*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα manosvitacar,

Δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποια αλλαγή από μέρους μας.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 
καλημέρα απο 19-1-2016 έχει να εκδοθεί ο λογαριασμός μου .Και μπαίνουμε στον Μάρτη
 
Καλησπέρα 5giannis,

Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες, για την έκδοση του παραστατικού σου

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα 5giannis,

Έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες, για την έκδοση του παραστατικού σου

Δημήτρης, Forthnet Support

υπάρχει και κάποιο πρόβλημα με την πληρωμή μου μέσω τράπεζας παίρνω τηλέφωνο forthnet η αναμονή είναι μεγάλη .Για να υπάρχει κάποια συνεννόηση
 
Καλημέρα 5giannis,

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας διευκρινίσεις το ζήτημα το οποίο αντιμετωπίζεις;

Θα ήταν επίσης χρήσιμο να μας αναφέρεις μέσω προσωπικού μηνύματος οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία (πχ. ποσό πληρωμής και ημ/νία που πραγματοποιήθηκε, κωδικό πληρωμής κλπ).

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Καλησπέρα,
Θα ήθελα να μάθω αν τα κανάλια που ανέβασε πρόσφατα η DIGEA (SKAI HD και STAR HD) θα ανέβουν και στο πακέτο της νόβα.
ευχαριστώ πολύ!
 
Καλησπέρα
Παιδιά προσέξτε λίγο της μεταφράσεις στης ταινίες, 5 η ώρα το απόγευμα βλέπουν k μικρά παιδιά
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα,
Θα ήθελα να μάθω αν τα κανάλια που ανέβασε πρόσφατα η DIGEA (SKAI HD και STAR HD) θα ανέβουν και στο πακέτο της νόβα.
ευχαριστώ πολύ!

Αναφορικά με το ζήτημα που μας αναφέρεις, έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε

Καλησπέρα
Παιδιά προσέξτε λίγο της μεταφράσεις στης ταινίες, 5 η ώρα το απόγευμα βλέπουν k μικρά παιδιά

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις σε ποια μετάδοση των καναλιών μας αναφέρεσαι καθώς και να μας ενημερώσεις είτε από εδώ είτε σε προσωπικό μήνυμα με το ζήτημα που παρατήρησες ώστε να το ελέγξουμε περαιτέρω;


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Kαλησπέρα σας.Πριν απο λίγο έκανα αναβάθμιση λογισμικού του δέκτη και δεν υπάρχει πλέον το Nova 3D. Είναι δικό μου το θέμα η γενικό?
 
Καλησπέρα TerI,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι οι 3D ταινίες, προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο από τη Nova, που πρώτη έφερε το 3D στη μικρή οθόνη, απογειώνοντας τη διασκέδαση στο σπίτι. Οι 3D ταινίες είναι διαθέσιμες 03/12/2015 μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Nova OnDemand, με σκοπό την καλύτερη εμπειρία θέασης των συνδρομητών καθώς μπορούν να απολαμβάνουν όποια ταινία θέλουν, όταν θέλουν!

Κώστας, Forthnet Support
 
Στην playlist δεν μου βγαζει ολοκληρη την ωρα (τα λεπτα ) για το προγραμμα που εχω επιλεξει.Λεει πχ 22:...
Tι κανουμε για αυτο ?
 
Καλησπέρα,
Έχω Nova full pack από τον Οκτώβριο στα 35 το μήνα. Θα με ενδιέφερε να μεταφέρω και το σταθερό μου στη forthnet δεδομένου ότι έληξε η σύμβαση μου με άλλο πάροχο. Υπάρχει δυνατότητα να συνδυαστεί η σύνδρομη μου στο Nova full pack με κάποιο πακέτο προσφοράς για το σταθερό;
Ευχαριστώ πολυ
 
Καλησπέρα σας,

Στην playlist δεν μου βγαζει ολοκληρη την ωρα (τα λεπτα ) για το προγραμμα που εχω επιλεξει.Λεει πχ 22:...
Tι κανουμε για αυτο ?

Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση.

Θα φροντίσουμε για τον απαραίτητο έλεγχο.

Καλησπέρα,
Έχω Nova full pack από τον Οκτώβριο στα 35 το μήνα. Θα με ενδιέφερε να μεταφέρω και το σταθερό μου στη forthnet δεδομένου ότι έληξε η σύμβαση μου με άλλο πάροχο. Υπάρχει δυνατότητα να συνδυαστεί η σύνδρομη μου στο Nova full pack με κάποιο πακέτο προσφοράς για το σταθερό;
Ευχαριστώ πολυ

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Forthnet Support
 
al capone,
πρέπει να καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν και όρια!Εδώ μέσα,παρά τις επανειλημμένες παρατηρήσεις που γίνονται,έχουν γραφτεί όλες οι πιθανές και απίθανες ερωτήσεις-παράπονα προς το support.Πραγματικά όμως,το συγκεκριμένο που γράφεις εσύ με ξεπερνάει!Όπως καταλαβαίνεις,το μήνυμά σου δεν ήταν δυνατόν να μείνει.Θα σε παρακαλέσω να μην επανέλθεις και εφόσον το επιθυμείς μπορείς να ενημερώσεις με pm τους εκπροσώπους του support.
 
Ποια όρια ξεπέρασα?? Δηλαδή αυτό που έγραψα ήταν άστοχο?? Δηλαδή μπορούμε να διαβάζουμε αυτή τη μετάφραση 5 η ώρα το απόγευμα και ενώ κάνουμε παράπονα να μου λες ότι ξεπέρασα τα όρια?? Από τη στιγμή που μου ζήτησε ο υπεύθυνος του support να γράψω τι και πως
Συγγνώμη φιλε αλλα ειλικρινά νομίζω έχεις άδικο, πιο δικαιολογημένο παράπονο δεν νομίζω να έχει ξαναειπωθεί στο παρων νήμα. Ο σκοπός του νήματος είναι να λέμε τα κακως κείμενα, και όχι να λέμε οτι δεν έχω σήμα..
Να μου έλεγες ότι δεν το έγραψα σωστά, και ότι χρησιμοποίησα κάπως βαριες εκφράσεις να το καταλάβω, (απλά το ανέφερα όπως είναι για να καταλάβουν τη βαρύτητα του παραπόνου,) αλλα όχι και να μου λες ξεπέρασα τα όρια
Δεν έγραψα ούτε για τον καιρό ούτε για τα ζώδια.. για να μου λες ότι ξεπέρασα τα όρια
θα σε παρακαλέσω αύριο που θα επανέλθω με σχεδόν την ίδια ερώτηση, ok θα την διατυπώσω κάπως καλύτερα, γιατί νομίζω εκεί ήταν το πρόβλημα σου, να την αφήσεις ώστε να τη δούνε εδώ τα παιδιά του support ώστε να μπορέσουν να βγούνε κάποια συμπεράσματα :operator:
 
Καλημέρα,
Παρακαλώ κάντε κάτι είναι εκνευριστικό να με καλούν από το νούμερο 211 9552000 να απαντώ και να με κλείνουν αμέσως.
 
Καλησπέρα filip75,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Καθώς για τα στοιχεία της υπηρεσίας σου βλέπουμε ότι έχει πραγματοποιηθεί επικοινωνία για απόδοση προσφοράς, αντιλαμβανόμαστε ότι πιθανόν η συμπεριφορά η οποία μας αναφέρεις, οφείλεται σε κάποιο ζήτημα του συστήματος διαχείρισης των κλήσεων και σίγουρα όχι από χειρισμό συναδέλφου να τερματίσει τη κλήση ενώ έχει απαντηθεί από συνδρομητή μας.

Σε κάθε περίπτωση, έχουμε φροντίσει ώστε να ενημερωθούν τα αρμόδια τμήματά μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Ναι να διευκρινίσω ότι αναφέρομαι στο σύστημα διαχείρισης των κλήσεων για χτες 1/3 που έλαβα 6 κλήσεις συνολικά σε σταθερό και κινητό και ενώ απάντησα δεν συνδέθηκα με συνάδελφο σας.
 
Status
Not open for further replies.