*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα σας,

Μετα απο την επικοινωνια μας θέλω να σας πω, οτι κατευθείαν με πήραν τηλέφωνο απο το αρμοδιο τμημα λύνοντας το πρόβλημα που είχα.Επίσης μου έδωσαν το πακετο που επιθυμούσα. Ένα μεγαλο ευχαριστώ, ειναι το λιγότερο που μπορώ να σας πω. Συνεχίστε την υπέροχη, παροχή υπηρεσιών που προσφέρετε απο εδώ. Να είστε όλοι καλά!!!!

Σας ευχαριστώ για την παρεμβασή σας, στο πρόβλημα μου.


Μετα απο την επικοινωνια που είχαμε με κάλεσαν στο τηλέφωνο και μου προσέφεραν το πακέτο που ήθελα.


Να είστε πάντα καλά, και σας ευχαριστώ και πάλι για την ευγενική σας μεσολάβηση.

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σας σχόλια.

Είναι αρκετά σημαντικό για εμάς να υπάρχει υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο εκάστοτε ζήτημα του πελάτη.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Κώστας, Nova Support
 
Last edited:
καλησπέρα rider,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα, καθώς και το ζήτημα που αντιμετωπίζεις ώστε να να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπερα.
Απο τοτες που αλλαξε η ωρα στον pvr 865 ενω στην στη συσκευη εμφανιζει σωστα την ωρα οταν παω να δημιουργησω εγγραφη βαση χρονου κ ενω βαζω την ωρα που θελω οταν παταω το οκ για επιβεβαιωση στο μενου μετα με τη λιστα μελοντικων εγγραφων μου το εμφανιζει συν μια ωρα δλδ πχ ενω βαζω να γινει εγγραφη στις 2100 στην λιστα εγγραφων το εμφανιζει 2200 τι να κανω για να το διορθωσω? Ευχαριστω.
 
Βγήκε ο πρώτος λογαριασμός και έπρεπε να είναι χαμηλότερος με την πάγια εντολή εξόφλησης που έχω δώσει .
Έχω στείλει σχετικό αίτημα για διερεύνηση, η έκπτωση με πάγια εντολή είναι -4% επί του λογαριασμού
και έπρεπε να είναι 41,75 και όχι 43,15 που λέει το σύστημα.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα σας,

Καλησπερα.
Απο τοτες που αλλαξε η ωρα στον pvr 865 ενω στην στη συσκευη εμφανιζει σωστα την ωρα οταν παω να δημιουργησω εγγραφη βαση χρονου κ ενω βαζω την ωρα που θελω οταν παταω το οκ για επιβεβαιωση στο μενου μετα με τη λιστα μελοντικων εγγραφων μου το εμφανιζει συν μια ωρα δλδ πχ ενω βαζω να γινει εγγραφη στις 2100 στην λιστα εγγραφων το εμφανιζει 2200 τι να κανω για να το διορθωσω? Ευχαριστω.

Αρχικά θα προτείναμε να πραγματοποιήσεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο δέκτη σου.
Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Εγκατάσταση (PIN 1234) - Εργοστασιακές Ρυθμίσεις.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις στις τιμές "όχι".

Σε περίπτωση που το ζήτημα παραμένει μετά και από την επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Βγήκε ο πρώτος λογαριασμός και έπρεπε να είναι χαμηλότερος με την πάγια εντολή εξόφλησης που έχω δώσει .
Έχω στείλει σχετικό αίτημα για διερεύνηση, η έκπτωση με πάγια εντολή είναι -4% επί του λογαριασμού
και έπρεπε να είναι 41,75 και όχι 43,15 που λέει το σύστημα.

Έχουμε λάβει και το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και σύμφωνα με όσα αναφέραμε, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς η έκπτωση 4% στο πάγιο της 3play υπηρεσίας, εφόσον εξοφλείται με τρόπο πληρωμής μέσω πάγιας εντολή τραπέζης, εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό από αυτόν της πληρωμής.

Καθώς λοιπόν ο πρώτος λογαριασμός που θα πληρωθεί μέσω πάγιας εντολής στην υπηρεσία σου είναι αυτός που εκδόθηκε στις 25/03/2017, η ανάλογη έκπτωση θα εμφανιστεί στο επόμενο παραστατικό που θα εκδοθεί.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα support, έχω άλλη μία απορία, υπέγραψα το συμβόλαιο 3play αλλά δεν αναγράφει κάπου ότι η προσφορά είναι για πάντα όπως μου ενημέρωσαν τηλεφωνικός, να ανησυχώ η όχι;

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα dimtz,

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς για τα χαρακτηριστικά της προσφοράς που έχεις λάβει έχει υπάρξει αναλυτική ενημέρωση σύμφωνα με και την επικοινωνία που είχες με τους αρμόδιους συναδέλφους.

Κώστας, Nova Support
 
Οκ, ευχαριστώ και πάλι, καλή συνέχεια.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα dimtz,

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπερα και παλι, συνδεθηκα σημερα με 3play ,εχω ενα θεμα στο On demand ,δοκιμασα να δω μια ταινια και επαιξε κανονικα, επειτα πηγα να βαλω μια αλλη και μου βγαζει προσωρινο προβλημα - μηνυμα Ο-008 , μπορειτε να δειτε που οφειλετε το προβλημα;
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλησπερα και παλι, συνδεθηκα σημερα με 3play ,εχω ενα θεμα στο On demand ,δοκιμασα να δω μια ταινια και επαιξε κανονικα, επειτα πηγα να βαλω μια αλλη και μου βγαζει προσωρινο προβλημα - μηνυμα Ο-008 , μπορειτε να δειτε που οφειλετε το προβλημα;

Καλησπέρα dimtz,

Για το ζήτημα που αντιμετωπίζεις, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσεις μια επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις του αποκωδικοποιητή σου.

Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Αρχικές Ρυθμίσεις (PIN 1234)

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς των ρυθμίσεων, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις σύμφωνα με το παρακάτω:

Menu - Ρυθμίσεις - Περιβαλλοντολογικές - Χρόνος: Ποτέ / Τύπος: Αναμονή

Θα θέλαμε επιπλέον, να πραγματοποιήσεις και μια επανεκκίνηση στο router σου (από το αντίστοιχο πλήκτρο on/off πίσω από αυτό), κατά την διάρκεια της επαναφοράς των ρυθμίσεων του αποκωδικοποιητή.

Σε περίπτωση που διαπιστώσεις, πως το ζήτημα παραμένει και μετά τις παραπάνω ενέργειες, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε περαιτέρω.

Γιώργος, Nova Support
 
Ok ,σας ευχαριστω ,βλεπω να δουλευει σωστα τωρα
 
Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Support ,παρατηρησα ενα προβλημα και αφορα το pause του προγραμματος στον δεκτη Pace 3001 ,δοκιμασα 2 φλασακια 8 και 16 giga αντιστοιχα, τα εχει κανει και τα δυο διαμορφωση αλλα μεχρι εκει ,οταν παταω το pause (πχ οταν βλεπω κατι στο Novacinema1) και μου βγαζει πληροφοριες προγραμματος ,δηλαδη δεν παγωνει την εικονα ,τι λυση εχουμε γι αυτο το θεμα;
 
Καλημέρα dimtz,

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με την τρέχουσα αναβάθμιση του δέκτη σου, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα Μenu -- Βοήθεια -- Πληροφορίες -- Download/Software version, καθώς και με το μήνυμα που εμφανίζεται στην τηλεόρασή σου κατά τη προσπάθεια λειτουργίας παύσης του ζωντανού προγράμματος;

Μένια, Nova Support
 
Last edited:
Καλησπερα Support,

Εχω προβλημα με τον δεκτη, εχει μπει σε διαδικασια reboot χωρις να δινει εικονα, μεχρι εχθες δουλευε κανονικα.
Μηπως μπορειτε να βοηθησετε ?

Ευχαριστω, Γιωργος
 
Καλησπέρα George Syranastasis,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Ευχαριστω για την γρηγορη ανταποκριση, pm εσταλη.
Γιωργος

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.