Μπαταρίες-Φορτιστές

Re: Μπαταρίες-φορτιστές

Eίχα όρεξη έκανα ένα σχηματάκι της πλάκας!
41447161.png

Ουσιαστικά, η ροδέλα θα είναι όσο η διάμετρο εσωτερικά του φακού.
Οι μπαταρίες θα είναι πάλι σφικτά θα ακουμπάνε η μια την άλλη
Τα ελατήρια θα είναι κάτω από τη κάθε μπαταρία
Και ο σταυρός στη μέση μας εξασφαλίζει ότι η κάθε μπαταρία θα ακουμπάει σε ένα ελατήριο!
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

και το σταρουδακι πως θα φτιαχτει και θα στερεωθει?
μηπως να μπει ενα μικρο βιδακι στο κεντρο και ενα αλλο ενα σε 1 απο τα 4 περιφερεικα κενα μεταξυ των μπαταριων?
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

Ειχα και γω ορεξη, μετα απο τα σχεδια σου, thanks George:)

Εκανα μια μικρη προχειρη σταθερη κατασκευη λοιπον και διαπιστωσα οτι δουλευει αναφορικα με το παχος του ανταπτορα και μπαινει ανετα στο φακο.

Το παξιμαδακι (δεξια) του αρνητικου πολου θα φυγει η θα τροχιστει μεχρι χιλιοστου, το δε εσωτερικο θα παραμεινει για να στηριζει τη βαση των αρνητικων πολων καθως πιεζονται στο ελατηριο.

Το παξιμαδακι (αριστερα) του θετικου πολου θα ομαλοποιηθει ωστε να προσομοιωνει θετικο πολο και το εσωτερικο παξιμαδι θα φυγει εντελως αφου βρω τροπο να μονωσω το συστημα καταλληλα για να μην κλεινει κυκλωμα... (ιδεες?:)
(Μαλλον πρεπει να προμηθευτω πλαστικο αξονα και πλαστικες ροδελες, αν υπαρχουν)

adapt.jpg
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

Πλαστικος αξονας βρεθηκε αρα μονωση οκ, οι ροδελες μενουν ως εχουν.

Θα κανω και 4 μικρα βαθουλωματα στην πανω ροδελα για να φωλιαζουν οι θετικοι πολοι των μπαταριων (και για εξτρα σταθεροποιηση), τροχιζω/εξαφανιζω αρνητικο θετικο πολο/παξιμαδια και βαζω και τα υπολοιπα ελατηρια.
Ετσι, και θα κουμπωνουν καλα οι μπαταριες και θα βγαινουν ευκολα για επαναφορτιση.

Επομενο βημα, αισθητικα και μονο, ειναι να βρω ροδελες ετοιμες στην καταλληλη διαμετρο και να τις ντυσω/μονωσω στην περιφερια τους.
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

Μπράβο καλά το πας, μη ξεχνάς μόνο ότι η ΑΑ είναι 5 εκατοστά, η D nimh είναι 6, οπότε έχεις ένα εκατοστό περιθώριο για κάθε 4άδα μπαταρίες, συνολικά 2εκατοστά!
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

Μπράβο καλά το πας, μη ξεχνάς μόνο ότι η ΑΑ είναι 5 εκατοστά, η D nimh είναι 6, οπότε έχεις ένα εκατοστό περιθώριο για κάθε 4άδα μπαταρίες, συνολικά 2εκατοστά!

Μερσι!
Επισης το διακενο που αφηνουν οι 4 μπαταριες στην μεση ειναι 5 χιλ. αρα και τοσο πρεπει να ειναι και η μαξ. διαμετρος του κεντρικου αξονα στηριξης.
Η περιφερεια του κυκλου που σχηματιζουν οι 4 μπαταριες ειναι 33.9χιλ. και ο σωληνας της Φενιξ 34.25! 0.35 χιλιοστα διαφορα! Ισα που χωρανε, αλλα χωρανε.
Οι ροδελες, αν ειναι 30 χιλιοστα, δηλαδη λιγο μικροτερες απο τη διαμετρο των μπαταριων, δεν χρειαζονται μονωση στο πλαι γιατι ακουμπανε οι ιδιες οι μπαταριες στα τοιχωματα του φακου.

Το παρακατω πρωτοτυπο (χωρις τον πλαστικο αξονα ακομα) δοκιμαστηκε -πληρες μπαταριων- και μπαινει μια χαρα.
Tωρα, αντι ροδελες σκεφτομαι να βαλω νομισματα διαφορων χωρων των 30μμ. και αντι τσιπικα παξιμαδια, παξιμαδια κυριλε μιας τρυπας, στρογγυλεμενα! :))

>>>Ελατηρια για τις μπαταριες μηπως ξερετε που βρισκουμε? Εχω αρκετο αποθεμα απο παλιους ανταπτορες, αλλα θα ηθελα καινουρια.<<<



ad.jpg
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

Για τις παρακάτω μπαταρίες έχει κανείς άποψη;

http://www.ebay.com/itm/8-Energizer...t=US_Single_Use_Batteries&hash=item3a73890888

Όπως επίσης και για τις Energizer Ultimate Lithium (στην κανονική συσκευασία) που πουλάνε οι Κινέζοι στο ebay με το κιλό και φθηνά;

(Ο Χιώτης πάλι banned είναι; αμάν:twoguns:)
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

Υπάρχει κάποιος περιορισμός στο χρόνο που μπορεί να μείνει μια μπαταρία μέσα στο φακό προκειμένου να μην εμφανίσει σημάδια οξείδωσης;
Τι συνίσταται;
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

Υπάρχει κάποιος περιορισμός στο χρόνο που μπορεί να μείνει μια μπαταρία μέσα στο φακό προκειμένου να μην εμφανίσει σημάδια οξείδωσης;
Τι συνίσταται;

Απ'οτι γνωριζω οι επαναφορτιζομενες δεν εχουν τετοιο προβλημα. Προφανως λογω των διαφορετικων χημικων/ηλεκτρολυτη.
Οι κοινες/αλκαλικες οταν πεθανουν, ειναι θεμα χρονου ποτε θα τρεξουν, θα εχουν leak, λογω των χημικων αντιδρασεων.
Δεν θυμαμαι κοινη μπαταρια να μου εχει 'τρεξει' σε λιγοτερο απο δυο χρονια (ξεχασμενη μεσα σε συσκευη). Οσο πιο ζεστο το περιβαλλον τοσο πιο γρηγορα θα καταστραφει η μπαταρια.

Εμπειρικα μιλωντας, οι μπαταριες κουμπια διαρκουν (ψοφιες) χωρις προβλημα για αρκετα χρονια μεσα στη συσκευη.

Συνισταται να μην ξεχνας κοινες μπαταριες μεσα σε συσκευες για περισσοτερο απο 2 χρονακια, η να χρησιμοποιεις μονο μπαταριες επαναφορτιζομενες αργης εκφορτισης :)
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

Παρελαβα μετατροπεα 2χΑΑ-->D, παμφθηνο, 1.5 euro το ζευγαρι, μαρκας Soshine απο το DX. http://www.dealextreme.com/p/soshine-aa-to-d-size-battery-convertor-case-3228?item=12
Aπλη κατασκευη και δουλευει θαυμασια. Το πλαστικο κουμπωμα στο σημειο που κλεινει μου φαινεται αδυναμο και εν καιρω θα σπασει. Θα ανεβασω φωτογραφιες και εντυπωσεις.
Θα το συγκρινω με τον μετατροπεα 1χΑΑ-->D της Ενελουπ.
 
Last edited:
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

Εδω ειμαστε.

Πρωτα απ'ολα ειναι κριμα που η Sanyo/Eneloop δεν βγαζουν ανταπτορες 2χΑΑ-->D. Δεν καταλαβαινω τον λογο αφου μονο να αυξησει τις παραγγελιες των μπαταριων της μπορει, δεδομενης της εξαιρετικης ποιοτητας του adaptor της.
Τωρα, ο εικονιζομενος adaptor ειναι μια χαρα με μονο φοβο το πλαστικο κουμπωμα το οποιο φαινεται ευπαθες και ευκολα μπορει να κοπει (βλεπε φωτο). Βεβαια, το καπακι μπορει να κλεινει και χωρις το κουμπωμα αφου ο adaptor θα πιεζεται απο καπακι του φακου κατα το κλεισιμο. Αλλα και παλι, με τετοιο κοστος (75 λεπτα/adaptor), αγοραζεις απροβληματιστα αλλον.

Οι μπαταριες τωρα μπαινουν ευκολα, και μενουν στη θεση τους λογω των πτερυγιων στα εσωτερικα πλαινα. Οι επαφες με τους πολους των μπαταριων ειναι φτηνιαρικες αλλα δεν παιζει κανενα ρολο στη λειτουργια.

Αντιθετα η επαφη της Eneloop στο θετικο πολο ειναι καλοβαλμενη και ποιοτικη. Ο Θετικος πολος του ανταπτορα της Eneloop πιεζεται απο τον θετικο πολο της μπαταριας ΑΑ που βαζουμε και ετσι πιεζεται και βγαινει εξεχοντας και κανει επαφη με τον φακο. Η ΑΑ μπαταρια παραδοξως κουμπωνει και δεν φευγει απο τον ανταπτορα της Eneloop, ο αρνητικος πολος της Eneloop ειναι ο αρνητικος πολος της μπαταριας αυτης καθ'αυτης. Καλη δουλεια!

Ο ανταπτορας της Soshine ειναι φτιαγμενος απο φτηνο πλαστικο αλλα εχει καλη αισθηση και οψη. Ο ανταπτορας της Eneloop ειναι φτιαγμενος απο σκληρο πλαστικο και εμπνεει σιγουρια.. Τεραστια η διαφορα στην ποιοτητα.
Ενας Εneloop κανει περιπου οσο 2 Soshine δηλαδη περιπου 1.5 ευρω. Δεν το συζηταμε οτι αξιζει τη διαφορα αλλα δυστυχως ο eneloop δεν παιρνει 2χΑΑ αλλα μονο μια.

Τους adaptors Soshine τους αγορασα για καποιους παροπλισμενους 'ναυτικους' heavy duty αθανατους φακους που εχω και παιρνουν D μπαταριες καθως και για τον αγαπημενο μου πλεον Fenix TK50.

Ειδικα για τον Fenix TK50, παιρνει 2 χ D μπαταριες οπου οι 2 D αλκαλικες δινουν περιπου 10,000 μΑω ενω με τους 2 ανταπτορες θα εχω (2x ΑΑ Σανυο 2700μαω) 5,400 mah.
Μια χαρα θα ειναι αν εχω τους μισους χρονους σε διαρκεια φωτισμου απ'οτι δινουν οι προδιαγραφες με κανονικες D αλκαλικες μπαταριες. Θα το μετρησω και θα επανελθω.



D7K_8223.jpg

D7K_8226.jpg

D7K_8231.jpg

D7K_8235.jpg

D7K_8222.jpg

D7K_8229.jpg

D7K_8234.jpg

D7K_8220.jpg

D7K_8218.jpg
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

κατι μου λεει οτι τις ενελουπ στον γθηνο της εβαλες αναποδα
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

για τον φορτιστη Cytac Dual Bay Fast Charger 139 που εχει στο 4sevens ξερει κανεις τιποτα;
για φορτιση rcr123 ειναι καλος; ευχαριστω!
 
Re: Μπαταρίες-φορτιστές

θα στο απαντησουν τα αλλα μελη Μιχαλη, εγω χρησιμοποιω αποκλειστικα συμβατικες μπαταριες και φορτιστες.
 
Απάντηση: Re: Μπαταρίες-φορτιστές

για τον φορτιστη Cytac Dual Bay Fast Charger 139 που εχει στο 4sevens ξερει κανεις τιποτα;
για φορτιση rcr123 ειναι καλος; ευχαριστω!

Μοιάζει πολύ με τους UF-139 and Trustfire 001
Δεν θα τρελλαινόμουνα...
Δες και δω

Σ' αυτήν την κατηγορία τιμής (<$20) νομίζω οτι ο XTAR WP2 II ειναι η πρωτη επιλογή, αλλιώς ο UltraFire WF139 ΑΛΛΑ από "αξιόπιστο" πωλητή (πχ Manafont)