Γνωστός μου είχε από χρόνια Forthnet και Νόβα, με προνόμιο, και πριν από 3-4 μήνες αποφάσισε να διακόψει τη Νόβα, για οικονομικούς λόγους, κρατώντας το υπόλοιπο πακέτο τηλεφωνίας-ίντερνετ.
Του μίλησα για την τελευταία προσφορά 3play με 29,90 που πήρα και εγώ, και πήγε σε ένα κατάστημα για να κάνει αίτηση αλλά δεν την δέχτηκαν γιατί, σύμφωνα με τα στοιχεία τους, θεωρείται ακόμη πελάτης της Νόβα (!!!) και έστειλαν σχετικό αίτημα στη Νόβα (!!!). Έφυγε αηδιασμένος και του ζήτησα να ξαναπάει επιμένοντας ότι θέλει να αγοράσει τη συγκεκριμένη προσφορά αλλά και πάλι του είπαν ότι έστειλαν το αίτημα στη Νόβα.
Επειδή θέλω να το ψάξω το θέμα, ρωτάω εάν ένας πελάτης Forthnet με τηλεφωνία (απεριόριστα, διεθνή και 1 ώρα κινητά) και ίντερνετ, που είχε αλλά έχει διακόψει τη Νόβα, μπορεί να αλλάξει στη συγκεκριμένη ροσφορά των 29,90.
Κάθε βοήθεια και πληροφορία, δεκτή.