*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα support, σήμερα παρέλαβα το router vdsl, το σύνδεσα αλλά μου ζητάει κάποιους κωδικούς που δεν έχω, επίσης από το πρωί δεν έχω σταθερό τηλέφωνο, δείχνει ότι καλεί αλλά μέχρι εκεί, επειδή όπως είπα το σταθερό δεν δουλεύει ας με καλέσει κάποιος τεχνικός στο κινητό για να δούμε τι γίνεται, ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα dimtz,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως θα χρειαστεί να αναμείνουμε την ολοκλήρωση ενεργοποίησης της νέας σου γραμμής, η οποία είναι με πιθανή ημερομηνία σήμερα 10/4.

Αναφορικά με τους κωδικούς για το νέο σου router, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που είχες για την υπηρεσία ADSL.

Ωστόσο, σε περίπτωση που δεν έχεις διατηρήσει τους εν λόγω κωδικούς, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τον ΑΦΜ του κατόχου, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε σχετικές ενέργειες.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Τους κωδικούς από adsl τους έχω, όταν πάω να γράψω το User πριν καν ολοκληρώσω μου βγάζει λάθος όνομα, τώρα δεν ξέρω τι δεν κάνω σωστά, σας έστειλα και πμ, ευχαριστώ

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Προς ενημερωση και μετα απο δοκιμες που εχω κανει, user ηθελε εως πριν αρχισει το @ ενω στο adsl το ηθελε ολοκληρο ,support μπηκα μεσα στο router και βλεπω οτι up εχουμε 4999 και down 32000, πριν απο λιγο ειχε φτασει το down 49999 ,δεν ξερω γιατι επεσε τωρα, τεσπα, θα περιμενω την ολοκληρωση των ενεργειων διοτι ακομη σταθερο δεν εχω, ευχαριστω
 
Support ολα δουλευουν πλεον ρολοι ,χαρη στην βοηθεια σας γρηγορα και αμεσα , ναι , και το vdsl τερματισε , δεν παει πιο πανω ,σας ευχαριστω πολυ :SFGSFGSF:
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Support ολα δουλευουν πλεον ρολοι ,χαρη στην βοηθεια σας γρηγορα και αμεσα , ναι , και το vdsl τερματισε , δεν παει πιο πανω ,σας ευχαριστω πολυ :SFGSFGSF:

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπερα! σε προιγουμενη επικοινωνεια μας ειχα ζητησει προσφορα νοβα ημουν με full pack 3play nova με καλεσαν και αποδεχτικα χθες προσφορα ανανεωσης για αλλα 24 μηνες, σημερα με ενημερωσαν απο την εργασια μου οτι τελος ιουνι θα μεταβω βρυξελες για εργασια που θα διαρκεσει. σε σπασ τα διαστήματα γυρω στους 14 μηνες ελλαδα βρυξελες. επειδη δεν θελω να πληρωνω κατι το οποιο δεν θα χρησιμοποιω μπορω να μεταβω στην προιγουμενη κατασταση μου? με ακοπο να το γυρισω σε απλο τηλ για το διαστημα που θα ειμαι εκτως ελλαδος. πιο ειναι το πεναλτι σε περιπτωση ολικης διακοπης και πιο το πεναλντι σε περιπτωση μεταβασης σε απλη τηλεφωνια υποβαθμηση πακετα. εαν γνωριζετε θα ημουν υποχρεως αν μου απαντούσατε. ευχαριστω!
 
Καλησπέρα lefterispar,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε φροντίσει για ανάλογη επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο προκειμένου να σε ενημερώσει αναλυτικά για όλα τα παραπάνω.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα, έχω νόβα full pack όχι 3play με τον καινούργιο αποκωδικοποιητη και σύνδεση στο σπίτι wind.
Στο on demand βγαζει λάθος Χ002.
Παρακαλώ την βοήθεια σας.
Ευχαριστώ πολύ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Καλησπέρα, έχω νόβα full pack όχι 3play με τον καινούργιο αποκωδικοποιητη και σύνδεση στο σπίτι wind.
Στο on demand βγαζει λάθος Χ002.
Παρακαλώ την βοήθεια σας.
Ευχαριστώ πολύ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Καλησπέρα dimpoly,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η υπηρεσία Nova On Demand παρέχεται σε όλους τους συνδρομητές των υπηρεσιών Nova3play και σου εξασφαλίζει πρόσβαση σε επιλεγμένο περιεχόμενο, για να μπορείς να επιλέγεις όποτε εσύ θελήσεις τί θα δεις, από μια μεγάλη γκάμα ταινιών, σειρών, ντοκιμαντέρ, παιδικών & πολλών ακόμη τίτλων.

Χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία, μπορείς να βρεις στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-ondemand/

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα dimpoly,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η υπηρεσία Nova On Demand παρέχεται σε όλους τους συνδρομητές των υπηρεσιών Nova3play και σου εξασφαλίζει πρόσβαση σε επιλεγμένο περιεχόμενο, για να μπορείς να επιλέγεις όποτε εσύ θελήσεις τί θα δεις, από μια μεγάλη γκάμα ταινιών, σειρών, ντοκιμαντέρ, παιδικών & πολλών ακόμη τίτλων.

Χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία, μπορείς να βρεις στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-ondemand/

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support

Σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.
Γνωρίζετε αν θα δωθεί η υπηρεσία on demand και σε συνδρομητές που δεν είναι σε 3play ?

Ευχαριστώ πολύ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Καλημέρα dimpoly,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η εταιρεία μας , ως η μεγαλύτερη εταιρεία υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας και Internet, φροντίζει και εξασφαλίζει πάντα για τους συνδρομητές πρωτοποριακές και ποιοτικές υπηρεσίες για τον έλεγχο και την σωστή λειτουργία των οποίων, μόνο η ίδια έχει την τεχνογνωσία να υποστηρίξει! Για το λόγο αυτό, η υπηρεσία Nova on Demand , παρέχεται μόνο μέσω του ιδιόκτητου δικτύου με την υπηρεσία Nova 3Play.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως η συνεχής ανάπτυξη και διεύρυνση του δικτύου μας, αποτελεί πάντα κύριο μέλημα της εταιρείας μας και μία από τις βασικότερες προτεραιότητες της.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
εθελω να πω ενα μεγαλο ευχαριστώ στο support για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την αναβαθμηση μου. με καλεσε μια ευγενέστατη κυρια κ αφου της εξηγησα το προβλημμα μου βρεθηκε λυση αμεσα! ευχαριστω πολύ και παλι καλο πασχα να εχουμε!
 
εθελω να πω ενα μεγαλο ευχαριστώ στο support για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την αναβαθμηση μου. με καλεσε μια ευγενέστατη κυρια κ αφου της εξηγησα το προβλημμα μου βρεθηκε λυση αμεσα! ευχαριστω πολύ και παλι καλο πασχα να εχουμε!

Καλησπέρα lefterispar,

Εμείς σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! Είναι σημαντικό να μπορούμε να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Παραμένουμε στην διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς και σου ευχόμαστε Καλή Ανάσταση!

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας. Είμαι είδη συνδρομητής σας με 3play και nova με sport και θέλω να βάλω και σε ενα δεύτερο σπίτι 3play.Στο δεύτερο σπίτι πρέπει να μπει νεα γραμμή , γιατι δεν εχει.... Θα ηθελα μια προσφορα να μου κανετε. Σας ευχαριστω.
 
Καλησπέρα σας. Είμαι είδη συνδρομητής σας με 3play και nova με sport και θέλω να βάλω και σε ενα δεύτερο σπίτι 3play.Στο δεύτερο σπίτι πρέπει να μπει νεα γραμμή , γιατι δεν εχει.... Θα ηθελα μια προσφορα να μου κανετε. Σας ευχαριστω.

Καλησπέρα 123abc123 και Χρόνια Πολλά,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Στις 03/04 έκανα αίτηση φορητότητας από cosmote προς το δίκτυό της Nova/
Forthnet (έχω ήδη VDSL 50 στην cosmote). Τηλεφωνικά με είχαν διαβεβαιώσει από τη Nova ότι η φορητότητα θα διαρκέσει μερικές ημέρες. Εντωμεταξυ έλαβα αρκετά τηλεφωνήματα για αντιπροσφορα από την cosmote, σε όλα απάντησα αρνητικά. Σε ένα από αυτά η cosmote μου είπε ότι η πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης από τη Nova ήταν η Δευτέρα 10/04 (μου φάνηκε περίεργο που δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση από τη Nova σχετικά με αυτό). Στο website της Nova σχετικά με την εξέλιξη της αίτησης, υπάρχουν κάποιες ενέργειες μόνο στις 06/04, και η διαδικασία φαίνεται να έχει παγώσει στο "Προωθήθηκε το αίτημα φορητότητας του τηλεφωνικού σας αριθμού". Δεν έχω λάβει κανένα εξοπλισμό ούτε πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης.
Πόσες ημέρες τελικά διαρκεί η φορητότητα και πότε θα λάβω τον εξοπλισμό; Σας έχω στείλει σε PM και τα στοιχεία μου. Ευχαριστώ πολύ!

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Το τελευταία διάστημα στον δέκτη 831 σειράς 2013 στην υπηρεσία On Demand μου βγάζει κατά διαστήματα δεν επαρκή η ταχύτητα του internet και όταν πατάω το ΟΚ συνεχίζει και παίζει η ταινία.
Άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα που έχει ο δέκτης είναι ότι ενώ βλέπω ταινία και έχω δει πάνω από την μισή και βάλε ξαφνικά κολλάει και βγαίνει η κλεψύδρα.
Στην συνέχεια αντί να συνεχίσει από εκεί που έχει σταματήσει ξεκινάει η ταινία από την αρχή.
Σας έχω στείλει μήνυμα για την προώθηση στο τεχνικό Τμήμα.
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά!

Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Στις 03/04 έκανα αίτηση φορητότητας από cosmote προς το δίκτυό της Nova/
Forthnet (έχω ήδη VDSL 50 στην cosmote). Τηλεφωνικά με είχαν διαβεβαιώσει από τη Nova ότι η φορητότητα θα διαρκέσει μερικές ημέρες. Εντωμεταξυ έλαβα αρκετά τηλεφωνήματα για αντιπροσφορα από την cosmote, σε όλα απάντησα αρνητικά. Σε ένα από αυτά η cosmote μου είπε ότι η πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης από τη Nova ήταν η Δευτέρα 10/04 (μου φάνηκε περίεργο που δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση από τη Nova σχετικά με αυτό). Στο website της Nova σχετικά με την εξέλιξη της αίτησης, υπάρχουν κάποιες ενέργειες μόνο στις 06/04, και η διαδικασία φαίνεται να έχει παγώσει στο "Προωθήθηκε το αίτημα φορητότητας του τηλεφωνικού σας αριθμού". Δεν έχω λάβει κανένα εξοπλισμό ούτε πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης.
Πόσες ημέρες τελικά διαρκεί η φορητότητα και πότε θα λάβω τον εξοπλισμό; Σας έχω στείλει σε PM και τα στοιχεία μου. Ευχαριστώ πολύ!

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Το τελευταία διάστημα στον δέκτη 831 σειράς 2013 στην υπηρεσία On Demand μου βγάζει κατά διαστήματα δεν επαρκή η ταχύτητα του internet και όταν πατάω το ΟΚ συνεχίζει και παίζει η ταινία.
Άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα που έχει ο δέκτης είναι ότι ενώ βλέπω ταινία και έχω δει πάνω από την μισή και βάλε ξαφνικά κολλάει και βγαίνει η κλεψύδρα.
Στην συνέχεια αντί να συνεχίσει από εκεί που έχει σταματήσει ξεκινάει η ταινία από την αρχή.
Σας έχω στείλει μήνυμα για την προώθηση στο τεχνικό Τμήμα.

Έχουμε λάβει τα προσωπικά σας μηνύματα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Χρόνια πολλά

Είχα αρκετό καιρό κλειστό το δέκτη (831) και τώρα μου δείχνει Ε30-4 στα συνδρομητικά κανάλια. Μάλλον έχει χάσει το κλειδί.
Δοκίμασα να αφησω το δέκτη ανοιχτό 24ώρες και έκανα και hard reset χωρίς αποτέλεσμα.

Θα μπορρούσατε να μου στείλετε ξανά το σήμα με το κλειδί

Ευχαριστώ
 
Status
Not open for further replies.