*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα jbousounis,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε αρχικά να σε ενημερώσουμε ότι η δ/νση email [email protected] είναι σωστή.

Ωστόσο, για να μπορέσουμε να ελέγξουμε περαιτέρω το ζήτημα που μας αναφέρεις, θα ήθελες να μας προωθήσεις σε προσωπικό μήνυμα αναλυτικά το επιστρεφόμενο mail που λαμβάνεις;

Επιπλέον, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι μπορείς επίσης να στείλεις γραπτώς το μήνυμα που επιθυμείς προς την εταιρία μας, μέσω της φόρμας επικοινωνίας που μπορείς να βρεις εδώ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 
Last edited by a moderator:
OK , τελικά με την τρίτη προσπάθεια το στείλαμε !!!

Αλέξη σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
 
Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Σας έστειλα μήνυμα.

Να προσθέσω όμως ότι είναι απαράδεκτη η πολιτική της εταιρείας να χρεώνεσαι για να μιλήσεις με το κέντρο εξυπηρέτησης, μετά την κατάργηση του 2106602000, και ιδιαίτερα να χρεώνεσαι και τα 20+ λεπτά αναμονής.
 
Καλημέρα johnkok,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Πριν καιρό είχα πάρει το USB για τα επίγεια κανάλια. Τότε το είχα συνδέσει και δούλεψε. Χθες το ξανασύνδεσα, έκανα σάρωση αλλα δεν βρίσκει κανένα επίγειο κανάλι.. Δεν λειτουργεί πλέον; Έχω τον 830..
 
Καλησπέρα tasep,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα, η υπηρεσία Nova GO λειτουργεί σε Windows 10 Mobile μέσω του browser Microsoft Edge ;; Θα βγάλετε κάποια στιγμή και εφαρμογή για το λειτουργικό αυτό ;; Ευχαριστώ !!
 
Καλησπέρα bep1995,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε αν σε ενημερώσουμε ότι προς το παρόν δεν υπάρχει στα πλάνα μας η υποστήριξη για Windows Mobile.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα, έχω τον Novabox 3001. Μπορώ να ρωτήσω τι είδους προδιαγραφές πρέπει να έχει ο εξωτερικός σκληρός; Το δοκίμασα με έναν παλαιό σκληρό μου, 250 G, αλλά ενώ το σύστημα τον εντοπίζει και μου επιτρέπει το φορμάρισμα, δεν μου εμφανίζεται το μενού για μελλοντικές εγγραφές ενώ σε περίπτωση που πατήσω το record και μετά το stop, η εγγραφή φαίνεται στο playlist, αλλά εάν δοκιμάσω να την παίξω μου δείχνει μηδενική διάρκεια και το σύστημα κολλλάει μέχρι να αφαιρέσω τον σκληρό.
 
Καλημέρα Peter Helmis,

Η απαραίτητη προδιαγραφή η οποία χρειάζεται να ικανοποιεί ο σκληρός για χρήση στο νέο NovaBox (3001) είναι οτι θα πρέπει να έχει χωρητικότητα άνω των 64GB (έως 1TB).

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε επιπλέον το ζήτημα που παρατηρείς, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου καθώς και με την έκδοση λογισμικού που είναι εγκατεστημένη στο δέκτη σου.

Είναι η πληροφορία "Software/Download Version"

Μπορείς να το δείς ακολουθώντας την διαδρομή:
"Μenu - Βοήθεια - Πληροφορίες"

Δημήτρης, Nova Support
 
Παιδιά γεια! πριν λίγο καιρό είχα ζητήσει επικοινωνία για προσφορά ανανέωσης. Επειδή το κινητό μου είχε χαλάσει και είχα ένα παλιό δεν είχα κάποια κλήση από εσας. Τα στοιχεία μου σας τα είχα στείλει. Τα έχετε ή έχουν χαθεί και να τα ξαναστείλω; Αν τα έχετε και με πάρετε παρακαλώ μετά τις 3.00 το μεσημέρι γιατί στην δουλειά δεν θα μπορέσω να σας απαντήσω.
Ευχαριστώ και συγγνώμη για την ενόχληση.
 
Καλησπέρα ppjim,

Έχουμε ενημερώσει τους αρμόδιους συναδέλφους ώστε να πραγματοποιηθεί νεότερη προσπάθεια επικοινωνίας.

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι στο διάστημα 7-12/10 είχαν πραγματοποιηθεί επανειλημμένες προσπάθειες σε σταθερό και κινητό.

Δημήτρης, Nova Support
 
Καλησπέρα,

έχω το full pack με αποκωδικοποιητή PVR. Για ακόμη μία φορά αντιμετωπίζω πρόβλημα με τις ταινίες του on demand. Δεν έχουν κατέβει οι ταινίες των δύο τελευταίων εβδομάδων.

Τις περισσότερες φορές κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και το πρόβλημα αντιμετωπίζεται. Την τελευταία φορά μέσα από το forum εκπρόσωπος (μπράβο τους για την άμεση ανταπόκριση) μου είπε, μετά από κάποιους ελέγχους που έκανε, ουσιαστικά να κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.

Υπάρχει κάποιος λόγος που επαναλαμβάνεται αυτό το πρόβλημα;
Χρειάζεται επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων ανά τακτά διαστήματα; Κάθε πότε;
 
Καλημέρα amerou,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Γεια σας,
είχα αγοράσει από πέρυσι τον Αύγουστο το προπληρωμένο πακέτο για το nova sports pack (300 ευρώ για 12 μήνες).
Εξαιτίας κάποιου μηχανογραφικού λάθους είχα δώσει κάποιο επιπλέον ποσό με παράταση θέασης των καναλιών εως 30/11.
Με ενδιαφέρει αποκλειστικά το nova sports pack χωρίς τηλεφωνία-ιντερνετ. Θα μπορούσε να με καλέσει κάποιος από το τμήμα προσφορών;
Σας στέλνω και τα στοιχεία της υπηρεσίας μου με pm.
 
Τελικά είχα επαφή με υπάλληλο από την εξυπηρέτηση της ΝΟΒΑ και ανανέωσα την συνδρομή μου, θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά εδώ για την βοήθεια τους. Καλή συνέχεια παιδιά!
 
Καλησπέρα σας,

Γεια σας,
είχα αγοράσει από πέρυσι τον Αύγουστο το προπληρωμένο πακέτο για το nova sports pack (300 ευρώ για 12 μήνες).
Εξαιτίας κάποιου μηχανογραφικού λάθους είχα δώσει κάποιο επιπλέον ποσό με παράταση θέασης των καναλιών εως 30/11.
Με ενδιαφέρει αποκλειστικά το nova sports pack χωρίς τηλεφωνία-ιντερνετ. Θα μπορούσε να με καλέσει κάποιος από το τμήμα προσφορών;
Σας στέλνω και τα στοιχεία της υπηρεσίας μου με pm.

Έχουμε δρομολογήσει επικοινωνία με αρμόδιο συνάδελφο.

Τελικά είχα επαφή με υπάλληλο από την εξυπηρέτηση της ΝΟΒΑ και ανανέωσα την συνδρομή μου, θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά εδώ για την βοήθεια τους. Καλή συνέχεια παιδιά!

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε επιπλέον χρειαστείς.


Δημήτρης, Nova Support
 
Χαίρετε! Αρχικά, θα ήθελα να ρωτήσω να ισχύει ακόμη ο δωρεάν 13ος μήνας για τους συνδρομητές που έχουν επιλέξει να πληρώνουν με πάγια χρέωση της πιστωτικής κάρτας

Και κατά δεύτερον...

Ισχύει ότι ο αποκωδικοποιητής pace 831 μπορεί να αποκτήσει τις δυνατότητες του 831 αν συνδέσεις σκληρό δίσκο και να γίνει on demand μέσω ίντερντετ; Υπάρχει η δυνατότητα να συνδεθεί με ίντερνετ μόνο μέσω ethernet;

Διαφορετικά η αντικατάσταση του 831 με 865 pvr πόσο κοστίζει;

Ευχαριστώ!
 
Καλησπέρα παιδιά

Λήγει αυτό το μήνα το 18μηνο της δέσμευσής μου για τo Nova triple play. Επιθυμώ να έχω μία προσφορά για ανανέωση. Εκτός από αριθμό τηλεφώνου τι άλλο χρειάζεται να σας στείλω; (αριθμό κάρτας κτλ.)
Ευχαριστώ
 
Status
Not open for further replies.