Nέα Cosmote IP TV - OTT

Απο οτι φαινεται οχι ειναι θεμα της εφαρμογης. Στην τεχνικη υποστηριξη που το ανεφερα προσπαθουσε με το ζορι να με πεισει οτι εχει θεμα το ιντερνετ. Μη τυχον και φταιει η σουπερ εφαρμογη μας.
Εμένα που με βάλανε στη διαδικασία και μου στέλνουνε καινούργιο μποξάκι ότι έχει πρόβλημα το μποξάκι
 
  • Wow
Reactions: valkal19
Μου λένε κι εμένα για αλλαγή στο box, καθώς κατά τη διάρκεια της ημέρας αρχίζει να μην συγχρονίζει ο ήχος με την εικόνα. Υπάρχει περίπτωση να φταίει το box? Να το αλλάξω;
 
  • Like
Reactions: kardasios
Λογικα αν το αναφερουν αρκετοι θα το κοιταξουν. Αλλιως θα ακουμε την γνωστη καραμελα που τους εχουν μαθει να λενε το ιντερνετ ειναι χαλια, φταιει που δεν ειναι με ethernet που εχει αναδρομο ερμη κλπ
 
Δεν το είχα πάρει χαμπάρι διότι το 99% των θεάσεων μου είναι replay, αλλά μου το έκανε χτες το πρωί σε ειδήσεις. Δεν είναι θέμα internet του πελάτη αλλά μάλλον έχει σχέση με το buffering της μετάδοσης.
 
Στον Ολυμπιακο σας εκανε καθολου χωρις λογο αλλαγες στην αναλυση της εικονας?
 
Μου λένε κι εμένα για αλλαγή στο box, καθώς κατά τη διάρκεια της ημέρας αρχίζει να μην συγχρονίζει ο ήχος με την εικόνα. Υπάρχει περίπτωση να φταίει το box? Να το αλλάξω;
Τι να σου πω θα σου πω και εγώ όταν το δοκιμάσω αύριο
 
Παιδιά σας παρακαλώ στο box της Cosmote το καον το παλιό , Ναι αυτό μου στείλανε γιατί δεν είχαν το καινούργιο ποιες έχετε ρυθμίσεις στην ανάλυση εικόνας και στα προφίλ των χρωμάτων.έχω 100 γραμμή . Γενικά Συζεί ρυθμίσεις του μποξ ευχαριστώ.Όσο για την Cosmote τα ίδιΑ Χάλια κάνει μπουφέρηνκ
 
Αν σου κάνει buffering lags σε όλα τα κανάλια υπάρχει κάποιο θέμα στην γραμμή σου.
Αν το κάνει σε συγκεκριμένο κανάλι μόνο, τότε κάτι άλλο παίζει.

Ρυθμίσεις δεν έχει και τίποτα να κάνει διαφορά. Δεν ξέρω τι περιμένεις να αλλάξεις στην εικόνα. Δώσε λεπτομέρειες, εξήγησε καλύτερα το πρόβλημα και το τι επιζητάς για να βοηθήσουμε.
 
Εμενα παντως χθες στον αγωνα με επρηξε λιγο ειναι η αληθεια. Αλλαζε αρκετες φορες αναλυση, μπορει να μην εδειχνε καν πληροφοριες προγραμματος και εκανε και κανα δυο κολληματα. Η αληθεια ειναι οτι μετα την αναβαθμιση κανει γενικα μερικες βλακειες οπως τα σπασιματα στην αρχη στα καναλια και καμια φορα ωθει το μποξακι σε επανεκκινηση.
 
Αν σου κάνει buffering lags σε όλα τα κανάλια υπάρχει κάποιο θέμα στην γραμμή σου.
Αν το κάνει σε συγκεκριμένο κανάλι μόνο, τότε κάτι άλλο παίζει.

Ρυθμίσεις δεν έχει και τίποτα να κάνει διαφορά. Δεν ξέρω τι περιμένεις να αλλάξεις στην εικόνα. Δώσε λεπτομέρειες, εξήγησε καλύτερα το πρόβλημα και το τι επιζητάς για να βοηθήσουμε.
Καλησπέρα σας η γραμμή είναι κατοστάρα καθαρή και όπως λέει την έχουν ελέγξει είναι όλα OK δεν έχω συνδεδεμένες συσκευές που να τραβάνε ίντερνετ κλπ . Το κάνει τα πρώτα 5 λεπτά μετά κάπως φτιάχνει κάθε φορά που αλλάζω κανάλι τα πρώτα τρία με 5 λεπτά έχει το ίδιο πρόβλημα..Και αυτό στα ξαφνικά όμως Έπεσε κανονικά πριν .με το ίδιο μποξάκι στην εον Δεν το έκανε.. Όσο για την εικόνα με ενδιέφερε και τις ρυθμίσεις αν υπάρχει κάποια καλύτερη ρύθμιση στο προφίλ των χρωμάτων για καλύτερες επιδόσεις. σας ευχαριστώ. Μου στείλανε αντικατάσταση τον καον
 
Καλησπέρα Ποιες είναι οι καλύτερες ρυθμίσεις χρωμάτων για απόδοση σε εικόνα για κατοστάρα γραμμή σας ευχαριστώ
DFC369C8-2B5C-472B-942F-B3BF16B897C8.jpeg
 

Attachments

  • F21F9B9E-9EBC-4EDB-9D1C-34A2CD664038.jpeg
    F21F9B9E-9EBC-4EDB-9D1C-34A2CD664038.jpeg
    844.4 KB · Views: 61
καλησπέρα, απέκτησα πρόσφατα την τηλεόραση Samsung QE55Q80A και έκανα εγκατάσταση το app της OTE TV. Όλα παίζουν κανονικά αλλά έχω 2 ερωτήσεις:
1) υπάρχει τρόπος να μην κάνω κάθε φορά login όταν αλλάζω την πηγή του σήματος απο την εφαρμογή στην tv και μετά πάλι στην εφαρμογή; Για παράδειγμα ενω βλέπω ote tv απο την εφαρμογή υποθέστε ότι αλλάζω κανάλι και μετά επιλέγω την εφαρμογή.....τότε πρέπει απο την αρχή να κάνω login και να ξαναεπιλέξω ποιό κανάλι θέλω να δω κλπ
2) παρατήρησα ότι η εφαρμογή της cosmote tv δεν μπορεί να γίνει απεγκατάσταση (απεγκατάσταση μπορούν να κάνουν όλες οι άλλες εφαρμογες που έβαλα εγώ και δεν τις είχε η τηλεόραση απο την samsung). Συμβαίνει και σε άλλους αυτό;
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα, χτες πέρασα στο Mi Box S μερικές εφαρμογές όπως το Button Mapper και το Dashboard και έκτοτε η εικόνα στην Cosmote TV κάνει κάποια σπασίματα για τα πρώτα 2-3 λεπτά κάθε φορά που συνδέομαι σε νέο κανάλι και μετά διορθώνεται από μόνο του. Έκανα hard reset, όπου πέρα από τις βασικές εφαρμογές, πέρασα μόνο το Cosmote app και το KODI, ωστόσο το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται. Σημειωτέον ότι η ανάλυση είναι 1080p στα 50Hz και μέχρι χτες με αυτό το configuration δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Παίζει μήπως κάτι με τα permissions και κάποια σύνδεση που προσπαθεί να κάνει το Cosmote app στο background? Μήπως πρέπει να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω συγκεκριμένα permissions, π.χ. location? Έχει να κάνει μήπως με κάποια ρύθμιση στο Google account του box?
 
Καλησπέρα, χτες πέρασα στο Mi Box S μερικές εφαρμογές όπως το Button Mapper και το Dashboard και έκτοτε η εικόνα στην Cosmote TV κάνει κάποια σπασίματα για τα πρώτα 2-3 λεπτά κάθε φορά που συνδέομαι σε νέο κανάλι και μετά διορθώνεται από μόνο του. Έκανα hard reset, όπου πέρα από τις βασικές εφαρμογές, πέρασα μόνο το Cosmote app και το KODI, ωστόσο το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται. Σημειωτέον ότι η ανάλυση είναι 1080p στα 50Hz και μέχρι χτες με αυτό το configuration δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Παίζει μήπως κάτι με τα permissions και κάποια σύνδεση που προσπαθεί να κάνει το Cosmote app στο background? Μήπως πρέπει να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω συγκεκριμένα permissions, π.χ. location? Έχει να κάνει μήπως με κάποια ρύθμιση στο Google account του box?
Τα ίδια κάνει και σε μένα που έχω το box κανονικά το δικό της
 
Και σε μενα το κανει λογικα ειναι θεμα της εφαρμογης μετα το update τα βγαλε αυτα