1. Bιδάκι εκει που εχω το βελάκι έχει ωστε να σηκωθεί το pulley πιο ψηλά?
2. Αυτο το pulley μπορει να δεχτεί το μαμά ιμάντα?
3. Αν δεν μπορεί να δεχτει τον ιμάντα στρογγυλής διατομής, μπορει να αφαιρεθει και να μπει ενα σαν το μαμα?
Γράφω όλα τα παραπάνω γιατι η διαφορά είναι ακουστή, ελάχιστα αλλα είναι.