Μπομπινόφωνα

Την φωτο δεν θυμάμαι απο που την ειχα μαζεψει αλλα τα ηχεια μπροστά ειναι Revox Plenum B http://www.radiomuseum.org/r/studer_plenum_b.html

Τα λευκα πισω δεν τα γνωρίζω, η Revox ειχε κατι υβριδικά, τα Symbol, αλλα δεν μοιάζουν και τοσο.
 
Να ρωτήσω κάτι ? τα μπομπινόφωνα θεωρούνται hi end πηγές? δεν κάνουν αυτό το χαρακτηριστικό φύσημα που έκαναν παλαιότερα τα κασετόφωνα?
 
Προφανώς hiend.
Ολη η δισκογραφια μεχρι τα μεσα της δεκαετίας 80 με τέτοια δημιουργηθηκε.
 
Στη δεκαετία του 80 όμως υπήρχε και το βυνίλιο. Δεν είναι καθαρότερος και ανώτερος ο ήχος του βυνιλίου αφού ουσιαστικά δεν υπάρχει το φύσημα ?
 
Μιλάμε για συσκευές αντιγραφής. Το φύσημα ηταν πρακτικα ανύπαρκτο. Επίσης ηταν ο μονος τρόπος να ακούσεις 3 ωρες σερί η μεγαλα κλασσικά εργα

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επίσης αν ηχοχραφουσες πχ ζωντανά με ενα Β77 και μετα εκοβες βινύλια ποιο θα ηταν πιο hiend? Το βινύλιο η η μπομπίνα? Άρα ως μέσον υπερτερεί.
 
Μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει φύσημα. Ο τρόπος λειτουργίας δεν είναι παρόμοιος με αυτόν του κασετοφώνου ? δηλαδή υπάρχει ταινία η οποία τρίβεται πάνω στην κεφαλή σε όλο το φάρδος.
 
Ο τρόπος μονο είναι παρόμοιος. Η ταινια εχει απο διπλάσιο πλατος εως πολυ πολλαπλάσιο και η ταχύτητα εως 8πλασια σε ερασιτεχνικα μοντελα
 
Ναι εντάξει, έχεις δίκιο σε αυτό. Υπερτερεί ως μέσον γιατί μπορείς να αντιγράψεις. Στην αναπαραγωγή όμως τελικά ποιο είναι καλυτερο, το μπομπινόφωνο ή το βυνίλιο ?
 
Αντε πάλι. .... αφου το βινυλιο απο μπομπινα δημιουργηθηκε.... είναι β γενιας αντιγραφο. Αν τωρα κανεις τριτη γενιά σε μπομπινα η τριτη είναι χειρότερη από την δεύτερη.
Ως μέσον ομως το βινύλιο παντα είναι β γενιάς. Εκτος απο direct cut ηχογραφηση
 
Μπομπινα..

Εχει βεβαια πολλούς περιορισμούς απο τεχνικής πλευράς. Ο μεγαλύτερος ειναι η γρήγορη/ ευκολη φθορά του μέσου. Η φυλαξη των ταινιών πρεπει να γινετε σε συγκεκριμένες συνθήκες θερμοκρασιας, υγρασίας, παντελούς ελλείψεως ηλιου κτλ. Συχνή χρήση φθείρει (εστω και λιγο) την ταινία.

Μεγάλο πρόβλημα ειναι η εύρεση πραγματικών studio ταινιων. Σήμερα κοστίζουν 500 ευρω/καθεμια. Και προφανως οι σπιτικες δεν ειναι το ιδιο πραγμα με τς εμπορικες.

Η πρωτη φορα που καταλαβα οτι θελω να ασχοληθώ με την υψηλη πιστότητα στην αναπαραγωγή ηταν οταν ακουσα το μπομπινοφωνο του θειου μου με μεγαλα ακουστικα, δεν ηξερα οτι υπήρχε τετοια εμπειρια. Εχουν περασει 30+ χρονια και δεν λεω να ξεμπλέξω...

Πέρυσι ομως με τον Chris ειχαμε μια εξαιρετική ακροαση. Ο πρώην μηχανικός της Sennheiser Dr. Burkhardt Schwabe που ειχε συμμετάσχει στην δημιουργία του Orpheus μας εβαλε να ακουσουμε Oscar Peterson studio master tape σε Nagra R2R με τα Orpheus..καλύτερα δεν γινετε.
 
Αν απο μπομπινα (μαστερ) βγαινει ο δισκος η μπομπινα ειναι καλυτερη.
Αν απο δισκο αντιγραφεις σε μπομπινα ο δισκος ειναι καλυτερος
 
Μπομπινα..

Εχει βεβαια πολλούς περιορισμούς απο τεχνικής πλευράς. Ο μεγαλύτερος ειναι η γρήγορη/ ευκολη φθορά του μέσου. Η φυλαξη των ταινιών πρεπει να γινετε σε συγκεκριμένες συνθήκες θερμοκρασιας, υγρασίας, παντελούς ελλείψεως ηλιου κτλ. Συχνή χρήση φθείρει (εστω και λιγο) την ταινία.

Μεγάλο πρόβλημα ειναι η εύρεση πραγματικών studio ταινιων. Σήμερα κοστίζουν 500 ευρω/καθεμια. Και προφανως οι σπιτικες δεν ειναι το ιδιο πραγμα με τς εμπορικες.

Η πρωτη φορα που καταλαβα οτι θελω να ασχοληθώ με την υψηλη πιστότητα στην αναπαραγωγή ηταν οταν ακουσα το μπομπινοφωνο του θειου μου με μεγαλα ακουστικα, δεν ηξερα οτι υπήρχε τετοια εμπειρια. Εχουν περασει 30+ χρονια και δεν λεω να ξεμπλέξω...

Πέρυσι ομως με τον Chris ειχαμε μια εξαιρετική ακροαση. Ο πρώην μηχανικός της Sennheiser Dr. Burkhardt Schwabe που ειχε συμμετάσχει στην δημιουργία του Orpheus μας εβαλε να ακουσουμε Oscar Peterson studio master tape σε Nagra R2R με τα Orpheus..καλύτερα δεν γινετε.

στο tapeproject έχει εξαιρετικές μπομπίνες στα 375$
http://tapeproject.com/catalog/

επίσης στη reel-lady στο ebay βρίσκεις αρκετά συχνά πρταγματικά διαμάντια ...
http://www.ebay.com/sch/reel-lady/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=
 
Και 375 δεν τα λες λίγα.. ειδικά για κάτι ευαίσθητο όπως μια μαγνητοταινία
 
λίγα δεν τα λες ...
ειδικά τώρα με την ισοτιμία ευρώ δολλάριο σχεδόν στο 1:1 .....

*βέβαια, έχουν φτάσει τα μεγάλα μεταλλικά καρούλια να φεύγουν σκέτα (χωρίς ταινία) στο ebay από 50 ευρώ και πάνω .....

στην reel-lady όμως φεύγουν εξαιρετικά τεμάχια σε πολύ συμπαθητικές τιμές ...
 
Ο μόνος λόγος που δεν έχω βάλει ένα καλό μπομπινοφωνο σπίτι είναι η έλλειψη καλού και φτηνού υλικού. Κάποια στιγμή μπορεί και να την κάνω την κίνηση
 
τα ηχεία του τόσο τα μπροστινά, όσο και τα πίσω τα μεγάλα, ποιά ηχεία είναι;


Τα πισω εναι τις ACR με δυο 30ρια γουφερ εσωτερικα σε τοπολογια band bus.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος -
:idea:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---