*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
καλησπερα εχω ενα προβλημα με τον λογαριασμο μου ενω ανανεωσα προσφατα και ζητησα ο λογαριασμος μου να τον πληρωνω ανα μηνα μου ηρθε ενας λογαριασμος με ολικη εξοφληση ετους μιλησα μετα απο αυτο με καποιον στο 18345 μου ειπε να τον αγνοησω και τωρα μολις μου ηρθε μυνημα στο κινητο οτι εχω ανεξοφλητο λογαριασμο.μπορει να μου δωσει καπιος μια σαφη απαντηση.ευχαριστω
 
Καλησπέρα fiestakias,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Γειά σας
πριν λίγη ώρα είχα τηλεφώνημα για προσφορά από ΟΤΕ για full pack OTEtv+2play. Επειδή η τιμή που μου προσέφεραν είναι πολύ καλή σε σχέση με αυτά που πληρώνω τώρα για 3play NOBA θα μπορούσατε να μου κάνετε κάποια προσφορά; Πληρώνω πολύ περισσότερα (σχεδόν τιμές καταλόγου) τώρα από την προσφορά που μου έδωσε ο ΟΤΕ και είμαι σε δίλημμα.
 
Καλημέρα ppjim,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλή σας ημέρα. Τον τελευταίο καιρό έχω πρόβλημα με τον ήχο στα HD κανάλια.

Ξαφνικά τα HD παίζουν πολύ χαμηλά σε σχέση με τα sd και όταν αλλάζω από HD σε HD ακούγεται και στα ηχεία ένας περίεργος θόρυβος.

Πριν το καλοκαίρι το Novacinema 1 έπαιζε μιά χαρά σε 5.1. τόσο στην τηλεόραση αλλά και στο Home cinema.

Η εγκατάστασή μου είναι ο Pace 865 PVR και συνδεέται με καλώδιο HDMI (arc) με την τηλεόραση.

Αν πάω από ρυθμίσεις ήχου του δέκτη της Nova και στην επιλογή [Εξοδος 5.1] βάλω passthrough ακούω συνέχεια σπάσιματα στον ήχο αλλά με υψηλή ένταση μέχρι που χάνεται ο ήχος!

Τι μπορώ να κάνω;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Καλημέρα spyges,

Για το ζήτημα που αναφέρεις εφόσον έχεις κάνει επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και το ζήτημα επιμένει, προτείνεται να πας τον δέκτη σου για έλεγχο σε κάποιο τεχνικό μας. Λίστα με τους εξουσιοδοτημένους τεχνικούς μας μπορείς να βρεις εδώ.

Παναγιώτης, Nova Support
 
Καλημέρα
είχα τηλεφώνημα για προσφορά από ΟΤΕ για full pack OTEtv+2play. Η τιμή που μου προσέφεραν είναι πολύ καλή σε σχέση με αυτά που πληρώνω τώρα για 3play NΟVA και δέχτηκα την προσφορά τους χωρίς να έχω υπογράψει ακόμη. Υπάρχει η περίπτωση για κάποια αντιπροσφορά πριν την υπογραφή; Πληρώνω πολύ περισσότερα από την προσφορά που μου έδωσε ο ΟΤΕ. Ακόμα και τώρα θα ήθελα να παραμείνω στο δίκτυο σας . Ευχαριστώ
 
Καλημέρα simosthe,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
εχω κλεισει χρονο στο nova3play και θα ηθελα να το καταργησω να μεινω μονο τηλ. και ιντερνετ
 
Καλησπέρα takisst58,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Nova Support
 
Καλησπέρα. Την προηγούμενη εβδομάδα παρατήρησα οτι στον 865 δεν θ υπήρχε καμία ταινία η σειρά στο on demand. Ετσι την προηγούμενη Κυριακή έκανα επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Μεχρι σήμερα ομως υπάρχει μια μόνο ταινία. Σήμερα έκανα και πάλι. Είναι κάτι άλλο που πρέπει να γίνει ;
Ευχαριστώ πολύ
 
Καλησπέρα portokali00,

Έχουμε πραγματοποιήσει σχετικές ενέργειες και από τη πλευρά μας για την υπηρεσία σου.
Σύμφωνα με αυτό θα χρειαστεί να προχωρήσεις σε νεότερη επαναφορά εργοστασιακών και αντίστοιχα να αναμένεις 5-7 ημέρες για να κατέβουν οι πρώτοι διαθέσιμοι τίτλοι.

Δημήτρη, Nova Support
 
Καλησπέρα,ενδιαφέρομαι μόνο για NOVA foul pack η το sports pack χωρίς τηλεφωνία και internet εκτός αν διατιθετε κάποιο προγγραμα ανάλογο του ΟΤΕ που είναι μόνο για 3 μήνες το καλοκαίρι και 15 ήμερες Χριστούγεννα και Πάσχα. Υπάρχει κάποια προσφορά πέρα από την τιμή καταλόγου?
 
Καλημέρα magos21,

Αρχικά σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις υπηρεσίες μας και τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα

Στις 10/12/2015 έκανα το sport pack, μετά από προσφορά που μου έκαναν τηλεφωνικός, 25 το μήνα. Από 1 Ιανουάριου μπήκε και ο φόρος και πήγε 27,50 οκ μέχρι εδώ. Των Απρίλιο και Μάιο δεν μπορούσα να πληρώσω γιατί δυσκολευόμουν και μετά από ενάμιση μήνα χωρίς καμία ενημέρωση σε μένα με πέρνει μια εταιρία ( palantino ) και μου λέει ότι χρωστάω 156 στη nova , τους λέω τη είναι αυτό τα λεφτά; γιατί εγώ χρωστάω 2 μήνες και όχι αυτά τα λεφτά που λέτε , μου λένε ότι αυτά πρέπει να δώσετε ,λέω πείτε μου τη είναι και δεν γνώριζαν και τους λέω μάθετε τη είναι και πάρτε με τηλεφωνώ . Μετά από μια βδομάδα με πέρνει μια κυρία από την εταιρία (palantino) και μου λέει ότι έγινε λάθος
Απλά βάλτε 39,80 που χρωστάτε τους 2 μήνες και ο δέκτης σας θα λειτουργεί κανονικά.... πήγα λοιπών και έβαλα 40 στο λογαριασμό της nova στις 12 Αυγούστου και περίμενα να ανοίξει . Δεν άνοιξε και πήρα τηλέφωνο στο 13845 και μου είπαν ότι ακυρώθηκε η σύμβαση που είχα με τη nova και πρέπει να πληρώσω το ποσό 156 . Το θέμα είναι ότι αυτή η εταιρία (palantino) με κοροϊδεψαν και επειδή ξέρω ότι η συνομιλίες καταγράφονται μπορείτε να τους της ζητήσετε ... εγώ δε θέλω να διακοπσω την nova αν μπορείτε να κάνετε κάτι κάντε το .....

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα ben19,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε την αναφορά σου;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπερα,οταν συνδεω τον εξ. σκλ. δισκο μου βγαζει μηνυμα"Ε101-29 δεν υπαρχει MSK" και δεν μπορει να κανει εγγραφες,παιζει τις παλιες αλλα δεν κανει νεες.
Ολα ξεκινησαν οταν αλλαξα τον δεκτη μου λογω προβληματος και συνεχιζεται αφου εκανα format στο δισκο
 
Καλημέρα giopage,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Forthnet.Nova.Rep1 has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.
 
Status
Not open for further replies.