*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα

Θέλω να ευχαριστήσω και εγώ το τμήμα και το forum για την ανανέωση

Καλησπέρα ALFIES,

Θα θέλαμε να σε ευχαριστήσουμε για τα καλά σου λόγια και παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Σας ευχαριστω για την γρηγορη προσφορα απο το αρμοδιο τμημα της Nova αλλα δεν εμεινα ικανοποιημενος και απλα περιμενω την τελικη προσφορα σας ωστε να αποφασισω.Ευχαριστω και παλι το Nova official support...
 
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είμαστε σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα μας για σχετικές διευκρινίσεις και για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε για την ενημέρωσή σου.

Αλέξης, Nova Support
Έχετε κάποιο νεότερο για το πρόβλημα μου;
 
Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστω για την γρηγορη προσφορα απο το αρμοδιο τμημα της Nova αλλα δεν εμεινα ικανοποιημενος και απλα περιμενω την τελικη προσφορα σας ωστε να αποφασισω.Ευχαριστω και παλι το Nova official support...

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχετε κάποιο νεότερο για το πρόβλημα μου;

Προς το παρόν δεν έχουμε λάβει κάποια ενημέρωση ώστε να σου μεταφέρουμε.

Για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.

Κώστας, Nova Support
 
καλησπέρα και καλή σαρακοστή Εχω το nova 3play εδώ και τέσσερα χρόνια περίπου , αυτές τις ημέρες έχω από άλλους πάροχους τηλεφωνίας καλύτερες προσφορές το σκέφτομαι μιάς με τo nona κάθε τρις και λίγο έχω πρόβλημα με την εγκατάσταση λόγο κακοτεχνίας και σε επίσκεψη τους πληρώνω 35 ευρώ. Περιμένω μια προσφορά και την επίλυση του nova που δεν λειτουργεί
 
καλησπέρα foust,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα ax_pap,

Αρχικά, σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά;

Επιπλέον, χρήσιμες πληροφορίες για τις Nova 3Play υπηρεσίες μας και τις διαθέσιμες προσφορές μας, μπορείς να βρεις εδώ.

Αλέξης, Nova Support
 
Θελω να σας ευχαριστησω για την αμεσοτητα της επικοινωνιας και την ευγενεστατη αντιμετωπιση εκ μερους σας αλλα και εκ μερους του κ. Α. , απο το support της εταιρειας. Η προσφορα ηταν ικανοποιητικη και εκλεισε αμεσα το νεο συμβολαιο.
 
Καλησπέρα aenaos15,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τα θετικά σχόλια, καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα έχω πρόβλημα με το nova δεν έχω ούτε ενα channels

Καλησπέρα foust,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Γεια σας. Θέλω να αλλάξω το email στο οποίο θα μου έρχονται ειδοποιήσεις στο novaguide και δεν μπορώ. Πως μπορώ να το αλλάξω;

Καλησπέρα pektis7,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με την δ/νση email που έχεις ενεργή στην υπηρεσία Novaguide;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπερα σας. Μεσω SMS ενημερωθηκα για την εκδοση του λογαριασμου νοβα για τον μηνα Μαρτιο. Απο σημερα ομως δεν ειμαι πελατης της νοβα. Θα ηθελα να υπολογισετε και να μου πειτε το τελικο ποσο που θα πρεπει να πληρωσω για τον μηνα Μαρτιο. Σας στελνω πμ με τα στοιχεια μου. Ευχαριστω εκ τον προτερων.
 
Καλησπέρα th3m1s,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου.

Γεωργία, Nova Support
 
Σημερα ανανεωσα στην τιμη που ηθελα για 2 χρονια.Σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας αλλα και την εξυπηρετηση μεσω facebook.Οπως σας ειπα δεν ηθελα να αλλαξω εταιρεια ουτε να μπλεξω με φορητοτητες.Τους καλους πελατες πρεπει να τους βοηθατε...
 
Σημερα ανανεωσα στην τιμη που ηθελα για 2 χρονια.Σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας αλλα και την εξυπηρετηση μεσω facebook.Οπως σας ειπα δεν ηθελα να αλλαξω εταιρεια ουτε να μπλεξω με φορητοτητες.Τους καλους πελατες πρεπει να τους βοηθατε...

Καλησπέρα lemouz75,

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
@foust
Σέβομαι το όποιο πρόβλημά σου, και ευελπιστώ στην λύση του.
Το μήνυμά σου έφυγε, μπορείς να επανέλθεις με νέο ζητώντας βοήθεια από το support.

Εδώ δεν είναι ούτε chat όμως, ούτε κυτίο παραπόνων.
 
Καλησπερα σας,

Σαας εχω στειλει μηνυμα σχετικα με τον λογαργιασμο μου και την ΜΗ χρεωση της πιστωτικης απο το συστημα.
 
Καλησπέρα stonecityboys,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.