*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά,

Ξαφνικά η χρέωση Ιανουαρίου που έγινε στην κάρτα μου αντί να είναι 34,33 ευρώ είναι 53,80 ευρώ, ενώ η προσφορά ήταν με σταθερή χρέωση για πάντα (Nova FULL Pack TV Only). Μπορείτε να με ενημερώσετε γιατί;
 
Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά



Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να προχωρήσουμε στον απαραίτητο έλεγχο;

Κώστας, Nova Support
Τι θέλετε να σας δώσω;

From Inside C4 White Airbus
 
Καλησπέρα σας,


Τι θέλετε να σας δώσω;

From Inside C4 White Airbus

Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με τον ΑΦΜ του κατόχου ή με τον αριθμό τηλεφώνου της υπηρεσίας σου.

Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά,

Ξαφνικά η χρέωση Ιανουαρίου που έγινε στην κάρτα μου αντί να είναι 34,33 ευρώ είναι 53,80 ευρώ, ενώ η προσφορά ήταν με σταθερή χρέωση για πάντα (Nova FULL Pack TV Only). Μπορείτε να με ενημερώσετε γιατί;

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά, έκανα φορματ το laptop και από win10 έχω βάλει τα 8.1, προσπαθώ να δω nova go αλλά μάταια, συνέχεια μου λέει να κάνω εγκατάσταση το nova go player, δοκίμασα σε Chrome, mozzila, έκανα εκκαθάριση cookies κλπ κλπ αλλά πάλι τα ίδια, τι άλλο πρέπει να κάνω;

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα σας,




Για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με τον ΑΦΜ του κατόχου ή με τον αριθμό τηλεφώνου της υπηρεσίας σου.



Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γεωργία, Nova Support
Σας έστειλα pm

From Inside C4 White Airbus
 
Άλλη μια άψογη και αστραπιαία εξυπηρέτηση. Τα παιδιά είναι αυτό που λέμε customer care service με όλη την σημασία της πρότασης. Συγχαρητήρια.!!! Συνεχίστε έτσι. Καλές γιορτές και καλή χρονιά εύχομαι!!!

From Inside C4 White Airbus
 
Καλησπέρα vpafi,

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά, έκανα φορματ το laptop και από win10 έχω βάλει τα 8.1, προσπαθώ να δω nova go αλλά μάταια, συνέχεια μου λέει να κάνω εγκατάσταση το nova go player, δοκίμασα σε Chrome, mozzila, έκανα εκκαθάριση cookies κλπ κλπ αλλά πάλι τα ίδια, τι άλλο πρέπει να κάνω;

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εμένα με ξεχάσατε...

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα dimtz,

Μας συγχωρείς για την παράλειψη.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε pm ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα, σας έστειλα χτες μήνυμα, αναμένω νέα σας, ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα ,ήμουν πρώην συνδρομητής της νόβα και θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει κάποια προσφορά για το φουλ πακέτο..μ ενδιαφέρει μόνο το δορυφορικό πακέτο .
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα dimtz και Χρόνια Πολλά,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και σου έχουμε απαντήσει σχετικά.

Είμαστε στην διάθεσή σου και σου ευχόμαστε Καλή Χρονιά.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα είμαι συνδρομητής ΟΤΕ και σκέφτομαι να κάνω φορητοτητα με ενδιαφέρει να έχω όλα τα κανάλια και λίγα λεπτά για σταθερά κινητά. Μπορείτε να με ενημερώσετε για τις τιμές που μπορώ να πάρω?
 
Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής nova full pack. Η σύνδεση Ethernet συνεχίζει να μην είναι διαθέσιμη με hd831? νόμιζα ότι θα μπορώ να βλέπω on demand έτσι και έκανα επανεκκίνηση με συνδεδεμένο το δεκτή και κολλούσε στην επανεκκίνηση. Έχω και εξωτερικό σκληρό πάνω αλλά δε μου δημιουργεί κάποιο θέμα. Μόλις έβγαλα τη σύνδεση Ethernet ο δέκτης επανεκκίνησε κανονικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Χρόνια πολλά.
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Εχω το nova 3play cinema, και παρατήρησα οτι εμφανίστηκε ένδειξη Ε16-4 στο novacinema3 χθές το βράδυ. Η ένδειξη εμφανίστηκε μόνο κατα την ώρα που είχε ακατάλληλη ταινία. Πρώτη φορά που παρουσιάστηκε τέτοια ένδειξη, αλλα πιθανολογώ οτι είχε να κάνει με το είδος της ταινίας. Δεν έχω κάνει κάποια ε´ρύθμιση σχετικά με τον γονικό έλεγχο, και επίσης διάβασα στο φόρουμ και παλαιότερες περιπτώσεις σαν την δική μου τέτοιας ένδειξης κατα την ώρα ταινιας ακατάλληλης για ανηλίκους.
Ενημερώστε με σχετικά με pm για να σας αποστείλλω στοιχεία σύνδεσης μου..
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα είμαι συνδρομητής ΟΤΕ και σκέφτομαι να κάνω φορητοτητα με ενδιαφέρει να έχω όλα τα κανάλια και λίγα λεπτά για σταθερά κινητά. Μπορείτε να με ενημερώσετε για τις τιμές που μπορώ να πάρω?

Καλησπέρα Tornad0 και Χρόνια Πολλά,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις, σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου, ώστε να δρομολογήσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος;

Γιώργος, Nova Support

Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής nova full pack. Η σύνδεση Ethernet συνεχίζει να μην είναι διαθέσιμη με hd831? νόμιζα ότι θα μπορώ να βλέπω on demand έτσι και έκανα επανεκκίνηση με συνδεδεμένο το δεκτή και κολλούσε στην επανεκκίνηση. Έχω και εξωτερικό σκληρό πάνω αλλά δε μου δημιουργεί κάποιο θέμα. Μόλις έβγαλα τη σύνδεση Ethernet ο δέκτης επανεκκίνησε κανονικά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Χρόνια πολλά.

Καλησπέρα ZakVlassis και Χρόνια Πολλά,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Εχω το nova 3play cinema, και παρατήρησα οτι εμφανίστηκε ένδειξη Ε16-4 στο novacinema3 χθές το βράδυ. Η ένδειξη εμφανίστηκε μόνο κατα την ώρα που είχε ακατάλληλη ταινία. Πρώτη φορά που παρουσιάστηκε τέτοια ένδειξη, αλλα πιθανολογώ οτι είχε να κάνει με το είδος της ταινίας. Δεν έχω κάνει κάποια ε´ρύθμιση σχετικά με τον γονικό έλεγχο, και επίσης διάβασα στο φόρουμ και παλαιότερες περιπτώσεις σαν την δική μου τέτοιας ένδειξης κατα την ώρα ταινιας ακατάλληλης για ανηλίκους.
Ενημερώστε με σχετικά με pm για να σας αποστείλλω στοιχεία σύνδεσης μου..
Ευχαριστώ

Καλησπέρα StefanosM και Καλή Χρονιά,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Εχω προβλημα με την σταθερη τηλεφωνια.Επειδη το τηλεφωνο ειναι νεκρο,επειδη απο συμπτωση και το κινητο εχει προβλημα, μηπως θα μπορουσε καποιος απο εδω να το προωθησει ?

Ευχαριστω.
 
Εχω προβλημα με την σταθερη τηλεφωνια.Επειδη το τηλεφωνο ειναι νεκρο,επειδη απο συμπτωση και το κινητο εχει προβλημα, μηπως θα μπορουσε καποιος απο εδω να το προωθησει ?

Ευχαριστω.

Καλησπέρα rider,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!

Είμαι συνδρομητής στο 3play full pack.
Tις τελευταίες τρεις εβδομάδες δεν είχαν κατέβει οι ταινίες του on demand-το έχω πάθει αρκετές φορές και στο παρελθόν και δεν έχω καταλάβει ακόμη τι προκαλεί το πρόβλημα.

Χθες είδα ότι δεν είχαν κατέβει οι τίτλοι από 3/1/2017 και μετά.
Σήμερα είδα ότι έχει κατεβάσει κάποιους τίτλους. Τώρα έχω διαθέσιμους 9 από τους 13 τίτλους.
Δεν έχουν κατέβει 2 από τους 3 τίτλους με ημερομηνία έναρξης 3/1 και 2 από τους 4 τίτλους με ημερομηνία έναρξης 10/1.
Υπάρχει περίπτωση να κατέβουν;;
 
Status
Not open for further replies.