*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Μπορείς να δοκιμάσεις να μας στείλεις εκ νέου προσωπικό μήνυμα.

Αλέξης, Nova Support
 
Γεια σας, θα ηθελα να σας ρωτησω ποια ιδαιτερα χαρακτηριστικα πρεπει να εχει ο εξωτερικος δισκος για εγγραφες? Παιζει ρολο το file system?(FAT,NTFS,Linux,)
 
Καλησπέρα Dostoevski7,

Η δυνατότητα εγγραφής που παρέχεται με τη χρήση εξωτερικού σκληρού δίσκου, θα πρέπει να έχει χωρητικότητα άνω των 64GB (έως 1TB) και να έχει εξωτερική τροφοδοσία ρεύματος, Αφού πρώτα έχει γίνει η ανάλογη διαμόρφωση του δίσκου μέσα από το menu του δέκτη.

Κώστας, Nova Support
 
Έχω πρόβλημα με την αναπαραγωγή στο ondemand του slave 831 της multiview εγκατάστασής μου. Νόμιζα ότι εχει να κάνει με τα γενικότερα προβλήματα που εμφανίζονται, αλλά πρεπει να συμβαίνει κατι άλλο....
Εκτος του οτι δεν μπορώ να δω ουτε ενα επεισόδιο στο on demand, λογω του οτι (φαίνεται ότι)"κόβεται" η σύνδεση του Internet, μετά δεν με αφήνει να δω το ιδιο επεισόδιο ακόμη κι αν κάνω επανεκκίνηση του δέκτη! Με γυριζει πισω στο αρχικο μενου της υπηρεσίας on demand.
Άλλο περιεχόμενο ξεκινάει, αλλά φυσικά ουτε αυτο προλαβαίνει να ολοκληρωθεί, με τα ίδια χαρακτηριστικά που ανέφερα παραπάνω! Εννοείται πως η σύνδεση internet δεν εχει πρόβλημα γιατί δοκιμάζω αμέσως μετά hd streaming απροβλημάτιστα (να πω βέβαια εδώ οτι λιγότερο από χιλιόμετρο από τον κόμβο και να μην βγάζω ΠΟΤΕ πανω από 9mbps σε υποτίθεται 24ρα γραμμή, φυσιολογικό ΔΕΝ το θεωρώ, και ήταν πάντα η nova σαν υπηρεσία τηλεόρασης που με κρατάει στο 3ple play, η συγκριση με άλλους παροχους εδώ είναι συντριπτικά εις βαρος σας)
Επίσης, ποτέ δεν ξεκιναει στον 831 με το που τον ανοίγω η αναπαραγωγή. Βγαζει για τουλαχιστον 30"-40" μήνυμα "δεν υπάρχει συνδρομή PVR", και αρκετές φορές πριν από αυτό και " το δίκτυο δεν ειναι διαθέσιμο" ενώ διαπιστωμένα (με απλό βιντεακι στο YouTube ταυτόχρονα απλά για να ελέγξω αν ισχύει) ΔΕΝ υπάρχει τέτοιο πρόβλημα....
Κατι δεν μου κάθεται καλά, τι λετε κι εσείς;
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε δρομολογήσει σχετικό έλεγχο και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.

Κώστας, Nova Support
 
Τα θεματάκια παραμένουν προς επίλυση, αλλά δεν μπορώ να μην αναγνωρισω την άμεση ανταπόκριση -ιδιαίτερα σημανικήσει, Κυριακάτικα! - και τον επαγγελματισμό και σεβασμό στην αντιμετώπιση του πελάτη! Μπράβο και ευχαριστώ! (αν τελειώσουμε και asap, ακόμη καλύτερα)
 
καλημέρα σας,
Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω και εγώ το συγκεκριμμένο νήμα μπας και βοηθηθώ λίγο πιο γρήγορα.
Η γυναίκα μου είχε κάνει στις 21/9 ακύρωση φορητότητας από τον ΟΤΕ και παραμονή στη ΝΟΒΑ. Από εκείνη την ημέρα μέχρι και σήμερα 17/10 έχουμε καταφέρει να είμαστε χωρίς τηλέφωνο, ίντερνετ και δορυφορική. Στην αρχή η δικαιολογία ήταν εύκολη "φταίει ο ΟΤΕ". Πλέον όμως εδώ και μία εβδομάδα η μπάλα είναι στο γήπεδο της forthnet και δεν έχουμε πλέον καμία ενημέρωση. Όσες φορές έχει προσπαθήσει η γυναίκα μου να επικοινωνήσει με κάποιον από το support μέσω chat παίρνει πάντα την ίδια απάντηση........"σύντομα" προκαλώντας μεγαλύτερη νευρικότητα και εκνευρισμό.
Ελπίζω σε μία πιο συγκεκριμένη απάντηση από εσάς. Λοιπά στοιχεία μπορούν να δοθούν με πμ υποθέτω
Ευχαριστώ
 
Τα θεματάκια παραμένουν προς επίλυση, αλλά δεν μπορώ να μην αναγνωρισω την άμεση ανταπόκριση -ιδιαίτερα σημανικήσει, Κυριακάτικα! - και τον επαγγελματισμό και σεβασμό στην αντιμετώπιση του πελάτη! Μπράβο και ευχαριστώ! (αν τελειώσουμε και asap, ακόμη καλύτερα)

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.
Αναμένουμε την ολοκλήρωση των ενεργειών που έχουν δρομολογηθεί και για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστείς είμαστε στη διάθεσή σου.


καλημέρα σας,
Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω και εγώ το συγκεκριμμένο νήμα μπας και βοηθηθώ λίγο πιο γρήγορα.
Η γυναίκα μου είχε κάνει στις 21/9 ακύρωση φορητότητας από τον ΟΤΕ και παραμονή στη ΝΟΒΑ. Από εκείνη την ημέρα μέχρι και σήμερα 17/10 έχουμε καταφέρει να είμαστε χωρίς τηλέφωνο, ίντερνετ και δορυφορική. Στην αρχή η δικαιολογία ήταν εύκολη "φταίει ο ΟΤΕ". Πλέον όμως εδώ και μία εβδομάδα η μπάλα είναι στο γήπεδο της forthnet και δεν έχουμε πλέον καμία ενημέρωση. Όσες φορές έχει προσπαθήσει η γυναίκα μου να επικοινωνήσει με κάποιον από το support μέσω chat παίρνει πάντα την ίδια απάντηση........"σύντομα" προκαλώντας μεγαλύτερη νευρικότητα και εκνευρισμό.
Ελπίζω σε μία πιο συγκεκριμένη απάντηση από εσάς. Λοιπά στοιχεία μπορούν να δοθούν με πμ υποθέτω
Ευχαριστώ

Καλησπέρα cmoustos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε πμ, με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις και να εξυπηρετήσουμε;


Δημήτρης, Nova Support
 
Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Nova Support
 
σε νέο πακέτο novacinema ο δέκτης δε βλέπει την κάρτα.
Στα μενού δεν εμφανίζεται ο αριθμός της κάρτας και στις πληροφορίες CA στο status βγάζει "Ε04-4 please insert smartcard".
Το αποτέλεσμα είναι στη σάρωση να μη κατεβαίνουν καθόλου κανάλια nova.

Μπορώ να σας αποστείλλω τα στοιχεία κάρτας-αποκωδικοποιητή σε pm?
 
Καλησπέρα Κακαλιός Στέργιος.

Θα ήθελες να μας στείλεις ένα pm ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Για ποιον λογο ειπαμε οτι το nova go... stopαρει κι ολο φορτωνει επι 20λεπτο;
 
Καλησπέρα evam7,

Δεν υπάρχει κάποιο γενικότερο ζήτημα με την υπηρεσία.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα. Ειμαι συνδρομητής Nova 3 play εδω και 1+ χρονο. Απο δω και στο εξής σκεφτομαι τη πιθανοτητα να πληρωνω το λογαριασμο μου μεσω παγιας εντολης. Στο internet banking της τραπεζας (Alpha Bank) εχω ηδη δει οτι υπαρχει η επιλογη για παγια πληρωμη στη forthnet. Εκτος απο την σχετικη ενεργοποιηση στη τραπεζα, θα πρεπει να ενημερωθει και η forthnet; Επισης, θελω να μαθω τι προνομια θα εχω εαν τελικα επιλεξω να πληρωνω μεσω παγιας εντολης. Ευχαριστω.
 
Καλησπέρα sangelos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε πμ, ώστε να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά για τα παραπάνω;

Δημήτρης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα evam7,

Δεν υπάρχει κάποιο γενικότερο ζήτημα με την υπηρεσία.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
Κατα πασα πιθανοτητα ειναι προβλημα ιντερνετ, αν και δειχνει με το speedtest να πιανει 10mbps, οι σελιδες ειτε ανοιγουν αργα ειτε αποσυνδεεται. Συνδεση otenet ομως...
 
Καλησπερα θα μπορουσε να λυθει το προβλημα με τη νοβα ενος φιλου μου,που δεν μπορει να επικοινωνησει τωρα?
 
Υπενθυμίζεται ότι στο παρόν νήμα η Nova προσφέρει υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr, βοηθώντας να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζουν στις παρεχόμενες υπηρεσίες τους. Συνεπώς, λύσεις σε προβλήματα που αφορούν υπηρεσίες συνδρομητών που δεν είναι μέλη, δεν δίνονται.
 
Status
Not open for further replies.