Re: Απάντηση: ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ;
Μερικές διευκρινήσεις σε όλους για την οδήγηση των ATC:
- Τα 50ρια οδηγούνται λίγο πιο εύκολα από τα 40ρια και λόγω της μεγαλύτερης έκτασης & απόδοσης στο μπάσσο μπορούν να παίζουν πιο σιγά πληρέστερα.
- Το μπάσσο όλων των ATC, και των πιο μεγάλων, λόγω της monitor σχεδίασης, είναι overdumped και σχετικά ψηλά κομμένο, για να μην ακούμε καμπίνα και δωμάτιο.
- Λόγω της σχετικά σταθερής & ομαλής αντίστασης, δεν αναζητούν ρεύμα αλλά μόνον τάση.
- Η διαφορά της τιμής ενός ενεργού από ένα παθητικό είναι λιγώτερο από 30%, δηλαδή με τα παραπάνω χρήματα δεν αγοράζεται ούτε κάν αξιοπρεπής
ενισχυτής.
Αυτά τα λίγα και πρόσκληση σε όλους σας για ακροάσεις στην LOCATION.
Θ.Ζ.
Ρε παιδιά, μιλάτε για 50άρια ATC και σκέφτεστε οδήγηση?
ΕΝΕΡΓΑ και τέλος
Μερικές διευκρινήσεις σε όλους για την οδήγηση των ATC:
- Τα 50ρια οδηγούνται λίγο πιο εύκολα από τα 40ρια και λόγω της μεγαλύτερης έκτασης & απόδοσης στο μπάσσο μπορούν να παίζουν πιο σιγά πληρέστερα.
- Το μπάσσο όλων των ATC, και των πιο μεγάλων, λόγω της monitor σχεδίασης, είναι overdumped και σχετικά ψηλά κομμένο, για να μην ακούμε καμπίνα και δωμάτιο.
- Λόγω της σχετικά σταθερής & ομαλής αντίστασης, δεν αναζητούν ρεύμα αλλά μόνον τάση.
- Η διαφορά της τιμής ενός ενεργού από ένα παθητικό είναι λιγώτερο από 30%, δηλαδή με τα παραπάνω χρήματα δεν αγοράζεται ούτε κάν αξιοπρεπής
ενισχυτής.
Αυτά τα λίγα και πρόσκληση σε όλους σας για ακροάσεις στην LOCATION.
Θ.Ζ.