*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Χαιρόμαστε που μπορέσαμε να βοηθήσουμε.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

μηπως γνωριζετε. αν θα υπαρξει χρηση nova go μεσω. 3g συντομα;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kataras.

Η υπηρεσία NovaGO διατίθεται μέσω οποιασδήποτε broadband σύνδεσης (ενσύρματης ή ασύρματης) στην Ελλάδα.

H χρήση μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας δεν υποστηρίζεται και δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για αλλαγή του τρόπου παροχής της υπηρεσίας μελλοντικά.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και καλή ψήφο σε όλους.

Έχω μια απορία που ίσως έχει απαντηθεί αλλα ειναι τόσα πολλά τα thread που δύσκολο να βρεις την απάντηση. Αν αγοράσω ενα μεταχειρισμένο pace 865 pvr ο οποίος έχει ενεργοποίηση με τη κάρτα αυτού που μου το πούλησε, μπορώ εγω πέρνοντας τηλέφωνο στα κεντρικά σας ή πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα να μου ακυρώσουν το πάντρεμα τις κάρτας μου με τον 831 και να μου την παντρέψουν με τον 865 που αγόρασα απο δεύτερο χέρι ; Αν οχι υπάρχει διαδικασία σε αυτή τι περίπτωση που κάποιος αγοράσει απο κάποιον ενα pace 865 χωρίς τι κάρτα πρόσβασης του πωλητή που ηταν παντρεμένος ο δέκτης;
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα cmoustakas.


Ο κάθε δέκτης που παρέχουμε στους συνδρομητές μας λειτουργεί αποκλειστικά με την δική του κάρτα.

Σε περίπτωση που γίνει μεταβίβαση του δέκτη θα πρέπει να γίνει το ίδιο και με την κάρτα.
Αν η διαδικασία γίνει σε κατάστημα θα πρέπει να παρευρίσκονται και οι δυο συνδρομητές (παλιός κάτοχος και νέος κάτοχος), ώστε να υπογράψουν την αίτηση μεταβίβασης. Σε περίπτωση που κάποιος από τους δυο απουσιάζει, απαιτείται συμπληρωματικά και η προσκόμιση υπεύθυνης δήλωσης/εξουσιοδότησης.

Να τονίσουμε ότι η μεταβίβαση γίνεται στον πλήρη εξοπλισμό (δέκτης + κάρτα).


Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Εκανα reset σε μια συσκευη που το ειχα εγκαταστησει γιατι θελω να το βαλω σε ενα αλλο.

Κατεβασα την εφαρμογη στο νεο ταμπλετ , βαζω τον κωδικο που ειχα αλλα μου λεει λαθος κωδικος.

Πρεπει να ξανακανω εγγραφη στο νεο ταμπλετ ;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Εκανα reset σε μια συσκευη που το ειχα εγκαταστησει γιατι θελω να το βαλω σε ενα αλλο.

Κατεβασα την εφαρμογη στο νεο ταμπλετ , βαζω τον κωδικο που ειχα αλλα μου λεει λαθος κωδικος.

Πρεπει να ξανακανω εγγραφη στο νεο ταμπλετ ;

Καλησπέρα music_1896.

Στείλε μας με ένα προσωπικό μήνυμα το username, αριθμό κάρτας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να σε καλέσει ένας τεχνικός μας.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

υπήρχε μια εκπομπή κάθε Κυριακή μεσημέρι (15:25) στο discovery channel που λεγόταν Gold Rush: South America (Season 4), νομίζω κυνηγοί χρυσού στα Ελληνικά.

Ξαφνικά πριν 2 Κυριακές στο 16 επεισόδιο σταμάτησε.

Γιατί;

Καλημέρα jpil.

Έχουμε ζητήσει να μας δοθούν διευκρινίσεις σχετικά με το ερώτημά σου και θα επανέλθουμε προς ενημέρωσή σου.

Καλησπέρα jpil,

Η τελευταία ημέρα προβολής της σειράς αυτής ήταν 04/05/2014. Μετά από επικοινωνία που είχαμε με το κανάλι, την ημέρα αυτή προβλήθηκε το 15ο επεισόδιο και το τελευταίο της 4ης σεζόν και δεν υπάρχει ενημέρωση για έναρξη νέου κύκλου. Από τον Ιούνιο όμως θα προβληθεί σε επανάληψη ο 1ος και 2ος κύκλος της σειράς σύμφωνα με την ως τώρα ενημέρωση.

Αναλυτικά ....

DISCOVERY HD SHOWCASE
13/06/14
00:30 Gold Rush: No Guts, No Glory & στις 15/06/14 στις 01:20
16/06/14
00:30 Gold Rush: Gold, Guns and Bears & στις 22/06/14 στις 13:40
17/06/14
00:30 Gold Rush: Running Dirt & στις 22/06/14 στις 14:30
18/06/14
00:30 Gold Rush: The Ultimate Price & στις 22/06/14 στις 15:20
19/06/14
00:30 Gold Rush: The Pain Barrier & στις 21/06/14 στις 01:20
20/06/14
00:30 Gold Rush: Gold Fever& στις 22/06/14 στις 01:20
23/06/14
00:30 Gold Rush: Going for Broke & στις 29/06/14 στις 13:40
24/06/14
00:30 Gold Rush: Bad Blood & στις 29/06/14 στις 14:30
25/06/14
00:30 Gold Rush: Bedrock or Bust & στις 29/06/14 στις 15:20
26/06/14
00:30 Gold Rush: Never Say Die & στις 28/06/14 στις 01:20

DISCOVERY CHANNEL
27/06/14
10:05 Gold Rush: No Guts, No Glory
30/06/14
10:05 Gold Rush: Gold, Guns and Bears

DISCOVERY CHANNEL
01/07/14 10:05 Gold Rush: Running Dirt SEASON 1
02/07/14 10:05 Gold Rush: The Ultimate Price SEASON 1
03/07/14 10:05 Gold Rush: The Pain Barrier SEASON 1
04/07/14 10:05 Gold Rush: Gold Fever SEASON 1
07/07/14 10:05 Gold Rush: Going for Broke SEASON 1
08/07/14 10:05 Gold Rush: Bad Blood SEASON 1
09/07/14 10:05 Gold Rush: Bedrock or Bust SEASON 1
10/07/14 10:05 Gold Rush: Never Say Die SEASON 1
11/07/14 10:05 Gold Rush: Twist of Fate SEASON 2
14/07/14 10:05 Gold Rush: Virgin Ground SEASON 2
15/07/14 10:05 Gold Rush: Family Feud SEASON 2
16/07/14 10:05 Gold Rush: Slippery Slope SEASON 2
17/07/14 10:05 Gold Rush: Drill or Die SEASON 2
18/07/14 10:05 Gold Rush: Lovestruck SEASON 2
21/07/14 10:05 Gold Rush: Gold at Last SEASON 2
22/07/14 10:05 Gold Rush: On the Gold SEASON 2
23/07/14 10:05 Gold Rush: Dead in the Water SEASON 2
24/07/14 10:05 Gold Rush: Twenty Four Seven SEASON 2
25/07/14 10:05 Gold Rush: Rock Bottom SEASON 2
28/07/14 10:05 Gold Rush: Bedrock Gold SEASON 2
29/07/14 10:05 Gold Rush: Man Down SEASON 2
30/07/14 10:05 Gold Rush: In the Black SEASON 2
31/07/14 10:05 Gold Rush: Frozen Out SEASON 2


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα ! Εχω το 865 και πρόβλημα με τις εγγραφές. Τα δύο tuner φαίνονται να λειτουργούν κανονικά, έχω κάνει εργοστασιακές ρυθμίσεις, αναβάθμιση αποκωδικοποιητή, ο δίσκος 200GB με 0% χρήση κλπ κλπ ... ! Οταν κάνω εγγραφή, είτε βάσει χρόνου, είτε απευθείας ... δεν φαίνεται να υπάρχει κάπιο πρόβλημα. Πάω μετά στη 'PLAYLIST' και είναι άδεια, ο δίσκος πάντα 0% χρήση και στις 'Μελλοντικές εγγραφές' μου βάζει το πρόγραμμα που έγγραψα με δίπλα κίτρινο τρίγωνο και info 'χάθηκε η εγγραφή'.

Απελπίστικα και ευχαριστώ για τη βοήθεια !
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα ! Εχω το 865 και πρόβλημα με τις εγγραφές. Τα δύο tuner φαίνονται να λειτουργούν κανονικά, έχω κάνει εργοστασιακές ρυθμίσεις, αναβάθμιση αποκωδικοποιητή, ο δίσκος 200GB με 0% χρήση κλπ κλπ ... ! Οταν κάνω εγγραφή, είτε βάσει χρόνου, είτε απευθείας ... δεν φαίνεται να υπάρχει κάπιο πρόβλημα. Πάω μετά στη 'PLAYLIST' και είναι άδεια, ο δίσκος πάντα 0% χρήση και στις 'Μελλοντικές εγγραφές' μου βάζει το πρόγραμμα που έγγραψα με δίπλα κίτρινο τρίγωνο και info 'χάθηκε η εγγραφή'.

Απελπίστικα και ευχαριστώ για τη βοήθεια !

Καλησπέρα kristakis,

Δοκίμασε να κάνεις μια διαμόρφωση σκληρού δίσκου, και να κάνεις εγγραφή μετά από την ολοκλήρωση της διαδικασίας, αν και τότε το πρόβλημα επιμείνει καλό θα είναι να πας τον δέκτη για έναν δωρεάν έλεγχο σε τεχνικό μας. Καλό θα είναι να μας πείς με ένα pm τα στοιχεία της συνδρομής σου (αριθμό κάρτας, τηλ επικοινωνίας) ώστε να δούμε και την υπηρεσία.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Sorry αλλά δεν ξέρω πως να κάνω διαμόρφωση σκληρού δίσκου, η μόνη επιλογή που βλέπω είναι 'πληροφορίες δίσκου' και 'διαγραφή δίσκου' (κάτι που έιχα ήδη κάνει) !
 
Re: *** Nova official support ***

Sorry αλλά δεν ξέρω πως να κάνω διαμόρφωση σκληρού δίσκου, η μόνη επιλογή που βλέπω είναι 'πληροφορίες δίσκου' και 'διαγραφή δίσκου' (κάτι που έιχα ήδη κάνει) !

Ωραία, η διαγραφή είναι το ίδιο με την διαμόρφωση, στείλε μας με ένα pm με τον αριθμό της κάρτας σου, ώστε να δούμε και εμείς την υπηρεσία.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Εκανα reset σε μια συσκευη που το ειχα εγκαταστησει γιατι θελω να το βαλω σε ενα αλλο.

Κατεβασα την εφαρμογη στο νεο ταμπλετ , βαζω τον κωδικο που ειχα αλλα μου λεει λαθος κωδικος.

Πρεπει να ξανακανω εγγραφη στο νεο ταμπλετ ;

Εκανα reset password οπως μου προτεινατε.Τωρα ζηταει PIN

Aν ειχατε στειλει με τον αρχικο κωδικο δεν το θυμαμαι.

Μπορειτε να μου πειτε ποιο ειναι ή να στειλετε νεο ;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Kαλησπέρα music_1896

Όταν κάνεις επαναφορά Password λαμβάνεις με sms το νέο password και το αρχικό pin.
Εάν έχεις λάβει το sms, το αρχικό pin είναι και αυτό που σου ζητάει.

Κώστας, Forthnet Support
 
Last edited:
Απάντηση: *** Nova official support ***

SMS έχω λάβει με έναν επταψήφιο κωδικό.

Ανοίγω την εφαρμογή ζητάει κωδικό τον βάζω προχωράει και μετά ζητάει στο User Profile - Admin Please enter your PIN ξαναβάζω τον επταψήφιο κωδικό αλλά μου λέει Pincode error.

Μήπως δεν είναι ο ίδιος και πρέπει να είναι διαφορετικός ;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα music_1896.

Έχουμε ενημερώσει να σε καλέσει ένας τεχνικός μας για να το δείτε μαζί.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

Εκανα αιτηση ενεργοποιησης για 3play υπεγραψα στις 27 Μαιου συμβολαιο με δωρεαν τον novabox831.Σημερα εζητησα την αλλαγη του 831 με τον novabox hd pvr 865 πληρωνοντας 49 ευρω και με πιστωτικη καρτα συμφωνα με την προσφορα που είναι στο site της forthnet και μου λενε ότι δεν γινεται γιατι εχει προχωρησει η αιτηση.
Το συμβολαιο που εχω υπογραψει είναι
Nova 3Play + όλα τα κανάλια Novacinema με ΔΩΡΟ
• την δορυφορική κεραία/ δίσκο με LNB
• την εγκατάσταση
• το τέλος ενεργοποίησης
• τον αποκωδικοποιητή NovaBox HD 831
• τους 3 πρώτους μήνες του content add-on, Novacinema
 
Status
Not open for further replies.