*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα nos21,


Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που αντιμετωπίζεις, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεια της υπηρεσίας σου, μέσω pm, πατώντας εδώ.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Απλά να ενημερώσω ότι εξακολουθεί να εμφανίζεται η συγκεκριμένη χρέωση.
Καλημέρα σε όλους!

Καλησπέρα.
Βλέποντας τον τελευταίο λογαριασμό μέσα από το nova myaccount πρόσεξα μια παράξενη ξεχωριστή επιπλέον χρέωση 6,03 .
Η συγκεκριμένη χρέωση εμφανίζεται μόνο στον συνοπτικό λογαριασμό και όχι στον αναλυτικό.
Όλοι οι λογαριασμοί εξοφλούνται έγκαιρα, ποτέ δεν είχα κάποιο υπόλοιπο.
Θα το εκτιμούσα αν μου εξηγούσατε περί τίνος πρόκειται.
Ευχαριστώ.

Και κάτι ακόμα.
Υπάρχουν στο myaccount οι λογαριασμοί διαθέσιμοι προς εκτύπωση;
Έτσι όπως ερχόταν πριν με το ταχυδρομείο;

Καλημέρα mitnik,

To υπόλοιπο του λογαριασμού σου είναι ίσο με αυτό που εμφανίζεται στην ανάλυση του λογαριασμού σου.
Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τα επιπλέον 6,03 . Έχουν δρομολογηθεί οι απαραίτητες ενέργειες για την τακτοποίησή του.

Σχετικά με το MyAccount, ακολουθώντας τη διαδρομή ''Λογαριασμοί'' -> ''Ιστορικό Λογαριασμών'' θα μεταβείς σε ένα πίνακα με τους λογαριασμούς σου. Στη δεύτερη από δεξιά στήλη υπάρχει η επιλογή pdf.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα mitnik και καλό μήνα.

Μην ανησυχείς, το παρακολουθούμε και εμείς από την πλευρά μας.

Αναμένουμε την σχετική εκκαθάριση.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ Κώστα.....
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Απλά να ενημερώσω ότι εξακολουθεί να εμφανίζεται η συγκεκριμένη χρέωση.
Καλημέρα σε όλους!

Καλημέρα mitnik και καλό μήνα.

Μην ανησυχείς, το παρακολουθούμε και εμείς από την πλευρά μας.

Αναμένουμε την σχετική εκκαθάριση.

Κώστας, Forthnet Support

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχει πλέον ολοκληρωθεί η εκκαθάριση του λογαριασμού σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα.Ειχα κανει πριν λιγες μερες αλλαγη συσκευης στο novago και το εβαλα στον iphone6 μου. Σημερα εκανα αναβαθμιση το κινητο σε 8.4 εκδοση και δεν μου δουλευει το novago. Μπορειτε να με βοηθησετε; Ευχαριστω
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα polakis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με το μήνυμα σφάλματος που σου επιστρέφει η συσκευή σου ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα polakis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με το μήνυμα σφάλματος που σου επιστρέφει η συσκευή σου ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε;

Αλέξης, Forthnet Support

Δεν μου βγαζει σφαλμα. Μου λεει οτι εφτασα το οριο των συσκευων. Αλλα η συσκευη ειναι ιδια. Απλα εκανα αναβαθμιση στο iphone6 απο 8.3 σε 8.4
 
Re: *** Nova official support ***

Έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες επίλυσης. Αν θέλεις μπορείς να δοκιμάσεις να συνδεθείς εκ νέου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω πολύ, το πρόβλημα λύθηκε, βλέπω και πάλι κανονικά. Αλλά πρέπει να το δειτε αυτο με τις αναβαθμισεις. Δεν μπορει σε καθε αναβαθμιση λογισμικου να μας πεταει μηνυμα οτι φτάσαμε το οριο συσκευων...
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Λήγη η συνδρομή μου τέλος Ιουλίου (3play+sportpack+Δωρεάν κινητά ) και επιζητώ καινούργια προσφορά . Στην ίδια τιμή ζήτησα να μου δωθεί και το cinema pack έστω και με 18μηνη δέσμευση . Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι η καλύτερη τιμη ειναι 59 και κάτι ευρώ . Απευθύνομαι σε εσάς που είστε πολυ εξυπηρετικοί και στο παρελθόν βοηθήσατε κάθε φορά που ήθελα κάτι , ΑΛΛΑ να ζητάτε 59 σήμερα δεν το θεωρώ φυσιολογικό και κάποιοι συνάδελφοι σας ζούμε σίγουρα σε άλλο πλανήτη .Αμα φύγω θα φταίω εγώ τωρα?
Δεν ξέρω άμα είμαι off topic αλλα.......
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα yianniskyr,

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιο σου και για την προτίμησή σου προς τις υπηρεσίες μας.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι σε ανά διαστήματα προωθούνται προσφορές με διαφορετικά χαρακτηριστικά οι οποίες καλύπτουν διάφορες ομάδες συνδρομητών, πάντα με κύριο γνώμονα τις ανάγκες του εκάστοτε συνδρομητή.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε αναλυτικά την αναφορά σου, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της συνδρομής σου σε pm.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Θέλω να αλλάξω την συσκευή στο nova go αλλά η συσκευή που είναι αυτή τη στιγμή εγκατεστημένο το nova go έχει κάποιο πρόβλημα και δεν μπορώ να μπω για να κάνω τις απαραίτητες ενέργειες για την αλλαγή.
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα LION81,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η διαδικασία ανανέωσης συσκευής αλλά και γενικότερα η διαχείριση της υπηρεσίας Nova Go (Αλλαγή κωδικού πρόσβασης, ενημέρωση στοιχείων), μπορεί να πραγματοποιηθεί από οποιαδήποτε συσκευή, μέσα από την υπηρεσία My Account.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

χαιρετε
μετα λυπης μου ειδα στην πιστωτικη μου καρτα χρεωση στο τελος ιουνιου την
συμφωνηθεισα τιμη του συμβολαιου μου ενω με ειχαται διαβεβαιωσει οτι
δεν θα χρεωνομουν λογωτης γνωστης σας υπερμετρης χρεωσης ενεκα δικου σας λαθους
λεω κατι μη σωστο. θα διορθωθει αργοτερα?
παρακαλω ψαξτε το και ενημερωστεμε αν διορθωθηκε το προβλημα του λογαριασμου
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kataras,

Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση που πιθανόν έχει δημιουργηθεί αλλά και για την αντίστοιχη καθυστέρηση στη διευθέτηση του ζητήματος.

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι είναι ενήμερο το αρμόδιο τμήμα και αναμένουμε την ολοκλήρωση των απαιτούμενων ενεργειών.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Βλέποντας τον τελευταίο λογαριασμό , μου χρεώνουν 24,90 ευρώ του λογαριασμό του Μαίου , σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το υποκατάστημα της forthnet στην Μυτιλήνης , εκεί που τον πλήρωσα μου ζητήθηκε ο κωδικός πληρωμή , τους τον είπα και μου είπαν ότι δεν υπάρχει . Για δες το σας παρακαλώ
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis,

Έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες επίλυσης για το ζήτημα που μας αναφέρεις. Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

ναι περιμένω μια απάντηση ευχαριστώ
 
Status
Not open for further replies.