*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Γεια σας..Διαχειρίζομαι 2 συνδρομες τη μια στο ονομά μου κ την αλλη στου πεθερού μου.Εχουμε full pack+multivew κ οι δύο συν στη το adult pack στη μία.Στο ενα πληρώνουμε 44 και στο άλλο 56.Θεωρώ πολλά τα λεφτά μιας κ στη περιοχή εχουμε μονο ΟΤΕ κ CYTA,οποτε δεν μποεώ κ να συνδιάσω κ κατι!!!
Μήπως μπορουμε να εχουμε μια καλύτερη τιμη γιατι διαφορετικα παμε για κόψιμο κ ειμαστε κ οι δυο παλιοί συνδρομητές.
Σας ευχαριστω...
 
εδω και μερικες εχω πολυ μεγαλο προβλημα με ta ping.στον xbox live απο 50 εχω παει στα 200 με αποτελεσμα να μην μπορω να παιξω καν.
 
Καλησπέρα σας,

Γεια σας..Διαχειρίζομαι 2 συνδρομες τη μια στο ονομά μου κ την αλλη στου πεθερού μου.Εχουμε full pack+multivew κ οι δύο συν στη το adult pack στη μία.Στο ενα πληρώνουμε 44 και στο άλλο 56.Θεωρώ πολλά τα λεφτά μιας κ στη περιοχή εχουμε μονο ΟΤΕ κ CYTA,οποτε δεν μποεώ κ να συνδιάσω κ κατι!!!
Μήπως μπορουμε να εχουμε μια καλύτερη τιμη γιατι διαφορετικα παμε για κόψιμο κ ειμαστε κ οι δυο παλιοί συνδρομητές.
Σας ευχαριστω...

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με τα στοιχεία της σύνδεσης σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;


εδω και μερικες εχω πολυ μεγαλο προβλημα με ta ping.στον xbox live απο 50 εχω παει στα 200 με αποτελεσμα να μην μπορω να παιξω καν.

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.


Γεωργία, Nova Support
 
Καλημερα σας. Ονομαζομαι Σμαραγδα Καραγιαννη και κατοικω στην Εδεσσα. Διαβαζω πως τα παιδια εδω απο το σαιτ παιρνουν το σπορτ πακετο της νοβα στα 27 ευρω. Το θελω κι εγω σε αυτη την τιμη αμεσα αν γινεται. Δεν ειμαι μελος της forthnet κι ουτε ενδιαφερομαι προς το παρον. Σας ευχαριστω πολυ.
 
Καλησπέρα maxtoulis,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Έχοντας πρόβλημα με την τηλεφωνική γραμμή μου από το μεσημέρι (εμφανιζει μήνυμα τεχνικού σφάλματος σε όποιον με καλεί) το οποίο το δήλωσα εδώ στο γραφείο της Λάρισας, μου έχει μπλοκαριστεί και το PIN του master δέκτη της Nova από επανειλημμένες ανεπιτυχείς προσπάθειες των παιδιών.
Δεν μπορώ να καλέσω τεχνική υποστήριξη από το σπίτι
Παλιότερα υπήρχε η δυνατότητα επαναφοράς του από το My account
Τι κάνουμε τώρα;

Έστειλα πμ με τα στοιχεία μου
 
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα MATTHIAS,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
θα ηθελα προσφορα για σκετη νοβα μιας και στην περιοχη μου δεν υπαρχει δυκτιο φορθνετ
 
Καλημέρα kostasford,

Αρχικά, σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά;

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Με παίρνουν σήμερα απο την εταιρεία σας και μου λένε ότι έχω υπόλοιπο από το 2013!!!!! Ενώ εγώ είχα σύνδεση με σας μέχρι το καλοκαίρι του '17 και πλήρωσα κανονικάτατα τα πάντα και φυσικά η διακοπή έγινε 2 χρόνια μετά το πέρας του υποχρεωτικού 12μηνου!!!
 
Καλησπέρα Backpacker,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας στην οποία αναφέρεσαι;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα,

Από σήμερα το απόγευμα δεν έχω σήμα στην τηλεφωνική μου γραμμή και κατά συνέπεια ούτε δίκτυο. Προφανώς δεν μπορώ να πάρω από το σταθερό τηλέφωνο το 13831 (καθότι είναι νεκρο) και από το καρτοκινητο μου έφαγα ήδη 8 ευρώ και είχα ακόμα αναμονή τουλάχιστον 15 λεπτά ακόμα (έλεγε το μήνυμα χρόνος αναμονής περισσότερο από 15 λεπτά ). Περιοχή Κουκάκι. Παρακαλώ για την βοήθεια σας.

Πέτρος

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
Καλημέρα psampa,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα. Πρόσφατα έβαλα το πακέτο νοβα σπορτς (μεσω προσφοράς στα 27 ευρώ) σε δέκτη NovaBox3001HD όπου ηρθε ο τεχνικός και το εγκατέστησε. Πολλές φορές όταν ανοιγω τον δεκτη (όχι πάντα αλλά συχνά) μου βγαζει το error E30-4. Αν αλλάξω κανάλι δουλευει κανονικά.

Μπορείτε να μου πείτε τι είναι αυτό το error και πως θα το διορθώσω?
 
Καλησπέρα Haris1977,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ), ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Εχετε καποιο πλανο για το ποτε θα εχουμε προσβαση σε vdsl 50 στην Νεα Μακρη περα απο τα 800 μετρα του αστικου κεντρου?
Εχουν εγκατασταθει απο το καλοκαιρι 06.2017 παντου νεες καμπινες του οτε οι οποιες ειναι λειτουργικες απο τον 09.2017 προσφεροντας αντιστοιχες ταχτητες προς το παρον με αναβαθμιση στα 200 μελλοντικα.
Εγω ειμαι στα 24 και συχρονιζω στα 19 και ειμαι πολυ ικανοποιημενος για τα δεδομενα της γραμμης.
Μπαινω στην διαδικασια να γραψω εδω γιατι κανενας δεν ξερει τπτ στο τηλεφωνικο κεντρο
Με εκτιμηση
 
Last edited:
Καλησπέρα σας,

Aλεξη σε ενημέρωσα προσωπικά και για καποιο άλλο πρόβλημα που αντιμετωπιζω.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Εχετε καποιο πλανο για το ποτε θα εχουμε προσβαση σε vdsl 50 στην Νεα Μακρη περα απο τα 800 μετρα του αστικου κεντρου?
Εχουν εγκατασταθει απο το καλοκαιρι 06.2017 παντου νεες καμπινες του οτε οι οποιες ειναι λειτουργικες απο τον 09.2017 προσφεροντας αντιστοιχες ταχτητες προς το παρον με αναβαθμιση στα 200 μελλοντικα.
Εγω ειμαι στα 24 και συχρονιζω στα 19 και ειμαι πολυ ικανοποιημενος για τα δεδομενα της γραμμης.
Μπαινω στην διαδικασια να γραψω εδω γιατι κανενας δεν ξερει τπτ στο τηλεφωνικο κεντρο
Με εκτιμηση

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης και ενίσχυσης των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, σκοπός μας είναι η συνεχής επέκταση της κάλυψης της VDSL υπηρεσίας, με σκοπό να απολαμβάνουν ακόμα περισσότεροι συνδρομητές μας υψηλές ταχύτητες VDSL.

Μπορείς να ενημερώνεσαι ελέγχοντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα τον οδηγό κάλυψης (στο πεδίο "Υφιστάμενος Συνδρομητής"), καθώς διαρκώς εντάσσονται περισσότερες περιοχές.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Αλέξης, Nova Support
 
Έχουμε πει και στο παρελθόν αλλά και το επισημάνει και το πρώτο μήνυμα του παρόν νήματος οτι το support ειναι στο forum μας για να εξυπηρετεί τεχνικά προβλήματα άμεσα στα μέλη του. Σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά το castomer care της Nova και ποσό μάλλον δεν βρίσκεται εδώ για να απολογείται για αποφάσεις στρατηγικής πολιτικής της Nova. Για αυτό το λόγο παρακαλώ όσοι έχετε αντιρρήσεις με θέματα γενικής πολιτική της Nova να απευθύνεστε τηλεφωνικά στο επίσημο customer care. Μηνύματα που κρίνεται οτι ειναι εκτός γραμμής το νήματος που αναφέρεται στο πρώτο post διαγράφονται αυτόματα!!
 
Status
Not open for further replies.