*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα στην παρέα.

Σας έχω στείλει πμ για πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την θέαση των καναλιών Nova Cinema.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαι στη διάθεσή σας.

Ευχαριστώ πολύ!
 
Καλημέρα Σεραφείμ,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα σας.
Σε παλιά μου κατοικία είχα το full pack της Nova με VDSL . Λόγω μετακόμισης σε περιοχή όπου δεν υπήρχε διαθεσιμότητα VDSL η υπηρεσία υποβαθμίστηκε. Σήμερα έμαθα ότι πλέον υπάρχει δυνατότη VDSL.Θα μπορούσαμε να επάναφέρουμε την γραμμή σε VDSL, πληρώνοντας φυσικά το ποσό το οποίο πλήρωνα αρχικά και στην συνέχεια αφαιρέθηκε λόγω της υποβάθμισης ;
Σας ευχαριστώ πολύ
 
Καλημέρα,

Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τους Nova Reps για την άμεση ανταπόκρισή τους στα μηνύματα που τους έστειλα. Αυτός ο τρόπος επικοινωνίας είναι μεγάλο + για το customer support της Nova, καθώς στο τηλέφωνο η αναμονή είναι πολύωρη και δύσκολα επέρχεται αποτέλεσμα.
 
Καλησπέρα σας,

Καλημέρα σας.
Σε παλιά μου κατοικία είχα το full pack της Nova με VDSL . Λόγω μετακόμισης σε περιοχή όπου δεν υπήρχε διαθεσιμότητα VDSL η υπηρεσία υποβαθμίστηκε. Σήμερα έμαθα ότι πλέον υπάρχει δυνατότη VDSL.Θα μπορούσαμε να επάναφέρουμε την γραμμή σε VDSL, πληρώνοντας φυσικά το ποσό το οποίο πλήρωνα αρχικά και στην συνέχεια αφαιρέθηκε λόγω της υποβάθμισης ;
Σας ευχαριστώ πολύ

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Καλημέρα,

Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τους Nova Reps για την άμεση ανταπόκρισή τους στα μηνύματα που τους έστειλα. Αυτός ο τρόπος επικοινωνίας είναι μεγάλο + για το customer support της Nova, καθώς στο τηλέφωνο η αναμονή είναι πολύωρη και δύσκολα επέρχεται αποτέλεσμα.

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα Γιώργος Κ.,

Εμείς σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
Καλησπέρα
Τι συμβαίνει και τα κόψατε πάλι τα novacinema? Υποτίθεται ήταν για όλο τον Δεκέμβριο.... Σήμερα εμφανίζεται πάλι το Ε16-4


Στάλθηκε από το Lenovo TB-X304L μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα Γιώργος Κ.,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. αριθμό κάρτας Nova ή ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Αντώνης, Nova Support
 
Mια γρηγορη ερώτηση: Σημερα (σσ 22/12) ήρθε τεχνικός και μου σύνδεσε την νοβα. Πότε μπορω να κανω εγγραφή στο nova my account για να παρω κωδικούς nova go? Πρέπει να περάσει κάποιο Α διάστημα? Διότι πάω να κάνω και μου γραφει:

"Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη προσωρινά. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα"

Ευχαριστώ
 
Mια γρηγορη ερώτηση: Σημερα (σσ 22/12) ήρθε τεχνικός και μου σύνδεσε την νοβα. Πότε μπορω να κανω εγγραφή στο nova my account για να παρω κωδικούς nova go? Πρέπει να περάσει κάποιο Α διάστημα? Διότι πάω να κάνω και μου γραφει:

"Η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη προσωρινά. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα"

Ευχαριστώ

'Ακυρο: έπρεπε να βάλω τον αριθμό της κάρτας μου και όχι τον αριθμό τηλεφωνου όπου εγινε η σύνδεση
 
'Ακυρο: έπρεπε να βάλω τον αριθμό της κάρτας μου και όχι τον αριθμό τηλεφωνου όπου εγινε η σύνδεση

Καλησπέρα Haris1977 και Χρόνια Πολλά,

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς και σου ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα με υγεία!

Γιώργος, Nova Support
 
Ευχαριστώ να στε καλά, επίσης!

Αυτό που ηθελα να ρωτησω ειναι αν έχετε σκοπό να προσθέσετε και άλλα κανάλια στο nova go. Π.χ θα θελα να δω και το Eurosport 2 μέσα..Υπάρχει κάποια τετοια σκέψη?
 
Θα ήθελα τη βοήθειά σας σχετικά μ το Novago γιατί όσο και να προσπάθησα με διάφορους τρόπους(εγκαταστάσεις,με ανοιχτούς browser,με κλειστούς browser, επανεκκινήσεις κ.α.) δεν εχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει. Έκανα και προσπάθεια ανανέωσης της συσκευής και αφού διαγράφηκε(ήρθες sms) δεν μπορεί να ξαναδηλωθεί.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά,

Ευχαριστώ να στε καλά, επίσης!

Αυτό που ηθελα να ρωτησω ειναι αν έχετε σκοπό να προσθέσετε και άλλα κανάλια στο nova go. Π.χ θα θελα να δω και το Eurosport 2 μέσα..Υπάρχει κάποια τετοια σκέψη?

Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας καθώς η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.

Θα ήθελα τη βοήθειά σας σχετικά μ το Novago γιατί όσο και να προσπάθησα με διάφορους τρόπους(εγκαταστάσεις,με ανοιχτούς browser,με κλειστούς browser, επανεκκινήσεις κ.α.) δεν εχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει. Έκανα και προσπάθεια ανανέωσης της συσκευής και αφού διαγράφηκε(ήρθες sms) δεν μπορεί να ξαναδηλωθεί.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Σας έχω στείλει πμ για πρόβλημα που ξανά/αντιμετωπίζω με την θέαση των καναλιών Nova Cinema (καθε φορα που χρησιμοποιω την υπηρεσία Εξοχικό).

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαι στη διάθεσή σας.

Ευχαριστώ πολύ!
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Σας έχω στείλει πμ για πρόβλημα που ξανά/αντιμετωπίζω με την θέαση των καναλιών Nova Cinema (καθε φορα που χρησιμοποιω την υπηρεσία Εξοχικό).

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαι στη διάθεσή σας.

Ευχαριστώ πολύ!

Καλησπέρα Σεραφείμ και Χρόνια Πολλά,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Γιώργος, Nova Support

Έχω στείλει πμ.
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support

Καλησπέρα shadowf,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Last edited by a moderator:
Αυτό που θα θελα να δω στον Novabox 3001 είναι να μπορουμε να βαλουμε τα DDT κανάλια (ελεύθερα επίγεια ψηφιακά) με την σειρά που θελουμε (πχ ΕΡΤ HD 7ο στη σειρά και όχι 1ο που τώρα πάει). Τωρα η σειρά με την οποία μπαίνουν έχει να κάνει με το LCN number τους (κατά αύξοντα αριθμό). Οι περισσότεροι θα θελαν να τα βαζουμε με οποια σειρά θελουμε (τουλάχιστον τα DDT). Θα υπαρξει καποια τετοια δυνατοτητα μελλοντικά?
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.