*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Kαλησπερα

Τι σημαινει καταχωρειται στις μη επιλυσιμες βλαβες ? Οτι ο καταναλωτης ειναι στον αερα ?

Καλησπέρα rider,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, καθώς και με το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Kαλησπερα

Τι σημαινει καταχωρειται στις μη επιλυσιμες βλαβες ? Οτι ο καταναλωτης ειναι στον αερα ?

Αγαπητό μέλος rider θα ήθελες να παραθέσεις λίγο γενικότερα το πρόβλημα σου καθώς το support παρέχει τεχνική υποστήριξη και επιλύει προβλήματα όταν αυτό ειναι εφικτό στα μέλη της κοινότητας μας όπως εσυ. Καλό θα ειναι λοιπόν οι ερωτήσεις μας να έχουν και κάποιο περιεχόμενο ώστε και το support να καταλάβει καλύτερα και εμείς οι υπόλοιποι που διαβάζουμε να περνούμε γνώσεις περί ενδεχομένων προβλημάτων που ίσως αντιμετωπίσουμε. Σε καμία περίπτωση το support δεν βρίσκεται στο forum μας ώστε να απολογείται για ενδεχόμενες πρακτικές της Nova η για κακή συνεννόηση κάποιον συναδέλφων τους σε διαφορετικά τμήματα όπως και το τεχνικό.

Σε κάθε περίπτωση όπως αναφέρεται και στο πρώτο μήνυμα στο forum η παρουσία του support δεν αντικαθιστά το customer care της Nova.
 
Μήνυμα Ε-143-4
Το δίκτυο προσωρινά δεν.είναι συνδεδεμένο.Παρακαλω ελέγξτε το καλώδιο που συνδέει τους αποκωδικοποιητές του δικτύου και πραγματοποιηστε reset του δέκτη.
Στον.slave 831 του multiview
Και του 865 και του 831 τα έλεγξα και είναι οκ τα καλώδια .τι μπορεί να συμβαίνει;

20 μέρες μετά, το ίδιο πρόβλημα πάλι...
Σας έστειλα πμ
Ευχαριστώ
 
Χωρίς να ξαναπειραξω κάτι, μια ώρα μετά, έχω εικόνα τώρα στο slave....
Δεν το λες νορμάλ συμπεριφορά αυτό πάντως!
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Χωρίς να ξαναπειραξω κάτι, μια ώρα μετά, έχω εικόνα τώρα στο slave....
Δεν το λες νορμάλ συμπεριφορά αυτό πάντως!

Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Ευχαριστώ πολύ παιδιά

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα !!
Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το κανάλι novasummer.
Σε ποιους συνδρομητές είναι προσβάσιμο ;
Στην δικιά μου υπηρεσία βγάζει ενημερωτικό μήνυμα Ε30-4.
Ευχαριστώ.
 
Καλημέρα geokontol,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπερα support ,εχω μια απορια οσο αφορα τον λογαριασμο μου, ο πρωτος λογαριασμος (μετα απο αναναιωση 3play) εχει ημερ εξοφλησης εως 25/5/17 ,ο δευτερος εως 14/6 και ο τριτος εως 5/7 ,απ οτι βλεπω κατι δεν παει καλα, στο τελος θα σας πληρωσουμε εις διπλουν
Παρακαλω πολυ αν ειναι τυπογραφικο λαθος να διορθωθει ,ευχαριστω.
 
Καλημέρα dimtz,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλημέρα, σας έστειλα μήνυμα τα στοιχεία μου, ευχαριστώ

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα,

Από τότε που έκανα αναβάθμιση τον αποκωδικοποιητή με την έκδοση 71/2.0.2.71.NG έχουν αλλαχθεί τα ποσοστά ακρίβειας και στάθμης. Πιο συγκεκριμένα η Ακρίβεια είναι κολλημένη στο 25% ενώ πρίν ήταν κάπου στο 90% και η στάθμη είναι συνεχώς στο 100% ενώ πριν ήταν στο 85-90%. Μη μου προτείνεται να κάνω επανεκκίνηση ή format τον αποκωδικοποιητή γιατί το έχω κάνει τόσες φορές. Ούτε να με προτείνετε να ελέγξω καλώδια και σύνδεση καθώς βλέπω πεντακάθαρα με 20-25% ακρίβεια. Επομένως κάποιο πρόβλημα υπάρχει στα νούμερα.
 
Καλησπέρα,

Από τότε που έκανα αναβάθμιση τον αποκωδικοποιητή με την έκδοση 71/2.0.2.71.NG έχουν αλλαχθεί τα ποσοστά ακρίβειας και στάθμης. Πιο συγκεκριμένα η Ακρίβεια είναι κολλημένη στο 25% ενώ πρίν ήταν κάπου στο 90% και η στάθμη είναι συνεχώς στο 100% ενώ πριν ήταν στο 85-90%. Μη μου προτείνεται να κάνω επανεκκίνηση ή format τον αποκωδικοποιητή γιατί το έχω κάνει τόσες φορές. Ούτε να με προτείνετε να ελέγξω καλώδια και σύνδεση καθώς βλέπω πεντακάθαρα με 20-25% ακρίβεια. Επομένως κάποιο πρόβλημα υπάρχει στα νούμερα.

Καλησπέρα Geobros,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Παιδιά δεν είναι δουλειά αυτή με το slave του multiview. ..Τέταρτη φορά από την Κυριακή που συμβαίνει το ιδιο
Από μισή ώρα έως 3 ώρες έχει χρειαστεί να περιμένω για να έρθει η εικόνα στο slave έλεος με το Ε143-4
Τι μπορεί να συμβαίνει πια;
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα.
Εδώ και 5 τουλάχιστον ημέρες αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τον MATTHIAS.
Ο slave (831) εμφανίζει τακτικότατα μήνυμα Ε143-4 ενώ ο master (865) παίζει κανονικά. Το σήμα επανέρχεται μόνο αν κάνω reset και τους δύο αλλά μερικές ώρες αργότερα χάνεται ξανά (στις περιβαλλοντικές έχω απενεργοποιημένη την αδρανοποίηση κλπ).
Τι έχει συμβεί; Πώς θα το λύσουμε;
 
Status
Not open for further replies.