*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα foust,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα φραγής εισερχομένων κλήσεων.

Αναλυτικά για τις ψηφιακές ευκολίες που παρέχει η εταιρία μας μπορείς να ενημερωθείς εδώ:

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημερα support, ευχαριστω πολυ για αλλη μια φορα για την αμεση εξυπηρετηση ,σε μερικες μερες θα ειμαι συνδρομητης σας 3Play ,καλη συνεχεια :SFGSFGSF:
 
Καλημέρα dimtz,

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς. :operator:

Γεωργία, Nova Support
 
ειχα κανει 24μηνο συμβολαιο στο cinema 3play και εκλεισα χρονο.μπορω να παρω καποια προσφορα ωστε να αναβαθμησω σε full pack και φυσικα να ανανεωσω το συμβολαιο μου.
 
ειχα κανει 24μηνο συμβολαιο στο cinema 3play και εκλεισα χρονο.μπορω να παρω καποια προσφορα ωστε να αναβαθμησω σε full pack και φυσικα να ανανεωσω το συμβολαιο μου.

Καλησπέρα adok13,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα . Έχω στείλει ένα προσωπικό μήνυμα στο nova rep 1 σχετικά με ενδιαφέρον μετακίνησης από cosmote triple play full pack σε νόβα
 
Καλησπέρα malawi,

Αρχικά, σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,

Είμαι συνδρομητής NOVA-Forthnet πάρα πολλά χρόνια, έχει λήξει το συμβόλαιο μου και θέλω να κάνω ανανέωση με ευνοϊκότερους όρους από αυτούς που έχω τώρα. Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου.
 
Καλησπέρα σας,

Είμαι συνδρομητής NOVA-Forthnet πάρα πολλά χρόνια, έχει λήξει το συμβόλαιο μου και θέλω να κάνω ανανέωση με ευνοϊκότερους όρους από αυτούς που έχω τώρα. Παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου.

Καλησπέρα JohnKan,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα, και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για το nova 3play και θα ήθελα να με ενημερώσετε για την τιμή του πακέτου. ευχαριστώ
 
Καλησπέρα Mankon7,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις υπηρεσίες μας και τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα να ρωτήσω σε περιοχές που δεν υπάρχει δίκτυο Nova γίνεται να βάλω 3play μέσω ΟΤΕ ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Καλησπέρα manosvitacar,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι τα προγράμματα Nova 3Play ευρυζωνικής σύνδεσης, είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω του ιδιόκτητου δικτύου μας.

Σε περίπτωση που ελέγχοντας τον σχετικό οδηγό κάλυψης, δεν υπάρχει κάλυψη του ιδιόκτητου δικτύου μας στη περιοχή σου, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης υπηρεσιών Nova 3Play SAT, μέσω δορυφόρου.

Χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία Nova 3Play SAT, μπορείς να βρεις εδώ.

Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση χρειάζεσαι, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις υπηρεσίες μας και τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας,

αν είναι εύκολο θα ήθελα μια προσφορά για ανανέωση μιας τηλεφωνικής γραμμής (μόνο τηλεφωνία - χωρίς internet) που χρησιμοποιεί η μητέρα μου.

Αυτή τη στιγμή πληρώνουμε 15ευρώ (+φόρος) / μήνα με 200 λεπτά δωρεαν προς σταθερα και χωρίς κινητά.

Σας ευχαριστώ πολύ.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας,

αν είναι εύκολο θα ήθελα μια προσφορά για ανανέωση μιας τηλεφωνικής γραμμής (μόνο τηλεφωνία - χωρίς internet) που χρησιμοποιεί η μητέρα μου.

Αυτή τη στιγμή πληρώνουμε 15ευρώ (+φόρος) / μήνα με 200 λεπτά δωρεαν προς σταθερα και χωρίς κινητά.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Καλησπέρα lamprost,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημερα σας,

Μια ερωτηση:
Εχω βαλει παγια εντολη με πιστωτικη για την πληρωμη του λογαριασμου (που ειναι σημερα) αλλα θα ηθελα να ξερω σε παγια εντολη ποτε και μεχρι ποια ωρα γινεται η αυτοματη πληρωμη?
 
Καλημέρα stonecityboys,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου, και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα stonecityboys,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου, και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support

Καλημερα σας,

Σε συνεχεια του χθεσινου μηνυματος θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι δεν υπαρχει ακομα χρεωση.
Σας εχω στειλει πμ.
 
Καλησπέρα support , μια απορία, έχω υπογράψει χτες το συμβόλαιο για 3play, είμαι σε αναμονή για σύνδεση, η απορία μου είναι τι θα κάνω με τον λογαριασμό Nova που μου ήρθε; το Nova tv προπληρωνετε σωστά; να το πληρώσω η όχι; σε 4 μέρες το πολύ θα είμαι συνδρομητής 3play απ ότι μου είπαν, πριν βγει ο μήνας, όταν βρείτε χρόνο πείτε μου τι να κάνω, ευχαριστώ
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.