*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα ποσό ειναι το κόστος διακοπής συνδρομής σκέτης nova (τηλεόραση ) σε περίπτωση που δεν έχουμε συμπληρώσει τον αρχικό χρόνο δεσμεύσης ;


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Καλησπέρα manosvitacar,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Θα ρωτήσω εδώ Μήπως ενδιαφέρει και άλλον και δεν το στέλνω σε pm.
Θεωρητικά πριν το τέλος του μήνα θα είμαι συνδρομητής 3play. Έχω και σκέτη Νόβα ως τώρα. Τέλος του μήνα πρέπει να πληρώσω τη Νόβα η οχι;
 
Καλησπέρα support , μια απορία, έχω υπογράψει χτες το συμβόλαιο για 3play, είμαι σε αναμονή για σύνδεση, η απορία μου είναι τι θα κάνω με τον λογαριασμό Nova που μου ήρθε; το Nova tv προπληρωνετε σωστά; να το πληρώσω η όχι; σε 4 μέρες το πολύ θα είμαι συνδρομητής 3play απ ότι μου είπαν, πριν βγει ο μήνας, όταν βρείτε χρόνο πείτε μου τι να κάνω, ευχαριστώ

Παρακαλώ απαντήστε και σε αυτό ειναι μεταφορά απο αλλο νήμα και έπεσε στην προηγούμενη σελίδα. Ευχαριστώ!
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα support , μια απορία, έχω υπογράψει χτες το συμβόλαιο για 3play, είμαι σε αναμονή για σύνδεση, η απορία μου είναι τι θα κάνω με τον λογαριασμό Nova που μου ήρθε; το Nova tv προπληρωνετε σωστά; να το πληρώσω η όχι; σε 4 μέρες το πολύ θα είμαι συνδρομητής 3play απ ότι μου είπαν, πριν βγει ο μήνας, όταν βρείτε χρόνο πείτε μου τι να κάνω, ευχαριστώ

Θα ρωτήσω εδώ Μήπως ενδιαφέρει και άλλον και δεν το στέλνω σε pm.
Θεωρητικά πριν το τέλος του μήνα θα είμαι συνδρομητής 3play. Έχω και σκέτη Νόβα ως τώρα. Τέλος του μήνα πρέπει να πληρώσω τη Νόβα η οχι;

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε αίτησης ενεργοποίησης Nova 3Play υπηρεσίας και να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στα ερωτήματά σας, θα θέλατε να μας ενημερώσετε με κάποιο από τα στοιχεία που έχετε υποβάλει σε αυτή, μέσω προσωπικού μηνύματος;

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα geopolitis,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Προς NOVA Support:

εχετε pm

Έχουμε ξανά πει και καλό είναι να τηρούνται οι κανόνες του νήματος ότι είναι πρακτικά σωστό πρώτα να γραφούμε εδώ το πρόβλημα μας έτσι ώστε αν τυχών υπάρχει κάποιος άλλος με παρόμοιο πρόβλημα να μπορεί ίσως να βοηθηθεί και αυτός. Δεν είναι σύμφωνο με τους κανόνες του παρών νήματος η απευθείας αποστολή PM!!
 
Την αλλη εβδομαδα ληγει το 18μηνο συμβολαιο και θα ηθελα ανταγωνιστικη προσφορα πριν μεταβω στο ΟΤΕ.
 
Καλημέρα ina80,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλημέρα support, την προηγούμενη εβδομάδα έκανα αίτηση για 3play, μου ήρθαν χτες κωδικοί και πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης, το router δεν μου ήρθε ακόμη όπως και αναφέρει το συμβόλαιο, μήπως με ξέχασαν; μπορείτε να το δείτε λίγο; ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Το support στο forum μας είναι για να βοηθαει να λύνονται προβλήματα και όχι να απολήγετε για θέματα γενικής πολίτικης της Nova η για το πότε θα γίνει η οποιαδήποτε αλλαγή σε θέματα λογισμικών, καναλιών . Μηνύματα τέτοιου είδους και ύφους διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα support, την προηγούμενη εβδομάδα έκανα αίτηση για 3play, μου ήρθαν χτες κωδικοί και πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης, το router δεν μου ήρθε ακόμη όπως και αναφέρει το συμβόλαιο, μήπως με ξέχασαν; μπορείτε να το δείτε λίγο; ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα dimtz,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Η πορεία ενεργοποίησης της υπηρεσίας σου εξελίσσεται κανονικά και η αποστολή του adsl εξοπλισμού έχει πραγματοποιηθεί μέσω της υπηρεσίας ΕΛΤΑ Courier "Πόρτα-Πόρτα".

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου, σου έχουμε αποστείλει σε σχετικό πμ τον αριθμό αποστολής (voucher). :smile:

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Οκ, σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση εξυπηρέτηση

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας!
Είμαι συνδρομητής της nova tv (sports pack) και σε 3 μέρες λίγη το συμβόλαιο σταθερής τηλεφωνίας μου που είναι στη cosmote. Θα παρακαλούσα να μου αποστείλετε την δική σας προσφορά για το nova 3play.
 
Καλησπέρα topa,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Μετα απο την επικοινωνια μας θέλω να σας πω, οτι κατευθείαν με πήραν τηλέφωνο απο το αρμοδιο τμημα λύνοντας το πρόβλημα που είχα.Επίσης μου έδωσαν το πακετο που επιθυμούσα. Ένα μεγαλο ευχαριστώ, ειναι το λιγότερο που μπορώ να σας πω. Συνεχίστε την υπέροχη, παροχή υπηρεσιών που προσφέρετε απο εδώ. Να είστε όλοι καλά!!!!
 
Σας ευχαριστώ για την παρεμβασή σας, στο πρόβλημα μου.

Μετα απο την επικοινωνια που είχαμε με κάλεσαν στο τηλέφωνο και μου προσέφεραν το πακέτο που ήθελα.

Να είστε πάντα καλά, και σας ευχαριστώ και πάλι για την ευγενική σας μεσολάβηση.
 
Status
Not open for further replies.