ΒΛΑΣΙΔΗΣ
AVClub Fanatic
Re: Απάντηση: Nikon D600
Πάντως να ξέρετε το εξής:
Έστω ότι η d600 θα βγει στα καταστήματα στα 1800 ή έστω στα 2000 ευρώ. Το dxo της έδωσε βαθμολογία 2η καλύτερη μετά τις d800/d800e και ψηλότερα απο την d3x. Τί σημαίνει αυτό;
Ότι έχουμε τη δυνατότητα να πάρουμε ένα σώμα κορυφαίων προδιαγραφών και μάλλον απόδοσης, αλλά για να αποδώσει αυτά που μπορεί θα χρειαστεί και κορυφαίους φακούς. Είτε σετάκια σε primes είτε σετάκια σε ζουμ. Ποιούς;
Για τους ζουμ το σετ περιλαμβάνει τους AFS 14-24/2.8 Ή AFS 16-35/4.0, και AFS 24-70/2.8 και AFS 70-200/2.8 II ή AFS 80-200/2.8. Τίποτε λιγότερο. Θα πάρετε εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά όχι το απόλυτο με τους AFS 17-35/2.8, AFS 28-70/2.8, AFS 80-200/2.8, AFD 80-200/2.8 ίσως και με τον SIGMA 24-70/2.8, TAMRON 24-70 /2.8 VC. Φυσικά παίζουν μια χαρά οι SIGMA 70-200/2.8 OS, TAMRON 70-200/2.8 και 2.8/VC.
Από τους primes θα ευχαριστηθείτε όλη τη σειρά των ZEISS ίσως εκτός του 35/2 και από τους νέους NIKKOR τους 24/1.4, 28/1.8, 35/1.4, 50/1.4, 85/1.4. Φυσικά από το εστιακό μήκος 50 και πάνω καλό θα είναι να δείτε τους primes NIKKOR AFD 85/1.4, AFD 85/1.4, 105/2.0, 135/2.0, 180/2.8, αλλά μάλλον όχι για εντελώς ανοιχτό διάφραγμα. Επίσης παίζει πολύ ο SIGMA 50/1.4 και όλη η σειρά των SAMYANG 14/2.8, 24/1.4, 35/1.4, 85/1.4 .
Τα παραπάνω δεν έχουν τη μορφή του ευαγγελίου ή της αποκάλυψης για να ψαρώσουν ή να αποθαρρύνουν όσους ξερογλύφονται μπροστά στις βιτρίνες (κι εγώ ανήκω σε αυτούς). Προέρχονται από καρέ που τράβηξα στο παρελθόν με τη d3x και με το δικό μου σετ φακών και με τους φακούς 14-24, 24-70, 80-200 και 70-200 Ι και ΙΙ. Ειδικά οι δυο πρώτοι δείχνουν εμφανώς τη διαφορά τους στο μόνιτορ σε 100% θέαση. Δεν είναι θέμα οξύτητας. Είναι το μικροκοντράστ που έχει εμφανή διαφορά, είναι και τα χρώματα σε αρκετές περιπτώσεις που είναι "πιο χρώματα" για να το πω λαϊκά. Στις παραμορφώσεις δεν υπάρχουν διαφορές. Η διαφορά είναι εμφανής ακόμα και σε άτομα μη εκπαιδευμένα (π.χ. στη γυναίκα μου) που σε 24άρι μόνιτορ βρήκε τις σωστές φωτογραφίες με μαντεψιά 8/10.
Αυτά τα λίγα και επανερχόμαστε.
Θα ήθελα πάντως και την άποψη των επαγγελματιών που είναι μέλη μας....
Πάντως να ξέρετε το εξής:
Έστω ότι η d600 θα βγει στα καταστήματα στα 1800 ή έστω στα 2000 ευρώ. Το dxo της έδωσε βαθμολογία 2η καλύτερη μετά τις d800/d800e και ψηλότερα απο την d3x. Τί σημαίνει αυτό;
Ότι έχουμε τη δυνατότητα να πάρουμε ένα σώμα κορυφαίων προδιαγραφών και μάλλον απόδοσης, αλλά για να αποδώσει αυτά που μπορεί θα χρειαστεί και κορυφαίους φακούς. Είτε σετάκια σε primes είτε σετάκια σε ζουμ. Ποιούς;
Για τους ζουμ το σετ περιλαμβάνει τους AFS 14-24/2.8 Ή AFS 16-35/4.0, και AFS 24-70/2.8 και AFS 70-200/2.8 II ή AFS 80-200/2.8. Τίποτε λιγότερο. Θα πάρετε εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά όχι το απόλυτο με τους AFS 17-35/2.8, AFS 28-70/2.8, AFS 80-200/2.8, AFD 80-200/2.8 ίσως και με τον SIGMA 24-70/2.8, TAMRON 24-70 /2.8 VC. Φυσικά παίζουν μια χαρά οι SIGMA 70-200/2.8 OS, TAMRON 70-200/2.8 και 2.8/VC.
Από τους primes θα ευχαριστηθείτε όλη τη σειρά των ZEISS ίσως εκτός του 35/2 και από τους νέους NIKKOR τους 24/1.4, 28/1.8, 35/1.4, 50/1.4, 85/1.4. Φυσικά από το εστιακό μήκος 50 και πάνω καλό θα είναι να δείτε τους primes NIKKOR AFD 85/1.4, AFD 85/1.4, 105/2.0, 135/2.0, 180/2.8, αλλά μάλλον όχι για εντελώς ανοιχτό διάφραγμα. Επίσης παίζει πολύ ο SIGMA 50/1.4 και όλη η σειρά των SAMYANG 14/2.8, 24/1.4, 35/1.4, 85/1.4 .
Τα παραπάνω δεν έχουν τη μορφή του ευαγγελίου ή της αποκάλυψης για να ψαρώσουν ή να αποθαρρύνουν όσους ξερογλύφονται μπροστά στις βιτρίνες (κι εγώ ανήκω σε αυτούς). Προέρχονται από καρέ που τράβηξα στο παρελθόν με τη d3x και με το δικό μου σετ φακών και με τους φακούς 14-24, 24-70, 80-200 και 70-200 Ι και ΙΙ. Ειδικά οι δυο πρώτοι δείχνουν εμφανώς τη διαφορά τους στο μόνιτορ σε 100% θέαση. Δεν είναι θέμα οξύτητας. Είναι το μικροκοντράστ που έχει εμφανή διαφορά, είναι και τα χρώματα σε αρκετές περιπτώσεις που είναι "πιο χρώματα" για να το πω λαϊκά. Στις παραμορφώσεις δεν υπάρχουν διαφορές. Η διαφορά είναι εμφανής ακόμα και σε άτομα μη εκπαιδευμένα (π.χ. στη γυναίκα μου) που σε 24άρι μόνιτορ βρήκε τις σωστές φωτογραφίες με μαντεψιά 8/10.
Αυτά τα λίγα και επανερχόμαστε.
Θα ήθελα πάντως και την άποψη των επαγγελματιών που είναι μέλη μας....
Last edited: