mitsoskappa
New member
- 12 September 2016
- 13
Καλησπέρα.
Σε λίγες μέρες λήγει το 12μηνο του multiview.
Υπάρχει περίπτωση να με πάρουν τηλέφωνο να το ανανεώσουμε για άλλο ένα 12μηνο δωρεάν ή να πάω σε κατάστημα;
Έχω 3play full.
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα
Νομίζω πως έχω συμπληρώσει 12 συνεχόμενους μήνες πληρωμής με πιστωτική κάρτα (πάγια εντολή)
ο 13ος μήνας (Σεπτέμβριος) δεν θα έπρεπε να είναι δωρεάν?
Στέλνω πμ με σταθερό τηλέφωνο
Σας έχω στείλει pm σχετικά με το θέμα και περιμένω
την απάντηση σας
ευχαριστώ
Καλημέρα stssts,
Έχουμε λάβει το pm που μας έστειλες και έχουμε απαντήσει σχετικά.
Παραμένουμε στην διάθεση σου.
Γεωργία, Nova Support
Καλησπέρα! Είμαι εδώ και χρόνια συνδρομητής nova 3play. Το πακέτο της nova περιλαμβάνει μόνο το sports pack. Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε αν υπάρχει διαθέσιμη κάποια προσφορά για αναβάθμιση της υπηρεσίας με προσθήκη των καναλιών novacinema και του multiview?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Θοδωρής
Καλησπέρα pshlos,
Στείλε μας αν είναι εφικτό τον αριθμό τηλεφώνου της σύνδεσης με ένα pm και τον S/N του router σου ώστε να το ελέγξουμε.
Παναγιώτης, Nova Support
Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Έχουν περάσει 4 ημέρες από τότε που ενεργοποίηθηκα κι ακόμα δεν έχω VDSL, έχει δρομολογηθεί στο αρμόδιο τμήμα αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση ακόμα και οι μέρες περνάνε..Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Το γραφω και εδω μπας και το διαβασει καποιος υπευθυνος.το novago που εχετε βαλει απο τα τελη αυγουστου με την αναβαθμιση που κανετε ειναι σε τραγικη κατασταση.τις πρωτες 10 μερες ειχε σπασιματα η εικονα,πλεον την τελευταια βδομαδα σε αγωνες κανει ασταματητο buffering και δεν μπορεις να δεις καθολου.χθες στον αγωνα ηρακλης οσφπ υπηρχε τεραστιο προβλημα.θελω μια υπευθυνη εξηγηση ποτε θα φτιαχτει το προγραμμα και να γινει οπως ηταν πριν γινει η ακατανοητη κινηση με τον player.εχω στειλει δεκαδες μηνυματα σε κεινο το τσατ που εχετε στη εξυπηρετηση ομως εχω λαβει μη πειστικες απαντησεις.μου ελεγαν να βαλω το καλωδιο,οτι φταιει το ιντερνετ και γενικα επιχειρηματα που δεν νομιζω οτι βοηθουν.επισης μου ανεφεραν οτι εχω μονο εγω προβλημα ενω αν δειτε στο φορουμ ειναι παρα πολλα τα μηνυματα διαμαρτυριας.κανουμε υπομονη τοσες μερες και δεν γινεται τιποτα.
Καλημέρα σας.
Ο player για το novago θα είναι συμβατός με το Mac OSX Sierra, το οποίο θα δοθεί επισήμως αύριο;
Ευχαριστώ
Είναι διαθέσιμη από σήμερα το πρωί, ενημερωμένη η έκδοση 3.1.1 του player, το οποίο υποστηρίζει και το νέο Mac OS Sierra.
Δημήτρης, Nova Support
Χαιρεται,θα επιθυμουσα να επικοινωνησω μαζι σας σχετικα με ανανεωση συνδρομης μου
Ευχαριστώ πολύ
Καλησπέρα john64,
Στείλε μας τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να το ελέγξουμε.
Κώστας, Nova Support
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.