Nova EON TV / EON+

Γνωρίζουμε γιατί δεν υπάρχει κανάλι 4K στα novasports που να μεταδίδει τα σπουδαία ποδοσφαιρικά ματς που έχει τα δικαιώματα η Nova?
ΟΛες οι ευρωπαικές πλατφόρμες διαθέτουν, εδώ γιατί?
Είναι πολύ κουραστικό να βλέπουμε σε μεγάλες τηλεοράσεις 4k τους αγώνες σε χαμηλότερη ανάλυση.
Ο δορυφορικός δέκτης εον σατ είναι HEVC h265 που σημαίνει το full HD σε ανώτερα επίπεδα εικόνας upscaling έως κ 4k έχει δυνατότητες.!!
Το θέμα είναι πρέπει να αποσυρθούν όλοι οι παλιοί δέκτες novabox!!! Δεν υποστηρίζει h265...,Είχαν πει ότι μέχρι το τέλος 2025 να έχουν αποσυρθεί!!!
Και μετά θα γίνει νέα αναβάθμιση σε τεχνικά επίπεδα σε όλα . Και να καταργήσουν επιτέλους κανάλια που εκπέμπουν ακόμη σε standard definition 720 !!!
Και εγώ περιμένω με τηλεόραση μου 43αρα με ultra HD 4k να δω σε 4k δορυφορικα γιατί στο εξωτερικό τα σπάει......
 
  • Like
Reactions: Kirikosgeorgas
Καλημέρα. Μετά από 2 χρόνια ξαναγύρισα στην EON. Στην εφαρμογή της Sony Android εξακολουθεί να έχει το ίδιο πρόβλημα που είχε και τότε. Πολλές φορές κολλάει και επαναλάμβανει ένα δευτερόλεπτο. Με cosmote δεν υπήρχε ποτέ τέτοιο θέμα. Δεν διορθώνεται κάπως αυτό το πράγμα;
 
Καλημέρα. Μετά από 2 χρόνια ξαναγύρισα στην EON. Στην εφαρμογή της Sony Android εξακολουθεί να έχει το ίδιο πρόβλημα που είχε και τότε. Πολλές φορές κολλάει και επαναλάμβανει ένα δευτερόλεπτο. Με cosmote δεν υπήρχε ποτέ τέτοιο θέμα. Δεν διορθώνεται κάπως αυτό το πράγμα;
Καλημέρα κάθε πάροχος έχει το δικό του player....και εγώ με TCL Android δεν είχα πρόβλημα με cosmote app.
Της nova υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.. κολλήματα..δεν έχει σωστή ροή εικόνας... οπότε μόνο με τον ιδιοκτησιακό της TV box.

Πάντως εγώ έχω το δορυφορικό εον....δεν έχω κανένα παράπονο στην ροή του.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Καλα εκει στην ΝΟΒΑ δεν εχουν το θεο τους. Προσπαθω εδω και μερες να μπω στο my Nova Account βαζω τους σωστους κωδικους και ολο μου λεει κανε αλλαγη κωδικου τα κανω ολα απο την αρχη, ερχεται επιβεβαίωση στο μειλ , αλλα παλι τα ιδια, στα τηλεφωνα που τους κανω δεν εχω βγαλει ακρη , στο Chat μου γραφουν οτι καταχωρησαν το αιτημα μου, ακομα περιμενω. Θελω να αλλαξω θεαση στα tv box , να κανω αποστολη σηματος στον δορυφορικο δεκτη, να βλεπω τους λογαριασμους μου αλλα χωρις συνδεση στο my Nova Account δεν μπορω να κανω τιποτα. Μπορει καποιος να μου βρει μια λυση? Ευχαριστω πολυ!!

Αυτο βγαζει συνεχεια. Ο κωδικός σου έχει λήξει. Παρακαλούμε Συμπλήρωσε ένα νέο κωδικό, ο οποίος θα είναι διαφορετικός από τον προηγούμενο. Τα κανω ολα , βαζω νεο κωδικο , ερχεται επιβεβαίωση στο μειλ και οταν παω να κανω συνδεση βγαζει "ERROR". Να πω επισης οτι εχω κανει προσπαθεια δοκιμαζωντας με το Ξεχασες τον κωδικο σου? αυτο μου το ειπαν απο την εξυπηρετηση πελατων, αλλα μια απο τα ιδια !!!
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Δεν μπορούν να στον διαγράψουν ώστε να κάνεις ένα νέο απ' την αρχή ;
Εχω πεσει σε ασχετους , θα κανω απο αυριο μια προσπαθεια με αυτο που μου γραφεις, θα τους πω να τον διαγραψουν και να κανω νεο απο την αρχη!!
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Καλα εκει στην ΝΟΒΑ δεν εχουν το θεο τους. Προσπαθω εδω και μερες να μπω στο my Nova Account βαζω τους σωστους κωδικους και ολο μου λεει κανε αλλαγη κωδικου τα κανω ολα απο την αρχη, ερχεται επιβεβαίωση στο μειλ , αλλα παλι τα ιδια, στα τηλεφωνα που τους κανω δεν εχω βγαλει ακρη , στο Chat μου γραφουν οτι καταχωρησαν το αιτημα μου, ακομα περιμενω. Θελω να αλλαξω θεαση στα tv box , να κανω αποστολη σηματος στον δορυφορικο δεκτη, να βλεπω τους λογαριασμους μου αλλα χωρις συνδεση στο my Nova Account δεν μπορω να κανω τιποτα. Μπορει καποιος να μου βρει μια λυση? Ευχαριστω πολυ!!

Αυτο βγαζει συνεχεια. Ο κωδικός σου έχει λήξει. Παρακαλούμε Συμπλήρωσε ένα νέο κωδικό, ο οποίος θα είναι διαφορετικός από τον προηγούμενο. Τα κανω ολα , βαζω νεο κωδικο , ερχεται επιβεβαίωση στο μειλ και οταν παω να κανω συνδεση βγαζει "ERROR". Να πω επισης οτι εχω κανει προσπαθεια δοκιμαζωντας με το Ξεχασες τον κωδικο σου? αυτο μου το ειπαν απο την εξυπηρετηση πελατων, αλλα μια απο τα ιδια !!!
Κάνε διαγραφή εφαρμογής..., ξανά κατέβασε την εφαρμογή κ ξαναβάλε τον παλιό κ αν όχι βάλε τον καινούργιο κωδικό σού
Σημαντικό να γίνεται σε ip Gmail δικό σου
 
  • Like
Reactions: gagan1967
Γραφειοκρατία τύπου Nova . Είχα κάνει αίτηση διακοπής τον Ιούλιο . Η υπηρεσία ήταν να απενεργοποιηθεί τέλος Αυγούστου. Στις 28/8 αλλάζοντας γνώμη ζήτησα παραμονή και προχώρησα σε διετή ανανέωση . Παρέλαβα το συμβόλαιο στο mail και είδα την ανανέωση στο account και ήμουν ήρεμος .Κακώς ! Σήμερα έγινε η διακοπή και άκρη δεν μπορώ να βγάλω με την εξυπηρέτηση γιατί αρμόδιο είναι το τμήμα συμβολαίων που δε λειτουργεί τις Κυριακές . Από την εξυπηρέτηση μάλιστα μου είπαν ότι πρέπει να παραδώσω τον παλιό εξοπλισμό και να περιμένω τον νέο ...έλεος . Απλά πράγματα και τα κάνουν δύσκολα γιατί παρέλειψαν να ακυρώσουν το αίτημα διακοπής. Τόσο δύσκολο τους ήταν ;
 
Γραφειοκρατία τύπου Nova . Είχα κάνει αίτηση διακοπής τον Ιούλιο . Η υπηρεσία ήταν να απενεργοποιηθεί τέλος Αυγούστου. Στις 28/8 αλλάζοντας γνώμη ζήτησα παραμονή και προχώρησα σε διετή ανανέωση . Παρέλαβα το συμβόλαιο στο mail και είδα την ανανέωση στο account και ήμουν ήρεμος .Κακώς ! Σήμερα έγινε η διακοπή και άκρη δεν μπορώ να βγάλω με την εξυπηρέτηση γιατί αρμόδιο είναι το τμήμα συμβολαίων που δε λειτουργεί τις Κυριακές . Από την εξυπηρέτηση μάλιστα μου είπαν ότι πρέπει να παραδώσω τον παλιό εξοπλισμό και να περιμένω τον νέο ...έλεος . Απλά πράγματα και τα κάνουν δύσκολα γιατί παρέλειψαν να ακυρώσουν το αίτημα διακοπής. Τόσο δύσκολο τους ήταν ;
Τι παλιό εξοπλισμός εννοείς..... είναι σύνηθες όταν ολοκληρωθεί το συμβόλαιο κρατάς τον εξοπλισμό σού..μόνο σε διακοπή συμβολαίου σπάσιμο τον επιστρέφεις!!
Εάν σε περίπτωση έχεις το δορυφορικό nova box....αυτά πάνε όλα κατάργηση έως το 2025 τέλος.
Θα πάρεις υποχρεωτικά το eon sat HEVC .!!!
 
1) Όχι δεν έχω τον παλιό . Το νέο έχω ΗEVC , (αυτό το μικρό που μοιάζει με smart box) απλά ήταν από την πρώτη παρτίδα που στην πρόσοψη έγραφε nova , ενώ τώρα είναι ίδιο αλλά απ' ό,τι έχω δει γράφει eon. 2) Ωστόσο , δεν ξέρω αν κάτι έχει αλλάξει , αλλά ήδη έλαβα μήνυμα για να επιστρέψω τον εξοπλισμό . Η σύμβαση μου είχε ολοκληρωθεί αφού είχε παρέλθει η διετία
 
  • Like
Reactions: Slayer38
Ξέρει κανείς με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω για να λυθεί το εξής θέμα: προσπαθώ να βάλω την ΕΟΝ σε Sony Smart Tv μέσω app και εμφανίζει σφάλμα ότι έχω ξεπεράσει τις επιτρεπόμενες συσκευές. Ωστόσο, καμία συσκευή δεν έχει συνδεθεί. Είναι η πρώτη που προσπαθώ να συνδέσω.
Στο support της NOVA έχουν το θέμα σε εκκρεμότητα εδώ και μια βδομάδα.
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Ξέρει κανείς με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω για να λυθεί το εξής θέμα: προσπαθώ να βάλω την ΕΟΝ σε Sony Smart Tv μέσω app και εμφανίζει σφάλμα ότι έχω ξεπεράσει τις επιτρεπόμενες συσκευές. Ωστόσο, καμία συσκευή δεν έχει συνδεθεί. Είναι η πρώτη που προσπαθώ να συνδέσω.
Στο support της NOVA έχουν το θέμα σε εκκρεμότητα εδώ και μια βδομάδα.

Μπαίνεις στη σελίδα της Νόβα στο λογαριασμό σου και εκεί που έχει το προγραμμα εον πατάς διαχείριση σύνδεσης και πας εον σε Σμαρτ τιβι και δες εκεί τι λέει


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Μπαίνεις στη σελίδα της Νόβα στο λογαριασμό σου και εκεί που έχει το προγραμμα εον πατάς διαχείριση σύνδεσης και πας εον σε Σμαρτ τιβι και δες εκεί τι λέει


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ευχαριστώ. Θα πρέπε να λέει ΠΡΟΣΘΗΚΗ, αλλά δεν λέει τίποτα (μόνο ότι δεν έχουν συνδέσει καμία συσκευή)...
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Ευχαριστώ. Θα πρέπε να λέει ΠΡΟΣΘΗΚΗ, αλλά δεν λέει τίποτα (μόνο ότι δεν έχουν συνδέσει καμία συσκευή)...
Και εμένα το ίδιο. Έχω δορυφορικό Eon με αποκωδικοποιητη. Μήπως να παίζει αυτό ρόλο? Έχω συνδέσει ένα tv box αλλά γράφει ότι δεν έχω καμία συνδεδεμένη και να πατήσω προσθήκη. Αλλά δεν υπάρχει επιλογή Προσθήκη ούτε Κατάργηση συσκευής. Έτσι αν χρειαστεί δεν μπορώ να αλλάξω την 1 συσκευή που δικαιούμαι.
 
Και εμένα το ίδιο. Έχω δορυφορικό Eon με αποκωδικοποιητη. Μήπως να παίζει αυτό ρόλο? Έχω συνδέσει ένα tv box αλλά γράφει ότι δεν έχω καμία συνδεδεμένη και να πατήσω προσθήκη. Αλλά δεν υπάρχει επιλογή Προσθήκη ούτε Κατάργηση συσκευής. Έτσι αν χρειαστεί δεν μπορώ να αλλάξω την 1 συσκευή που δικαιούμαι.
Εγώ το δήλωσα βλάβη και περιμένω 7 μέρες. Δεν την έχουν φτιάξει, ούτε την έχουν κλείσει. Κι εγώ με δορυφορικό ως βάση.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Και εμένα το ίδιο. Έχω δορυφορικό Eon με αποκωδικοποιητη. Μήπως να παίζει αυτό ρόλο? Έχω συνδέσει ένα tv box αλλά γράφει ότι δεν έχω καμία συνδεδεμένη και να πατήσω προσθήκη. Αλλά δεν υπάρχει επιλογή Προσθήκη ούτε Κατάργηση συσκευής. Έτσι αν χρειαστεί δεν μπορώ να αλλάξω την 1 συσκευή που δικαιούμαι.
Να ρωτήσω κάτι γιατί και εγώ περιμένω επανασύνδεση σε eon δορυφορικό και πρέπει να κάνω τη διαδικασία απ' την αρχή . Σε περίπτωση που δε λειτουργεί το account , ξέρετε αν μπορούν από την εξυπηρέτηση να προσθέσουν εκείνοι την επιπλέον οθόνη που δικαιούμαστε (δίνοντας τους τον κωδικό που εμφανίζεται στην οθόνη) ;
 
  • Like
Reactions: costantinos2007
Αν η οθόνη επιβαίνει το box ναι. Αν είναι εφαρμογή σε smart tv όχι. Μιλάμε πάντα για συνδρομές δορυφορικού.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Αν η οθόνη επιβαίνει το box ναι. Αν είναι εφαρμογή σε smart tv όχι. Μιλάμε πάντα για συνδρομές δορυφορικού.
Ευχαριστω φίλε, αλλά τι εννοείς όταν λες αν η οθόνη επιβαίνει τo box ; Έχω περάσει την εφαρμογή στο box της cosmote . Θα μπορούν να το συνδέσουν εκεί αν τους πω τον κωδικό που εμφανίζει για τη σύνδεση ;
 
  • Like
Reactions: costantinos2007
Ευχαριστω φίλε, αλλά τι εννοείς όταν λες αν η οθόνη επιβαίνει τo box ; Έχω περάσει την εφαρμογή στο box της cosmote . Θα μπορούν να το συνδέσουν εκεί αν τους πω τον κωδικό που εμφανίζει για τη σύνδεση ;
Και εγώ την ίδια απορία-ελπίδα έχω, να μπορούν από εξυπηρέτηση να ενεργοποιήσουν συσκευή λέγοντας τους τον κωδικό. Αφού μπορούν να καταργήσουν μια συσκευή, δεν θα μπορούν και να την ενεργοποιήσουν? Αλλιώς είμαστε "καταδικασμενοι" να μην μπορούμε να ενεργοποιησουμε.
 
  • Like
Reactions: Scorpio15
Και εγώ την ίδια απορία-ελπίδα έχω, να μπορούν από εξυπηρέτηση να ενεργοποιήσουν συσκευή λέγοντας τους τον κωδικό. Αφού μπορούν να καταργήσουν μια συσκευή, δεν θα μπορούν και να την ενεργοποιήσουν? Αλλιώς είμαστε "καταδικασμενοι" να μην μπορούμε να ενεργοποιησουμε.
Καλη τύχη μας εύχομαι . Εν τω μεταξύ εγώ, περιμένω από μερα σε μέρα να περάσει τεχνικός για την επανασύνδεση (καθώς μου έγινε διακοπή από δική τους παράλειψη) και τώρα θα πρέπει να τα κάνω όλα απ' την αρχή (για να επανέλθω στην πρότερη κατάσταση ) Μέχρι τότε όμως δεν έχω ούτε account ούτε τίποτα . Για αυτό και σε ρώτησα