*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: *** Nova official support ***

Ειχα κανει μια ερωτηση την προηγουμενη εμβομαδα σχετικα με τον λογαριασμο μου.Ακομα περιμενω απαντηση
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stergiozse,

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει.

Ωστόσο, δε υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς σύμφωνα και με όσα είχαμε αναφέρει στο τελευταίο μας μήνυμα, έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες επίλυσης και με την ολοκλήρωσή τους, θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
Εχω τηλεόραση Samsung UE40J6300AW με τον 831. Από την αρχή (τέλη Ιουνίου 2015 που αγοράστηκε σε αντικατάσταση παλαιότερης Samsung) το HDMI δεν έστελνε ήχο αλλά μετά την αναβάθμιση του 831 (γύρω στις 25 Ιουλίου) χάθηκε και η εικόνα. Από τότε η σύνδεση γίνεται μόνο με composite/SCART. 2 τεχνικοί από τη NOVA δεν κατάφεραν να λύσουν το πρόβλημα (και μιλησαν μπροστά μου και με άλλους τεχνικούς στο τηλέφωνο χωρίς να βρουν κάτι σχετικό).
Είδα ότι κάποιο άλλο μέλος με το ίδιο πρόβλημα βρήκε λύση μέσω του support σας. Τι μπορούμε να κάνουμε?
Η τηλεόραση έχει το τελευταίο firmware της σειράς J (1217) αλλά και με κανένα από τα προηγούμενα δεν μπόρεσε να λυθεί το πρόβλημα. Είχα ρωτήσει εαν μπορεί να γυρίσει ο 831 στο παλαιότερο firmware αλλά η απάντηση ήταν πάντα αρνητική.
Η τηλεόραση συνδέεται κανονικά με το ίδιο καλώδιο με τον 865 που έχω σε δεύτερη σύνδεση και τον έφερα για δοκιμή. Επίσης έχουν δοκιμαστεί πάνω από 5 διαφορετικά καλώδια HDMI με τον 831 χωρίς διαφορά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Dimitris D,

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω των παραπάνω και ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που έχεις υποστεί.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο έχει παρουσιαστεί, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου μέσω προσωπικού μηνύματος;

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Επειδή αναφορικά με την αναβάθμιση του 831 κάποια πράγματα δεν έχουν γίνει κατανοητά σε μένα τουλάχιστον, πείτε μου σας παρακαλώ :
1) Το USB stick είναι αυτό που θα μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε την αναβάθμιση αναφορικά με την δυνατότητα pause & rewind στο δέκτη;
2 ) Μπορούμε να χρησιμοποιησουμε και δικό μας 8ρι ή 16ρι που θα μας το διαμορφώσουν στα καταστήματα Forthnet, ή θα πρέπει να το προμηθευτούμε από αυτά και μόνον; και με τι κόστος;
Ευχαριστώ

Συμπληρώνω ότι έχω εξοπλισμό multiview με Master τον 865 και slave τον 831
 
Last edited by a moderator:
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα MATTHIAS,

Για τη σωστή χρήση του Pause/Rew/FFw/start, προτείνεται η χωρητικότητα του USB memory stick να είναι άνω των 8GB.
Τα USB memory stick που έχει διαπιστωθεί ότι λειτουργούν απρόσκοπτα σε αυτή τη λειτουργία είναι διαθέσιμα στα καταστήματα forthnet.
Προτείνουμε τουλάχιστον 8GB για μία ώρα προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος. Με 16GB εξασφαλίζουμε σχεδόν 2 ώρες προσωρινής αποθήκευσης προγράμματος, και η διαμόρφωση γίνεται μέσα από το μενού του δέκτη. Για το κόστος του USB μπορείς να ενημερωθείς από εδώ

Η αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή σας NovaBox+ θα πραγματοποιηθεί σε επόμενη φάση.

Επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την αναβάθμιση και τις λειτουργίες θα βρεις εδώ και εδώ.

Κώστας, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Με 8ρι Kingston DT SE9H μόνο το pause λειτουργεί σωστά...Rewind ίσα που πηγαίνει 3-3μιση λεπτά πίσω....
Εννοείται ότι πρώτα του έκανα format από το μενού του 831....
Έχω την εντύπωση ότι κάτι χρειάζεται διόρθωση.
 
Re: *** Nova official support ***

Ενα παράπονο και ερωτηση που εκανα χτες το βραδυ εδω , για πιο λογο σβηστηκε? Ηταν εκτος θεματος?
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας του Support, που αναγράφεται στο πρώτο ποστ, θα διαπιστώσεις ότι ήταν εκτός θέματος.
Για τα όποια παράπονά μας υπάρχει το κυτίο παραπόνων.
Ερωτιση τεχνικής φύσεως, όχι δεν έγραψες στο ποστ που διεγράφη.
Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.
.............
και να μην γίνεται κανενός είδους κατάχρηση π.χ. ερωτήσεις εκτός θέματος, σχόλια, κ.λ.π.. .........

Συζητήσεις και σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova.
 
Re: *** Nova official support ***

οκ , μπορουσες να το μεταφερεις στα παραπονα της νοβα οχι να το σβησεις αν το εγραψα σε λαθος μερια
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα μπορούσες και εσύ φυσικά να το γράψεις απ ευθείας εκεί.
Το ποστ μεταφέρθηκε στο κυτίο παραπόνων.
Καλή συνέχεια.
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Με 8ρι Kingston DT SE9H μόνο το pause λειτουργεί σωστά...Rewind ίσα που πηγαίνει 3-3μιση λεπτά πίσω....
Εννοείται ότι πρώτα του έκανα format από το μενού του 831....
Έχω την εντύπωση ότι κάτι χρειάζεται διόρθωση.
Ίδια ακριβώς συμπεριφορά και με το "pace certified" SanDisk Cruzer Edge....Και μετά από επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων....
Κάτι δεν πάει καλά με την αναβάθμιση, μου φαίνεται!
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η λειτουργία προσωρινής εγγραφής λειτουργεί αυτόματα και κάθε φορά που αλλάζεις κανάλι ξεκινά από την αρχή. Το timeshift λειτουργεί στο κανάλι που γίνεται θέαση. Αν γίνει αλλαγή καναλιού τότε το buffer μηδενίζει.

Εφόσον διαπιστώσεις οποιοδήποτε ζήτημα στην ορθή λειτουργία της υπηρεσίας μέσω του usb memory stick SanDisk Cruzer Edge, το οποίο είναι πλήρως συμβατό με τις νέες δυνατότητες του αναβαθμισμένου αποκωδικοποιητή, θα προτείναμε αρχικά να πραγματοποιήσεις διαμόρφωση του memory stick μέσα από το MENU του δέκτη και εφόσον παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας εκ νέου ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Μπορώ σε αυτό το thread να ρωτήσω κάτι που έχει σχέση αποκλειστικά με forthnet(internet)?
 
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ.Οπότε παραθέτω το πρόβλημα μου.
Είχα κάνει αίτηση για vdsl μέσω του σαιτ της forthnet.
Στις 30/09 έλαβα με sms τους κωδικούς ενεργοποίησης.Το αρχικό πρόβλημα είναι οτι ''ξέχασαν'' να μου στείλουν router.
Το βασικό πρόβλημα όμως που μου δημιουργήθηκε,είναι οτι απο την ώρα που ενημερώθηκα οτι η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε,σταμάτησε η λειτουργία της τηλεφωνικής μου γραμμής.Εννοώ μόνο το τηλέφωνό.Το internet λειτουργεί κανονικά(με τις προηγούμενες ταχύτητες).Αφου τους ενημέρωσα, μου είπαν οτι φταίει το ''παλιό'' router και οτι με την παραλαβή του νέου θα αποκατασταθεί η βλάβη.
Ερώτηση 1):Είναι όντως δυνατόν λόγω του εξοπλισμού να λειτουργεί το internet και όχι το τηλέφωνο?Το αντίθετο θα μου φαινόταν πιο λογικό.
Ερώτηση 2):Με εντολή αποστολής του router 01-10,πόσες περίπου μέρες κάνει να φτάσει σε εμένα?
 
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα novas,

Σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία!

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να απαντήσουμε στα ερωτήματα σου θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, μέσω pm.

Στη διάθεση σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα MATTHIAS,
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η λειτουργία προσωρινής εγγραφής λειτουργεί αυτόματα και κάθε φορά που αλλάζεις κανάλι ξεκινά από την αρχή. Το timeshift λειτουργεί στο κανάλι που γίνεται θέαση. Αν γίνει αλλαγή καναλιού τότε το buffer μηδενίζει.
εφόσον παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας εκ νέου ώστε να το ελέγξουμε και να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support

Αντιλαμβάνομαι απόλυτα το τι πρέπει να συμβαίνει αναφορικά με την λειτουργία του timeshift. Δεν ξέρω αν μπορεί να επιβεβαιώσει και άλλο μέλος το ίδιο πρόβλημα με το ίδιο στικάκι....Με το cruzer edge 8gb πάντως, σου γυρίζει πίσω το πρόγραμμα μόλις για λίγα δευτερόλεπτα, τίποτε παραπάνω!
Πιθανόν να οφείλεται το πρόβλημα στο ότι είναι δέκτης σε multiview; Και πάλι δεν θα έπρεπε....Η αναβάθμιση του λογισμικού έγινε με εντολή μου μέσα από το myaccount.Να χει κι αυτό να κάνει;
 
Status
Not open for further replies.