*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα.
Σε λίγες μέρες λήγει το 12μηνο του multiview.
Υπάρχει περίπτωση να με πάρουν τηλέφωνο να το ανανεώσουμε για άλλο ένα 12μηνο δωρεάν ή να πάω σε κατάστημα;
Έχω 3play full.
Ευχαριστώ.

Μόλις τακτοποιήθηκε το θέμα μέσω τηλεφώνου.
Ευχαριστώ πολύ το support.
 
Καλησπέρα
Νομίζω πως έχω συμπληρώσει 12 συνεχόμενους μήνες πληρωμής με πιστωτική κάρτα (πάγια εντολή)
ο 13ος μήνας (Σεπτέμβριος) δεν θα έπρεπε να είναι δωρεάν?
Στέλνω πμ με σταθερό τηλέφωνο

Σας έχω στείλει pm σχετικά με το θέμα και περιμένω
την απάντηση σας
ευχαριστώ
 
Σας έχω στείλει pm σχετικά με το θέμα και περιμένω
την απάντηση σας
ευχαριστώ

Καλημέρα stssts,

Έχουμε λάβει το pm που μας έστειλες και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα! Είμαι εδώ και χρόνια συνδρομητής nova 3play. Το πακέτο της nova περιλαμβάνει μόνο το sports pack. Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε αν υπάρχει διαθέσιμη κάποια προσφορά για αναβάθμιση της υπηρεσίας με προσθήκη των καναλιών novacinema και του multiview?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Θοδωρής
 
Καλησπέρα! Είμαι εδώ και χρόνια συνδρομητής nova 3play. Το πακέτο της nova περιλαμβάνει μόνο το sports pack. Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε αν υπάρχει διαθέσιμη κάποια προσφορά για αναβάθμιση της υπηρεσίας με προσθήκη των καναλιών novacinema και του multiview?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Θοδωρής

Καλημέρα taz7,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα σας. Από χτες η υπηρεσία μου εμφανίζεται ως ενεργοποιημένη, είμαι νέος συνδρομητής 3play + VDSL. Παρέλαβα το router Technicolor tg588vn, το συνέδεσα κανονικά (χωρίς τηλέφωνο), ανάβει σταθερά το λαμπάκι broadband και μπαίνω στο 192.168.1.254 για να εισάγω τα στοιχεια συνδεσης που ελαβα μεσω sms και δεν γίνεται τίποτα. Τα έχω τσεκάρει 40 φορές δεν περνάνε και έτσι δεν έχω ιντερνετ με το μήνυμα λάθους "connecton could not be established:concentrator not reachable".

Σήμερα πήρα στο 18345 απο κινητό και περίμενα μισή ώρα για να μου πει ο συνάδελφος ότι "κάπου έχει κολλήσει η ενεργοποίηση, υπάρχει κάποιο θέμα" και ότι θα προβούν σε κάποιες ενέργειες και θα με ενημερώσουν. Το έχω θέσει ως κατεπείγον γιατί χρειάζομαι το ιντερνετ λόωγω δουλειάς.

Επειδή δεν μπορώ να περιμένω έτσι, κούμπωσα το προηγούμενο router ένα speedport που δίνε ο OTE για vdsl, έβαλα εκεί τα στοιχεία σύνδεσης που ελαβααπο την νοβα με sms και ως δια μαγείας έχω ίντερνετ απλά σε προφίλ adsl και συγχρονίζω στα 10mbits.

Τι φταίει και πώς διορθώνεται η κατάσταση για να έχω κανονικά vdsl; Να πάω σε κάποιο κατάστημα να ζητήσω αλλαγή router; να περιμένω όντως τηλέφωνο ή θα περάσει η μέρα έτσι;

Τα στοιχεία μου τα έχω στείλει με προσωπικό μήνυμα δύο φορές ήδη αν δεν τα έχετε πείτε μου να τα ξαναστείλω και αν μπορείτε παρακαλώ να κάνετε κάποια ενέργεια θα σας ήμουν ευγνώμων. Διαβάζω σε άλλα forums ότι είναι σύνηθες μήνυμα λάθους και γίνεται κάποιο reset στην πόρτα και κάποιες παραμετροποιήσεις από την μεριά σας, ή αλλαγή ρουτερ σε άλλες περιπτώσεις. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Καλησπέρα pshlos,

Στείλε μας αν είναι εφικτό τον αριθμό τηλεφώνου της σύνδεσης με ένα pm και τον S/N του router σου ώστε να το ελέγξουμε.

Παναγιώτης, Nova Support
 
Καλησπέρα pshlos,

Στείλε μας αν είναι εφικτό τον αριθμό τηλεφώνου της σύνδεσης με ένα pm και τον S/N του router σου ώστε να το ελέγξουμε.

Παναγιώτης, Nova Support

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Έχουν περάσει 4 ημέρες από τότε που ενεργοποίηθηκα κι ακόμα δεν έχω VDSL, έχει δρομολογηθεί στο αρμόδιο τμήμα αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση ακόμα και οι μέρες περνάνε..Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
 
Το γραφω και εδω μπας και το διαβασει καποιος υπευθυνος.το novago που εχετε βαλει απο τα τελη αυγουστου με την αναβαθμιση που κανετε ειναι σε τραγικη κατασταση.τις πρωτες 10 μερες ειχε σπασιματα η εικονα,πλεον την τελευταια βδομαδα σε αγωνες κανει ασταματητο buffering και δεν μπορεις να δεις καθολου.χθες στον αγωνα ηρακλης οσφπ υπηρχε τεραστιο προβλημα.θελω μια υπευθυνη εξηγηση ποτε θα φτιαχτει το προγραμμα και να γινει οπως ηταν πριν γινει η ακατανοητη κινηση με τον player.εχω στειλει δεκαδες μηνυματα σε κεινο το τσατ που εχετε στη εξυπηρετηση ομως εχω λαβει μη πειστικες απαντησεις.μου ελεγαν να βαλω το καλωδιο,οτι φταιει το ιντερνετ και γενικα επιχειρηματα που δεν νομιζω οτι βοηθουν.επισης μου ανεφεραν οτι εχω μονο εγω προβλημα ενω αν δειτε στο φορουμ ειναι παρα πολλα τα μηνυματα διαμαρτυριας.κανουμε υπομονη τοσες μερες και δεν γινεται τιποτα.
 
Καλημέρα σας.
Ο player για το novago θα είναι συμβατός με το Mac OSX Sierra, το οποίο θα δοθεί επισήμως αύριο;
Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Έχουν περάσει 4 ημέρες από τότε που ενεργοποίηθηκα κι ακόμα δεν έχω VDSL, έχει δρομολογηθεί στο αρμόδιο τμήμα αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση ακόμα και οι μέρες περνάνε..Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Κατανοούμε την αναστάτωση που ενδεχομένως έχει δημιουργηθεί, ωστόσο έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της τεχνικής μας διεύθυνσης και για την οποιαδήποτε εξέλιξη θα υπάρξει ενημέρωση στο κινητό επικοινωνίας.

Το γραφω και εδω μπας και το διαβασει καποιος υπευθυνος.το novago που εχετε βαλει απο τα τελη αυγουστου με την αναβαθμιση που κανετε ειναι σε τραγικη κατασταση.τις πρωτες 10 μερες ειχε σπασιματα η εικονα,πλεον την τελευταια βδομαδα σε αγωνες κανει ασταματητο buffering και δεν μπορεις να δεις καθολου.χθες στον αγωνα ηρακλης οσφπ υπηρχε τεραστιο προβλημα.θελω μια υπευθυνη εξηγηση ποτε θα φτιαχτει το προγραμμα και να γινει οπως ηταν πριν γινει η ακατανοητη κινηση με τον player.εχω στειλει δεκαδες μηνυματα σε κεινο το τσατ που εχετε στη εξυπηρετηση ομως εχω λαβει μη πειστικες απαντησεις.μου ελεγαν να βαλω το καλωδιο,οτι φταιει το ιντερνετ και γενικα επιχειρηματα που δεν νομιζω οτι βοηθουν.επισης μου ανεφεραν οτι εχω μονο εγω προβλημα ενω αν δειτε στο φορουμ ειναι παρα πολλα τα μηνυματα διαμαρτυριας.κανουμε υπομονη τοσες μερες και δεν γινεται τιποτα.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Καλημέρα σας.
Ο player για το novago θα είναι συμβατός με το Mac OSX Sierra, το οποίο θα δοθεί επισήμως αύριο;
Ευχαριστώ

Είναι διαθέσιμη από σήμερα το πρωί, ενημερωμένη η έκδοση 3.1.1 του player, το οποίο υποστηρίζει και το νέο Mac OS Sierra.


Δημήτρης, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Χαιρεται,θα επιθυμουσα να επικοινωνησω μαζι σας σχετικα με ανανεωση συνδρομης μου
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Είναι διαθέσιμη από σήμερα το πρωί, ενημερωμένη η έκδοση 3.1.1 του player, το οποίο υποστηρίζει και το νέο Mac OS Sierra.


Δημήτρης, Nova Support

Ευχαριστώ πολύ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Χαιρεται,θα επιθυμουσα να επικοινωνησω μαζι σας σχετικα με ανανεωση συνδρομης μου

Καλησπέρα kataras,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Ευχαριστώ πολύ

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Μετά την τελευταία αναβάθμιση ή ενναλαγη από μπουκέτο σε μπουκέτο αργει υπερβολικα. Υπαρχει καποια λυση;
 
Καλησπέρα john64,

Στείλε μας τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να το ελέγξουμε.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα john64,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Αλέξης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.