*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημερα support ,απο που να ξεκινησω και που να τελειωσω ,δε λεω,δε φταιτε εσεις αλλα καποιος πρεπει να τ ακουσει και να τα μεταφερει σε καποιον υπευθυνο, δε γινετε καθε δυο μερες να ασχολουμε εγω με σας και εσεις με μενα
Το θεμα μου το ξερετε πολυ καλα τα προβληματα που ειχα με τον δεκτη μετα την τελευταια αναβαθμιση, πηγα δυο τρεις φορες στον τεχνικο και το αποτελεσμα ποιο ειναι; να δωσω τον δικο μου δεκτη που ειναι το 2014 και να παρω εναν επισκευασμενο το 2011 για να μην εχω προβληματα , για να δουλευουν ολα τελεια , η μας δουλευεται η δεν ξερω και εγω τι αλλο γινετε , ειμαι μεσα στην εγγυηση και επρεπε να παρω καινουριο ,αν οχι καινουριο ας ειναι επισκευασμενο αλλα πανω κατω της ιδιας χρονιας και να δουλευει,οχι εμεις οι πελατες να κανουμε τα πειραματα , δεν θα επρεπε να μας απειλειται στο γεγονος οτι για να σας δωσουμε καινουριο πρεπει να ανανεωσουμαι για ενα ακομη χρονο, η αληθεια ειναι πως δεν εχω τοσο σοβαρο θεμα που πηρα 5 χρονων επισκευασμενο δεκτη αλλα το θεμα ειναι οτι και αυτος δε δουλευει σωστα ,παταω αλλαγη καναλιων και αλλαζει οποτε θυμηθει, επισης αυτος που αφησε τον δεκτη αυτον, καποιος απελπισμενος σαν και μενα θα ειναι, για να τον αφησε κατι δεν πηγαινε καλα ,ωραια τον κοιταξαν οι τεχνικοι σας θα μου πειτε και δουλευει τελεια, τα προβληματα δεν φαινονται στο να τον ανοιξεις δυο-πεντε λεπτα να δεις την εικονα ,φαινονται στην ολοημερη χρηση που του κανεις
Απαιτω να γυρισει ο δικος μου δεκτης πισω στα χερια μου εστω επισκευασμενος, να τον κοιταξουν οι τεχνικοι σας και να μου το στειλουν πισω
Επισης πειτε μου αν δεν το κανετε εσεις που να αναφερθω για να μεταφερω τα παραπονα μου, ποιος ειναι υπευθυνος τελος παντων εκει κατω;
Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα δε φανταζεσται εσεις ποσο με εχετε κουρασει, καλη συνεχεια

edit Σας ειχα ρωτησει πριν λιγες μερες ποτε ληγει η συμβαση μου για να κανω διακοπη, οχι γιατι δεν με ενδιαφερει το περιεχομενο σας η δεν ειμαι ευχαριστημενος με αυτο ,αλλα μονο και μονο για τα προβληματα του δεκτη και την ταλαιπωρια ,δεν γινετε να ασχολουμε συνεχεια με αυτο, αν δε διορθωθει η κατασταση θα αναγκαστω να ακυρωσω την συμβαση μεταξυ μας
 
Last edited:
Καλησπέρα dimtz,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η αντικατάσταση του δέκτη γίνεται με έναν από τους διαθέσιμους για αντικατάσταση αποκωδικοποιητές που υπάρχουν στο κατάστημα του τεχνικού, και εφόσον αυτό κριθεί απαραίτητο από τον τεχνικό μας που θα πραγματοποιήσει τον έλεγχο.
Η εταιρία μας παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας, διάρκειας 24 μηνών από την ημερομηνία αγοράς και σε περίπτωση που μέσα στο χρονικό αυτό διάστημα, εμφανιστεί ελάττωμα ή βλάβη για την οποία δεν ευθύνεται ο Συνδρομητής, οφείλουμε να προβούμε στην αντικατάσταση, χωρίς επιπλέον κόστος για τον συνδρομητή, βάσει της διαδικασίας που έχει οριστεί.

Εφόσον παρατηρείς εκ νέου ζήτημα στην ορθή λειτουργία του δέκτη, θα χρειαστεί να ελέγξεις την αναβάθμιση του, και εφόσον είναι η τελευταία να πραγματοποιήσεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων (Menu - Ρυθμίσεις - Τεχνικές Ρυθμίσεις - Αρχικές Ρυθμίσεις). Αν το ζήτημα παραμένει, θα χρειαστεί να επισκεφτείς τον τεχνικό μας για έλεγχο του δέκτη.

Κώστας, Forthnet Support
 
Φίλε dimtz,κατανοητό και σεβαστό το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις,όπως κατανοητό και σεβαστό είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει κάθε μέλος σχετικά με τις υπηρεσίες του.Από κει και πέρα όμως,"σχόλια για θέματα που προκύπτουν απ' τις απαντήσεις των εκπροσώπων της εταιρείας θα γίνονται στα ανάλογα νήματα στο υπο-forum της Nova",όπως θα έχεις δει ότι αναφέρεται στο πρώτο post του παρόντος νήματος.Εκτός αυτού,το σχόλιό σου στην απάντηση που πήρες από τους εκπρόσωπους του support,ήταν ειρωνικό.Όπως είναι φυσικό,δεν ήταν δυνατόν να παραμείνει.Απάντηση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις πήρες,άλλο θέμα όμως είναι αν δεν σε ικανοποιεί.Αν δεν σε ικανοποιεί,μπορείς να απευθυνθείς στα αρμόδια τμήματα της εταιρίας.
Με την ευκαιρία,θα ήθελα να παρακαλέσω τα μέλη μας άλλη μια φορά,να καταβληθεί προσπάθεια από μέρους τους ώστε να τηρηθούν οι κανόνες στα ερωτήματα που υποβάλλουν σχετικά με τις υπηρεσίες που τους παρέχονται.
 
Είμαι κάτοχος σταθερής τηλεφωνικής γραμμής και κινητής τηλεφωνίας στις εταιρίες vodafone και cosmote, αντίστοιχα και έχουν καταχωρηθεί στο Ειδικό Μητρώο Καταναλωτών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 Ν. 3471/2006, όπως τροποποιήθηκε μεταγενέστερα και ισχύει.
Σε πολύ συχνή βάση δέχομαι τηλεφωνικές οχλήσεις στις προαναφερόμενες συνδέσεις, από τον τηλεφωνικό αριθμό 2130393140, με σκοπό την απευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών των εταιριών forthnet/nova, όπως υποστηρίζουν οι καλούντες. Γίνεται φυσικά αντιληπτό πως κάτι τέτοιο δεν είναι νόμιμο και παρά τις συνεχείς επισημάνσεις μου οι κλήσεις συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.
Ως εκ τούτου, θα ήθελα να με πληροφορήσετε αν οι καλούντες από τον τηλεφωνικό αριθμό 2130393140 είναι εκπρόσωποι της εταιρίας σας και σε θετική περίπτωση, θα σας παρακαλούσα να λάβετε υπ' όψιν σας τα στοιχεία που παραθέτω και την παύση των τηλεφωνικών οχλήσεων. Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση και τα προσωπικά μου στοιχεία είμαι στην διάθεσή σας.
 
Καλησπέρα vforvendetta85,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τους αριθμούς στους οποίους δέχεσαι τις οχλήσεις με ένα pm ώστε εφόσον χρειαστεί να ενημερώσουμε όλους τους συνεργάτες σχετικά;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπερα support ,επανερχομαι για το θεμα που εχω, χτες εβαλα αλλο δεκτη (831 με το τελευταιο λειτουργικο) για να κανω την δουλεια μου ,απο χτες μεχρι και σημερα δεν τον εκλεισα καθολου ,πριν λιγο καθως εβλεπα μου εβγαλε μαυρο στην οθονη ,επικοινωνησα με τον τεχνικο της περιοχης μου και μου ειπε να κανω καποιες ενεργειες,εβγαλα το hdmi το συνδεσα με scart παλι εικονα δεν εχω, εβγαλα το scart το συνδεσα με τα τρια καλωδια (ασπρο,κοκκινο,κιτρινο) παλι εικονα μηδεν, το συμπερασμα του τεχνικου ειναι οτι φταιει η tv και δε μπορει απο μερος του να κανει κατι αλλο,σεβαστο ,τι αλλο να κανει; εχω την samsung 46 f6500 , δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να αγορασω αλλη διοτι γι αυτην εδωσα 1100 ευρω, τι μου προτεινεται να κανω;
 
Καλησπέρα dimtz,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις αν έχει πραγματοποιηθεί ανάλογη αναβάθμιση του Firmware της τηλεόρασής σου, με την τελευταία διαθέσιμη έκδοση;

Το ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις, παραμένει και μετά από επαναφορά σε αρχικές ρυθμίσεις του δέκτη σου;

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Ναι ,η τηλεοραση εχει την τελευταια αναβαθμιση, απ οταν την αγορασα την εχω κανει περιπου 7 φορες update ,οσο για τον συγκεκριμενο δεκτη δεν τον εχω κανει επαναφορα στις αρχικες ρυθμισεις, θα τον κανω και αν προκυψει παλι κατι θα σας το αναφερω, ευχαριστω.
 
Καλησπέρα support, γνωρίζετε αν ο νέος δέκτης δουλεύει χωρίς προβλήματα ; αν κάνω την αγορά θα έχω θετικά αποτελέσματα; πόσο είναι το κόστος;
Δύο μέρες τώρα και με τον 831 δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα
 
Καλησπέρα dimtz,

Θα θέλαμε αρχικά να σε ενημερώσουμε ότι δε διαπιστώνεται οποιοδήποτε γενικευμένο ζήτημα ορθής λειτουργίας στους δέκτες μας.

Σε κάθε περίπτωση, εφόσον επιθυμείς την αγορά του νέου μας δέκτη, υπάρχει η δυνατότητα απόκτησής του με κόστος 99 .

Μπορείς να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματά μας, ώστε να ενημερωθείς επίσης για τυχόν διαθέσιμες προσφορές απόκτησης.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Σωστα ,το προβλημα ειναι δικο μου,η μαλλον της samsung, λαθος το διατυπωσα. Oκ θα δω πως θα τα παει αυτες τις μερες με τον 831 και θα πραξω αναλογως, ευχαριστω.
 
Καλησπέρα , παραθέτω και εδώ την ίδια ερώτηση που έθεσα στο ανάλογο νήμα , παρατήρησα οτι όταν προγραμματίζω μια εγγραφή για σειρά πχ X-Files γίνεται η εγγραφή του επεισοδίου που έχει προγραμματιστεί , στην συνέχεια όμως γράφει και όλες τις επαναλήψεις του. Με ποιό τρόπο μπορούμε να το αποφύγουμε ;
Πχ το επεισόδιο 5 του X-Files έχει εγγραφεί μέχρι τώρα πέντε φορές και έτσι γίνεται με κάθε νέο επεισόδιο.
Μιλάω πάντα για τον HD 831 αναβαθμισμένο για εγγραφές.
Ευχαριστώ πολύ.
 
Καλησπέρα portokali00,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τον αριθμό κάρτας Nova σε ένα pm ώστε να το δούμε και να σου απαντήσουμε σχετικά;

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Τα έχει στείλει σε pm , ευχαριστώ πολύ.

Έχουμε λάβει το pm και το ελέγχουμε ήδη. Ευχαριστούμε για την αποστολή των στοιχείων

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
Κανετε κατι με τους λογαριασμους, στειλτε τους λιγο νωριτερα ειναι συχνο φαινομενα σε πολλα ατομα που εχω μιλησει. Πριν 2 μηνες πληρωσα δεν θυμαμαι ποσο παραπανω επειδη καθηστερησα 3 μερες και το κοψατε. Οταν ομως ειχα 3play 2 χρονια δεν το κοψατε ποτέ και ας αργουσε ο λογαριασμος να ερθει και να πληρωθει για μερικες μερες. Δεν μπορω να θυμαμαι απ'εξω τις υποχρεωσεις θελω να εχω τον εντυπο λογαριασμο νωριτερα. Ληγει σε δυο μερες και δεν εχω λαβει λογαριασμο. Σορρυ που το γραφω εδω αλλα πιστευω εχουν και αλλοι αυτο το προβλημα.
 
Καλησπέρα teodgeor,

Η Εταιρία μας όλα αυτά τα χρόνια με την σταθερή τιμολογιακή πολιτική που έχει καθιερώσει για τις υπηρεσίες τηλεόρασης, δίνει την δυνατότητα στους συνδρομητές μας να έχουν τον έλεγχο των πληρωμών τους με την σταθερή και αμετάβλητη τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούμε.

Πιο συγκεκριμένα κάθε 15 του μήνα εκδίδεται ο λογαριασμός που αφορά πάντα την προπληρωμή του επόμενου μήνα και αποστέλλεται στον συνδρομητή όπου πρέπει να εξοφλήσει έως την τελευταία εργάσιμη του εκάστοτε μήνα.

Ο κωδικός πληρωμής είναι σταθερός οπότε μπορείς οποιαδήποτε στιγμή μέχρι την τελευταία εργάσιμη κάθε μήνα να εξοφλείς το λογαριασμό σου με αυτόν.

Σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί φραγή στην υπηρεσία και εξοφληθεί την ίδια ημέρα, δεν θα υπάρξει κάποιο κόστος για την επανασύνδεσή της. Σε κάθε άλλη περίπτωση το κόστος επανασύνδεσης είναι 10,24

Ωστόσο για την αποφυγή του παραπάνω υπάρχουν τρόποι τακτοποίησης των παραστατικών όπως η πάγια εντολή σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πάγια εντολή την πιστωτική σου κάρτα, με επιπλέον οφέλη προς τον συνδρομητή μας, και το σημαντικότερο είναι ότι δεν χρειάζεται ο συνδρομητής μας να απασχολείτε με την τακτοποίηση των παραστατικών, καθώς εμείς αναλαμβάνουμε την όλη διαδικασία.

Επιπλέον μπορείς και μέσα από το myaccount να βλέπεις τα στοιχεία του λογαριασμού σου.

Κώστας, Forthnet Support
 
οκ , τα γνωριζω αυτα μου τα ξαναειπατε και τηλεφωνικος τη πρηγουμενη φορα που μου βαλατε να πληρωσω επανασυνδεση για 2 μερες. Εγω αλλο ρωτησα γιατι δεν στελνεται νωριτερα τον εντυπο λογαριασμο να τον εχω μαζι με τους αλλους λογαριασμους. Ο λογαριασμος του οτε ερχεται 10 και.. μερες νωριτερα το ιδιο και απο την vodafone και ο δικος σας ερχεται 10 μερες μετα και καποιες φορες και καθολου. Αυτο ρωτησα μπορειτε να μου απαντησετε ή να στειλετε το παραπονο μου και να ρωτησετε το αρμοδιο τμημα. Ευχαριστω
 
Καλησπέρα , παραθέτω και εδώ την ίδια ερώτηση που έθεσα στο ανάλογο νήμα , παρατήρησα οτι όταν προγραμματίζω μια εγγραφή για σειρά πχ X-Files γίνεται η εγγραφή του επεισοδίου που έχει προγραμματιστεί , στην συνέχεια όμως γράφει και όλες τις επαναλήψεις του. Με ποιό τρόπο μπορούμε να το αποφύγουμε ;
Πχ το επεισόδιο 5 του X-Files έχει εγγραφεί μέχρι τώρα πέντε φορές και έτσι γίνεται με κάθε νέο επεισόδιο.
Μιλάω πάντα για τον HD 831 αναβαθμισμένο για εγγραφές.
Ευχαριστώ πολύ.

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε αρχικά να σημειώσουμε ότι είναι σωστή η παρατήρησή σου.
Προς το παρόν, η εγγραφή σειράς στο νέο λογισμικό, πραγματοποιεί την εγγραφή και των επαναλήψεων που προβάλλονται.

Καθώς σκοπός μας είναι η συνεχής βελτίωση των δυνατοτήτων που παρέχονται με το νέο λογισμικό, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η παραπάνω συμπεριφορά θα διορθωθεί σε επόμενη έκδοση λογισμικού, όπου πλέον θα γράφονται μόνο τα νέα επεισόδια.

οκ , τα γνωριζω αυτα μου τα ξαναειπατε και τηλεφωνικος τη πρηγουμενη φορα που μου βαλατε να πληρωσω επανασυνδεση για 2 μερες. Εγω αλλο ρωτησα γιατι δεν στελνεται νωριτερα τον εντυπο λογαριασμο να τον εχω μαζι με τους αλλους λογαριασμους. Ο λογαριασμος του οτε ερχεται 10 και.. μερες νωριτερα το ιδιο και απο την vodafone και ο δικος σας ερχεται 10 μερες μετα και καποιες φορες και καθολου. Αυτο ρωτησα μπορειτε να μου απαντησετε ή να στειλετε το παραπονο μου και να ρωτησετε το αρμοδιο τμημα. Ευχαριστω

θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι απόψεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν.

Ωστόσο, υπενθυμίζουμε ότι τα παραστατικά στις υπηρεσίες τηλερόρασης που παρέχουμε,εκδίδονται και αποστέλλονται στα μέσα του μήνα.
Εφόσον η παράδοσή τους γίνει όπως ορίζουν τα Ελληνικά ταχυδρομεία, οι συνδρομητές μας λαμβάνουν έγκαιρα το εκάστοτε παραστατικό.

Από τη πλευρά μας και για για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου, αναφέραμε τόσο την ευκολία να μπορεί ο συνδρομητής μας να τακτοποιεί τον λογαριασμό του χωρίς να απαιτείται να έχει μαζί του το εκάστοτε παραστατικό, καθώς παρέχουμε τον ίδιο κωδικό πληρωμής, καθώς επίσης προτείναμε και τις επιπλέον δυνατότητες που παρέχονται στους συνδρομητές μας, προκειμένου να μην παρουσιάζονται τυχόν καθυστερήσεις στην τακτοποίηση των λογαριασμών τους.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα σήμερα παρατήρησα ότι έχει αλλάξει η εικόνα στα κανάλια nova προς το καλύτερο ,έγινε καμία αλλαγή η είναι η ιδέα μου ;
 
Status
Not open for further replies.