Νέοι Epson 2024 (για γερά πορτοφόλια)

Προσπαθούμε να εξηγήσουμε στον φίλο ότι δεν είναι έτσι όπως περιγράφει τα πράγματα αλλά προφανώς έχει περισσότερη εμπιστοσύνη στον φίλο του και έχει ''κλειδώσει'' στον Epson (που προφανώς δεν ειναι κακός προβολέας αλλά απλά δεν αξίζει τα χρήματα που ζητάει μιας και με περίπου τα ίδια παίρνεις πολύ καλύτερο μηχανάκι), οπότε ας τον αφήσουμε να χαρεί την επιλογή του.
Όπως εγραψε παραπάνω θα πάρει τον Epson πολυ λιγότερα χρήματα από την ονομαστική τιμή άρα μπορεί να είναι κι αυτός ένας παράγοντας προτίμησης. 6000 δεν κάνει ο πιο φθηνός laser JVC;
 
Ειναι τοις πάσι γνωστό (σε όσους τουλάχιστον έχουν στοιχειώδεις γνώσεις περί προβολής) ότι η σύγκριση προβολεων μέσω φωτο είναι εντελώς άκυρη μέθοδος (και κλασικός τρόπος εξαγωγής λάθος συμπερασμάτων).
Μα δεν ειναι αυθαίτερη pic , απο το βίντεο που τραβαει ο αλλοσ live απο πάνω και προβαλει ταυτοχρονα και τουσ δυο στην οθονη είναι..απλα ενα screenshot...O JVC είναι δεξιά... μην μου αγχώνεστε!!! 😁
Επίσης αν δεν υπηρχαν διαφορεσ θα φαινονταν το ιδιο μεσω του Ιphone 13 pro που τραβαει σε συνθηκες πληρησ συσκότισης....να εβγαινε πιο μαυρος ο erpson χλωμο το κοβω...οποτε τα συμπερασματα καλως εξαγονται κ μαυτον τον τρόπο...εστω και απο μια pic...😇
 
Μια ερώτηση.
Έχεις τραβήξει ποτέ στη ζωή σου, έστω μια φορά, screenshot απο προβολέα σε σκοτεινή σκηνή;
 
Μα δεν ειναι αυθαίτερη pic , απο το βίντεο που τραβαει ο αλλοσ live απο πάνω και προβαλει ταυτοχρονα και τουσ δυο στην οθονη είναι..απλα ενα screenshot...O JVC είναι δεξιά... μην μου αγχώνεστε!!! 😁
Επίσης αν δεν υπηρχαν διαφορεσ θα φαινονταν το ιδιο μεσω του Ιphone 13 pro που τραβαει σε συνθηκες πληρησ συσκότισης....να εβγαινε πιο μαυρος ο erpson χλωμο το κοβω...οποτε τα συμπερασματα καλως εξαγονται κ μαυτον τον τρόπο...εστω και απο μια pic...😇
Αν επιμένεις ότι μπορεί να γίνει σύγκριση προβολέων μεσω φωτο (για την ακρίβεια βιντεο και μάλιστα μέσω κινητού...), σορρυ αλλα αγνοείς πολύ βασικά πράγματα.

ΥΓ Ειναι το πιο ευκολο πραγμα του κόσμου, να βγάλεις φωτο DLP του 1000αρικου με δίπλα μηχανάκι του 10χιλιαρου και ο DLP να φαίνεται πιο ''μαύρος'' (και μονο η χρηση της λέξης αυτής κάνει μάλλον ξεκάθαρο τον λανθασμένο τρόπο σύγκρισης)
 
Γα μένα για τα μάτια μου πρώτα έρχεται η εικόνα και μετά τα χρήματα
Σε άλλους μπορεί να έχει διαφορετική γνώμη
Και ένα ωραίο για να γελάσουμε και λίγο αλλά τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας!!
Μην με παρεξηγείται κάτι μου έκατσε στραβά για τους JVC δεν έχω τίποτα με την εταιρεία
 
Όπως εγραψε παραπάνω θα πάρει τον Epson πολυ λιγότερα χρήματα από την ονομαστική τιμή άρα μπορεί να είναι κι αυτός ένας παράγοντας προτίμησης. 6000 δεν κάνει ο πιο φθηνός laser JVC;
Φυσικά η τιμή ειναι παραγοντας προτιμήσης.

Εδω όμως συζητάμε τα (εκτός τόπου και χρόνου) τεχνικά που αναφέρθηκαν.

Επίσης το ''laser'' από μόνο του δεν λέει και πολλά.

Προφανώς ένα καλό μηχανάκι (δεν λέμε JVC γιατί μάλλον η μάρκα ερεθίζει :p ) με συμβατική λάμπα παίζει πολύ καλύτερα από ένα άλλο μέτριο με laser.

Αν δε βάλεις στο παιχνίδι και τα μτχ, τα πράγματα αλλάζουν πολύ.

Anyway, ξαναλεω, το θέμα ειναι ο φιλος να ειναι χαρουμενος με την επιλογή του. Και εφόσον αυτό ειναι προαποφασισμένο με τον Epson, γι αυτόν, ειναι το μόνο που μετράει στο τέλος. ;)
 
Γα μένα για τα μάτια μου πρώτα έρχεται η εικόνα και μετά τα χρήματα
Σε άλλους μπορεί να έχει διαφορετική γνώμη
Και ένα ωραίο για να γελάσουμε και λίγο αλλά τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας!!
Μην με παρεξηγείται κάτι μου έκατσε στραβά για τους JVC δεν έχω τίποτα με την εταιρεία
Το θέμα όμως είναι ποιος είναι ο λαγός και ποια η κουκουβάγια 😉
 
Σιγουρα το ματι απο κοντα ειναι το απολυτο εργαλείο για να κρίνεις...εαν δεν εχεις ομωσ αυτην την πολυτελεια συγκρισης live που 99% δεν την εχεις...μια ιδεα παίρνεις απο εικονες reviewers ειτε από βίντεο έστω στο youtube...και ειδικα αμα συγκρινονται δυο πραγματα μαζί από την ίδια συσκευή φακού...πχ εδώ Ο JVC φαινεται να εχει πιο καλό μαύρο και ο Epson λίγο πιο έντονα χρώματα...το λευκό του JVC φαινεται πιο κιτρινο στην αρχή σε σχεση με αυτό του Επσον..αλλα μετα λεει ο τυποσ στο βίντεο πως μετα απο κανα 10 lepto φτιάχνει κ αυτό...κ γίνεται πιο λευκό...Ισχύουν όλα αυτά ή να μην ξαναδώ βίντεο στην ζωή μου για προβολικά??

Επίσης οι εικόνες του LG που έχω ποστάρει στο review μου λες να είναι όλες photoshop??
 
Fan fact για το laser:

Το laser τι δίνει τελικά;

Φως και εναλλακτικό τρόπο ''αυτόματης ίριδας''.

Ε, οσον αφορά την ''ίριδα'', η μηχανική είναι πιο αποτελεσματική από το dimming του laser (δεν ειναι θεμα υλοποίησης αλλά φυσικής).

Επίσης, το παραπάνω φως, αυτό που κάνει είναι να ανεβάζει το black level (εκτός αν έχεις πολύ καλά τσιπ να το μαζέψεις - βλ. JVC).

(αλλά φυσικά ''πουλάει'' γιατι ''παίζει HDR'' lol)

Τελος, αν κάτι λέει αυτό, το laser το παντρεύεσαι. Πέφτει / χαλάει; Δεν μπορείς να το αλλάξεις. Πετάς τον προβολέα (ΟΚ, σε 10 χρονια; Ναι, ισως αδιαφορο πρακτικά αλλά να το έχουμε υπόψιν και αυτό).
 

Επιβεβαιώθηκαν οι τεχνικές καινοτομίες και οι περιορισμοί του JVC NZ500/700​

Από
Έκκι Σμιτ

19 Σεπτεμβρίου 2024

,

Περισσότερα στοιχεία είναι στο τραπέζι!

Η εκδήλωση JVC “NZ500 / 700” έλαβε χώρα στη Γερμανία στις 18 Σεπτεμβρίου 2024 και όλες οι σχετικές πληροφορίες είναι πλέον διαθέσιμες. Τα καλά νέα: Σχεδόν όλες οι προβλέψεις του Cine4Home σχετικά με τα δεδομένα απόδοσης έχουν αποδειχθεί ακριβείς. Η ποιότητα εικόνας JVC είναι επιτέλους πιο κατάλληλο για σαλόνια!
JVC_NZ500_NZ700_2

Τα κακά νέα: Ακόμα και η απήχησή μας και αυτή των ιδιαίτερα έντιμων και επικριτικών εμπόρων λιανικής όπως ο Jörg Michels (AVITECT Luxembourg) δεν θα μπορούσε πλέον να επιτύχει τίποτα: Σίγουρα δεν θα υπάρξει ένας ενδιάμεσος υπολογισμός εικόνας για πιο ομαλές κινήσεις σε ταινίες μεγάλου μήκους και μεγαλύτερη ευκρίνεια κίνησης σε Η τηλεόραση, ο αθλητισμός, οι ταινίες και οι σειρές δίνουν. Ακολουθεί μια επισκόπηση όλων των λεπτομερειών:
Γενική εικόνα:
Όπως είναι τυπική για το JVC, η ποιότητα της εικόνας εντυπωσιάζει με την υψηλή αντίθεση και την εξαιρετική ανάσταση μαύρου. Δεν υπάρχουν απροσδόκητες αποκλίσεις εδώ. Αυτό που πρέπει να τονιστεί θετικά είναι ότι αυτό έχει πλέον εφαρμοστεί σε ένα συμπαγές περίβλημα που είναι κατάλληλο για σαλόνια. Για περισσότερες λεπτομέρειες, δείτε την πρώτη μας ειδική προσφορά NZ500 έναντι NZ700 .
Κάλυψη χρωματικού χώρου :
Αυτό που είναι ιδιαίτερα ευχάριστο είναι ότι το μοντέλο NZ500 προσφέρει επίσης εντυπωσιακό χρωματικού χώρου κινηματογράφου. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, αυτό είναι πάνω από 90%, πράγμα που σημαίνει ότι η διαφορά με το NZ700 είναι ελάχιστη.
JVC_NZ500_CIE

Η καλή κάλυψη χρωματικού χώρου του NP5
πιθανότατα διατηρείται στο NZ500.
Αυτό καθιστά δυνατή την απαλλαγή από το φίλτρο DCI που έχει το φως και, επομένως, τη χρήση της πλήρους "βαθμονομημένης" απόδοσης φωτός (1500 έως 1600 lumens).
Αναπαραγωγή 24p :
Τόσο το NZ500 όσο και το NZ700 προσφέρουν μια εγγενή οθόνη 24p, χωρίς (!) αποκλίσεις όσον αφορά τη ρευστότητα ή το τρέμουλο. Οι ισχυροί ότι οι κινήσεις φαίνονται πιο «ρευστές» δεν έχουν επιβεβαιωθεί.
Μέθοδος Pulldown :
Όπως συμβαίνει με τους προβολείς οικιακού κινηματογράφου εδώ και δεκαετίες, χρησιμοποιείται ένα pulldown 2:2 με συχνότητα 48Hz (όχι 96Hz). Ούτε αυτή είναι νέα τεχνολογία, αλλά χρησιμοποιείται σε προβολείς οικιακού κινηματογράφου από διάφορους κατασκευαστές και εύρος τιμών, μερικές φορές με υψηλότερες συχνότητες.
Χωρίς υπολογισμό ενδιάμεσης εικόνας:
Ένας ενδιάμεσος υπολογισμός εικόνας, ο οποίος είναι το πρότυπο για προβολείς οικιακού κινηματογράφου όλων των σειρών τιμών εδώ και πολλά χρόνια, δεν υπάρχει στη σειρά NZ500/700 και δεν θα προστεθεί αργότερα. Αυτή είναι μια ακατανόητη απόφαση, καθώς υπάρχουν μειονεκτήματα για όλους τους τύπους εικόνων.
Επικαλύψεις μαύρης οθόνη :
Η λειτουργία "Clear Motion Drive" του NZ500/700 δεν ενεργοποιεί κανέναν ενδιάμεσο υπολογισμό εικόνας, όπως στα μεγάλα μοντέλα JVC, αλλά μόνο επικαλύψεις μαύρης εικόνας και αυτά μόνο με σήματα 60 Hz, κάτι που δεν έχει νόημα λαμβάνοντας υπόψη τις εφαρμογές. .
Περιορισμένο chipset :
Ο λόγος για τους περιορισμούς που μόλις περιγράφονται έγκειται στο υλικό: ο επεξεργαστής εικόνας που χρησιμοποιείται δεν φαίνεται να είναι αρκετά ισχυρός για να υποστηρίξει την παρεμβολή πλαισίου (FI). Ως αποτέλεσμα, δεν αναμένονται αντίστοιχες (υπολογιστικές) αυξήσεις απόδοσης για τα μοντέλα NZ500 και NZ700, κάτι που είναι ατυχές, καθώς οι σημαντικές ενημερώσεις ήταν ένα σημαντικό πλεονέκτημα της προηγούμενης σειράς N.
Έλλειψη υποστήριξης για 1080i και 120Hz σε 4K :
Τα σήματα 1080i δεν υποστηρίζονται πλέον καθώς δεν υπάρχει πλέον αποσυμπιεστής στο σκάφος. Αυτό θα μπορούσε να είναι πολύ σημαντικό για το τηλεοπτικό περιεχόμενο, γι' αυτό δεν χρειάζεται η χρήση του προοδευτικού δέκτη. Επιπλέον, τα 120Hz δεν υποστηρίζονται σε ανάλυση 4K, κάτι που είναι ιδιαίτερα μειονέκτημα για τους παίκτες.
Φακός προβολής :
Όπως ερμηνεύεται σωστά από το Cine4Home, ο φακός δεν είναι πλέον από ολοκλήρου κατασκευασμένος από γυαλί. Αντίθετα, χρησιμοποιείται επίσης ένας πλαστικός φακός. Αυτό δεν χρειάζεται να μειωθεί σε χαμηλότερη ευκρίνεια εικόνας (θα συγκρίνουμε), αλλά διαφέρει από την προηγούμενη στρατηγική μάρκετινγκ ότι μόνο το συμπαγές γυαλί επιτρέπει την υψηλή ποιότητα.
Συνάφεια του υπολογισμού μεταξύ πλαισίων όχι μόνο για ταινίες μεγάλου μεγέθους :
Η παρεμβολή δεν είναι σημαντική μόνο για την αναπαραγωγή πηγών φιλμ 24p. Επίσης (ή ειδικά) βελτιώνει σημαντικά την ευκρίνεια της κίνησης με πηγές σήματος 50Hz και 60Hz, κάτι που φέρνει αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα, ειδικά για αθλητικές εκπομπές, τηλεοπτικά προγράμματα και σειρές . Τα μεγάλα μοντέλα της JVC, καθώς και τα ανταγωνιστικά μοντέλα, όπως τα Epson LS11/12000, QB1000, Sony XW5000, BenQ W5800, είναι ανώτερα εδώ Θα δημοσιεύσουμε λεπτομερείς και αντικειμενικές συγκρίσεις.

Συμπέρασμα :​

Συνολικά, μπορεί να φανεί ότι τα νέα μοντέλα NZ500 και NZ700 επικεντρώνονται ξεκάθαρα στην καθαρόαιμη αναπαραγωγή φιλμ και έτσι απευθύνονται σε μια συγκεκριμένη ομάδα στόχο. Είναι λιγότερο βελτιστοποιημένοι ως ολοκληρωμένοι για το σαλόνι, οι οποίοι είναι επίσης σχεδιασμένοι για τηλεόραση, αθλητικά, παιχνίδια ή σειρές, αλλά μάλλον ως καθαροί, καθαροί προβολείς ταινιών. Από αυτή την άποψη, τελικά ανοίγει η πολύ καλή ποιότητα εικόνας JVC σε ένα ευρύτερο κοινό χάρη στις πιο συμπαγείς τους. Σε κάθε περίπτωση, για τους λάτρεις του κινηματογράφου που απολαμβάνουν κυρίως πλάνα παιχνιδιών 24p (και λιγότερο TV/sport και gaming), είναι αναμφισβήτητα μια πολύ καλή επιλογή. Περισσότερες λεπτομέρειες θα ακολουθήσουν στη λεπτομερή δοκιμή μας όταν κυκλοφορήσουν!
JVC_NZ500_NZ700_7

Τέλος, για λογαριασμό μας: Το Cine4Home και οι συνεργάτες του θα συνεχίσουν να αναφέρουν αντικειμενικά και με ειλικρίνεια προς τους πελάτες και δεν θα κρύψουν ή θα «αγνοήσουν» τα μειονεκτήματα, γιατί αυτό χαρακτηρίζει την ανεξάρτητη δημοσιογραφία και τις ειλικρινείς συμβουλές από πελάτες. τους εξειδικευμένους συνεργάτες λιανικής μας . Η εστίαση δεν είναι στο δικό μας περιθώριο κέρδους ή στις προτιμήσεις του προϊόντος, αλλά μάλλον στις βέλτιστες και, κυρίως, ειλικρινείς (!) συμβουλές και υποστήριξη για τους πελάτες, για τους οποίους ένας προβολέας οικιακού κινηματογράφου αποτελεί τελικά μια κρίσιμη επένδυση

 
Σιγουρα το ματι απο κοντα ειναι το απολυτο εργαλείο για να κρίνεις...εαν δεν εχεις ομωσ αυτην την πολυτελεια συγκρισης live που 99% δεν την εχεις...μια ιδεα παίρνεις απο εικονες reviewers ειτε από βίντεο έστω στο youtube...και ειδικα αμα συγκρινονται δυο πραγματα μαζί από την ίδια συσκευή φακού...πχ εδώ Ο JVC φαινεται να εχει πιο καλό μαύρο και ο Epson λίγο πιο έντονα χρώματα...το λευκό του JVC φαινεται πιο κιτρινο στην αρχή σε σχεση με αυτό του Επσον..αλλα μετα λεει ο τυποσ στο βίντεο πως μετα απο κανα 10 lepto φτιάχνει κ αυτό...κ γίνεται πιο λευκό...Ισχύουν όλα αυτά ή να μην ξαναδώ βίντεο στην ζωή μου για προβολικά??

Επίσης οι εικόνες του LG που έχω ποστάρει στο review μου λες να είναι όλες photoshop??
Ξαναλέω (χωρίς καμία διαθεση αντιπαράθεσης) ότι είναι λάθος να συγκρίνεις μέσω φωτο.

Δεν ειναι θεμα ''να πάρεις μία ιδέα''.

Ειναι πανεύκολο (και σύνηθες) να πάρεις την εντελώς λάθος ιδέα!

Όσον αφορά τους reviewers, πρέπει να εισαι πολύ σοβαρός και έμπειρος για να κάνεις σωστό review (και αυτοί είναι ελάχιστοι).

ΥΓ Το review σου δεν το έχω δεν, δεν το / σε κρίνω. ;)
 
  • Like
Reactions: djmnv81
Σιγουρα το ματι απο κοντα ειναι το απολυτο εργαλείο για να κρίνεις...εαν δεν εχεις ομωσ αυτην την πολυτελεια συγκρισης live που 99% δεν την εχεις...μια ιδεα παίρνεις απο εικονες reviewers ειτε από βίντεο έστω στο youtube...και ειδικα αμα συγκρινονται δυο πραγματα μαζί από την ίδια συσκευή φακού...πχ εδώ Ο JVC φαινεται να εχει πιο καλό μαύρο και ο Epson λίγο πιο έντονα χρώματα...το λευκό του JVC φαινεται πιο κιτρινο στην αρχή σε σχεση με αυτό του Επσον..αλλα μετα λεει ο τυποσ στο βίντεο πως μετα απο κανα 10 lepto φτιάχνει κ αυτό...κ γίνεται πιο λευκό...Ισχύουν όλα αυτά ή να μην ξαναδώ βίντεο στην ζωή μου για προβολικά??

Επίσης οι εικόνες του LG που έχω ποστάρει στο review μου λες να είναι όλες photoshop??

Δεν μπορείς να συγκρίνεις έτσι, τουλάχιστον όχι το επίπεδο του μαύρου, γιατί αυτό εξαρτάται από την έκθεση που θα κάνεις στην φωτογραφική/κάμερα...

καλά σου τα λένε τα παιδιά.
 
  • Like
Reactions: djmnv81
Σιγουρα το ματι απο κοντα ειναι το απολυτο εργαλείο για να κρίνεις...εαν δεν εχεις ομωσ αυτην την πολυτελεια συγκρισης live που 99% δεν την εχεις...μια ιδεα παίρνεις απο εικονες reviewers ειτε από βίντεο έστω στο youtube...και ειδικα αμα συγκρινονται δυο πραγματα μαζί από την ίδια συσκευή φακού...πχ εδώ Ο JVC φαινεται να εχει πιο καλό μαύρο και ο Epson λίγο πιο έντονα χρώματα...το λευκό του JVC φαινεται πιο κιτρινο στην αρχή σε σχεση με αυτό του Επσον..αλλα μετα λεει ο τυποσ στο βίντεο πως μετα απο κανα 10 lepto φτιάχνει κ αυτό...κ γίνεται πιο λευκό...Ισχύουν όλα αυτά ή να μην ξαναδώ βίντεο στην ζωή μου για προβολικά??

Επίσης οι εικόνες του LG που έχω ποστάρει στο review μου λες να είναι όλες photoshop??
Εν ολίγοις, δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα από φωτός ή videos για το πως αποδίδουν οι προβολείς, ειδικά αν είναι και οι δυο δίπλα-διπλα διότι εισάγονται πολλές νέες παράμετροι από την χρήση της φωτογραφικής μηχανής (σε ποιον προβολέα έχει φωτομετρησει, που έχει εστιάσει, σε τι color profile τραβάει, έχει προσθέσει sharpening, τι dynamic range έχει κλπ) Επίσης, τη δυναμική περιοχή που μπορούν να αντιληφθούν τα μάτια μας, είναι αδύνατον να την αποτυπώσουν (ακόμα) οι cameras.
 

Επιβεβαιώθηκαν οι τεχνικές καινοτομίες και οι περιορισμοί του JVC NZ500/700​

Από
Έκκι Σμιτ

Αν και ειναι για άλλο νημα, δες εδω για ενα σοβαρο review του 700 από άνρθωπο που φαίνεται ότι το κατέχει καλά το αντικείμενο:


Για αυτο που μάλλον σε ενδιαφέρει δες την σύγκριση με τον Epson (που ειναι (πάρα) πολύ κοντά στον Q που σου αρέσει)):

Epson LS12000​

  • JVC has much better contrast for both on/off and ANSI besting Epson by a long shot.
  • Epson has frame-interpolation, while JVC does not. Epson also has better super-resolution processing than JVC’s MPC on the NZ700. However, the Epson is a pixel-shifting machine while JVC’s machine is native 4K.
  • With all things considered, the NZ700 is the much better machine.

Το παραπάνω ειναι μάλλον το ζουμί που θα σε βοηθήσει να επιλέξεις,

Ειναι δε ευκολο να κανεις την ''αναγωγή'' και στον NZ500 (η τιμή του οποίου ειναι πολύ κοντά στον Epson) καθως το μόνο που αλλάζει (από τον 700) ειναι το contrast (έχουν το ίδιο (νέο) Image block - που φαινεται παρα πολύ καλό)
 
Αφορά τον LS12000 η σύγκριση και όχι τον EH-QB1000B που είναι ανώτερος από τον 12000 και έχει βγει πριν από τρία χρόνια
Αστοχη η σύγκριση
 
Αφορά τον LS12000 η σύγκριση και όχι τον EH-QB1000B που είναι ανώτερος από τον 12000 και έχει βγει πριν από τρία χρόνια
Αστοχη η σύγκριση

Γνωρίζω πολύ καλά τι αφορά.

Το έγραψα ηδη στο ποστ μου ότι ειναι πολύ κοντά τα 2 μηχανάκια.

Για την ακρίβεια είναι τα ίδια (ίδια τσιπ (τα παναρχαια 1080p) και ιδιος φακός).

Η βασική διαφριά ειναι η αυξημένη φωτεινότητα (περί αυτής (laser) ανέλυσα παραπάνω).

Το ''καινούργιο'' και ''παλιό'' μοντέλο λοιπόν, είναι για ψυχολογικούς / marketing λόγους, επί της ουσίας.

Το ποστ μου δεν ηταν για να σε πείσει ότι ο JVC ειναι καλύτερος (αυτό ειναι δεδομένο) αλλά για να καταλάβεις τις διαφορές μεταξύ τους και να επιλέξεις σωστά (αν πχ εκτιμάς το FI, τα τουμπανο χρωματα και φως έναντι του μαύρου).

Επελεξε λοιπόν ότι σε κάνει χαρούμενο (χωρίς όμως να απορρίπτεις / αντιδράς σε αυτά που θα σε κάνουν σοφότερο). ;)
 
  • Like
Reactions: billpeppas
Σιγουρα το ματι απο κοντα ειναι το απολυτο εργαλείο για να κρίνεις...εαν δεν εχεις ομωσ αυτην την πολυτελεια συγκρισης live ......


Αν δεν έχεις την δυνατότητα live σύγκρισης φροντίζεις να την αποκτήσεις.
Συγκρίσεις από φωτό και βίντεο δεν υφίστανται.