*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα geokap951,

Ενημέρωσέ μας, μέσω προσωπικού μηνύματος, με τον αριθμό κάρτας που εισάγεις κατά τη διαδικασία εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO.

Τα στοιχεία της συνδρομής σου, υπάρχουν διαθέσιμα απο επικοινωνία που είχαμε τον Σεπτέμβρη.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την άμεση εξυπηρέτηση σας. Το πρόβλημα μου επιλύθηκε..
 
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία geokap951. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Με την παρούσα σας ενημερώνω ότι από τις 28/1/2015 και ώρα 17.00 δεν έχω υπηρεσίες ίντερνετ από την εταιρία σας.
Την Τετάρτη 28/1/2015 στις 17.15 έκανα την πρώτη κλήση προς το τεχνικό τμήμα της εταιρίας όπου και μου ζητήθηκε να τους δωθεί χρόνος να κάνουν μετρήσεις στη γραμμή και να με πάρουν...Επειδή το πρόβλημα συνεχιζόταν όλο και πιο έντονο καθώς έκανε πάνω από 5 λεπτά να ανοίξει η ιστοσελίδα. Ξανακάλεσα στις 8.30 της ίδιας μέρας και η λύση που δόθηκε ήταν να μειωθεί προσωρινά η ταχύτητα μου από τα 14,5 στα 10 mbit μέχρι να δουν τι φταίει.
Ακόμα και σε αυτή τη ταχύτητα όμως οι μεταπτώσεις της γραμμής ήταν εμφανείς...Χωρίς αποσυνδέσεις πλέον την μία κατέβαζε με 350kb(και πάλι λίγο) και την άλλη με 5kb!! από τον ftp της ίδιας της Forthnet!!!
Περίπου τις ίδιες απαντήσεις έλαβα και την Πέμπτη(φταίει το ρούτερ,δανειστείτε ένα από κάποιον κτλ)
Κι ενώ είχα πλέον αγανακτήσει με καλούν από την forthnet λόγω της λήξης στις 7/2 της μεταξύ μας σύμβασης για ανανέωση αυτής.Αφού ενημέρωσα τον συνεργάτη τους(όλα αυτά Παρασκευή 30/1 στις 17.00) βάζει ο ίδιος να με καλέσουν από τις τεχνικές υπηρεσίες και πράγματι 17.20 με καλούν και με ενημερώνουν ότι θα με πάρουν Δευτέρα 2/2 να με ενημερώσουν για την ώρα.
Εν τω μεταξύ η κατάσταση ξαναέγινε τραγική(είπαμε κάποιες στιγμές δούλευε στοιχειωδώς και κάποιες όχι) και την νύχτα της Παρασκευής τους κάλεσα 23.30 να δώσουν επιτέλους μια λύση.Αντι λύσης ο υπάλληλος της κος Κατσ..... με έβγαλε έξω από τα ρούχα μου και με έβαλε 3 !!! φορές στην αναμονή λέει για να ηρεμήσω...

Στην συνέχεια και αφού ο κακός πελάτης δεν συνετίστηκε από την τιμωρία του και κατόπιν απίστευτης πίεσης από μέρους μου μίλησα με τον κ.Τσι.... υπεύθυνο βάρδιας ο οποίος προς τιμήν του θεώρησε απαράδεκτη τη στάση του εκπροσώπου του και προθυμοποιήθηκε να μου βρεί λύση στέλνοντας μου άνθρωπο Δευτέρα 2/2 μέχρι 9.15 στο χώρο μου γιατί μετά έφευγα για δουλειά.
Αυτό δεν έγινε ποτέ και αντ αυτού με πήραν στις 11 της Δευτέρας και μου πρότειναν ραντεβού για την Τετάρτη 4/2 το οποίο δεν δέχτηκα διότι έχω ήδη τόσες μέρες χωρίς ίντερνετ και σε ερώτηση μου τι έγινε η υπόσχεση Τσιλίδη για Δευτέρα η απάντηση ήταν ότι δε μίλησε για ερχομό του συνεργείου αλλά για προώθηση στο τεχνικό τμήμα οπότε εκλιπαρώ να ανοιχτεί η ηχητική καταγραφή και σε αυτή την περίπτωση.
Σε νέο τηλεφώνημα μου σήμερα 4/2 για να δω αν έχει καταγραφεί το αίτημα πίστωσης στο λογαριασμό μου λόγω μη παροχής υπηρεσιών ίντερνετ η απάντηση ήταν ότι έχουν κίνηση από το ρούτερ μου οπότε δεν το κάνουν...Φυσικά θα έχουν αφού μετά από 5 λεπτά που δεν άνοιγε η σελίδα σας να στειλω το παρόν αναγκάστηκα και μπήκα μέσω 3g έχοντας ήδη χαλάσει 20 ευρώ σε κάρτες γιατί μπαίνω από το 3g της vodafone και της wind.

Μετά από όλα αυτά και με δεδομένο ότι η μεταξύ μας σύμβαση λήγει στις 7/2/2014 αν δε βρεθεί λύση ούτε και από εσάς που στο παρελθόν με βοηθήσατε θα αναγκαστώ να στείλω τα παραπάνω στην ΕΕΤΤ για να μην τραβήξει και άλλος ότι τράβηξα εγώ μαζί σας και για να πάψουν κάποιοι να εμπαίζουν τους πελάτες τους με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο.
Επιτέλους είμαι στο κέντρο της Αθήνας και όχι σε κάποιο βουνό της Ελλάδος.
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: *** Nova official support ***

sgatz Για ευνόητους λόγους δεν γράφουμε τα στοιχεία μας δημόσια, τα οποία αποστέλλουμε μ´ενα προσωπικό μήνυμα στο support.

manion Το μήνυμα σου μεταφέρθηκε στο αντίστοιχο θέμα παραπόνων. Για την όποια βοήθεια μπορείς να επανέλθεις με νέο μήνυμα.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα sgatz,

Με την παρούσα σας ενημερώνω ότι από τις 28/1/2015 και ώρα 17.00 δεν έχω υπηρεσίες ίντερνετ από την εταιρία σας.
Την Τετάρτη 28/1/2015 στις 17.15 έκανα την πρώτη κλήση προς το τεχνικό τμήμα της εταιρίας όπου και μου ζητήθηκε να τους δωθεί χρόνος να κάνουν μετρήσεις στη γραμμή και να με πάρουν...Επειδή το πρόβλημα συνεχιζόταν όλο και πιο έντονο καθώς έκανε πάνω από 5 λεπτά να ανοίξει η ιστοσελίδα. Ξανακάλεσα στις 8.30 της ίδιας μέρας και η λύση που δόθηκε ήταν να μειωθεί προσωρινά η ταχύτητα μου από τα 14,5 στα 10 mbit μέχρι να δουν τι φταίει.
Ακόμα και σε αυτή τη ταχύτητα όμως οι μεταπτώσεις της γραμμής ήταν εμφανείς...Χωρίς αποσυνδέσεις πλέον την μία κατέβαζε με 350kb(και πάλι λίγο) και την άλλη με 5kb!! από τον ftp της ίδιας της Forthnet!!!
Περίπου τις ίδιες απαντήσεις έλαβα και την Πέμπτη(φταίει το ρούτερ,δανειστείτε ένα από κάποιον κτλ)
Κι ενώ είχα πλέον αγανακτήσει με καλούν από την forthnet λόγω της λήξης στις 7/2 της μεταξύ μας σύμβασης για ανανέωση αυτής.Αφού ενημέρωσα τον συνεργάτη τους(όλα αυτά Παρασκευή 30/1 στις 17.00) βάζει ο ίδιος να με καλέσουν από τις τεχνικές υπηρεσίες και πράγματι 17.20 με καλούν και με ενημερώνουν ότι θα με πάρουν Δευτέρα 2/2 να με ενημερώσουν για την ώρα.
Εν τω μεταξύ η κατάσταση ξαναέγινε τραγική(είπαμε κάποιες στιγμές δούλευε στοιχειωδώς και κάποιες όχι) και την νύχτα της Παρασκευής τους κάλεσα 23.30 να δώσουν επιτέλους μια λύση.Αντι λύσης ο υπάλληλος της κος Κατσ..... με έβγαλε έξω από τα ρούχα μου και με έβαλε 3 !!! φορές στην αναμονή λέει για να ηρεμήσω...

Στην συνέχεια και αφού ο κακός πελάτης δεν συνετίστηκε από την τιμωρία του και κατόπιν απίστευτης πίεσης από μέρους μου μίλησα με τον κ.Τσι.... υπεύθυνο βάρδιας ο οποίος προς τιμήν του θεώρησε απαράδεκτη τη στάση του εκπροσώπου του και προθυμοποιήθηκε να μου βρεί λύση στέλνοντας μου άνθρωπο Δευτέρα 2/2 μέχρι 9.15 στο χώρο μου γιατί μετά έφευγα για δουλειά.
Αυτό δεν έγινε ποτέ και αντ αυτού με πήραν στις 11 της Δευτέρας και μου πρότειναν ραντεβού για την Τετάρτη 4/2 το οποίο δεν δέχτηκα διότι έχω ήδη τόσες μέρες χωρίς ίντερνετ και σε ερώτηση μου τι έγινε η υπόσχεση Τσιλίδη για Δευτέρα η απάντηση ήταν ότι δε μίλησε για ερχομό του συνεργείου αλλά για προώθηση στο τεχνικό τμήμα οπότε εκλιπαρώ να ανοιχτεί η ηχητική καταγραφή και σε αυτή την περίπτωση.
Σε νέο τηλεφώνημα μου σήμερα 4/2 για να δω αν έχει καταγραφεί το αίτημα πίστωσης στο λογαριασμό μου λόγω μη παροχής υπηρεσιών ίντερνετ η απάντηση ήταν ότι έχουν κίνηση από το ρούτερ μου οπότε δεν το κάνουν...Φυσικά θα έχουν αφού μετά από 5 λεπτά που δεν άνοιγε η σελίδα σας να στειλω το παρόν αναγκάστηκα και μπήκα μέσω 3g έχοντας ήδη χαλάσει 20 ευρώ σε κάρτες γιατί μπαίνω από το 3g της vodafone και της wind.

Μετά από όλα αυτά και με δεδομένο ότι η μεταξύ μας σύμβαση λήγει στις 7/2/2014 αν δε βρεθεί λύση ούτε και από εσάς που στο παρελθόν με βοηθήσατε θα αναγκαστώ να στείλω τα παραπάνω στην ΕΕΤΤ για να μην τραβήξει και άλλος ότι τράβηξα εγώ μαζί σας και για να πάψουν κάποιοι να εμπαίζουν τους πελάτες τους με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο.
Επιτέλους είμαι στο κέντρο της Αθήνας και όχι σε κάποιο βουνό της Ελλάδος.

Λυπούμαστε για το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί στις υπηρεσίες σου.

Κάθε μορφή βλάβης απαιτεί κάποιο χρόνο μέχρι την αποκατάστασή της. Αυτή εξαρτάται από την φύση του ζητήματος που έχει προκύψει.
29/1/2015 μας αναφέρεις ότι δεν υπάρχει πλέον το πρόβλημα συγχρονισμού.

Παρασκευή 30/1 σε επικοινωνία με συνάδελφο έγινε ενημέρωση για ραντεβού τεχνικού και ανάλογο έλεγχο. Βάσει αυτού ορθά έγινε η επικοινωνία Δευτέρα για τον προγραμματισμό.

Σήμερα σε επικοινωνία σου με το τεχνικό μας τμήμα και μετά από επιθυμία σου έγινε ακύρωση του ραντεβού και στο σχετικό αίτημα πίστωσης έλαβες αναλυτική ενημέρωση για την διαδικασία που ορίζεται για τις περιπτώσεις αυτές βάσει ρυθμιστικού πλαισίου.

Ωστόσο έγιναν ανάλογες ενέργειες για τον έλεγχο της γραμμής σου.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα και καλό μήνα παιδιά!

Από εχθές το μεσημέρι με αυτούς τους δυνατούς κ.....ανέμους ο δέκτης ξεκίνησε αρχικά να κάνει πολλά συχνά σπασίματα στην εικόνα, και λίγο αργότερα έχασε τελείως το σήμα για πολλές ώρες, και ακόμα και το βράδυ που έπεσε ο άνεμος εντελώς για λίγες ώρες το σήμα λήψης ήταν τόσο χαμηλό που έκανε και πάλι συνεχή κολλήματα, δεν πιάνουνε όλα τα κανάλια, κλπ.

Υποθέτω πως κουνήθηκε η κεραία και ξε-κεντραρίστηκε.

Θα μπορούσε κάποιος τεχνικός σας να έρθει να κεντράρει το πιάτο ?

Ευχαριστώ πολύ.
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα billpeppas,

Αρχικά προτείνουμε να δοκιμάσεις να κάνεις reset, κρατώντας από την πρόσοψη του δέκτη του αντίστοιχό πλήκτρο πατημένο μέχρι να κοκκινίσει το λαμπάκι του αποκωδικοποιητή ή μέχρι να χαθεί τελείως το σήμα.
Στη συνέχεια θα χρειαστεί να αναμένεις μέχρι να επανεκκινήσει ο δέκτης.

Έπειτα, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο δέκτη σου.
Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Εγκατάσταση (PIN 1234) - Εργοστασιακές Ρυθμίσεις.

Υπενθυμίζουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις στις τιμές "όχι".

Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει μετά και από την επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, μπορείς να μας ενημερώσεις με τα στατιστικά της ακρίβειας και στάθμης του σήματος και με την έκδοση Load Ver/Var, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Θα χρειαστεί να ακολουθήσεις το παρακάτω:
Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Πληροφορίες -> Γενικές Πληροφορίες

Στο κάτω μέρος της οθόνης θα εμφανιστεί Στάθμη Σήματος και Ακρίβεια Σήματος σε ποσοστά % και στην γραμμή 8. η πληροφορία για το Load Ver/Var.

Να σημειωθεί πως χρειάζεται να είναι στο κανάλι του mega για την μέτρηση της ακρίβειας και της στάθμης του σήματος.

Σχετικές πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ.

Αν το πρόβλημα παραμένει , παρακαλούμε ενημέρωσε μας ώστε να δρομολογήσουμε τις ανάλογες ενέργειες .

Γιώτα, Forthnet Support
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα billpeppas,

Αρχικά προτείνουμε να δοκιμάσεις να κάνεις reset, κρατώντας από την πρόσοψη του δέκτη του αντίστοιχό πλήκτρο πατημένο μέχρι να κοκκινίσει το λαμπάκι του αποκωδικοποιητή ή μέχρι να χαθεί τελείως το σήμα.
Στη συνέχεια θα χρειαστεί να αναμένεις μέχρι να επανεκκινήσει ο δέκτης.

Έπειτα, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο δέκτη σου.
Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Εγκατάσταση (PIN 1234) - Εργοστασιακές Ρυθμίσεις.

Υπενθυμίζουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις στις τιμές "όχι".

Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει μετά και από την επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, μπορείς να μας ενημερώσεις με τα στατιστικά της ακρίβειας και στάθμης του σήματος και με την έκδοση Load Ver/Var, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Θα χρειαστεί να ακολουθήσεις το παρακάτω:
Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Πληροφορίες -> Γενικές Πληροφορίες

Στο κάτω μέρος της οθόνης θα εμφανιστεί Στάθμη Σήματος και Ακρίβεια Σήματος σε ποσοστά % και στην γραμμή 8. η πληροφορία για το Load Ver/Var.

Να σημειωθεί πως χρειάζεται να είναι στο κανάλι του mega για την μέτρηση της ακρίβειας και της στάθμης του σήματος.

Σχετικές πληροφορίες μπορείς να βρεις εδώ.

Αν το πρόβλημα παραμένει , παρακαλούμε ενημέρωσε μας ώστε να δρομολογήσουμε τις ανάλογες ενέργειες .

Γιώτα, Forthnet Support

Τα έχω κάνει όλα τα διαδικαστικά αυτά ( reset, factory defaults, κλπ ).
Το ίδιο αποτέλεσμα φυσικά αφού πρόκειται για θέμα λήψης από την κεραία ( έριξε κάτι κοντά στα 10 μποφόρ τις 2 προηγούμενες μέρες εδώ ).

Στάθμεις και ποιότητα σήματος αυτή την στιγμή που δεν φυσάει σχεδόν καθόλου έχω:

Συχνότητα 11823 ( NovaSports 1 ) = σήμα 68%, ποιότητα 49% ( όχι σταθερά, κάθε λίγα δευτερόλεπτα πάει στο 0% 0%, καθώς και συνεχώς και όταν υπάρχει εικόνα έχουμε τρεμόπαιγμα του σήματος πάει π.χ. 59% σήμα 44% ποιότητα 66% σήμα 42% ποιότητα κλπ ) )
Συχνότητα 12130 ( NovaCinema 1 HD ) = σήμα 69% ποιότητα 69% ( όχι σταθερά, κάθε λίγα δευτερόλεπτα πάει στο 0% 0%, καθώς και συνεχώς και όταν υπάρχει εικόνα έχουμε τρεμόπαιγμα του σήματος πάει π.χ. 60% σήμα 40% ποιότητα 64% σήμα 44% ποιότητα κλπ )
Συχνότητα 12169 ( Nova Stars ) = σήμα 68% ποιότητα 69% ( όχι σταθερά, κάθε λίγα δευτερόλεπτα πάει στο 0% 0%, καθώς και συνεχώς όταν υπάρχει εικόνα έχουμε τρεμόπαιγμα του σήματος πάει π.χ. 60% σήμα 51% ποιότητα, 50% σήμα 37% ποιότητα, κλπ )

Load Ver/Var = 37 / 10

Ο δέκτης είναι αναβαθμισμένος στο νεότερο firmware.
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία.

Έχει δρομολογηθεί εντολή σε τεχνικό για να γίνει επικοινωνία και να μεταβεί στον χώρο σου ώστε να γίνει έλεγχος της εγκατάστασης σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Last edited:
Re: *** Nova official support ***

Έχετε τα στοιχεία μου ?
Γιατί δεν έχω στείλει προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία.
 
Re: *** Nova official support ***

Τα στοιχεία της συνδρομής σου είναι διαθέσιμα από επικοινωνία που είχαμε στις 19/12/2014, σχετικά με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Χαχα, να και κάπου που λειτουργεί η διατήρηση στοιχείων πρός ώφελος του καταναλωτή και του παρόχου.

Ευχαριστώ πολύ Γιώτα, καλή συνέχεια και καλό απόγευμα να έχεις! :)
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Καλή συνέχεια και σε σένα.

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω πολυ παιδια για την αμεση επιλυση του προβληματος.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Nikavr,

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,

Είμαι συνδρομητής εδώ και πόσο καιρό δεν θυμάμαι. Μου είχε δοθεί η προσφορά των 49.90 των Οκτώβριο του 2013. Τους τελευταίους 6 μήνες έχω ενεργοποιήσει να μου έρχονται οι λογαριασμοί με mail οπότε δεν είχα τίποτα σε χαρτί. Σήμερα που μου ξανάρθε ο λογαριασμός 71 ευρώ μπήκα στο ebill να δω τι γίνεται με τις χρεώσεις μου. Και διαπίστωσα ότι από τον Οκτώβριο του 2014 έχει επιστρέψει η τιμή του πακέτου μου στα 65 ευρώ. Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι το 49.90 ίσχυε για 12 μήνες. Κι εγώ ρωτάω, έχω άδικο που δεν το πήρα χαμπάρι από τον πρώτο λογαριασμό που μου ήρθε με την νέα χρέωση, αλλά δεν θα έπρεπε να με πάρει η Νοβα τηλέφωνο να με ενημερώσει ότι λήγει το συμβόλαιο μου? Όταν δεν υπήρχαν αυτές οι προσφορές με έπαιρναν 2-3 μήνες νωρίτερα για να ανανεώσω ενώ τώρα επειδή τους σύμφερε με έγραψαν κανονικά. Θα με πάρει λέει κάποιος αργότερα να μου κάνει νέα προσφορά αλλά εγώ έχω ήδη χρεωθεί 15Χ4 μήνες = 60 ευρώ επιπλέον. Απαράδεκτη συμπεριφορά απέναντι σε πελάτη Nova και Forthnet πάνω από 15 χρόνια
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gusmin,

Με κάθε έκδοση του λογαριασμού ο κάθε συνδρομητής λαμβάνει sms με την διαθεσιμότητα του αντίγραφου του λογαριασμού στην σελίδα του ebill όπου μπορείς να ελέγξεις όλες τις χρεώσεις παγίου.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε αυτά που αναφέρεις θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία της συνδρομής σου όπως αριθμό κάρτας Nova ή τηλέφωνο ενεργοποίησης.

Όλα τα συμβόλαια, είναι αορίστου χρόνου και η διάρκεια της προσφοράς, εξαρτάται από τις παροχές της εκάστοτε προσφοράς.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα gusmin,

Με κάθε έκδοση του λογαριασμού ο κάθε συνδρομητής λαμβάνει sms με την διαθεσιμότητα του αντίγραφου του λογαριασμού στην σελίδα του ebill όπου μπορείς να ελέγξεις όλες τις χρεώσεις παγίου.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε αυτά που αναφέρεις θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία της συνδρομής σου όπως αριθμό κάρτας Nova ή τηλέφωνο ενεργοποίησης.

Όλα τα συμβόλαια, είναι αορίστου χρόνου και η διάρκεια της προσφοράς, εξαρτάται από τις παροχές της εκάστοτε προσφοράς.

Κώστας, Forthnet Support

Σας το έστειλα με pm
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστούμε για τα στοιχεία.

Σου έχουμε απαντήσει στο προσωπικό μήνυμα που έστειλες.

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.