*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Η προσφορά που έχει αποδοθεί στην υπηρεσία σου, ισχύει για πάντα (ακόμα και μετά τη λήξη δέσμευσης του συμβολαίου) και εφόσον δεν αιτηθείς οποιαδήποτε μεταβολή ή διακοπή στο πακέτο σου.

Διακοπή της υπηρεσίας μπορείς να αιτηθείς οποιαδήποτε στιγμή, σύμφωνα όμως και με όσα αναφέραμε, εφόσον αυτό γίνει πριν τη λήξη δέσμευσης, προκύπτει ανάλογο penalty.

Στην περίπτωση που επιθυμείς την διακοπή της υπηρεσίας θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σχετικά, ώστε να γίνει και ο ανάλογος προγραμματισμός στο τέλος του μήνα κατά τον οποίο θα ενημερωθούμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

ok ,σας ευχαριστω πολυ , καλη συνεχεια .
 
Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία! :smile:

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
παρακαλω μπορει να επικοινωνησει καποιος απο εσας η το τμημα προσφορων
για ενα συμβολαιο που ληγει σε 2 βδομαδες περιπου και σχετικα με ενα
προβλημα που αντιμετωπιζω με χαλασμενο αποκωδικοποιητη
ευχαριστω
 
Καλησπέρα kataras,

Θα ήθελες να μας επιβεβαιώσεις τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 
Δεν μου λειτουργει πλεον το link για το portal του novago (οχι αυτο που ανοιγει με το καινουργιο αρχειο exe ) , αυτο που χρησιμοποιουσα στο firefox.Eχει κατταργηθει αυτος ο τροπος η εγω εχω προβλημα ? Ποιο ειναι το λινκ ακριβως ?
 
Καλησπέρα rider,

Το link εξακολουθεί να είναι www.novago.gr . Αν θέλεις στείλε μας ένα προσωπικό μήνυμα με το username της υπηρεσίας σου , τον αριθμό κάρτας Nova και το από τι πάροχο συνδέεσαι.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα rider,

Το link εξακολουθεί να είναι www.novago.gr . Αν θέλεις στείλε μας ένα προσωπικό μήνυμα με το username της υπηρεσίας σου , τον αριθμό κάρτας Nova και το από τι πάροχο συνδέεσαι.

Παναγιώτης, Forthnet Support

Εβαλα αυτη την διευθυνση και συνδεθηκα.Αλλα βγαζει αυτο ->


''Έχεις ξεπεράσει το μέγιστο αριθμό συσκευών.
Αντικατέστησε μια συσκευή για να συνεχίσεις.''

WEBTV Εκτός δικτύου

Aκυρο.Ξαναπροσπαθησα και λειτουργει
 
Εβαλα αυτη την διευθυνση και συνδεθηκα.Αλλα βγαζει αυτο ->


''Έχεις ξεπεράσει το μέγιστο αριθμό συσκευών.
Αντικατέστησε μια συσκευή για να συνεχίσεις.''

WEBTV Εκτός δικτύου

Aκυρο.Ξαναπροσπαθησα και λειτουργει

Το σφάλμα που λαμβάνεις σημαίνει ότι έχεις άλλη ενεργή συσκευή καταχωρημένη. Θα χρειαστεί μέσα από το MyAccount να πραγματοποιήσεις ανανέωση συσκευής.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Καλημέρα support, έλεος πια με αυτόν τον δέκτη, σας ανέφερα το πρόβλημά μου δέκα φορές, πήγα και στον τεχνικό που μου προτείνατε αλλά πάλι έχω θέμα, δεν γίνεται κάθε δύο μέρες να κάνω reset τον δέκτη, είναι φυσιολογικό αυτό το πράγμα;;;; πάλι μαύρο βλέπω στην οθόνη

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Edit reset δεν κάνω, πείτε τον τεχνικό σας να έρθει να το κάνει αυτός, κάθε δύο μέρες να έρχεται μπας και βρούμε λύση, ευχαριστώ
 
Καλησπέρα dimtz,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις, ακολουθώντας τη διαδρομή "Μenu - Βοήθεια - Πληροφορίες", τι πληροφορία σου εμφανίζει στο πεδίο "Download/Software Version";

Θα ήταν επίσης χρήσιμο να μας αναφέρεις αν η παραπάνω συμπεριφορά παρατειρείται εφόσον ανοίξεις τον δέκτη σου, ή αν παρουσιάζεται όταν ο δέκτης σου είναι σε λειτουργία (πχ. παραμένοντας για αρκετές ώρες στο ίδιο κανάλι).

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα dimtz,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις, ακολουθώντας τη διαδρομή "Μenu - Βοήθεια - Πληροφορίες", τι πληροφορία σου εμφανίζει στο πεδίο "Download/Software Version";

Θα ήταν επίσης χρήσιμο να μας αναφέρεις αν η παραπάνω συμπεριφορά παρατειρείται εφόσον ανοίξεις τον δέκτη σου, ή αν παρουσιάζεται όταν ο δέκτης σου είναι σε λειτουργία (πχ. παραμένοντας για αρκετές ώρες στο ίδιο κανάλι).

Αλέξης, Forthnet Support

ο αριθμος software version ειναι 65/2.0.0.41 ,το προβλημα εμφανιζετε οταν εχω αρκετη ωρα να ανοιξω τον δεκτη ,με το που ανοιγει βλεπω μαυρο ,πληροφοριες καναλιου ομως μου βγαζει
οταν πηγα τον δεκτη στον τεχνικο μου ειπε οτι το προβλημα εμφανιζεται διοτι εχω αυτο το dongle (usb stick) για τα digea , απο τοτε (εδω και δυο μηνες περιπου δε το χρησιμοποιω) το προβλημα ομως παραμενει

edit εκανα reset τον δεκτη και για 5 λεπτα εμφανιζε το μηνυμα Ε32-4 , διορθωθηκε μονο του μεσα σε 5 λεπτα, τωρα που μιλαμε εχω εικονα
 
Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.

Εφόσον ο δέκτης σου παραμένει κλειστός για ώρες, από τη πλευρά μας, οι ενέργειες που προτείνονται για την επαναφορά εικόνας είναι reset ή επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων του δέκτη σου.

Εφοσόν λαμβάνεις επιπλέον κάποιο σφάλμα κωδικοποίησης Ε, χρειάζεται να αναμένεις εώς ότου πραγματοποιηθεί η ενημέρωση των κλειδιών κωδικοποίησης της κάρτας, ή εναλλακτικά η αποστολή σχετικού σήματος μέσω του My Account.

Υπενθυμίζουμε ότι μπορείς να επισκεφθείς εκ νέου ένα από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που παρέχουν τη δυνατότητα αντικατάστασης εξοπλισμού Nova, ώστε να πραγματοποιηθεί δωρεάν έλεγχος του εξοπλισμού σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλησπερα!

Θα ηθελα να ρωτησω δυο πραγματα οσο αναφορα το vdsl για οικιακη χρηση, εχω το super play και σε λιγο καιρο θα μπει και το vdsl στην περιοχη μου. Θα ηθελα να ξερω οταν θα γινει η μετατροπη στη γραμμη μου απο adsl σε vdsl αν το τηλεφωνο θα γινει voip και αν υπαρχει η δυνατοτη για fast path σε vdsl.

Ευχαριστω.
 
Καλησπέρα dkamp7,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε αρχικά να σε ενημερώσουμε ότι η μετατροπή παροχής της υπηρεσίας internet σε VDSL, δεν επηρεάζει το τρόπο διάθεσης των υπηρεσιών τηλεφωνίας στο δίκτυό μας.

Αναφορικά με το 2ο ερώτημά σου, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης fastpath, όπου αντίστοιχα θα χρειαστεί σχετικό αίτημα ενεργοποίησης σε ένα από τα κανάλια εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.

Εφόσον ο δέκτης σου παραμένει κλειστός για ώρες, από τη πλευρά μας, οι ενέργειες που προτείνονται για την επαναφορά εικόνας είναι reset ή επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων του δέκτη σου.

Εφοσόν λαμβάνεις επιπλέον κάποιο σφάλμα κωδικοποίησης Ε, χρειάζεται να αναμένεις εώς ότου πραγματοποιηθεί η ενημέρωση των κλειδιών κωδικοποίησης της κάρτας, ή εναλλακτικά η αποστολή σχετικού σήματος μέσω του My Account.

Υπενθυμίζουμε ότι μπορείς να επισκεφθείς εκ νέου ένα από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης που παρέχουν τη δυνατότητα αντικατάστασης εξοπλισμού Nova, ώστε να πραγματοποιηθεί δωρεάν έλεγχος του εξοπλισμού σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support

ok ,ευχαριστω, θα περασω αυριο απο τον τεχνικο, καλη συνεχεια
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλησπέρα. Εδω και πολλές μερες δεν "κατεβαίνουν" οι ταινίες στην υπηρεσία on demand ( βγάζει μήνυμα δεν βρεθηκαν τιτλοι ). Επειδή δοκίμασα reset και δεν γίνεται τίποτα ειναι δυνατόν να σας στείλω με pm τα στοιχεία μου να το κοιτάξετε ?
Ευχαριστώ πολύ.
Βασίλης Χ.
 
Καλησπέρα billycc,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Βεβαίως, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου, καθώς και με τα στατιστικά της ακρίβειας και στάθμης του σήματος (και στα 2 tuners) και με την έκδοση Load Ver/Var του δέκτη σου, ώστε να βοηθήσουμε.

Θα χρειαστεί να ακολουθήσεις το παρακάτω:
Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Πληροφορίες -> Γενικές Πληροφορίες

Στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για Στάθμη και Ακρίβεια Σήματος σε ποσοστά % και στην γραμμή 8. η πληροφορία για το Load Ver/Var.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα billycc,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Βεβαίως, μπορείς να μας ενημερώσεις μέσω προσωπικού μηνύματος με κάποιο από τα στοιχεία της συνδρομής σου, καθώς και με τα στατιστικά της ακρίβειας και στάθμης του σήματος (και στα 2 tuners) και με την έκδοση Load Ver/Var του δέκτη σου, ώστε να βοηθήσουμε.

Θα χρειαστεί να ακολουθήσεις το παρακάτω:
Menu -> Ρυθμίσεις -> Τεχνικές Ρυθμίσεις -> Πληροφορίες -> Γενικές Πληροφορίες

Στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες για Στάθμη και Ακρίβεια Σήματος σε ποσοστά % και στην γραμμή 8. η πληροφορία για το Load Ver/Var.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support


Ευχαριστώ για την άψογη εξυπηρέτηση, θα δω αν λυθεί το πρόβλημα και αν οχι θα σας ενημερώσω.
Βασίλης Χ.
 
Ευχαριστώ για την άψογη εξυπηρέτηση, θα δω αν λυθεί το πρόβλημα και αν οχι θα σας ενημερώσω.
Βασίλης Χ.

Καλησπέρα billycc,

Εμείς σ´ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τα θετικά σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Αλέξης, Forthnet Support
 
Status
Not open for further replies.