*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Πετρος Νικολαιδης,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε όσα μας αναφέρεις και να εξυπηρετήσουμε, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις. μέσω pm, με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Είμαστε στη διάθεση σου.


Γιώτα, Forthnet Support
Καλησπέρα ευχαριστώ πολύ ,λύθηκε τό πρόβλημα
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Πετρος Νικολαιδης,

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

θα μπορούσα να είχα μια απάντηση ; το πρόβλημα παραμένει ή έχει λυθεί από εσάς .
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Σύμφωνα με όσα αναφέραμε, έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες και θα χρειαστεί να αναμένουμε την ολοκλήρωσή τους.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα πήγα στο υποκατάστημα. της Μυτιλινης για τον λογαρισσμο δεν έχω βγάλει άκρη παρακαλω την τηλεφωνική σας επικοινωνία στο κινητό μου
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα 5giannis,

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς!

Όπως έχουμε ενημερώσει, έχουμε ήδη δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες για τη διόρθωση του ποσού που μας έχεις αναφέρει.

Ωστόσο, για να μπορέσεις να δεις μέσω της υπηρεσίας MyAccount το σωστό υπόλοιπο του λογαριασμού για την υπηρεσία, θα χρειαστεί να αναμένουμε να ολοκληρωθούν πρώτα οι ενέργειες που απαιτούνται.


Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα μπορούσες να. είχες μιά τηλεφωνική επικοινωνία με εμένα.
 
Re: *** Nova official support ***

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις ότι σκοπός της παρουσίας μας είναι να εξυπηρετήσουμε και για το λόγο αυτό έχουμε δρομολογήσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες, των οποίων και αναμένουμε την ολοκλήρωση τους.

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι και σε προηγούμενες περιπτώσεις έχουμε επικοινωνήσει μαζί σου προς την άμεση διερεύνηση και επίλυση του οποιουδήποτε ζητήματος.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Γιάννη θα πρέπει να κάνεις λίγο υπομονή. Ανάλογα με την περίπτωση του προβλήματος που αντιμετωπίζουμε, η λύση ίσως καθυστερήσει για λίγο.
Όπως έχει συμβεί και στο παρελθόν το support έχει δείξει την προθυμία του να σε εξυπηρετήσει.
 
Re: *** Nova official support ***

παιδιά γεια!
θα ήθελα μια ενημέρωση! πληρώνω μέσω πιστωτικής το λογαριασμό NOva 3play. Είχα καιρό να μπω στο account μου και παρατήρησα ότι στους λογαριασμούς εκτός από την χρέωση 39.90 εμφανίζει και "Προηγούμενο υπόλοιπο : 1 Ευρώ, Χρεώσεις για επιπλέον κλήσεις εκτός παγίου : 1 Ευρώ (πράγμα απίθανο μια που έχω απεριόριστα σταθερά και 720' σε κινητά - δεν παίρνω ειδικούς αριθμούς), Πίστωση λόγω πιστωτικής : 1 Ευρώ, Διάφορες χρεώσεις/πιστώσεις λόγω μετατροπής : 2 Ευρώ. Τι είναι αυτά και γιατί υπάρχουν; θα με βάλετε να δω τις χρεώσεις της πιστωτικής τώρα, να δω τι μου χρεώνετε! :computer:
 
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα algedan,

Σε δικό μας έλεγχο, βλέπουμε πως οι χρεώσεις που μας αναφέρεις δεν εμφανίζονται στα παραστατικά σου.

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις σε ποιο παραστατικό αναφέρεσαι;

Γιώτα, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Mέσα από το nova account μου βγάζει τα παρακάτω με το συνημμένο. Βέβαια βάζω παλιό λογαριασμό αλλά είναι και σε άλλους.
 

Attachments

  • Nova account.JPG
    Nova account.JPG
    83.1 KB · Views: 193
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τις παραπάνω πληροφορίες και θα το προωθήσουμε για επιπλέον έλεγχο, σχετικά με την απεικόνιση των χρεώσεων στην υπηρεσία My Account.

Ωστόσο, μην ανησυχείς καθώς όπως μπορείς να διαπιστώσεις δεν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση από το ποσό των 39,90 που αναλογεί στο πάγιο σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

δρομολογήσει για τις απαραίτητες ενέργειες σας έγιναν γιατί δεν έχω κάποια ενημέρωση σας ; ποια δυσκολία υπάρχει ;
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα 5giannis,

Ανάλογα με το ζήτημα που προκύπτει απαιτείται ο ανάλογος χρόνος όπως και την συμβολή συναδέλφων. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς με το που ολοκληρωθούν οι ενέργειες επίλυσης, θα υπάρξει και η ανάλογη ενημέρωση.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

είναι τόσο δύσκολο να μου πείτε αν έχετε λάβει το ποσό των 24.90 ;και μάλιστα υπάρχει ανησυχία διότι το υποκατάστημα άλλα απο το τηλέφωνο και άλλα όταν πήγα . Για να ξοφληθεί ο λογαριασμός μου είπαν θέλουν και τα 24.90
 
Re: *** Nova official support ***

Όπως ενημερώσαμε, αναμένουμε τις απαραίτητες ενέργειες. Mε το που ολοκληρωθούν βεβαίως και θα λάβεις σχετική ενημέρωση.
Προς το παρόν δεν χρειάζεται να κάνεις κάποια άλλη ενέργεια.

Κώστας, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε για τις παραπάνω πληροφορίες και θα το προωθήσουμε για επιπλέον έλεγχο, σχετικά με την απεικόνιση των χρεώσεων στην υπηρεσία My Account.

Ωστόσο, μην ανησυχείς καθώς όπως μπορείς να διαπιστώσεις δεν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση από το ποσό των 39,90 που αναλογεί στο πάγιο σου.

Αλέξης, Forthnet Support

το έχω δει παιδιά (για τις χρεώσεις) απλά μου έκανε εντύπωση εκείνη την στιγμή και λίγο "πάγωσα", βλέπεις υπάρχει και το προηγούμενο με την ημερομηνία του συμβολαίου μου, έτσι ήθελα να ξέρω τι χρεώσεις ήταν αυτές.
Σας ευχαριστώ όλους εκεί στο support, καλή συνέχεια!
-bye-
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα algedan,

Για οτιδήποτε χρειαστείς, είμαστε στη διάθεσή σου!

Καλή συνέχεια!

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα
Εδω και δυο ημερες , γυρω στις 11 το βραδυ χανω τα hd τα καναλια. Μου βγαζει μηνυμα να ελεγξω το καλωδιο. Σημερα εκανα μια σαρωση και τωρα δεν τα εμφανιζει καθολου στο μπουκετο της νοβα. Τι μπορει να συμβαινει;
 
Status
Not open for further replies.