Καλημερα support ,απο που να ξεκινησω και που να τελειωσω ,δε λεω,δε φταιτε εσεις αλλα καποιος πρεπει να τ ακουσει και να τα μεταφερει σε καποιον υπευθυνο, δε γινετε καθε δυο μερες να ασχολουμε εγω με σας και εσεις με μενα
Το θεμα μου το ξερετε πολυ καλα τα προβληματα που ειχα με τον δεκτη μετα την τελευταια αναβαθμιση, πηγα δυο τρεις φορες στον τεχνικο και το αποτελεσμα ποιο ειναι; να δωσω τον δικο μου δεκτη που ειναι το 2014 και να παρω εναν επισκευασμενο το 2011 για να μην εχω προβληματα , για να δουλευουν ολα τελεια , η μας δουλευεται η δεν ξερω και εγω τι αλλο γινετε , ειμαι μεσα στην εγγυηση και επρεπε να παρω καινουριο ,αν οχι καινουριο ας ειναι επισκευασμενο αλλα πανω κατω της ιδιας χρονιας και να δουλευει,οχι εμεις οι πελατες να κανουμε τα πειραματα , δεν θα επρεπε να μας απειλειται στο γεγονος οτι για να σας δωσουμε καινουριο πρεπει να ανανεωσουμαι για ενα ακομη χρονο, η αληθεια ειναι πως δεν εχω τοσο σοβαρο θεμα που πηρα 5 χρονων επισκευασμενο δεκτη αλλα το θεμα ειναι οτι και αυτος δε δουλευει σωστα ,παταω αλλαγη καναλιων και αλλαζει οποτε θυμηθει, επισης αυτος που αφησε τον δεκτη αυτον, καποιος απελπισμενος σαν και μενα θα ειναι, για να τον αφησε κατι δεν πηγαινε καλα ,ωραια τον κοιταξαν οι τεχνικοι σας θα μου πειτε και δουλευει τελεια, τα προβληματα δεν φαινονται στο να τον ανοιξεις δυο-πεντε λεπτα να δεις την εικονα ,φαινονται στην ολοημερη χρηση που του κανεις
Απαιτω να γυρισει ο δικος μου δεκτης πισω στα χερια μου εστω επισκευασμενος, να τον κοιταξουν οι τεχνικοι σας και να μου το στειλουν πισω
Επισης πειτε μου αν δεν το κανετε εσεις που να αναφερθω για να μεταφερω τα παραπονα μου, ποιος ειναι υπευθυνος τελος παντων εκει κατω;
Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα δε φανταζεσται εσεις ποσο με εχετε κουρασει, καλη συνεχεια
edit Σας ειχα ρωτησει πριν λιγες μερες ποτε ληγει η συμβαση μου για να κανω διακοπη, οχι γιατι δεν με ενδιαφερει το περιεχομενο σας η δεν ειμαι ευχαριστημενος με αυτο ,αλλα μονο και μονο για τα προβληματα του δεκτη και την ταλαιπωρια ,δεν γινετε να ασχολουμε συνεχεια με αυτο, αν δε διορθωθει η κατασταση θα αναγκαστω να ακυρωσω την συμβαση μεταξυ μας
Το θεμα μου το ξερετε πολυ καλα τα προβληματα που ειχα με τον δεκτη μετα την τελευταια αναβαθμιση, πηγα δυο τρεις φορες στον τεχνικο και το αποτελεσμα ποιο ειναι; να δωσω τον δικο μου δεκτη που ειναι το 2014 και να παρω εναν επισκευασμενο το 2011 για να μην εχω προβληματα , για να δουλευουν ολα τελεια , η μας δουλευεται η δεν ξερω και εγω τι αλλο γινετε , ειμαι μεσα στην εγγυηση και επρεπε να παρω καινουριο ,αν οχι καινουριο ας ειναι επισκευασμενο αλλα πανω κατω της ιδιας χρονιας και να δουλευει,οχι εμεις οι πελατες να κανουμε τα πειραματα , δεν θα επρεπε να μας απειλειται στο γεγονος οτι για να σας δωσουμε καινουριο πρεπει να ανανεωσουμαι για ενα ακομη χρονο, η αληθεια ειναι πως δεν εχω τοσο σοβαρο θεμα που πηρα 5 χρονων επισκευασμενο δεκτη αλλα το θεμα ειναι οτι και αυτος δε δουλευει σωστα ,παταω αλλαγη καναλιων και αλλαζει οποτε θυμηθει, επισης αυτος που αφησε τον δεκτη αυτον, καποιος απελπισμενος σαν και μενα θα ειναι, για να τον αφησε κατι δεν πηγαινε καλα ,ωραια τον κοιταξαν οι τεχνικοι σας θα μου πειτε και δουλευει τελεια, τα προβληματα δεν φαινονται στο να τον ανοιξεις δυο-πεντε λεπτα να δεις την εικονα ,φαινονται στην ολοημερη χρηση που του κανεις
Απαιτω να γυρισει ο δικος μου δεκτης πισω στα χερια μου εστω επισκευασμενος, να τον κοιταξουν οι τεχνικοι σας και να μου το στειλουν πισω
Επισης πειτε μου αν δεν το κανετε εσεις που να αναφερθω για να μεταφερω τα παραπονα μου, ποιος ειναι υπευθυνος τελος παντων εκει κατω;
Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα δε φανταζεσται εσεις ποσο με εχετε κουρασει, καλη συνεχεια
edit Σας ειχα ρωτησει πριν λιγες μερες ποτε ληγει η συμβαση μου για να κανω διακοπη, οχι γιατι δεν με ενδιαφερει το περιεχομενο σας η δεν ειμαι ευχαριστημενος με αυτο ,αλλα μονο και μονο για τα προβληματα του δεκτη και την ταλαιπωρια ,δεν γινετε να ασχολουμε συνεχεια με αυτο, αν δε διορθωθει η κατασταση θα αναγκαστω να ακυρωσω την συμβαση μεταξυ μας
Last edited: