*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα.
Ενώ ποτέ ξανά δεν είχα πρόβλημα, εδώ και δύο μέρες δεν μπορώ να δω live tv στο NovaGo (το κουφό είναι ότι μπορώ να δω on demand).

Συγκεκριμένα, όταν πατάω οποιοδήποτε κανάλι για να δω live tv στην οθόνη του κινητού μου, εμφανίζεται το μήνυμα "Η παρκολούθηση περιεχομένου είναι διαθέσιμη για lap tops, tablets, smartphones, χρησιμοποιώντας την οθόνη της συσκευής. Θέαση σε εξωτερική οθόνη δεν υποστηρίζεται. Κωδικός 107010".

ευχαριστώ πολύ,
 
Καλησπέρα Leonzach,

Θα μπορούσες να μας στείλεις pm με το username της υπηρεσίας το ακριβές μοντέλο και λογισμικό της συσκευής και τον αριθμό κάρτας της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
καλημέρα χθες είχα μια τηλεφωνική συνομιλία με μια συνάδελφο σας για να μου εξηγήσει την προσφορά που μου έχουν δώσει ,αφού συμφωνήσαμε στην προσφορά με ενημέρωσε ότι θα με καλεσουν από το αρμόδιο τμήμα για ανανέωση στην υπηρεσία αλλά μέχρι και τώρα που σας γράφω δεν με έχουν καλέσει ,υπαρχει περίπτωση να μην ισχύει ακόμα η προσφορά ?
 
Καλησπέρα manosvitacar,

Θα ήθελες να μας στείλεις ένα pm με τον ΑΦΜ του κατόχους της υπηρεσίας ώστε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε σχετικά;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
ΟΚ
Σας ευχαριστώ για την άμεση εξυπηρέτηση .
 
Last edited by a moderator:
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλημέρα
Είμαι συνδρομητής 2play Professional Economy και Nova 3play Full.
Σε 'ότι αφορά το επαγγελματικό πακέτο το συμβόλαιό μου έληξε στις 20/05/2016.
Μέχρι τότε είχα έκπτωση 20% στο πάγιο.
Ο τρέχων λογαριασμός ήρθε χωρίς την έκπτωση και χωρίς κανείς να με ενόχληση για ανανέωση της υπηρεσίας.
Σε επικοινωνία μου με το τμήμα εξυπηρέτησης μου ανέφεραν ότι μπορώ να πάρω την προηγούμενη έκπτωση ανανεώνοντας
τη συνδρομή μου από εδώ και πέρα. Τον παρόντα λογαριασμό θα πρέπει να τον εξοφλήσω χωρίς την έκπτωση.
Νομίζω ότι είναι θέμα ηθικής τάξης η ανανέωση του συμβολαίου μου από τον τρέχοντα μήνα χωρίς καμία επιβάρυνση.
 
Καλημέρα neasmyrni,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
καλησπερα, ειμαι συνδρομιτης απο το 2002, και απο την πρωτη ημερα εχω δικο μου δορυφορικο πιατο, εχω κανει παρα πολες ανανεωσεις συμβολαιου, η τελευταια ειναι τον περασμενο μηνα, και θα ηθελα να μαθω αν δικαιουμε δωρεαν δοριφορικο πιατο,+multiview διοτι ετσι αναγραφετε στο site σας, ευχαριστω
 
Καλησπέρα Kostas Ang,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι οι παροχές που μας αναφέρεις, παρέχονται ως δώρο σε κάθε νέα σύνδεση για το πλήρες πακέτο των υπηρεσιών μας, όπως άλλωστε αναφέρεται και στην επίσημη ιστοσελίδα μας και όχι σε ανανέωση υφιστάμενης συνδρομής.

Ωστόσο, σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε τεχνικό ζήτημα με την υφιστάμενη δορυφορική εγκατάσταση της υπηρεσίας σου ή για οποιοδήποτε επιπλέον ζήτημα, μπορείς να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Ενημερώστε με παρακαλώ ότι παραλάβατε τα μηνύματά μου αναφορικά με το θέμα της φερόμενης ως οφειλής του πατέρα μου. Σας ευχαριστώ
 
Καλημέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει τα σχετικά μηνύματά σου.

Θα χρειαστεί να προχωρήσουμε στον απαραίτητο έλεγχο του ζητήματος που μας αναφέρεις και με την ολοκλήρωσή του, θα υπάρξει σχετική ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλησπέρα, θέλω την βοήθειά σας καθώς τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω προβλήματα* με τον pace 865 pvr.
1. Σε ανύποπτο χρόνο κατά τη διάρκεια θέασης κανει restart μονος του* (με συχνότητα ανα 2-3 μερες)
2. Δεν λειτουργεί το pvr (παύση του ζωντανού προγράμματος και εγγραφή) και επισης δεν διαβάζει της υπάρχουσες εγγραφες στο playlist. Το πρόβλημα λύνεται αν κάνω reset τον δέκτη, το pvr επανέρχεται και οι εγγραφές εμφανίζονται στο playlist αλλα προσωρινά καθως μετα απο λίγες ωρες το πρόβλημα εμφανίζεται ξανα.
Εχω δοκιμάσει 2-3 φορες επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Είμαι στην διάθεση σας για οποιοδήποτε άλλη πληροφορία. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Βασίλης Χ.
 
Έχουμε κάνει άπειρες παρατηρήσεις για της ερωτήσεις σας σε ότι αφορά το support της Nova. Όσοι δεν έχετε διαβάσει το πρώτο μήνυμα στο παρόν νήμα καλό είναι να το διαβάσετε πριν γράψετε οτιδήποτε γιατί αν τα μηνύματα σας είναι εκτός θέματος θα διαγράφονται όπως και το προηγούμενο που αφορούσε την αύξηση του φόρου στην συνδρομητική τηλεόραση θέμα που δεν αφορά το support της Nova. Όταν υπάρξει εξέλιξη για το θέμα του φόρου θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις στα Μ.Μ.Ε. από την ιδία την εταιρεία.
 
Καλησπέρα billycc,

Αρχικά θα θέλαμε να ελέγξεις την αναβάθμιση του δέκτη σου να είναι Load ver 24/10.
Αυτό μπορείς να το δεις από το menu - βοήθεια - καρτέλα 5/5 (πεδίο 8 Load ver / var.

Σε Περίπτωση που έχεις την παραπάνω αναβάθμιση, θα χρειαστεί να προχωρήσεις σε έλεγχο δέκτη σε ένα από τα καταστήματα των τεχνικών μας.

Κώστας, Forthnet Support
 
Καλησπέρα billycc,

Αρχικά θα θέλαμε να ελέγξεις την αναβάθμιση του δέκτη σου να είναι Load ver 24/10.
Αυτό μπορείς να το δεις από το menu - βοήθεια - καρτέλα 5/5 (πεδίο 8 Load ver / var.

Σε Περίπτωση που έχεις την παραπάνω αναβάθμιση, θα χρειαστεί να προχωρήσεις σε έλεγχο δέκτη σε ένα από τα καταστήματα των τεχνικών μας.

Κώστας, Forthnet Support

Αυτήν την αναβάθμιση εχω οπότε θα προχωρήσω σε τεχνικό έλεγχο. Θα ηθελα να γνωρίζω μιας και πριν απο λιγες μέρες έκανα νέο συμβόλαιο αν εχω καποια καλυψη (εγγύηση ή έκπτωση) σε περίπτωση αντικαταστασης ή επισκευής του δεκτη
 
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα pm, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 
Λίγα posts πιο πάνω, ο συντονιστής της κατηγορίας έκανε μια παρατήρηση σχετικά με τις ερωτήσεις περί του φόρου στη συνδρομητική τηλεόραση. Στον τίτλο του νήματος αναφέρεται χαρακτηριστικά η επισήμανση ανάγνωσης του πρώτου post, όπου εκεί αναφέρεται ότι δεν πρέπει να γίνονται ερωτήσεις που αφορούν επιλογές γενικότερης πολιτικής. Και επαναλαμβάνω ότι ερωτήσεις που περιέχουν τέτοια ερωτήματα, σβήνονται.
 
Last edited:
η τιμη των 34,90 και οι 12 ωρες για κινιτα,για την υπηρεσια nova 3play cinema ειναι για παντα η για 24 μηνες;και αν ειναι για 24 μηνες,μετα η τιμη καταλογου για ολα αυτα ποια θα ειναι;
 
Status
Not open for further replies.