leonkoum
Supreme Member
- 20 December 2008
- 5,047
Ειναι με flare οι περισσοτερες -οπως πολυ σωστα λενε τα παιδια παραπανω-αλλα πρεπαι να εχεις και σκονη ή κατι ή 'λαδιά' σε καποιο στοιχειο του φακου και μαλιστα κοντα στον αισθητηρα (στην χειροτερη περιπτωση ατελεια στο κρυσταλλο).
Σε μερος με ουδετερο φωτισμο (χωρις απευθειας να πεφτει φως απο λαμπα ή ηλιο) κανονικα δεν πρεπαι να υπαρχει καθολου.
Ή κανε και αυτο, σε χωρο με σημειακο φωτισμο-οπως το λαμπατερ- αναπαρεστησε το προβλημα. Τωρα χωρις να αλλαξεις καθολου mm & αποσταση αλλαξε θεση τη μηχανη ως προς την πηγη του φωτος, εαν ειναι καθαρα flare θα δεις η κυλιδα να μεταβαλλεται αναλογως αντιθετα με τις κινησεις σου. Εαν παραμενει σταθερα στο ιδιο σημειο οσο και αν αλλαζεις θεσεις ως προς το φως τοτε ειναι κατι απο τα παραπανω και καλυετρα γυρνα την πισω,η γνωμη μου...
Αν ειναι μονο flare με ενα σκιαστρο το λυνεις το προβλημα πανευκολα
Σε μερος με ουδετερο φωτισμο (χωρις απευθειας να πεφτει φως απο λαμπα ή ηλιο) κανονικα δεν πρεπαι να υπαρχει καθολου.
Ή κανε και αυτο, σε χωρο με σημειακο φωτισμο-οπως το λαμπατερ- αναπαρεστησε το προβλημα. Τωρα χωρις να αλλαξεις καθολου mm & αποσταση αλλαξε θεση τη μηχανη ως προς την πηγη του φωτος, εαν ειναι καθαρα flare θα δεις η κυλιδα να μεταβαλλεται αναλογως αντιθετα με τις κινησεις σου. Εαν παραμενει σταθερα στο ιδιο σημειο οσο και αν αλλαζεις θεσεις ως προς το φως τοτε ειναι κατι απο τα παραπανω και καλυετρα γυρνα την πισω,η γνωμη μου...
Αν ειναι μονο flare με ενα σκιαστρο το λυνεις το προβλημα πανευκολα
Last edited: