*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα cpapiris.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε όλα αυτά που αναφέρεις θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία της σύνδεσής σου ώστε να έχουμε σαφή εικόνα των γεγονότων.
Από την την στιγμή που η γραμμή περνάει στην κυριότητα άλλου παρόχου οφείλουμε να ακολουθήσουμε τις διαδικασίες που ορίζονται. Για το ζήτημα της προσφοράς από την στιγμή που έχει προταθεί και έχει υπογραφεί, δεν υπάρχει λόγος αμφισβήτησης, διαφορετικά δεν θα γινόταν εξαρχής.


Αναμένουμε τα στοιχεία σου με ένα pm.

-Κώστας Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

@ Nova official suport
Σας έστειλα με pm τα στοιχεία μου.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Θα προτρέψω να διαβάσουμε το πρώτο ποστ για το λόγο ύπαρξης του support... Επιτέλους ας σεβαστούμε την προσπάθεια των ανθρώπων που μας βοηθούν σε τεχνικά θέματα. Εξαγορές και διάφορα άλλα δεν αφορούν το νήμα ούτε το support.

Υπάρχει νήμα να κάνετε τα παράπονα σας.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα jpil.

Σε δοκιμή που πραγματοποιήσαμε, δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις τι πρόβλημα έχεις διαπιστώσει;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Chiomegarho3AF0sigmaftau3AF0taulambdaomicron_zps633e5f88.jpg


Αυτή την εικόνα μου βγάζει από το πρωί.
 
Re: *** Nova official support ***

Θα προτείναμε να γίνει αρχικά δοκιμή με άλλον browser και να πραγματοποιηθεί clear cache στον browser που ήδη χρησιμοποιείς (firefox) καθώς και απενεργοποίηση σε add-ons που πιθανόν υπάρχουν.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Έχω κάνει δοκιμή με άλλον browser όπως και clear cache στον firefox καθώς και απενεργοποίηση σε add-ons αλλά τίποτα.

Σήμερα το πρωί το παρουσίασε και είναι το μοναδικό πρόβλημα που έχω μέχρι στιγμής από ότι ιστοσελίδα έχω επισκεπτεί σήμερα.
 
Re: *** Nova official support ***

Σε περαιτέρω ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν, δεν διαπιστώθηκε κάποιο πρόβλημα στη σελίδα.

Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις firewall / antivirus στον συγκεκριμένο υπολογιστή και αν υπάρχει η δυνατότητα, να πραγματοποιηθεί και δοκιμή μέσω άλλης συσκευής.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

@jpil έχω στείλει 2 φορές από το πρωί sms και παίζει κανονικά. Μπήκα και τώρα να σιγουρευτώ και φόρτωσε κανονικά η σελίδα αν και με κάποια καθυστέρηση σε σχέση με το πρωί. Για ξαναδοκίμασε μήπως ήταν κάτι προσωρινό
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Με πήραν τηλ. για εγκαταστάση νέας συνδρομής Nova, όπου δικαιούμαι δωρεάν εξοπλισμό + εγκατασταση.
Τους είπα οτι εχω ήδη εγκατασταση πιατου και μου είπαν οτι σε αυτή την περίπτωση δεν μπορούν να μου αφήσουν το πιάτο γιατι ειναι η πολιτική της εταιρίας τέτοια.
Ισχύει όντως κατι τέτοιο;
Πρεπει με το ζορι να το βάλω αλλιώς το χάνω;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nektar.

Το δορυφορικό κάτοπτρο (σαν προϊόν), παραδίδεται μόνο στη περίπτωση που απαιτείται η εγκατάστασή του.

Στην περίπτωση που υπάρχει υφιστάμενη εγκατάσταση, πραγματοποιείται πάντα έλεγχος για το αν είναι λειτουργική και φυσικά υπάρχει εγγύηση εγκατάστασης ενός χρόνου (όπως ισχύει και στην νέα εγκατάσταση).

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nektar.

Το δορυφορικό κάτοπτρο (σαν προϊόν), παραδίδεται μόνο στη περίπτωση που απαιτείται η εγκατάστασή του.

Στην περίπτωση που υπάρχει υφιστάμενη εγκατάσταση, πραγματοποιείται πάντα έλεγχος για το αν είναι λειτουργική και φυσικά υπάρχει εγγύηση εγκατάστασης ενός χρόνου (όπως ισχύει και στην νέα εγκατάσταση).

Αλέξης, Forthnet Support

Η εγγύηση ισχύει και στην περίπτωση διατήρησης της εγκατάστασης μου;

Κι ερωτώ. Μένω στο ενήκιο κι το πιάτο ειναι παροχή του ιδιοκτήτη.
Αποφασίζω να μετακομίζω. Αγοράζω πιάτο (εκτος απο την εγκατασταση που το κατανοώ οτι ειναι δικό μου έξοδο);

Ευχαριστώ πολυ.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nektar.

Από την στιγμή που η υφιστάμενη εγκατάσταση είναι λειτουργική, και εφόσον γίνει ο απαραίτητος έλεγχος για την ορθή λειτουργία (κατά την ενεργοποίηση) υπάρχει εγγύηση ενός χρόνου.
Στην περίπτωση μετακόμισης του 3paly πακέτου σου τότε μαζί με την μικτονόμηση του αριθμού παρέχεται και δωρεάν κάτοπτρο + εγκατάσταση εφόσον αυτό είναι απαραίτητο.

Κώστας, Forthnet support.
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα,
τι χρειαζεται για να μεταβιβαστεί ενας 865 pvr απο τον πατέρα μου σε εμένα?
θελω να κανω την νεα συνδρομη με τα 25Ε full pack στο ονομα μου ενω το πακετο των φιλαθλων ειναι στο ονομα του πατέρα μου.
αστειο πάντως να μην μπορεί να μπει το πακέτο στο υπάρχων ονομα μετα την λήξη του πακέτου των φιλαθλων.
αν μπορει ας επικοινωνησει καποιος μαζι μου με pm

ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Πας σε μία forthet με τον πατέρα σου και κάνεις τη μεταβίβαση...
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα,
τι χρειαζεται για να μεταβιβαστεί ενας 865 pvr απο τον πατέρα μου σε εμένα?
θελω να κανω την νεα συνδρομη με τα 25Ε full pack στο ονομα μου ενω το πακετο των φιλαθλων ειναι στο ονομα του πατέρα μου.
αστειο πάντως να μην μπορεί να μπει το πακέτο στο υπάρχων ονομα μετα την λήξη του πακέτου των φιλαθλων.
αν μπορει ας επικοινωνησει καποιος μαζι μου με pm

ευχαριστω

Καλησπέρα Eki_13

Η διαδικασία της μεταβίβασης θα χρειαστεί να γίνει σε ένα κατάστημα Forthnet. Πρέπει να παρευρίσκονται και οι δυο συνδρομητές (παλιός και νέος) με τις ταυτότητες τους ώστε να υπογράψουν την αντίστοιχη αίτηση μεταβίβασης. Σε περίπτωση που κάποιος από τους δυο απουσιάζει, απαιτείται συμπληρωματικά και η προσκόμιση υπεύθυνης δήλωσης/εξουσιοδότησης.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
*** Nova official support ***

Να ρωτήσω κι εγώ: Σήμερα έκανα σύνδεση. Ο πατέρας μου που είναι υφιστάμενος χρήστης έχει multiview το οποίο δε χρειάζεται και τόσο. Μπορεί να το διακόψει, να μεταβιβάσει τον ένα δέκτη απο αυτόν σε μένα και να ενεργοποιήσω εγω το multiview? Τι στοιχεία πρέπει να έχουμε μαζί μας για την ταυτοποίηση του δέκτη; Θα γίνει μεταβίβαση και της κάρτας πρόσβασης ή θα μου σταλεί νέα;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα manosfp.

Διαδικαστικά το παραπάνω είναι εφικτό.
Καλό θα ήταν να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος και με τα στοιχεία της σύνδεσης που ανήκει στον πατέρα σου, ώστε να ελέγξουμε για τυχόν δεσμεύσεις που υπάρχουν και να σε ενημερώσουμε αναλυτικά.

Η μεταβίβαση γίνεται στον πλήρη εξοπλισμό (δέκτης + κάρτα).
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, η διαδικασία πραγματοποιείται σε κατάστημα ForthNet και πρέπει να παρευρίσκονται και οι δυο συνδρομητές με τις ταυτότητες τους ώστε να υπογράψουν την αντίστοιχη αίτηση μεταβίβασης. Σε περίπτωση που κάποιος από τους δυο απουσιάζει, απαιτείται συμπληρωματικά και η προσκόμιση υπεύθυνης δήλωσης/εξουσιοδότησης.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ! Και μια ερώτηση ακόμα. Υπαρχει πρόβλημα αν θέλω να εγκαταστήσω το πιάτο σε διαφορετική διεύθυνση απο αυτή που έχω δηλώσει στο συμβόλαιο;
 
Status
Not open for further replies.