*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα σας
Πρόσφατα έκανα ανανέωση συμβολαίου (11-17)
και αναβάθμιση σε vdsl
Το νέο συμβόλαιο άρχισε 7/12/17
Στο κατάστημα forthnet Χαλκίδας με διαβεβαίωσαν ότι θα έχω μόνο ένα εφάπαξ τέλος ενεργοποίησης για το vdsl 20,17
και όλα τα άλλα θα συνεχίσουν ως έχουν (υπηρεσίες και χρεώσεις) συμπεριλαμβανομένου και του multiview
Στον τελευταίο λογαριασμό 3304194Υ/10-01-2018
βλέπω χρεώσεις εκτός παγίου 9,90 για το multiview
Πριν 20 μέρες περίπου μίλησα τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου είπαν ότι έχω δίκιο και θα προωθήσουν το αίτημα μου στο λογιστήριο
και θα λάβω sms για ενημέρωση
Ενημέρωση μέχρι τώρα δεν έχει γίνει
Δυστυχώς δεν μπορώ να πληρώνω 65,42 το μήνα
και αν δεν επανέλθει στο παλιό τιμολόγιο 54, το μήνα θα αναγκαστώ να κάνω διακοπή συμβολαίου
Παρακαλώ πολύ πριν προχωρήσω στην διακοπή συμβολαίου θα ήθελα να μιλήσω τηλεφωνικά με κάποιον/κάποια υπεύθυνο
γιατί απο το τμήμα εξ. πελατών δεν μπορώ να βγάλω ακρη
Σας ευχαριστώ
 
Καλησπέρα σας
Πρόσφατα έκανα ανανέωση συμβολαίου (11-17)
και αναβάθμιση σε vdsl
Το νέο συμβόλαιο άρχισε 7/12/17
Στο κατάστημα forthnet Χαλκίδας με διαβεβαίωσαν ότι θα έχω μόνο ένα εφάπαξ τέλος ενεργοποίησης για το vdsl 20,17
και όλα τα άλλα θα συνεχίσουν ως έχουν (υπηρεσίες και χρεώσεις) συμπεριλαμβανομένου και του multiview
Στον τελευταίο λογαριασμό 3304194Υ/10-01-2018
βλέπω χρεώσεις εκτός παγίου 9,90 για το multiview
Πριν 20 μέρες περίπου μίλησα τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου είπαν ότι έχω δίκιο και θα προωθήσουν το αίτημα μου στο λογιστήριο
και θα λάβω sms για ενημέρωση
Ενημέρωση μέχρι τώρα δεν έχει γίνει
Δυστυχώς δεν μπορώ να πληρώνω 65,42 το μήνα
και αν δεν επανέλθει στο παλιό τιμολόγιο 54, το μήνα θα αναγκαστώ να κάνω διακοπή συμβολαίου
Παρακαλώ πολύ πριν προχωρήσω στην διακοπή συμβολαίου θα ήθελα να μιλήσω τηλεφωνικά με κάποιον/κάποια υπεύθυνο
γιατί απο το τμήμα εξ. πελατών δεν μπορώ να βγάλω ακρη
Σας ευχαριστώ

Καλησπέρα kaberos,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα.Έχω multiview και ήθελα επειδή δεν με ενδιαφέρουν οι εγγραφές στον 865 να κατάργηση το ενα καλώδιο και να το ενώσω στην κεραία να πιάνω τα επίγεια και τον άλφα.Γίνεται?
 
Καλησπέρα gv111,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας
Πρόσφατα έκανα ανανέωση συμβολαίου (11-17)
και αναβάθμιση σε vdsl
Το νέο συμβόλαιο άρχισε 7/12/17
Στο κατάστημα forthnet Χαλκίδας με διαβεβαίωσαν ότι θα έχω μόνο ένα εφάπαξ τέλος ενεργοποίησης για το vdsl 20,17
και όλα τα άλλα θα συνεχίσουν ως έχουν (υπηρεσίες και χρεώσεις) συμπεριλαμβανομένου και του multiview
Στον τελευταίο λογαριασμό 3304194Υ/10-01-2018
βλέπω χρεώσεις εκτός παγίου 9,90 για το multiview
Πριν 20 μέρες περίπου μίλησα τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου είπαν ότι έχω δίκιο και θα προωθήσουν το αίτημα μου στο λογιστήριο
και θα λάβω sms για ενημέρωση
Ενημέρωση μέχρι τώρα δεν έχει γίνει
Δυστυχώς δεν μπορώ να πληρώνω 65,42 το μήνα
και αν δεν επανέλθει στο παλιό τιμολόγιο 54, το μήνα θα αναγκαστώ να κάνω διακοπή συμβολαίου
Παρακαλώ πολύ πριν προχωρήσω στην διακοπή συμβολαίου θα ήθελα να μιλήσω τηλεφωνικά με κάποιον/κάποια υπεύθυνο
γιατί απο το τμήμα εξ. πελατών δεν μπορώ να βγάλω ακρη
Σας ευχαριστώ

Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία με υπεύθυνο απο την Nova
διευθετήθηκε το θέμα μου με τον καλύτερο τρόπο
υπηρεσίες και χρεώσεις όλα οκ
Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα kaberos,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπερα πως μπορω να μαθω ποτε ληγει το συμβολαιο για να κανω ανανεωση?
Ευχαριστω.
 
καλησπέρα σας
έχω τον 865 σαν master και 831 σαν slave για το multiview
επειδή με τον 865 έχω πρόβλημα με το on demand
(το πολύ να έχω διαθέσιμους 2 τίτλους ,ρυθμίσεις κλπ είναι οκ)
Μπορώ να τους κάνω τράμπα?
εννοώ στην θέση του 865 να βάλω τον 831 και αντίστροφα
χρειάζεται κάποια ρύθμιση?
ευχαριστώ
 
Kατά λάθος ενεργοποίησα το nova e-bill και πλέον θα ρχεται ο λογαρισμός σπίτι. Ξερετε πως μπορώ να το απ-ενεργοποιήσω έτσι ώστε να μου ρχετε σε χαρτί ο λογαριασμός? Φιλικά
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπερα πως μπορω να μαθω ποτε ληγει το συμβολαιο για να κανω ανανεωση?
Ευχαριστω.

Kατά λάθος ενεργοποίησα το nova e-bill και πλέον θα ρχεται ο λογαρισμός σπίτι. Ξερετε πως μπορώ να το απ-ενεργοποιήσω έτσι ώστε να μου ρχετε σε χαρτί ο λογαριασμός? Φιλικά

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σας.

καλησπέρα σας
έχω τον 865 σαν master και 831 σαν slave για το multiview
επειδή με τον 865 έχω πρόβλημα με το on demand
(το πολύ να έχω διαθέσιμους 2 τίτλους ,ρυθμίσεις κλπ είναι οκ)
Μπορώ να τους κάνω τράμπα?
εννοώ στην θέση του 865 να βάλω τον 831 και αντίστροφα
χρειάζεται κάποια ρύθμιση?
ευχαριστώ

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σας.

Αλέξης, Nova Support

Σας έστειλα προσωπικό μηνυμα
 
Last edited:
Καλημέρα Haris1977,

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα,

Εδώ και 2 ώρες δεν έχω σήμα στην τηλεφωνική μου γραμμή και κατά συνέπεια ούτε δίκτυο. Είχε βλάβη και πριν μερικές εβδομάδες και έσκαψε ο ΟΤΕ και η βλάβη αποκαταστηθηκε μέχρι πριν λίγο. Σας στέλνω ΠΜ με τα στοιχεία μου. Περιοχή Κουκάκι. Παρακαλώ για την βοήθεια σας.

Πέτρος


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Καλησπέρα psampa,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα. Είχα nova multiview με δέκτες τους 865 και 831. Όταν το έκοψα συνέχισε να δουλεύει ο 865. Επειδή θέλω το ondemand μέσω ip επιθυμώ να ενεργοποιηθεί ο 831 και να απενεργοποιηθεί ο 865.
 
Καλημέρα socstamatiou,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα και καλή βδομάδα παιδιά!
Πριν από λίγη ώρα επικοινώνησε μαζί μου πάροχος και μου έκαναν μια προσφορά η οποία ήταν πολύ συμφέρουσα. Λόγω οικονομικής στενότητας στην οποία βρίσκομαι, με δελεάζει πολύ το πράγμα μια που το συμβόλαιο μου με εσάς λήγει στις 09/02/2018. Παρόλα αυτά, επειδή είμαι ευχαριστημένος γενικά από την ΝΟΒΑ (και από την εξυπηρέτηση των παιδιών εδώ στο forum θα ήθελα μια προσφορά για υποβιβασμό από 3play σε 2play.
Θα ήθελα πολύ να συνεχίσω μαζί σας.
 
Καλησπέρα algedan,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για την εμπιστοσύνη που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αντώνης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.