*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα algedan,

Ενημέρωσε μας με τα στοιχεία της συνδρομής σου με ένα pm ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα, υπαρχει χρονοδιαγραμμα αλλαγης του φορματ εικονας στα Discovery και Animal Planet, ωστε να γινουν και αυτα κανονικα 16:9;
 
Re: *** Nova official support ***

@algedan

Έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διορθωθεί το ζήτημα που μας ανέφερες.


@supacoopa

Αναφορικά με το ερώτημα σου, δεν υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα. Το πρόγραμμά τους καθώς και ο τρόπος εκπομπής τους διαμορφώνεται αποκλειστικά από τα ίδια τα κανάλια και δεν μπορούμε να επέμβουμε σε αυτό.
Ωστόσο λόγω της συνεργασίας μας, μεταφέρουμε όλα τα σχόλια των πελατών μας.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημερα !!

θα ηθελα να ρωτησω , απο τοτε που εκανα σαρωση καναλιων και επιασα το Stars Tv (μουσικο ελευθερο καναλι) εξαφανιστηκαν ολα τα eurosport.
Οταν ξανακανω σαρωση πιανω τα eurosports εξαφανιζεται το stars tv.
Να επισημανω οτι δεν ειναι απολυτο οτι σε καθε σαρωση θα πιασω το stars tv. παραδειγμα στην δευτερη σαρωση επιασα το stars tv. Το θεμα ειναι εν τελει οτι οποτε πιανω το ενα εξαφανιζονται τα αλλα.

Αυτο εγινε αποδεδειγμενα μετα απο 6 σαρωσεις καναλιων menu >ρυθμισεις > τεχνικες ρυθμισεις > Σαρωση δικτυων

ΥΓ Ελπιζω να μην υπαρχει και σε αυτο το μηνυμα λογοκρισια και να τα αφαιρουν οι διαχειριστες αυθαιρετα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris,

Έχουμε δρομολογήσει επικοινωνία ώστε να δείτε αναλυτικά με αρμόδιο συνάδελφο το ζήτημα που αναφέρεις.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

ΥΓ Ελπιζω να μην υπαρχει και σε αυτο το μηνυμα λογοκρισια και να τα αφαιρουν οι διαχειριστες αυθαιρετα.

Δεν αφαιρέθηκε κανένα ποστ για λογοκρισία, και κανένα αυθαίρετα. Έκανα μια παρατήρηση ποστ #1456 και τίποτε περισσότερο, βάση των απαντήσεων του support και φυσικά όλων εκείνων, που είμαι ταγμένος να διαχειρίζομαι.

Η εταιρεία δεσμεύει πολύτιμους ανθρώπινους πόρους για να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των μελών μας, και ο χρόνος των ανθρώπων αυτών είναι περιορισμένος και πάνω απ' όλα σεβαστός.

Για το λόγο αυτό λοιπόν θα παρακαλούσα να διατυπώνετε καθαρά τις ερωτήσεις σας, και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας. Επίσης δεν θα επιτρέπονται απαντήσεις από άλλα μέλη πλην των επίσημων εκπροσώπων της Nova. Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova.

Το πρόβλημα κοντρόλ δέκτη απαντήθηκε πολλάκις. Για ότι νεώτερο μπορούμε να επανέλθουμε.

Παρακαλώ για μια φορά ακόμα,να κρατήσουμε το νήμα έτσι όπως του αξίζει, μιας και είμαστε από τους τυχερούς που απολαμβάνουν γρήγορη εξυπηρέτηση από το support.
 
Re: *** Nova official support ***

Θελω να ευχαριστησω το @Forthnet.Nova.Rep1 και τον @Δημήτρης, Forthnet Support για την γρηγορη και αποτελεσματικη βοηθεια που εδωσε.

Ευχαριστω πολυ και παλι.

:SFGSFGSF:
 
Re: *** Nova official support ***

@stonecityboys
Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

ακομα περιμενω το sms για το nova go απο την περασμενη δευτερα.παιρνω τηλ και δεν ξερετε τι σας γινεται.τι θα γινει επιτελους?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα teo4knicks,

Για ν μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να δούμε τι ακριβώς έχει συμβεί, θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία σου με ένα προσωπικό μήνυμα.

Κώστας, Forthnet Support.
 
Re: *** Nova official support ***

Η υπηρεσία μου ενεργοποιήθηκε σήμερα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το support για την βοήθεια του. Εξαιρετική δουλειά!
 
Re: *** Nova official support ***

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα παιδιά από το support (και τον Δημήτρη ειδικότερα, αλλά και τα άλλα παιδιά) για την γρήγορη αντιμετώπιση του θέματος μου, όχι μόνο για τώρα αλλά και για άλλες φορές που τα χρειάστηκα. Τα παιδιά εδώ είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για την ΝΟΒΑ και καλό είναι να τα εκτιμήσουν αντίστοιχα τα μεγάλα κεφάλια της Forthnet.
Καλή συνέχεια παιδιά! :a0210:
 
Re: *** Nova official support ***

Μου ειχαν πει παλιοτερα οτι οσοι συνδρομητες εξοφλουν τους λογαριασμους τους, μεσω πιστωτικης καρτα εχουν καποια προνομια, οπως δωρεαν επισκευη του εξοπλισμου κλπ... Μπορειτε να μου αναφερετε ποια ειναι;
 
Re: *** Nova official support ***

καλησπερα, ειμαι συνδρομητης Nova 3play full pack εδω και 5 μηνες. μπορω να αποκτησω δωρεαν το novabox+ οπως δινεται στην υπαρχουσα προσφορα σας ή πρεπει να τον πληρωσω 149,00 ?
 
Re: *** Nova official support ***

@apostolis89

Εάν αναφέρεσαι σε ξεχωριστή υπηρεσία Nova τα προνόμια των συνδρομητών είναι τα παρακάτω:
- 12+1, δίνεται δωρεάν ο 13ος μήνας
- Δωρεάν επανασύνδεση στον πελάτη που θα καλέσει, θα ζητήσει επανασύνδεση και θα δώσει για άμεση και πάγια χρέωση τη κάρτα του.
- Δωρεάν αντικατάσταση εξοπλισμού (ισχύει και για τα extra parts δηλαδή τροφοδοτικό, remote control κτλ).
- Κανένα επιπλέον τέλος με την πληρωμή όπως γίνεται στο ταχυδρομείο ή στις τράπεζες.
- Συν τα bonus που πιθανόν να δίνει η πιστωτική κάρτα.

Αντίστοιχα για υπηρεσίες 3play δίνεται η συνδρομή του 13ου μήνα δωρεάν!
Προϋπόθεση είναι να έχoυν εξοφληθεί 12 συνεχόμενοι μήνες με πιστωτική κάρτα
Ο 13ος μήνας δωρεάν αφορά πληρωμή ΜΟΝΟ με πάγια πιστωτική κάρτα και ΟΧΙ πληρωμή με direct debit


@dimpoly

Δεν υπάρχει η δυνατότητα για δωρεάν διάθεση του NovaBox+.
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι μπορείς να αποκτήσεις τον NovaBox+ στα 49 , εφόσον μεταβάλλεις τον τρόπο εξόφλησης των λογαριασμών σου σε πάγια εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας και με την προϋπόθεση ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί για χρήση Multiview αλλά για αντικατάσταση του υφιστάμενου εξοπλισμού σου.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα .εχω το nova go σε ένα λάπτοπ.μολις το έκανα φορματ,μετά το nova go το βλέπει σαν καινούργιο λάπτοπ.γιατι;μπορώ να το φτιάξω αυτό;επειδή έκανα 2 φορές μέσα σε ενα μήνα φορματ ,δεν μπορώ να δώ αν δεν περάσει ο μήνας;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lion009,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που αναφέρεις θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και το username το οποίο έχεις δηλώσει στην υπηρεσία NovaGO.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

'Εχω τον pace από nova επίγεια.'Οταν πάω να κάνω σάρωση δεν κάνει δορυφορικά παρα μόνο επίγεια,γιατί μετά το τρίμηνο της τότε προσφοράς ο δέκτης λειτουργεί μόνο ως επίγειος ψηφιακός.ξέρει κανείς αν αγοράζοντας την εφημερίδα μπορώ να δω κι εγώ κανονικά?
 
Re: *** Nova official support ***

Έχω πάρει τον pace με την κάρτα του από αγγελία στο διαδίκτυο δηλαδή η σύμβαση δεν ήταν στο όνομά μου και δεν ενεργοποίησα ποτέ. Μπορώ να κάνω χρήση του κουπονιού της εφημερίδας ??
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

'Εχω τον pace από nova επίγεια.'Οταν πάω να κάνω σάρωση δεν κάνει δορυφορικά παρα μόνο επίγεια,γιατί μετά το τρίμηνο της τότε προσφοράς ο δέκτης λειτουργεί μόνο ως επίγειος ψηφιακός.ξέρει κανείς αν αγοράζοντας την εφημερίδα μπορώ να δω κι εγώ κανονικά?

Έχω πάρει τον pace με την κάρτα του από αγγελία στο διαδίκτυο δηλαδή η σύμβαση δεν ήταν στο όνομά μου και δεν ενεργοποίησα ποτέ. Μπορώ να κάνω χρήση του κουπονιού της εφημερίδας ??

Για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η σάρωση με δορυφορική λήψη και όχι από επίγεια, θα πρέπει να υπάρχει δορυφορική εγκατάσταση και μετά την απαραίτητη σάρωση να μεταβείς στο μπουκέτο NOVA.

Τη δωρεάν θέαση μπορούν να απολαύσουν όλοι οι αναγνώστες της εφημερίδας "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ", με την υπηρεσία Nova GO (μέσω laptop, tablet ή smartphone), οι ενεργοί συνδρομητές Nova 3Play και Nova Start pack ή Nova Cinema pack, καθώς και οι ανενεργοί που διαθέτουν τον απαραίτητο και λειτουργικό εξοπλισμό (αποκωδικοποιητή, smart card και ενεργή εγκατάσταση δορυφορικής κεραίας).

Κώστας, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.