Μικρό πετρελαιοκίνητο....

στην ελληνική πραγματικότητα πρέπει να υπολογίσει κανείς και τα κυβικά εκατοστά,
για διάφορους λόγους (εφορία, τέλη, ασφάλιστρα) ο μικρότερος κινητήρας μπορεί έχει πλεονέκτημα, αν και όχι τόσο όσο στο παρελθόν
 
Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες υπέρ της βενζίνης πχ. η πολύ πιο ομαλή λειτουργία των κινητήρων βενζίνης , την καλύτερη οδική συμπεριφορά (λιγότερο βάρος των βενζινοκινητήρων στον μπροστινό άξονα) , τα λιγότερο βλαβερά για τον άνθρωπο καυσαέρια (το CO2 είναι ακίνδυνο για τον άνθρωπο σε αντίθεση με το NOx που είναι δηλητήριο) , το μικρότερο ποσοστό βλαβών (στην Ελλάδα που ειδικά στο πετρέλαιο είναι μεγάλο το ποσοστό νοθείας) κτλ.

Δεν είναι τυχαίο πάντως ότι Πανευρωπαϊκά το πετρέλαιο χάνει συνεχώς έδαφος όχι μόνο σε μερίδια αγοράς αλλά και με βάση την τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών που ήδη έχουν τερματίσει την εξέλιξη των μικρών diesel κάτω από 2 λίτρα , σε αντίθεση με την Ελλάδα που για λόγους που δεν ξέρω επιδοτείται ουσιαστικά η αγορά diesel λόγω διαφοράς της τιμής καυσίμου σε βάρος της δημόσιας υγείας.
 
Καλα το ντίζελ του q2 ειναι για τα πανηγύρια! 1.6 116 ps 25.5 κιλα ροπή!!! Ντίζελ απο τα λιντλ! Premium ειναι μονο η τιμη του....
 
Έχει και αρνητικά η μεγαλύτερη ροπή , φθείρονται πιο γρήγορα τα λάστιχα και δέχεται μεγαλύτερη καταπόνηση το κιβώτιο ταχυτήτων. Όχι ότι θα αγόραζα Q2 βέβαια γιατί είναι υπερβολικά ακριβό για το μέγεθος του. Με μέτριο εξοπλισμό άνετα φτάνει τα 27-28.000 ευρώ.
 
Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες υπέρ της βενζίνης πχ. η πολύ πιο ομαλή λειτουργία των κινητήρων βενζίνης , την καλύτερη οδική συμπεριφορά (λιγότερο βάρος των βενζινοκινητήρων στον μπροστινό άξονα) , τα λιγότερο βλαβερά για τον άνθρωπο καυσαέρια (το CO2 είναι ακίνδυνο για τον άνθρωπο σε αντίθεση με το NOx που είναι δηλητήριο) , το μικρότερο ποσοστό βλαβών (στην Ελλάδα που ειδικά στο πετρέλαιο είναι μεγάλο το ποσοστό νοθείας) κτλ.

Δεν είναι τυχαίο πάντως ότι Πανευρωπαϊκά το πετρέλαιο χάνει συνεχώς έδαφος όχι μόνο σε μερίδια αγοράς αλλά και με βάση την τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών που ήδη έχουν τερματίσει την εξέλιξη των μικρών diesel κάτω από 2 λίτρα , σε αντίθεση με την Ελλάδα που για λόγους που δεν ξέρω επιδοτείται ουσιαστικά η αγορά diesel λόγω διαφοράς της τιμής καυσίμου σε βάρος της δημόσιας υγείας.



υπάρχουν πολλά και για τις δυό τεχνολογίες.
αλλά θα στο πω κυνικά όπως το βλέπει ο κάθε αγοραστής (ελληνας ή μη)
παραπάνω co2 σκασίλα του. Εκείνος να δίνει λιγότερο
καίει παραπάνω? δεν θα το πάρει

στην Ελλάδα υπήρχε πάντα αυτό που λεγεται διαφορά φάσης.

όταν στην ευρώπη ήδη αρχίζανε να βγάζουν τούρμπο βενζίνης, στην Ελλάδα ρίξανε την φορολογία στα μεγάλα κυβικά
όταν στην ευρώπη είχε κλείσει ο κύκλος του ντήζελ ανοίξανε στην Ελλάδα το ντήζελ στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Πάντως υπάρχει μεγάλη κατακραυγή σχετικά με το ντήζελ έξω, ιδίως πχ Αγγλία όπου αισθάνονται εξαπατημένοι. Οι ευρωπαίοι καταναλωτές δεν είναι σαν εμάς, που ό,τι μας πούν το τρώμε.
Εδω πχ ο έλληνας θα σου πει, "ααα έχουν δίκιο το πετρέλαιο ρυπαίνει". Εξω θα πούν "σκασίλα μας, αν σας ξεγέλασε η vw"
 
Έχει και αρνητικά η μεγαλύτερη ροπή , φθείρονται πιο γρήγορα τα λάστιχα και δέχεται μεγαλύτερη καταπόνηση το κιβώτιο ταχυτήτων. Όχι ότι θα αγόραζα Q2 βέβαια γιατί είναι υπερβολικά ακριβό για το μέγεθος του. Με μέτριο εξοπλισμό άνετα φτάνει τα 27-28.000 ευρώ.

Τα λάστιχα ίσως, το κιβώτιο νομίζω είναι διαφορετικό από της βενζίνης.
Εννοείται βέβαια, αν δεν είσαι οδηγός καθημερινός, αλλά κάγκουρας ό,τι πάρεις θα το ρημάξεις.

Τα δυό q2 που λέει ο φίλος, αποκλείεται στην Ελλάδα να έρθουν με 1000 ευρώ διαφορά.

Πάντως το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα σήμερα με το πετρέλαιο (και το λεω ως ήδη κάτοχος) είναι η αντίφαση με την οποία πρέπει να ζήσεις:
να έχεις ένα οικονόμετρο που σε βάζει να αλλάξεις ταχύτητες στις 1500 και να έχεις το νού σου να πηγαίνεις με 2000 και εκτός πόλης για να γίνεται ανάπλαση...
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

κάνεις ένα βασικό λάθος.
Εδώ δεν είναι Ευρώπη.

βασικά κάνεις και δεύτερο
οι διαφορές στα άλογα είναι τεράστιες

επίσης ένα άλλο θέμα είναι ότι το πετρέλαιο δεν υστερεί σε κάτι σε σχέση με την βενζίνη.
Το θέμα είναι ότι για μεν το πετρέλαιο
α. έκανε την παπαριά η vw για το ξαναρίξει στην αγορά ως καθαρό ενώ ήδη είχε κάνει τον κύκλο του
β. υπάρχει το "τσεκούρι πάνω απ το κεφάλι" που λέγεται dpf
γ. και τα δυό (βενζίνη πετρέλαιο) είναι "τελειωμένα" από άνωθεν για να προωθηθούν οι νέες "καθαρές" λύσεις που ακόμα τις ψάχνουν.

ένα άλλο τεράστιο λάθος (όχι δικό σου - γενικό είναι και δεν είναι λάθος είναι απάτη) είναι οι καταναλώσεις.
που δεν ισχύουν.
Και δεν ισχύουν κυρίως εις βάρος της βενζίνης.
Τα νούμερα που δίνεις στην πράξη σου λέω ότι είναι γύρω στο 5.5 και 7.5 αντίστοιχα με σχετικά κανονική οδήγηση.
Στην πράξη δεν θα τα δει κανείς.
ΚΑΝΕΙΣ.

Από εκεί και πέρα με τις δυό τεχνολογίες ακόμα διαλέγεις.
ρίσκο πολύπλοκου πουσαρισμένου κινητήρα βενζίνης
ή μακροζωία του πετρελαίου.

Αλλά όπως είπα, δεν διαλέγεις εσύ.
Διότι αφού διαλέξεις εσύ, άλλοι θα διαλέξουν για σένα, ανάλογα με το τι συμφέρει εκείνους.

Οι μετρησεις εδιναν στα περιοδικα πανω απο 7lt για το diesel και κοντα 8lt για τον βενζινης. Το Q2 απο ο,τι βλεπω κοστιζει το ιδιο αν το παρεις με εναν απο τους δυο κινητηρες. Εχουν ιδια ροπη, αλλα η διαφορα στα αλογα φαινεται και στην τελικη και στην επιταχυνση. Αν ηθελα να δωσω 52χιλιαρικα που εδωσε ο φιλος μου θα αγοραζα τον βενζινης. Δεν νομιζω να πηρε τον diesel για οικονομια...
Τωρα αν θεωρεις οτι θα επρεπε να τον συγκρινουμε τον diesel με τον μικρο χιλιαρη με τα ιδια αλογα , με την ιδια επιταχυνση και τελικη, καλως. Απλα κοστολογειται και 3000 πιο κατω στην τιμη. Αναλογα με τον οδηγο 2.5 - 6 χρονια αποσβεση.

Εγω παντως αν αγοραζα αυτοκινητο ως πρωτη επιλογη θα ειχα βενζινη και να εχει καδενα. Ολα τα αλλα ειναι δευτερευοντα για εμενα, Ροπες, αλογα κλπ.
 
Re: Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Οι μετρησεις εδιναν στα περιοδικα πανω απο 7lt για το diesel και κοντα 8lt για τον βενζινης. Το Q2 απο ο,τι βλεπω κοστιζει το ιδιο αν το παρεις με εναν απο τους δυο κινητηρες. Εχουν ιδια ροπη, αλλα η διαφορα στα αλογα φαινεται και στην τελικη και στην επιταχυνση. Αν ηθελα να δωσω 52χιλιαρικα που εδωσε ο φιλος μου θα αγοραζα τον βενζινης. Δεν νομιζω να πηρε τον diesel για οικονομια...
Τωρα αν θεωρεις οτι θα επρεπε να τον συγκρινουμε τον diesel με τον μικρο χιλιαρη με τα ιδια αλογα , με την ιδια επιταχυνση και τελικη, καλως. Απλα κοστολογειται και 3000 πιο κατω στην τιμη. Αναλογα με τον οδηγο 2.5 - 6 χρονια αποσβεση.

Εγω παντως αν αγοραζα αυτοκινητο ως πρωτη επιλογη θα ειχα βενζινη και να εχει καδενα. Ολα τα αλλα ειναι δευτερευοντα για εμενα, Ροπες, αλογα κλπ.

52 χι?
άσε ρε φίλε, με τα ψευτοδιλήματα...

όποιος δώσει 52 σιγά μην ασχοληθεί με την οικονομία.
Με το 500 άρικο που θα γλυτώσει και αν το χρόνο αν κάνει 25000 χιλιόμετρα...
Μα τι συζήτηση κάνουμε τώρα....
 
Re: Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Θα μου επιτρέψεις μια ερώτηση;

Έχεις οδηγήσει μεγάλο αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα; Αυτοκίνητο με πετρέλαιο; Υβριδικό (π.χ. honda civic) Ηλεκτρικό; Φορτηγό μικρό ή μεγάλο; Τετρακίνητο αυτοκίνητο;
 
Re: Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Θα μου επιτρέψεις μια ερώτηση;

Έχεις οδηγήσει μεγάλο αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα; Αυτοκίνητο με πετρέλαιο; Υβριδικό (π.χ. honda civic) Ηλεκτρικό; Φορτηγό μικρό ή μεγάλο; Τετρακίνητο αυτοκίνητο;

εμένα ρωτάς Βλάση?
 
όχι Δημήτρη, ρωτώ το songless bird με το οποίο έχουμε δημιουργική συζήτηση. Απλώς μου δίνει την εντύπωση ότι οι εμπειρίες του είναι μόνο από ΙΧΕ κινούμενα με βενζίνη.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

52 χι?
άσε ρε φίλε, με τα ψευτοδιλήματα...

όποιος δώσει 52 σιγά μην ασχοληθεί με την οικονομία.
Με το 500 άρικο που θα γλυτώσει και αν το χρόνο αν κάνει 25000 χιλιόμετρα...
Μα τι συζήτηση κάνουμε τώρα....
Και ομως καταφερε με τα extra να το φτασει 52.000 Το διλημμα το το εβαλα εγω , αλλα υπερισχυσε η γνωμη φιλου του με τον ιδιο κινητηρα σε Α3. Δικα του ειναι τα λεφτα. Παντως σε 1 μηνα εχει κανει 6.000 χλμ

Θα μου επιτρέψεις μια ερώτηση;

Έχεις οδηγήσει μεγάλο αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα; Αυτοκίνητο με πετρέλαιο; Υβριδικό (π.χ. honda civic) Ηλεκτρικό; Φορτηγό μικρό ή μεγάλο; Τετρακίνητο αυτοκίνητο;
Με τη σειρα τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει στη ζωη μου. Honda HRV 2002 1.6 , Opel corsa 1.2 2005, Opel astra 1.4 2002 , Touareg 3.2 2005, colt 1.3 2010, Audi Q2 1.6 TDi
To audi ειναι το μονο diesel που εχω πιασει .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Και ομως καταφερε με τα extra να το φτασει 52.000 Το διλημμα το το εβαλα εγω , αλλα υπερισχυσε η γνωμη φιλου του με τον ιδιο κινητηρα σε Α3. Δικα του ειναι τα λεφτα. Παντως σε 1 μηνα εχει κανει 6.000 χλμ

Με τη σειρα τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει στη ζωη μου. Honda HRV 2002 1.6 , Opel corsa 1.2 2005, Opel astra 1.4 2002 , Touareg 3.2 2005, colt 1.3 2010, Audi Q2 1.6 TDi
To audi ειναι το μονο diesel που εχω πιασει .

και μάλλον κακή περίπτωση αφού ούτε ο κινητήρας είναι κάτι το ιδιαίτερο ούτε η μετάδοση. Και ο κινητήρας δεν έχει πολύ ροπή στις μεσαίες στροφές, εκεί που έπρεπε... Το σωστό Q είναι το Q5 με το διαφορικό torsen.

Πάντως εκείνο που έχω να πω είναι ότι κάθε όχημα έχει δικό του τρόπο οδήγησης. Δεν μπορείς να οδηγείς με τον ίδιο τρόπο ένα βενζινοκίνητο, ένα πετρελαιοκίνητο και ένα υβριδικό. Και τα μεγάλα οχήματα έχουν το δικό τους τρόπο οδήγησης. Αλλιώς οδηγείται ένας τράκτορας κι αλλιώς ένα λεωφορείο (και σε αυτό μέχρι στιγμής έχω αποτυχει παντελώς ..)
 
Πάντως τα δικά μου δεδομένα είναι ότι στην Ελλάδα γίνεται σύγκριση σε 1000-1200 βενζίνη με 1500-1600 πετρέλαιο.
Στη δική μου περίπτωση ήταν περίπου 700 ευρώ η διαφορά.

Οι καταναλώσεις στα χαρτιά ήταν 1 λίτρο παραπάνω η βενζίνη και στην πράξη 1.5.
Αυτό είναι 3.2 ευρώ στα 100 κέρδος.
Στις 22000 τον χρόνο η απόσβεση ήδη έχει γίνει.

(και αυτό με τιμές 1.25 έναντι 1.45. Γιατί αρχικά ήταν 1.05 με 1.40)
 
Δεν με απασχολουσε ο κινητηρας του q2 την στιγμη της οδηγησης μπορω να σου πω. Μεσα ειναι διαστημοπλοιο και σχεδον πηγαινει μονο του με τα μπιμπλικια που εχει βαλει επανω. Παντως στην Εγνατια δεν καταλαβα για ποτε πηγαινα με 180...

Εγω απο την αλλη δεν μπορεσα να οδηγησω το Touareg. Τεραστιο για τις δυνατοτητες μου απο αποψη ογκου και κινητηρα. Και δεν ειχα ποτε βλεψεις για λεωφορειο...

(και αυτό με τιμές 1.25 έναντι 1.45. Γιατί αρχικά ήταν 1.05 με 1.40)
Η χαμηλοτερη τιμη βενζινης τα τελευταια 7 χρονια ηταν περσι στο 1,225 και η υψηλοτερη 1,819 το 2012 Στον Νομο Θεσσαλονικης...
Οταν αγορασα το Colt η βενζινη μολις ειχε φυγει απο το 1 και σκαρφαλωσε πανω απο 1,2.
 
Προσωπικα πηρα το 1,4 C3 HDi τον Ιανουαριο του 2014, αυτοματο, στην ιδια τιμη με το βενζινης. Το αυτοκινητο αυτο (κουραμπιες λογω χρωματος / σχηματος) με τα 70 (?) αλογα το απολαμβανω περισσοτερο απο το (αρκετα) μεγαλυτερο Chevy Equinox 2.4 με 184 αλογα 4χ4 που οδηγω στην Αμερικη. Μεχρι τωρα εχει καψει κατα μεσο ορο 5 λιτρα στα 100 χλμ αφου τοσο εγω οσο κι ο πατερας το παταμε στην εθνικη με σταθερη ταχυτητα στα 130-140. Θελει γεμισμα στα 1000+ χιλιομετρα. Καποια στιγμη το εφτασα 1250χλμ αυτονομια, αλλα τοτε ηταν στο στρωσιμο και δεν το πηγαινα πανω απο 100-110. Τελη κυκλοφοριας μηδενικα (μεχρι τωρα) και ετησιο σερβις στα 120 Ευρω. Εχει λιγα χιλιομετρα (24000 αν θυμαμαι καλα).

Τοτε (τελος του '13) δεν υπηρχε διλημμα: ιδια τιμη αγορας (diesel now λεγοταν το προγραμμα), με το πετρελαιο να ειναι 20% φθηνοτερο απο τη βενζινη και το αυτοκινητο να εχει ονομαστικη καταναλωση στα 4,5 λιτρα εναντι 6,5(?) με βενζινη. Συνολικα εβγαζε σχεδον το μισο κοστος για τις συνηθισμενες διαδρομες.

Προερχομενος δε απο ενα Citroen X3 1,3 αεροψυκτο του 1979, πραγματικα ενθουσιαστικα με το πιο ευκολοοδηγητο αυτοκινητο που εχω οδηγησει ποτε. Το μονο που μου ελλειψε απο τον παππου, ειναι η υδροπνευματικη αναρτηση, και ο ηχος της μηχανης (κι αυτος οχι τοσο στα ταξιδια :-)).

Το equinox βεβαια το εκτιμησα προσφατα που εκανα τη διαδρομη Νεα Υορκη - Ουασινγκτον - Νεα Υορκη σε μια μερα με τον κολλητο. 11 ωρες μεσα στο αυτοκινητο και ημασταν μεσα στην καλη χαρα επιστρεφοντας. Κυριο χαρακτηριστικο του 'αμερικανου´ η φοβερη ηχομονωση.
 
στην Ελλάδα υπήρχε πάντα αυτό που λεγεται διαφορά φάσης.

όταν στην ευρώπη ήδη αρχίζανε να βγάζουν τούρμπο βενζίνης, στην Ελλάδα ρίξανε την φορολογία στα μεγάλα κυβικά
όταν στην ευρώπη είχε κλείσει ο κύκλος του ντήζελ ανοίξανε στην Ελλάδα το ντήζελ στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη

+1

Στην Ελλάδα ήρθε το diesel στα τελειώματα του , απλά κάποιοι νομίζουν ότι ανακάλυψαν τον τροχό.

Ο μεγαλύτερος πάντως εχθρός του diesel όσο αφορά την αξιοπιστία στην Ελλάδα λέγεται νοθευμένα καύσιμα , πχ. γνωστός με Qashqai έδωσε 2500 ευρώ πρόσφατα για αλλαγή συστήματος ψεκασμού που καταστράφηκε λόγω κακού καυσίμου. Δεύτερο θέμα είναι οι μύκητες λόγω βιοντίζελ που εμπεριέχεται υποχρεωτικά σε ποσοστό 5-7%.

Εγώ έχω καταλήξει μετά από κουβέντες και με μηχανολόγους μηχανικούς ότι καλύτερη αγορά από θέμα αξιοπιστίας είναι αυτοκίνητο βενζίνης και μάλιστα χωρίς τούρμπο αλλά δυστυχώς έχουν αρχίσει να εκλείπουν από την αγορά.
 
Τελειώματα φαντάζομαι εννοείς ότι οδεύει προς κατάργηση σαν κινητήρας
Τότε ναι , αλλά στην Ελλάδα των πολλών φάσεων όπως αναφέρθηκε , αυτό το τελείωμα δε ξέρουμε ποτέ θα έρθει ,
Μπορεί όσο καιρό πήρε να μας βρει αλλά τόςο καιρό να πάρει για να μας χαιρετήσει ..

Για τα τέλη κυκλοφοριας δε το συζητώ , κλασική ελληνική εξυπνάδα πως να στα πάρω με την αιτιολογια της κρίσης , δε πιστεύω ότι είναι του παρόντος .

Οι κάποιοι που ανακάλυψαν τον τροχό ποιοι είναι ? φαντάζομαι να εννοείς το κράτος ? Αν ναι τότε και αυτό πάει στο παραπάνω , εύκολες γρήγορες λύσεις χωρίς πρόβλεψη ρίσκου για να τα τσιμπήσουμε και να γεμίσουμε τις τρύπες ..

Νοθευμένα καύσιμα δεν υπάρχουν και στην βενζίνη ?
Άποψη μου για το πετρέλαιο βρίσκεις ένα πρατήριο και γεμίζεις μέχρι να έχεις υποψίες ότι κάτι μπορεί να συμβαίνει

Το πετρελαιοκίνητο δεν είναι σαν της βενζίνης , δεν είναι να το κυκλοφορείς πολύ ή μόνο μέσα στην πόλη , πρέπει να κάνει την αναγέννηση το DPF και ο οδηγός πρέπει να συμμορφώνεται με τις οδηγίες του κατασκευαστή όταν αυτό συμβαίνει , πριν ψωνίσεις διαβάζεις τι πας να αγοράσεις .

Παραδείγματα
Εταιρία αποφασίζει να πάρει με leasing αυτοκίνητα σε υπαλλήλους της (VW golf variant) , διαλέγει πετρελαιοκίνητα , οι υπάλληλοι της γράφουν χιλιόμετρα κυρίως μέσα στην πόλη , συναντώ κάποιους και επειδή έχω εχω και γω το golf , τους ρωτάω πως πάνε από κατανάλωση (όχι πως πληρώνουν οι ίδιοι) , μια χαρά μου απαντούν , αλλά το θέμα μας είναι ότι το βεντιλαντερ όλο δουλεύει όταν σβήνουμε τον κινητήρα , αυτό τους λέω δεν είναι πρόβλημα , το dpf κάνει αναγέννηση και πρέπει να βγεις να το κυκλοφορήσεις σε ανοιχτό δρόμο κλπ κλπ ,

Που μέσα την πόλη μου λένε ..

Όπως έχει αναφερθεί πολλάκις ως τώρα , το πετρέλαιο θέλει άπλα και όχι πόλη

Άλλο παράδειγμα
Φίλος συνάδελφος είχε το colt σαν του songless όχι το αυτόματο
Στην διαδικασία αλλαγής του , τότε που συζητάγαμε τι να πάρουμε σκεφτόταν πετρέλαιο και εκείνος ,
Αλλά σπίτι-δουλειά-σπίτι για αυτόν ήταν περίπου 15 χλμ , δεν αξίζει του λέω , το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να ταλαιπωρείς τον κινητήρα του νέου
Τελικά κατέληξε στο juke , ίδια περίπου κατανάλωση (ποτε όμως κάτω από 7 )
αλλά μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο αυτοκίνητο


Πριν αλλάξω σε πετρέλαιο είχα δυο βενζίνης , ένα Peugeot 1.6 διθέσιο cc
και ένα Τουραν 160 άλογα ρουφήχτρα του κερατά
Το πεζό σε 14 χρόνια είχε γράψει 200000 , και το τουραν σε 8 110000
Στο πεζό (το είχα για δικές μου μετακινήσεις) έβαζα ένα 20ρικο ανα 4ημερο
Στο τουραν (το ειχε περισσότερο η γυναίκα μου αλλά ήταν και το οικογενειακό μας) 250Ε και το κυκλοφορούσαμε (λόγο εξόδων) μόνο 15-20 μέρες max

Παιρνω τη απόφαση και τα σκάω και αλλάζω και τα 2 ,
επειδή τα παιδιά είχαν μεγαλώσει κάπως , παίρνω το golf και το Clio
Σε 2.5 χρόνια το golf έχει γράψει 35000 και το Clio σε 3 , 55000
Στο golf λίγες φορές θα Βάλω και 2ο 50ρικο μέσα το μήνα , βγάζω ΜΟ 870-900 χλμ
Στο clio μιας και η γυναίκα μου δουλεύει πιο μακριά από μένα , αυτό το ποσό είναι στα 100 , αλλά πια και στο περίπτερο να πάει που λέει ο λόγος μπορεί να πάρει και το αυτοκίνητο (συγκριτικά με το touran)

Ο καθένας μας πάντοτε πριν προβεί σε κάποια απόφαση πρέπει να σημειωνει τα υπέρ και τα κατα ,
Στην συγκεκριμένη περίπτωση του αυτοκινήτου , το οδηγικό του στυλ , τον τροπο ζωής του , τις ανάγκες του , το τι θεωρεί όμορφο , κλπ κλπ

Το να παίρνουμε αποφάσεις βασιζόμενοι μόνο σε ένα παράγοντα συνήθως δε μας οδηγεί σε σωστές αποφάσεις
Π.χ το πετρέλαιο είναι πιο οικονομικό άρα θα πάρω πετρέλαιο
Οι κινητήρες πετρελαίου δεν χαλάνε
Η από μάρκες Τα Toyota και τα Ιαπωνεζικα δε χαλάνε
Οι Γερμανοί είναι ψεύτες
Και αλλά πολλά
 
Last edited:
Καλά αυτό με τα Ιαπωνικά (και τα Κορεάτικα) που γράφεις δεν είναι και ψέμα..

2017105a.jpg

http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study

Άλλωστε γι' αυτό βλέπεις μάρκες να δίνουν 5-6-7 χρόνια εγγύηση ενώ άλλες μόνο 2. Αυτό λέει και πολλά για την εμπιστοσύνη που έχουν στα προϊόντα τους.

ΥΓ. Πάντως το Clio είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο , άνετα θα αγόραζα ένα. VW δεν θα αγόραζα άλλο γιατί έχω καεί παλιότερα από την αναξιοπιστία τους και τα πανάκριβα ανταλλακτικά και σέρβις τους.
 
Το έγραψα για να αναφερθώ στους μεμονωμένους παράγοντες όταν παίρνουμε μια απόφαση

Πχ δε χαλάει .. ναι οκ αλλά είναι Α Σ Χ Η Μ Ο μεσα έξω μπροστά πίσω θα το αγόραζες ?

VW πήρα , γιατί έδωσα σε VW το touran (έδιναν τότε την καλύτερη τιμή) αλλά και παλι
βαζωντας κάτω τι εδιναν οι άλλοι και τα αλλά υποκειμενικά κριτήρια που έγραψα , οδηγικό στυλ , ομορφιά , οικονομικά , πάλι εκεί μάλλον θα κατέληγα

και σε μένα το touran στα τελειώματα (ήταν και ο λόγος που το έδωσα αφού το επισκεύασα ) μου κάνε "δώρο" μια καδένα και μια τρόμπα νερού (τα μοναδικά θέματα που είχα μαζι του συν κανα 2 φορές πολλαπλασιαστές) , τωρα θεωρητικά μιλώντας πάντα , σαν απλότερος ο κινητήρας πετρελαίου υποθέτω ότι δεν θα εχω παρόμοια θέματα με το νέο
 
Last edited: