τα ηχεία του τόσο τα μπροστινά, όσο και τα πίσω τα μεγάλα, ποιά ηχεία είναι;
Μπομπινα..
Εχει βεβαια πολλούς περιορισμούς απο τεχνικής πλευράς. Ο μεγαλύτερος ειναι η γρήγορη/ ευκολη φθορά του μέσου. Η φυλαξη των ταινιών πρεπει να γινετε σε συγκεκριμένες συνθήκες θερμοκρασιας, υγρασίας, παντελούς ελλείψεως ηλιου κτλ. Συχνή χρήση φθείρει (εστω και λιγο) την ταινία.
Μεγάλο πρόβλημα ειναι η εύρεση πραγματικών studio ταινιων. Σήμερα κοστίζουν 500 ευρω/καθεμια. Και προφανως οι σπιτικες δεν ειναι το ιδιο πραγμα με τς εμπορικες.
Η πρωτη φορα που καταλαβα οτι θελω να ασχοληθώ με την υψηλη πιστότητα στην αναπαραγωγή ηταν οταν ακουσα το μπομπινοφωνο του θειου μου με μεγαλα ακουστικα, δεν ηξερα οτι υπήρχε τετοια εμπειρια. Εχουν περασει 30+ χρονια και δεν λεω να ξεμπλέξω...
Πέρυσι ομως με τον Chris ειχαμε μια εξαιρετική ακροαση. Ο πρώην μηχανικός της Sennheiser Dr. Burkhardt Schwabe που ειχε συμμετάσχει στην δημιουργία του Orpheus μας εβαλε να ακουσουμε Oscar Peterson studio master tape σε Nagra R2R με τα Orpheus..καλύτερα δεν γινετε.
τα ηχεία του τόσο τα μπροστινά, όσο και τα πίσω τα μεγάλα, ποιά ηχεία είναι;
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.