*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Μόνον στο NS2HD
Δεν έκανα επαναφορά, γιατί μόλις προχτές που είχα το θέμα με το on demand υποτίθεται ότι κάνατε κάποια παρέμβαση μετά από την τότε επαναφορά...

Θα ήθελες να προχωρήσεις σε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και να μας ενημερώσεις αν παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα;

Επίσης, κατόπιν της επαναφοράς σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, προτείνουμε να παραμετροποιήσεις τις Περιβαλλοντολογικές Ρυθμίσεις στις τιμές "όχι".

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 
Αμ δε...
Ούτε το κανάλι επανήλθε (στάθμη και ακρίβεια μια στο 0 μια στα επιπεδα που ανέφερα πριν) και γύρισε πάλι και το 2ο tuner στη 10930 και μουλαρωσε πάλι - δεν πάει στη 12130 ούτε μετα από εγγραφή

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τα άλλα της 12130 εντάξει

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τα άλλα της 12130 εντάξει
 
Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Σ' αυτή τη περίπτωση, θα προτείναμε να επισκεφθείς ένα από τα σημεία τεχνικής υποστήριξης (με δυνατότητα αντικατάστασης εξοπλισμού Nova), προκειμένου να πραγματοποιηθεί δωρεάν έλεγχος του εξοπλισμού σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 
Ωχ...σε αυτή την περίπτωση, δεν θα πρέπει να πάω και τους δύο δέκτες μαζί;
Γιατί αν πρέπει να αντικατασταθει ο master πρέπει ο καινούριος να ξαναζευγαρωθεί με τον 831;
 
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Ο δέκτης που θα χρειαστεί να ελεγχθεί είναι μόνο ο Novabox+.

Αλέξης, Nova Support
 
Γεια σας
Έχω τον καινούργιο δεκτή 3001 με 69,90 .ειμαι πολύ ευχαριστημένος .δοκιμασα να κάνω εγγραφές σε Stick 128gb αλλά έχω μικρό προβλήματα ..
Λέω να πάρω εξωτερικό σκληρό δίσκο 2,5 .υπαρχει κάποιος που μπορείτε να μου προτείνεται ...
Φιλικά Γιώργος .


Eυχάριστο και πάλι , βρήκα ένα πρόβλημα στην αγορά του σκληρού δίσκου !!
Δεν έχει εξωτερική τροφοδότηση ρεύματος ... Κάνει για τον δεκτή παιδιά ?
 
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα Giorgoszaras,

Για τον δέκτη Novabox NEXT-GEN HD 3001 δεν απαιτείται εξωτερική τροφοδοσία στον σκληρό δίσκο.

Παναγιώτης, Nova Support
 
Ευχάριστο Παναγιώτη ,θα πάρω τότε ένα σκληρό δίσκο 2,5 με 1 Tb

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Υ.Γ
Με USB 3.0 φυσικά
 
Κύριοι,

Τι θα γίνει επιτέλους με τα κανάλια Eurosport; Όποτε θυμάται ο δέκτης (PVR-865) τα πίανει, και όποτε του την "καρφώσει" (κατα κανόνα μετά από κάποια νέα "σάρρωση") τα "ξεχνάει" και δεν εμφανίζονται καν στις λίστες καναλιών του (ορισμένες φορές κάποια μόνο εξ' αυτών, συνήθως όμως όλα) για μερες και εβδομάδες ολόκληρες, υποχρεώνοντας μας να κάνουμε δεκάδες νέες σαρρώσεις, ξανά και ξάνα, προσπαθώντας ημέρες ολόκληρες, έως ότου σε κάποια νέα σάρρωση αρχίσει το ίδιο ξαφνικά (και χωρίς ποτέ να καταλάβω τι άλλαξε μεταξύ της μιάς και της άλλης σάρρωσης), να τα ξαναβλέπει!!! Διάβασα εδώ, σε σχόλια άλλων χρηστών, οτι έχει συμβεί και σε αρκετούς άλλους αυτό και οτι μάλλον ευθύνεται κάποιου είδους εξωτερική "παρεμβολή" στις συχνότητες που εκπέμπουν τα συγκεκριμένα κανάλια. Αν και βασικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η παρεμβολή αυτή παραμένει "εν υπνώση" και εκδηλώνεται μόνο όταν εκτελούμε σάρρωση καναλιών (αφού όπως προανέφερα κατα κανόνα τότε "εξαφανίζονται" τα συγκεκριμένα κανάλια), και επιπλέον, πως γίνεται και αμέσως μόλις "εξαφανιστούν" τα συγκεκριμένα κανάλια, αν κάνουμε νέα σάρρωση κατά κανόνα δεν τα ξαναβρίσκουμε (θα πρέπει να κάνουμε δεκάδες νέες σαρώσεις), ενώ αν κάνουμε επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις (οπότε όμως θα χαθούν και όλες οι ρυθμίσεις μας, οι λίστες καναλιών κλπ κλπ και θα πρέπει να αρχίσουμε ξανά από την αρχή) κατά κανόνα τα ξαναβρίσκει αμέσως;;; ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟΤΕ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ "ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ";;; Εν κατακλείδι λοιπόν, αν και διατηρώ σοβαρότατες επιφυλάξεις (για τους λόγους που σας προανέφερα)για το αν για τη συγκεκριμένη κατάσταση ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο κάποιου είδους "ιδιότροπη" εξωτερική παρεμβολή, εαν εν πάση περιπτώσει αυτή είναι τελικά η μόνη αιτία του προβλήματος, γιατί δεν αλλάζετε επιτέλους συχνότητα εκπομπής για τα συγκεκριμένα κανάλια (π.χ. να αλλάξουν συχνότητες με κάποια ξενόγλωσσα και χωρίς υποτίτλους κανάλια του "μπουκέτου" σας , π.χ, τα ασιατικά, αράβικα κλπ, που αντικειμενικά έχουν πολύ μικρότερη τηλεθέαση σε σχέση με τα μεταγλωτισμένα κανάλια Eurosport), οπότε το πρόβλημα θα συνεχίσει μεν να υπάρχει (αφού τόσα χρόνια δεν μπορέσατε να το επιλύσετε με κάποιον άλλο τρόπο), αλλά θα μα απασχολεί πολύ-πολύ λιγότερο. Εν πάσει περιπτώσει κάντε κάτι για το συγκεκριμένο πρόβλημα ή πείτε μας τι πρέπει εμείς να κάνουμε, γιατί δεν είναι δυνατόν να "φοβόμαστε" κάθε φορά να κάνουμε μια νέα σάρρωση (που αρκετές φορές δεν μπορούμε να το αποφύγουμε κιόλας) επειδή θα "χαθούν" (9 στις 10 φορές) τα κανάλια Eurosport !!!
 
Καλησπέρα kaviros,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που παρατηρείς, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου και επιπλέον με τα στατικά λήψης σήματος (στάθμη, ακρίβεια) καθώς και την έκδοση λογισμικού η οποία είναι εγκατεστημένη στο δέκτη σου.

Δημήτρης, Nova Support
 
Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση. Σας έχω αποστείλει ήδη προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία που ζητήσατε.
 
Σε ευχαριστούμε για τα στοιχεία. Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Nova Support
 
χρονια πολλα στα παιδια του support
ευχαριστουμε για τη βοηθεια σας ολες τις ωρες
 
Καλησπέρα kataras,

Ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια και τις ευχές.

Τις θερμότερες ευχές και από εμάς και κυρίως στους εορτάζοντες.


Δημήτρης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!

Προσυπογράφω στο 100% το μήνυμα του μέλους kaviros. Απλά τα EUROSPORT δεν χάνονται μόνο μετά από σάρωση αλλά και στα καλά του καθουμένου. Έχω εδώ και 5 χρόνια το δέκτη 865 και μου δημιουργείται διαρκώς το συγκεκριμένο πρόβλημα. Σας στέλνω και pm με τα στοιχεία που ζητάτε.
 
Καλησπέρα bluevayero,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Nova Support
 
Καλημερα και χρονια πολλα!! Μηπως θα μπορουσατε να κοινοποιησετε και σε μενα την απαντηση για τον φιλο kaviros? Τοιδιο προβλημα αντιμετωπιζω κι εγω με τον 865 και τα καναλια eurosport.
Ευχαριστω.
 
Καλημέρα aenaos15 και Χρόνια Πολλά.

Αρχικά θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το κάθε ζήτημα που αντιμετωπίζει ο εκάστοτε συνδρομητής μας, εξετάζεται μεμονωμένα.

Εφόσον αντιμετωπίζεις ζήτημα με την θέαση των καναλιών, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με ένα pm με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε.

Κώστας, Nova Support
 
Καταρχήν χρόνια πολλά και μπράβο στο support για τη συνεχή και ουσιαστική παρουσία του.

Επειδή το πρόβλημα με τα eurosport έχει αναφερθεί και στο παρελθόν, έχω την αίσθηση ότι πρόκειται για bug του εν λόγω δέκτη και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί για να λυθεί.

Πάντα φιλικά, Σεραφείμ
 
Καλησπέρα Serafeim Karakostas και Χρόνια Πολλά.

Σε ευχαριστούμε για την επισήμανση. Oι παρατηρήσεις και σχόλια που λαμβάνουμε είναι πάντοτε ευπρόσδεκτα.

Ωστόσο, καθώς δεν υπάρχει κάποιο γενικότερο ζήτημα, θα χρειαστεί να ακολουθούμε τα απαραίτητα βήματα των διαδικασιών ελέγχου του εκάστοτε ζητήματος.

Δημήτρης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.