Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Παίδες... πετρέλαιο βάζεις μόνο από εκεί που έχεις εμπιστοσύνη._

Πέραν αυτού πλέον νομίζω πως, αν όχι όλα, τα περισσότερα νέα μοντέλα έχουν ενσωματωμένο το σύστημα αυτόματης έγχυσης του κατάλληλου χημικού που -τουλάχιστον- ελαχιστοποιεί τους κινδύνους.
 
Σε συνάδελφο με Corsa 1.3 ecoflex "άναψε φωτάκι". Στο σέρβις της είπαν για νοθευμένο πετρέλαιο και πρόβλημα στο κόμμον ρέϊλ. 500 Εβρά.

Λύση; "Βάζεις πετρέλαιο από εκεί που βάζουν τα ταξί..."

Δεν νομιζω...:

Τα ταξι καινε και μαζουτ....
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Ή το πηγαίνεις μαλλιοκουβαρα, ή το οδηγείς όπως ένα βενζινα, ή το pdf έχει παραδώσει πνευμα... :p

Εκτος και αν η κατανάλωση αυτή είναι στον κολοσούρτη, φορτωμένος και με AC... :D
Δεν το πάω μαλλιοκούβαρα βρε τον γκομενοδιώχτη και εννοείται ότι δεν μπορώ να το οδηγήσω σαν το βενζινοκίνητο!!!
Η διαδρομή είναι αυτή που κάνεις κι εσύ κάθε πρωί.
Το χειμώνα μου έδειχνε μέση κατανάλωση 7l/100 και τώρα με το a/c συνέχεια,πήγα στα 8 λίτρα.

Το pdf τι έιναι?
 
Μια άποψη ακόμα. Όσο περισσότερο ζορίζουμε ένα αυτοκίνητο, τόσο λιγότερο ζόρι τραβά, όσο μεγαλύτερη είναι η ροπή του. Επομένως τα ντίζελ εξ ορισμού ζορίζονται λιγότερο για την ίδια απόδοση κινητήρα.

Από εκεί και πέρα, οι περισσότεροι οδηγοί καλομαθαίνουν στη ροπή και οδηγούν συνήθως με 1500-2000 σαλ. Θα πρέπει όμως κατά καιρούς να τσιτώνουν την πρώτη και τη δευτέρα έτσι ώστε να φεύγουν τα κατάλοιπα....
 
Την δευτερα - τριτη ναι, οχι ομως την πρωτη (για αλλους λογους) ;-)


Διαμαντη, περισσοτερα δινουμε σε διοδια παρα σε πετρελαια....
 
Την δευτερα - τριτη ναι, οχι ομως την πρωτη (για αλλους λογους) ;-)


Διαμαντη, περισσοτερα δινουμε σε διοδια παρα σε πετρελαια....


Ναι ρε φίλε... περίπου 23 ευρώ πήγαινε-έλα!!! :AFADF0:
 
Την δευτερα - τριτη ναι, οχι ομως την πρωτη (για αλλους λογους) ;-)


Διαμαντη, περισσοτερα δινουμε σε διοδια παρα σε πετρελαια....

και την πρώτη Ντίνο αλλά όχι κρύο το αυτοκίνητο από στάση. Κι όχι σπινάρισμα...

Πάντως για τα dpf κλπ. καλό είναι να δείτε το http://katalytes.gr/ . Εχει πολλές απαντήσεις. Και είναι καλός τεχνίτης, αλλά πολύ μακριά από την Αθήνα.
 
και την πρώτη Ντίνο αλλά όχι κρύο το αυτοκίνητο από στάση. Κι όχι σπινάρισμα...

Πάντως για τα dpf κλπ. καλό είναι να δείτε το http://katalytes.gr/ . Εχει πολλές απαντήσεις. Και είναι καλός τεχνίτης, αλλά πολύ μακριά από την Αθήνα.

Ενδιαφερουσα περιπτωση !
 
Προσφατα , αναγκαστηκα ν αλλαξω αμαξι (το παλιο χαλασε και δεν αξιζε να φτιαχτει) και κατεληξα σε υβριδικο .
Η καταναλωση μεσα στη πολη ειναι αστεια... με προσεκτικη οδηγηση εχω 3 - 3.5 lt/100 χλμ !
Αξιζει καποιος ν ασχοληθει και μ αυτα (οπως και τα μελλοντικα αμιγως ηλεκτροκινητα), ειδικα οταν πεσουν οι τιμες τους .

Εχει καποιος αλλος αντιστοιχη εμπειρια ?
 
toyota auris HSD , model 2011 (μεταχ/νο) , με 30.000 χλμ, καινουργιο ηταν ακριβο για το πορτοφολι μου.

Μεχρι 50 χλμ/ωρα και εφοσον ειναι γεματη η μπαταρια του, κινειται μονο με ρευμα, με απολυτη ησυχια.
Φορτιζει μονο του, μεσω κινησης (οσο δε πατας γκαζι) και απο τα φρεναρισματα (regenarative brakes) , οπως και το ποδηλατο μου (ηλεκτρικο κι αυτο)!

εκει που επαθα σοκ παντως, ειναι οταν ειδα το αυτοκινητο του θειου μου, στην αμερικη , το tesla model S....απιστευτο αμαξι , πληρως ηλεκτροκινητο, 430 hp , με 0-100 σε 4.4 sec και πολυ μεγαλη αυτονομια, περιπου 400 xlm . Το μελλον ειναι στα ηλεκτρικα πιστευω....
 
Τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα οικονομικά θα είναι (εκτός και αν βρεθεί πατέντα να γίνουν λιγότερο οικονομικά). Zero emission δεν θα είναι λόγω λιγνίτη...

Από την άλλη πάντα έχω την απορία γιατί οι εταιρείες δεν συνδυάζουν ηλεκτροκινητήρα με ντήζελ ώστε να έχουμε ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση.

Μάλλον το κρατάνε για την premium κατηγορία του μέλλοντος. Παράδειγμα το DS5 που βγήκε με τέτοιο κινητήρα.
 
Δεν χρειαζεται λιγνιτης... τα super chargers της tesla (υπαρχει δικτυο σε ολη την αμερικη σχεδον) λειτουργουν με ηλιακη ακτινοβολια (ερxονατι και στην ευρωπη) και προσφερουν δωρεαν ηλεκτρικη ενεργεια εφ ορου ζωης στους κατοχους των αμαξιων της.

Ανετα μπορει να γινει και στην Ελλαδα , θεληση θελει.

Ακομα ομως και χωρις αυτην , η ενεργεια που απαιτειται για να φορτισεις ενα αμαξι ειναι πολυ λιγοτερη απο την αντιστοιχη που καταναλωνει ακομα κι ενα πετρελαιοκινητο.
Με ενα γεμισμα (φορτιση) εχεις μια βδομαδα μετακινηση με 2 ευρω περιπου και απειρως λιγοτερη "καταστροφη" περιβαλλοντος....

Στην Αμερικη ψηφιστηκε αυτοκινητο της χρονιας και ολες οι εταιρεις τρεχουν τωρα να παρουσιασουν κι αυτες αντιστοιχες λυσεις (στην αμερικη παντα)

Ηδη, η toyota , bmw kai mercentes εχουν υπογραψει συμβολαια με τη tesla για παραχωρηση τεχνογνωσιας και μπαταριως (η tesla χτιζει το mega factory στη Καλιφορνια για το σκοπο αυτο) .
Παρουσιασαν μαλιστα , σε συνεργασια μετη tesla, to τουοτα rav 4 EV, to smart EV και αναμενονται κι αλλα.

Εδω και καιρο επισης υπαρχει και το νουμερο 1 σε πωλησεις ηλεκτρικο , nissan leaf, πληρως ηλεκτροκινητο, με μικροτερη αυτονομια και επιδοσεις βεβαια.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Στην Ελλαδα εχει ερθει και το BMW i3 , ηλεκτρικο, αλλα καπως ακριβο ...http://www.bmw.gr/gr/el/newvehicles/i/i3/2013/showroom/index.html

To επομενο μου αμαξι παντως , θα ειναι σιγουρα ηλεκτρικο ....:ernaehrung004:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα οικονομικά θα είναι (εκτός και αν βρεθεί πατέντα να γίνουν λιγότερο οικονομικά). Zero emission δεν θα είναι λόγω λιγνίτη...

Από την άλλη πάντα έχω την απορία γιατί οι εταιρείες δεν συνδυάζουν ηλεκτροκινητήρα με ντήζελ ώστε να έχουμε ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση.

Μάλλον το κρατάνε για την premium κατηγορία του μέλλοντος. Παράδειγμα το DS5 που βγήκε με τέτοιο κινητήρα.

Γιατί τό πετρελαιοκίνητα έχουν σχεδόν όλα τά πλεονεκτήματα ,εκτός τού κόστους κτήσεως .Αλλά όταν μπαίνει στή μέση καί ο ηλεκτοκινητήρας τότε τό υβριδικό είναι ακριβότερο.
Τό ζητούμενο πάντα είναι η πραγματική κατανάλωση καί όχι αυτή πού δείχνουν τά οικονομόμετρα τών αυτοκινήτων,καί η πραγματική κατανάλωση διαφέρει αρκετά.
 
Το ΣΚ έκανα 1.500 χλμ. αποκλειστικά σε αυτοκινητοδρόμους και με ελεγχόμενες ταχύτητες. Συγκεκριμένα με 130 ευρώ καύσιμο (τιμή αγοράς 1,27 και 1,19) έκανα 1.525 χλμ. με ταχύτητες 130-140 χλμ. από αυτά σχεδόν τα 1.000 με 140 χλμ. Χωρίς ιδιαίτερο φορτίο όμως.

Μου φαίνονται εξαιρετική περίπτωση τα 9 λπτ. το χλμ για ένα αυτοκίνητο των 1700 κιλών με μεγάλη μετωπική αντίσταση και 210.000 χλμ. στον κινητήρα . Υπολογίζω ότι ένα κανονικό 1600άρι θα καίει στις ίδιες συνθήκες 7-8 λτπ. άνετα.