*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα adok13,

Σε ευχαριστούμε για που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το πάγιο της νέας μας εμπορικής πρότασης, είναι για 24 μήνες. Μετά το πέρας του διαστήματος αυτού το πάγιο της υπηρεσίας διαμορφώνεται σύμφωνα με τον εκάστοτε τιμοκατάλογο.

Κώστας, Forthnet Support
 
Γεια χαρά
Σε τηλεφωνική επικοινωνία, μου έγινε προσφορά για να προπληρωσω ένα χρόνο συνδρομής και μου δόθηκε ένας κωδικός πληρωμής. Πάω να το πληρώσω μέσα από το nova my account αλλά ο κωδικός πληρωμής (τον οποίο και δεν μπορώ να αλλάξω γιατί συμπληρώνεται αυτόματα από παλιότερο λογαριασμό) αν και ίδιος στα πρώτα νούμερα με αυτόν που μου δόθηκε τηλεφωνικά, υπολείπεται κατά 5 νούμερα.
Υποθέτω ότι δεν θα έχω πρόβλημα, να προχωρήσω;
Ευχαριστώ


Στάλθηκε από το D5503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Γεια χαρά
Σε τηλεφωνική επικοινωνία, μου έγινε προσφορά για να προπληρωσω ένα χρόνο συνδρομής και μου δόθηκε ένας κωδικός πληρωμής. Πάω να το πληρώσω μέσα από το nova my account αλλά ο κωδικός πληρωμής (τον οποίο και δεν μπορώ να αλλάξω γιατί συμπληρώνεται αυτόματα από παλιότερο λογαριασμό) αν και ίδιος στα πρώτα νούμερα με αυτόν που μου δόθηκε τηλεφωνικά, υπολείπεται κατά 5 νούμερα.
Υποθέτω ότι δεν θα έχω πρόβλημα, να προχωρήσω;
Ευχαριστώ


Στάλθηκε από το D5503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα AnDas,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με ένα pm με τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας ώστε να το ελέγξουμε;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Καλησπερα
Επειδη κλεινω το δεκτη και τον ανοιγω σπανια καθε φορα κλειδωνουν τα καναλια και πρεπει να καλω το 18345 και να χρεωνομαι για να ανοιξουν
Δεν υπαρχει καποιο αλλο νουμερο χωρις χρεωση ή καποιος αλλος τροπος ?
 
Καλησπέρα adi32,

Μπορείς να πραγματοποιήσεις την απαραίτητη αποστολή σημάτων μέσω της υπηρεσίας MyAccount από εδώ

Πέραν αυτού του τρόπου, μπορείς πάντα να απευθυνθείς σε οποιοδήποτε από τα social media που έχουμε εταιρική παρουσία ή να μας στείλεις απευθείας ένα pm από εδώ για οτιδήποτε ζήτημα αντιμετωπίζεις.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Ψιλοερωτησεις..

Τι προσφερει η προστασια εγγραφης ?

Το ακριβο μοντελο αποκωδικοποιητη κανει προγραμματισμενες εγγραφες χωρις διαφημισεις ?
 
Καλησπέρα rider,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε τι ακριβώς αναφέρεσαι ως "προστασία εγγραφής" ; Όλες οι εγγραφές προγραμμάτων πραγματοποιούνται με βάση την εικόνα που αναπαράγεται την ώρα της εγγραφής από τον δέκτη.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Οχι ,κατι σχετικο με την αναπαραγωγη και την εικονα, αναφερομαι απλα στις επιλογες που εχει το μενου στο playlist , πχ διαγραφη , προστασια εγγραφης.Η προστασια τι κανει ? Υπαρχει κανα κουμπι στο πληκτρολογιο που να διαγραφει απευθειας τις εγγραφες χωρις να ερωτηθει ο χρηστη και η προστασια αποτρεπει κατι τετοιο ? Ειναι κατι αλλο ?
 
Καλησπέρα rider,

Με την επιλογή προστασίας εγγραφής, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να κλειδώσει μια εγγραφή ώστε να μπορεί μόνο εκείνος να την διακόψει αν είναι στην διαδικασία μαγνητοσκόπησης, να την αλλάξει, να την μετονομάσει ή να την σβήσει.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλησπερα
Τnn τελευταία εβδομάδα 2 φορες που άνοιξα την tv με τελευταία πριν λίγο είχα μονο ήχο χωρίς εικόνα, εντωματαξυ οι διάφορες καρτέλες menu, options, tv guide info εμφανίζονται κανονικά, την πρώτη φορα που άλλαξα μπουκέτο επανήλθε και πριν από λίγο επανήλθε ενώ έκανα zaping
Υπάρχει πιθανότητα να είναι από εσάς σήμα- αποκωδικοποιητη
η έχει κάποιο πρόβλημα η τηλεόραση?
 
Καλησπέρα al capone,

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα, τον αριθμό της κάρτας στην οποία παρατηρείται το εν λόγω ζήτημα, την έκδοση λογισμικού του αποκωδικοποιητή καθώς και το ακριβές μοντέλο της τηλεόρασης, ώστε να το ελέγξουμε σχετικά.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
θα σας τα στείλω. Aπλά να σας ενημερώσω πως έκλεισα την τηλεόραση την ξαναανοιξα και αυτή την στιγμή δεν έχω εικόνα μονο ήχο
 
Έχει διαπιστωθεί ότι η Nova προσθέτει το τέλος συνδρομητικής πάνω στο τελικό ποσό κάθε πακέτου, συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ, ενώ στο άρθρο 54 αναφέρεται ξεκάθαρα ότι το τέλος επιβάλλεται στο ποσό προ ΦΠΑ.

Παρακαλώ για σχετικές ενέργειες διόρθωσης του "λάθους".
 
Καλημέρα makfil,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις αν έχεις διαπιστώσει κάτι τέτοιο σε λογαριασμό σου ώστε να προβούμε σε σχετικό έλεγχο, καθώς ακόμη δεν βλέπουμε κάποιο νέο εκδοθέν παραστατικό; Σε περίπτωση που διαπιστώνεις κάτι διαφορετικό, θα ήθελες να μας στείλεις ένα προσωπικό μήνυμα αναφέροντας το πόσο το οποίο έχεις λάβει προς εξόφληση;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση αλλά δεν χρειάζεται η έκδοση λογαριασμού για να βγάλω συμπέρασμα για τις προθέσεις της εταιρείας.

Αρκεί που βλέπω ΕΔΩ τη νέα τιμή καταλόγου για το full pack, η οποία υπολογίζεται πλέον σε 62,42 /μήνα και πάνω σ' αυτό το ποσό προστίθεται το 10% του τέλους συνδρομητικής (6,24 ).
Είναι προφανές ότι ο υπολογισμός αυτός είναι εσφαλμένος και αντίθετος με το άρθρο 54.
 
Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι, η αρχική τιμή του πακέτου με 23% ΦΠΑ ήταν 61,92 .

Επομένως το αρχικό πόσο προ ΦΠΑ% της υπηρεσίας είναι 50,34 . Στο ποσό αυτό λοιπόν εφαρμόζεται φόρος συνδρομητικής 10% 50,34 + 5,04 = 55,38 . Στο ποσό αυτό που είναι και το τελικό προ ΦΠΑ όπως σωστά αναφέρεις εφαρμόζεται το ΦΠΑ 24% και υπολογίζεται 55,38 + 13,29 = 68,67 . Ο συνολικός φόρος που πληρώνει ο συνδρομητής επιπλέον από το νέο νόμο είναι 5,04 + 1,20 = 6,24 .

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση χρειαστείς,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα,

Την προηγούμενη Πέμπτη 09/06/2016 με πήρε μια καλή κυρία από τη NOVA και που πρότεινε να μου δώσει με 5 ευρώ όλα τα cinema, τα hd και το novago για 2 χρόνια, με την προϋπόθεση να ανανεώσω το συμβόλαιό μου που έχει λήξει από τον προηγούμενο Οκτώβρη για 24 μήνες. Μετά από την προσπάθειά μου να την πείσω να μου δώσει και το supersport1 ή έστω κάποιο νέο modem ή να διαπραγματευτώ κάτι διαφορετικό ακόμη και σε διαφορετική τιμή, η κυρία μου δήλωσε ότι δεν μπορεί να που προτείνει κάτι άλλο από αυτό που μου πρότεινε.
Αφού λοιπόν με έβαλε να αναφωνήσω δυνατά ΣΥΜΦΩΝΩ 3 φορές!!!!!!!! μου ανακοίνωσε ότι από το βράδυ θα μπορώ να απολαμβάνω τις νέες μου υπηρεσίες.
Πέρασε η Πέμπτη, τίποτα. Δεν πειράζει λέω, θα δώ την Παρασκευή εργάκι! Περνά και η Παρασκευή, τίποτα!!!!! Λέω μέσα μου δεν πειράζει, το Σάββατο το πρωί ίσως θα ενεργοποιηθεί το πακέτο.
Το Σάββατο προς το μεσημεράκι μιλάω τηλεφωνικά με υποστήριξη και με ενημερώνουν ότι βλέπουν το πακέτο στο όνομά μου αλλά μάλλον την Δευτέρα θα ενεργοποιηθεί χωρίς να μπορεί να μου το υποσχεθεί.
Αυτό ήταν!! το ποτήρι ξεχείλισε! Της δηλώνω λοιπόν ότι δεν το θέλω πλέον και ότι θέλω να επιστρέψω στην αρχική μου κατάσταση με το ληγμένο συμβόλαιο.
Μου απαντά ότι δεν μπορεί να το κάνει τώρα αυτό και ότι την Δευτέρα μόλις έρθει το sms να πάρω εγώ τηλέφωνο για να γίνει η επαναφορά στην αρχική μου κατάσταση.
Της είπα ότι απαιτώ να γίνει τώρα, διότι την Δευτέρα θα μου ζητήσετε penalty ότι διακόπτω συμβόλαιο που έχει ενεργοποιηθεί. Μου απάντησε ρητά και κατηγορηματικά ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει (3 φορές) και ότι θα με πάρει η ίδια το πρωί για να διευθετηθεί το αίτημα της ακύρωσης. θα περιμένω λοιπόν με ανυπομονησία για να δω τι άλλο θα ακούσω!!!!!!!!!!!!!!!
Συγνώμη που το λέω αλλά δεν πάει άλλο με την forthnet! Μετά από αυτό θα τα διακόψω όλα! Δυστυχώς είναι πολλά μαζεμένα από τον περασμένο Οκτώβρη και δεν πάει άλλο να ασχολούμαι με τέτοιου είδους προβλήματα.

Με τιμή
 
Καλησπέρα kpro,

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω των παραπάνω.

Ωστόσο, για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλημερα
Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω τον καινούργιο nova box 3001 μπορείτε να μου πείτε τιμή? και τον παλιό τον 831 τον επιστρέφω η τον κρατάω? κάρτα θα πάρω άλλη η την ίδια θα κρατήσω?
 
Status
Not open for further replies.