Καλησπέρα billpeppas,
Αρχικά προτείνουμε να δοκιμάσεις να κάνεις reset, κρατώντας από την πρόσοψη του δέκτη του αντίστοιχό πλήκτρο πατημένο μέχρι να κοκκινίσει το λαμπάκι του αποκωδικοποιητή ή μέχρι να χαθεί τελείως το σήμα.
Στη συνέχεια θα χρειαστεί να αναμένεις μέχρι να επανεκκινήσει ο δέκτης.
Έπειτα, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο δέκτη σου.
Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Εγκατάσταση (PIN 1234) - Εργοστασιακές Ρυθμίσεις.
Υπενθυμίζουμε ότι με την παραπάνω ενέργεια, θα διαγραφούν τυχόν προσωπικά μπουκέτα που έχεις δημιουργήσει.
Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις στις τιμές "όχι".
Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει μετά και από την επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, μπορείς να μας ενημερώσεις με τα στατιστικά της ακρίβειας και στάθμης του σήματος και με την έκδοση Load Ver/Var, ώστε να εξυπηρετήσουμε.
Θα χρειαστεί να ακολουθήσεις το παρακάτω:
Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Πληροφορίες -> Γενικές Πληροφορίες
Στο κάτω μέρος της οθόνης θα εμφανιστεί Στάθμη Σήματος και Ακρίβεια Σήματος σε ποσοστά % και στην γραμμή 8. η πληροφορία για το Load Ver/Var.
Να σημειωθεί πως χρειάζεται να είναι στο κανάλι του mega για την μέτρηση της ακρίβειας και της στάθμης του σήματος.
Σχετικές πληροφορίες μπορείς να βρεις
εδώ.
Αν το πρόβλημα παραμένει , παρακαλούμε ενημέρωσε μας ώστε να δρομολογήσουμε τις ανάλογες ενέργειες .
Γιώτα, Forthnet Support