*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα Panos314,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι ο εξοπλισμός Nova που παρέχουμε είναι ο Novabox.

Σε περίπτωση που επιθυμείς να ενημερωθείς με τα διαθέσιμα πακέτα μας, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία επικοινωνίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα.

Κώστας, Nova Support
 
Ξέρω τα προγράμματα και θα κάνω καινούργια Αιτηση την Τρίτη απλος ποιον αποκωδικοποιητη δίνεται θέλω να μάθω.
 
Παιδιά γειά! Έχω ήδη επικοινωνήσει με άτομα στο τμήμα προσφορών και έχω καταχωρήσει την προσφορά μου. Απλά επειδή θα έλειπα μερικές μέρες μου είπαν να επικοινωνήσω εγώ όταν γύρισω για να συνεχίσουμε την διαδικασία. Μπορειτε να ειδοποιήσετε να με καλέσουν για να κλείσουμε;
Έχετε ακόμα τα στοιχεία μου ή να σας τα ξαναστειλω;
Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα algedan,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις εκ νέου με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα;

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα algedan,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αντώνης, Nova Support
 
Καλησπέρα Panos314,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον και την προτίμησή σου προς την εταιρία και τις υπηρεσίες μας.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
καλημέρα παιδιά! Δύο ερωτήματα:
1) Γιατί ενώ ζήτησα διακοπή της δορυφορικής μου εμφανίζει ακόμα στο λογαριασμό μου το πακέτο novacinema all + novasports all; Μου έχουν ήδη κοπεί τα κανάλια! Τα χρεώνομαι ακόμα;
2) Πότε να περιμένω το ρούτερ του vdsl και πότε θα ενεργοποιηθεί η vdsl και η νέα υπηρεσία μου;

Ευχαριστώ!

υγ. Σας στέλνω με pm τα προσωπικά μου στοιχεία για χρήση από εσας.
 
Καλημέρα algedan,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αντώνης, Nova Support
 
Αν σας είναι εύκολο απαντήστε και σε μένα για το θέμα της αποστολής ρούτερ και ενεργοποίησης vdsl!!!
Η αίτηση έχει γίνει στις 16/2/2018.
Έχω στείλει στοιχεία.
Ευχαριστω.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα aenaos15,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αντώνης, Nova Support
 
μια ερωτηση γενικης φυσεως.χρειαζεται παντα μετα απο καθε αναβαθμιση λογισμικου των δεκτων της νοβα να γινεται και επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων?
 
Καλησπέρα lousio77,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι μετά το τέλος της αναβάθμισης, συνιστάται η επαναφορά σε αρχικές ρυθμίσεις του δέκτη.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
έχω full πακέτο και θέλω να το υποβαθμίσω αφαιρώντας τα αθλητικά. θα μου κάνετε μια προσφορά;
(σας στέλνω dm)
 
Καλησπέρα στην ομάδα. Τελικά μάλλον ο αποκωδικοποιητή παρέδωσε. Δεν πιάνει καθόλου σήμα από δορυφόρο και βγάζει το γνωστό μήνυμα ελέγξτε το καλώδιο. Παλιά το έκανε πολύ σπάνια. Μόλις ακουμπάω το βύσμα κάτι πάει να κάνει. Επισεις με το που ακουμπάω το βύσμα του HDMI χάνει την εικόνα. Ενημερώνω ότι το κάνει και με άλλα δύο καλώδια HDMI που έχω και ότι συνδέοντας την κεραία στην tv που έχει δεκτή δορυφορικό δεν έχω κανένα θέμα. Άρα θεωρώ ότι αποκλείω το θέμα του καλωδίου HDMI και του καλωδίου της κεραίας αφού εξάλλου από την τοποθέτησή του δεν έχει κουνηθεί από εκεί ο δέκτης χιλιοστό. Τι μπορούμε να κάνουμε επί του θέματος;
Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το LG-D405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλημέρα σας,

έχω full πακέτο και θέλω να το υποβαθμίσω αφαιρώντας τα αθλητικά. θα μου κάνετε μια προσφορά;
(σας στέλνω dm)

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Καλησπέρα στην ομάδα. Τελικά μάλλον ο αποκωδικοποιητή παρέδωσε. Δεν πιάνει καθόλου σήμα από δορυφόρο και βγάζει το γνωστό μήνυμα ελέγξτε το καλώδιο. Παλιά το έκανε πολύ σπάνια. Μόλις ακουμπάω το βύσμα κάτι πάει να κάνει. Επισεις με το που ακουμπάω το βύσμα του HDMI χάνει την εικόνα. Ενημερώνω ότι το κάνει και με άλλα δύο καλώδια HDMI που έχω και ότι συνδέοντας την κεραία στην tv που έχει δεκτή δορυφορικό δεν έχω κανένα θέμα. Άρα θεωρώ ότι αποκλείω το θέμα του καλωδίου HDMI και του καλωδίου της κεραίας αφού εξάλλου από την τοποθέτησή του δεν έχει κουνηθεί από εκεί ο δέκτης χιλιοστό. Τι μπορούμε να κάνουμε επί του θέματος;
Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το LG-D405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλημέρα σας,



Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.



Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
Σας έστειλα πμ. Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το LG-D405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα vpafi,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αντώνης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.